Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#5161 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 24 September 2014 - 09:47 PM

In alta ordine de idei, am vazut ca la Octane se regleaza si a 2-a si a 3-a din afara cutiei :D
Aveti idee cam cum as putea face backport la chestia asta pe cutia de XL???
@mr.catalin tu erai expert pe cutii automate de Savvy.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5162 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 September 2014 - 07:16 AM

Vezi postareaTzicul, la 24 September 2014 - 09:16 PM, a spus:

Nu prea au nicio legatura unul cu altul, nici ca cilindree, nici ca altceva. XXL-ul se invarte la 35.000 de ture, Octane-ul pe la vreo 7-8.000, probabil.


Cum am zis acum multe post-uri in urma si cum a zis si poznasul ALA E MOTOR "RESTILIZAT",obtinut dintr-un motor de nitro facut sa mearga pe gaz.....nu-mi place arhitectura aia de motor si nu-mi va placea nimic la masina aia decat aspectul destul de scale si transmisia ,in rest prafffff......
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5163 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 25 September 2014 - 03:43 PM

Salutari!
Ziceti-mi care stie daca pot sa pun un motor mamba monster de 2200kv 6 poli pe un esc castle mamba max pro
O sa il leg numai pe 4 S,desi esc -ul duce 6 S ,dar e prea mic pt motorul asta.
Combo-ul o sa fie pus pe un savage flux

Aceasta postare a fost editata de maneta: 25 September 2014 - 03:45 PM

team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#5164 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 25 September 2014 - 04:17 PM

Motorul nu are 6 poli ci doar 4. Mmpro are undeva pe la 70a, deci te cam risti.
0

#5165 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 25 September 2014 - 04:21 PM

Pai nu stiu ce sa zic....am pus un esc turnigy de care ai prajit si tu pe acest motor rulat in gol si la prajit
Ma gandeam ca de aceea ...ca ar avea 6 poli
Oricum pe 4 S ar trebui totusi sa mearga lejer ....zic eu
team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#5166 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 25 September 2014 - 08:18 PM

Vezi postareamaneta, la 25 September 2014 - 04:21 PM, a spus:

Pai nu stiu ce sa zic....am pus un esc turnigy de care ai prajit si tu pe acest motor rulat in gol si la prajit
Ma gandeam ca de aceea ...ca ar avea 6 poli
Oricum pe 4 S ar trebui totusi sa mearga lejer ....zic eu

nu are 6 poli.. are 4.
s-a ars pt ca curentul maxim sustinut este umflat..
la mine turnigy ala de 120A 4s sc a mers foarte bine cu cutia standard a savage-ului flux, dar m-a mancat in dos si am blocat treapta 2 si am probat pe asfalt.
aderenta crescuta + raportul de demultiplicare scazut au dus la cresterea consumului peste varful maxim suportat..
la MMM cu firmware de CC si nu cu cel ce vine pe BLUR de la HPI nici nu porneste ventilatoru cu acelasi motor si fiind ultima versiune de firmware, CC a rezolvat problema coging-ului si are un start lin.
0

#5167 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 25 September 2014 - 08:42 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 09:47 PM, a spus:

@mr.catalin tu erai expert pe cutii automate de Savvy.

iep.. de aia toti cei ce au nitro sunt experti.. au mereu ceva de mesterit 8P 8P
0

#5168 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 25 September 2014 - 08:54 PM

Ok atunci
Ms pt sfaturi
team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#5169 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 07:27 PM

Au venit piesele, am facut si primul rezervor din rodaj, a stat pe la 70oC. Carterul este de la F4.6 V2, dar s-a potrvit totul. Am dat pe el vreo 9$, cu tot cu rulmenti :yahoo: Dupa care am rupt sfoara de la pull :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAG0786.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 September 2014 - 07:29 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5170 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 30 September 2014 - 08:13 PM

arata bine v2. camasa si pistonul sunt diferite fata de v1?
0

#5171 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:18 PM

Absolut la fel. Singurul lucru diferit sunt rulmentul unisens (12 fata de 14mm) si numarul de saibe pentru compresie, unul are trei, celalalt patru. Dar asta e mai mult informativ. Si s-ar putea ca rulmentul spate sa aibe 25,3mm in loc de 25, dar nu sunt sigur

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 September 2014 - 08:18 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5172 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:22 PM

V1 vs V2

Fisiere atasate


Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5173 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 04:02 PM

Chiar nu inteleg de ce ai ales sa pui pull cand vad ca v2 nu mai foloseste unisens pt roto..
0

#5174 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 04:07 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 09:47 PM, a spus:

In alta ordine de idei, am vazut ca la Octane se regleaza si a 2-a si a 3-a din afara cutiei :D
Aveti idee cam cum as putea face backport la chestia asta pe cutia de XL???
@mr.catalin tu erai expert pe cutii automate de Savvy.

Cutia de xl octane e numai pt octane.. a fost gandita doar pt acest model. Nu am studiat manualul sa vad daca e posibil sa adaptezi pinioanele la xl nitro. Daca e stoc xl-ul tau ar trebui sa schimbe dupa setarile din manual.. la mine nu achimba.. si am dat afara arcurile ce tin gherutele de la ambreajul centrifugal, l-am intins un pic si a inceput sa lucrezeze..dupa cum am mai zis: la nitro ai mereu ceva de mesterit. Bafta.
0

#5175 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2014 - 04:51 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 October 2014 - 04:02 PM, a spus:

Chiar nu inteleg de ce ai ales sa pui pull cand vad ca v2 nu mai foloseste unisens pt roto..


Bineinteles ca foloseste!! Daca te uiti atent, o sa vezi ca ai de ales intre doua variante dupa backplate, A si B, una cu pull, alta cu roto. Si pull-ul il aveam deja
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5176 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 01 October 2014 - 05:29 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 October 2014 - 04:07 PM, a spus:

Cutia de xl octane e numai pt octane.. a fost gandita doar pt acest model. Nu am studiat manualul sa vad daca e posibil sa adaptezi pinioanele la xl nitro. Daca e stoc xl-ul tau ar trebui sa schimbe dupa setarile din manual.. la mine nu achimba.. si am dat afara arcurile ce tin gherutele de la ambreajul centrifugal, l-am intins un pic si a inceput sa lucrezeze..dupa cum am mai zis: la nitro ai mereu ceva de mesterit. Bafta.


Inseamna ca la tine erau slabite arcurile, deci schimba prea repede si nu apucai sa observi. Poate fi si la mine asta.
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.

Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5177 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 06:03 PM

Vezi postareaTzicul, la 01 October 2014 - 04:51 PM, a spus:

Bineinteles ca foloseste!! Daca te uiti atent, o sa vezi ca ai de ales intre doua variante dupa backplate, A si B, una cu pull, alta cu roto. Si pull-ul il aveam deja

Varianta cu roto nu mai are unisens.
0

#5178 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 06:07 PM

Vezi postareaexecutivul, la 01 October 2014 - 05:29 PM, a spus:

Inseamna ca la tine erau slabite arcurile, deci schimba prea repede si nu apucai sa observi. Poate fi si la mine asta.
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.

Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:

Nu erau slabite, din contra.. au fost prea stranse si dupa ani si ani a ramas comprimat arcu.. a trebuit sa desfac si sa trag/intind arcu ca sa isi faca treaba.
Acuma nu conteaza ce ai, electrica/nitro/benzina daca nu ai unde si cu cine tot in debara/balcon/dulap or sa stea.
0

#5179 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 06:11 PM

Vezi postareaTzicul, la 01 October 2014 - 04:51 PM, a spus:

Bineinteles ca foloseste!!

Nu foloseste.
0

#5180 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 06:13 PM

Vezi postareaexecutivul, la 01 October 2014 - 05:29 PM, a spus:

Inseamna ca la tine erau slabite arcurile, deci schimba prea repede si nu apucai sa observi. Poate fi si la mine asta.
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.

Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:

Summit-ul l-ai mai scos ?
0

#5181 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2014 - 06:30 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 October 2014 - 06:11 PM, a spus:


Eu ziceam de pull ca foloseste! N-am auzit inca de vreun roto sa aibe rulment unisens :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5182 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 07:17 PM

Vezi postareaTzicul, la 01 October 2014 - 06:30 PM, a spus:

N-am auzit inca de vreun roto sa aibe rulment unisens :)

Da de vazut ai vazut? V1 are unisens.
0

#5183 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 07:23 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 October 2014 - 07:17 PM, a spus:

Da de vazut ai vazut? V1 are unisens.

1430 nu e unisens cumva ?
0

#5184 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 01 October 2014 - 09:23 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 October 2014 - 06:13 PM, a spus:

Summit-ul l-ai mai scos ?


L-am mai scos de vreo 2 ori, dar acuma sunt in faza "chef de mesterit" :p
Pe Summit urmeaza sa pun un sistem FPV si mai vedem atunci ce si cum.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5185 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 05 October 2014 - 07:11 PM

Am reusit sa merg cu setarile stock si sa stea in 70 grade (saptezeci de grade) !?!
Cum? Am deschis o sticla proaspata de nitro, pana acum foloseam ce mai aveam in cea veche de 1 an si ceva in care ramasese vre-un litru.

Am papat 1L din sticla noua, l-am reglat, am tunat si toba, si sta in 100-105 la inceput si se duce spre 110-115 dupa jumatatea rezervorului. Vad ca problema de HTL (half tank lean) e accentuata de toba Buku, poate din cauza ca back pressure la toba asta e mai mic (asa zice in manualul ei).

Morala: Nitro nu-i ca vinul, areti-l cat e proaspat!
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5186 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 05 October 2014 - 08:00 PM

Vezi postareaexecutivul, la 05 October 2014 - 07:11 PM, a spus:

Morala: Nitro nu-i ca vinul, areti-l cat e proaspat!

totul depinde de modul si locul unde iti pastrezi nitro si cu cat are mai putin aer in bidon cu atat mai bine..

Vezi postareaexecutivul, la 05 October 2014 - 07:11 PM, a spus:

Am papat 1L din sticla noua, l-am reglat, am tunat si toba, si sta in 100-105 la inceput si se duce spre 110-115 dupa jumatatea rezervorului.

e si normal k la 10/15 grade temperatura aerului, sa coboare si temperatura de lucru a motorului, nu crezi ?

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 05 October 2014 - 08:00 PM

0

#5187 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2014 - 08:12 PM

Si eu am facut rodajul la al meu, treaba e ca la al doilea rezervor, cand am inceput sa-l accelerez, temperatura a inceput sa creasca spre 1000C, cu setarile de fabrica, toate reglajele la fata cu camasile respective. Asa ca am luat carburatorul de pe Losi si am continuat cu el. Si totul a fost perfect. Acum se pune intrebarea ce puii mei are carburatorul HPI, ca mi-a mancat ficatii de un an incoace, de cand am Savy-ul. Si nu ma intrebati de etanseitate, ca l-am verificat de un zilion de ori. L-am bagat in apa si am suflat in el pana m-am inrosit la fata :) In afara de cateva bule mici-mici-mici care ies prin burduf, nu scapa nimic
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5188 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 05 October 2014 - 08:57 PM

carbu tau, parca e un mix intre cel de 3.5 si 4.6 ..
cumpara unu nou din dezmembrari pt f4.6.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 05 October 2014 - 09:00 PM

0

#5189 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2014 - 09:20 PM

De ce spui ca ar fi un mix intre cele doua? Cu asta am primit masina, asa ca nu am detalii ca ar fi sau nu pentru F4.6, dar seamana cu ce ar trebui sa fie. Ce-i drept, ma batea si pe mine gandul sa iau unul nou de pe dollarhobbyz, e ultima varianta la care am ajuns

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAG0849.jpg
  • Imagine atasata: IMAG0850.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5190 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 05 October 2014 - 09:33 PM

nu sunt sigur, dar cred ca ai corp de f4.6 si ace de 3.5 sau ceva de genu..
cumpara unu nou ca nu e mult, vreo 25$ cu tot cu transport.
http://www.ebay.com/...3-/371154178003

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 05 October 2014 - 09:36 PM

0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu