Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#5131 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2014 - 05:51 PM

La cat fum face, ar trebui sa stea sub 100 de grade. Si eu am avut aceeasi problema cu el si nu am inteles ce problema are pana i-am rupt bieleta. Acum astept piesele ca sa-l reconstruiesc
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5132 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2014 - 05:54 PM

R5 este rece, nu medie, asa le place motoarelor big block. La cald pleaca tot asa de usor?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5133 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 20 September 2014 - 06:53 PM

Da. Pleaca la "sfert" indiferent ca e cald sau rece.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5134 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2014 - 04:45 PM

Mda, nu stiu. Daca stiam, o faceam pe a mea :) Iti ramane varianta sa vorbesti cu Andrei de la Cluj, poate iti da el vreo idee, sau poate chiar sa o trimiti la el pentru o verificare
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5135 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 21 September 2014 - 09:34 PM

Se pare ca e de la cutie. Am vazut ca temperatura creste peste 130 daca o tin la WOT si se duce in 140-150. Daca dau ture lejere sta in 128-130.
Am sa vad cand apuc sa desfac cutia, sa scot iar ambreiajele centrifugale sa le curat cu WD40, sa vad ca se misca liber, apoi le voi pune mai putin stranse 2 1/2 ture pe a 2-a si 4 pe a 3-a.
Vedem ce iese,
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5136 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2014 - 10:22 PM

Vezi postareaexecutivul, la 21 September 2014 - 09:34 PM, a spus:

Daca dau ture lejere sta in 128-130.


Si ti se pare ca asa e bine? HPI spune ca peste 125 e mare pericol! Ce m-a incurcat pe mine cel mai mult a fost pinch test, cu LSN imbogatit pana la limita opririi, cand "ciupeam" conducta motorul se oprea instantaneu, adica era super-extra-hiper sarac. Si totusi, daca il mai imbogateam oricat de putin, murea imediat

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 21 September 2014 - 10:23 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5137 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 21 September 2014 - 10:35 PM

95 e optim la motorul ala,la 100 e bine dar e limita,parca asa era la astea recite pe aer,nu ?cand e prea sarac trage ok dar se incinge,cand e prea bogat sta bine in temp. dar nu prea trage....exista o balanta,urechea si ochiul pe teava de ev. e cheia,asa spun eu !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 21 September 2014 - 10:37 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5138 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 21 September 2014 - 11:10 PM

Vezi postareasoarece, la 21 September 2014 - 10:35 PM, a spus:

exista o balanta solutie = brushless.

0

#5139 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2014 - 11:55 PM

Piei, :diablo: !!!! :lol: :lol: :lol:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5140 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 22 September 2014 - 07:18 AM

E bogat. Face fum de nu-l mai vezi. La plecare de pe loc are lag si scoate un mic nor "semn ca se curata de excesul de combustibil" asa cum zic cei de la HPI intr-un video de-al lor despre reglaj. LSN e stock la nivel cu corpul. MSN la fel. HSN e 1/2 inauntru, departe de linia pe care a tras-o soarece ca fiind optima, aia e inca o tura mai strans.
in carte si video de tuning la xl HPI zice ca 110 e rece, 120 e ok, de la 130 e prea mult.

@catalin: cel mult trec la Octane, electrica n-are acelasi farmec.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5141 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 12:53 PM

Vezi postareaexecutivul, la 22 September 2014 - 07:18 AM, a spus:

in carte si video de tuning la xl HPI zice ca 110 e rece, 120 e ok, de la 130 e prea mult.



fereste-te sa umbli la MSN,lasa-l pe default si gata,ideea e ca la mine se tot desfileta idiotul,probabil ca avea garniturile uzate asa ca l-am "intepenit" si cu putin silicon auto de pus pe la baile de ulei.....110 e maxim,parerea mea,cartea e una si practica e alta,tu fa cum crezi....eu m-am ferit de temperaturi mari,Baja nu urca mai mult de 95 si nici n-as vrea....la motorul racit pe aer ideea e ca daca-i prea rece uzura se mareste fata de regimul normal de lucru si daca-i prea cald acelasi lucru sau mai rau....

@catalin : fug de electrice ca dracu' de tamaie :lol: ,la mintea mea : daca nu scoate fum e jucarie .oare o mai merge baja? e nepornita de aproape un an :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 September 2014 - 12:57 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5142 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 24 September 2014 - 01:01 PM

-La MSN n-am ce umbla, e pus acolo doar ca sa fie un motiv in plus sa se strice :) ca nu-i vad rostul "aveti un reglaj in plus dar NU trebuie sa umblati la el sa-l reglati" :pardon:
-LSN e pe setare de baza asa cum am mai spus.
-HSN e setat bogat.
Cu toate astea se incinge!

Daca ar fi amestecul sarac de ce ar aparea lag-ul si norisorul la plecare de pe loc dupa cateva secunde de relanti? Asta e semn ca motorul e plin de combustibil.
Aerul fals saraceste amestecul => mai putin combustibil in cilindru => temperaturi mai mari de lucru din lipsa de ungere, dar pleaca pusca fara lag si fara norisor de exces de combustibil.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5143 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 01:09 PM

Unde ati gasit voi MSN la carburatorul asta???
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5144 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 01:19 PM

orice motor HPI din seria K are 3 ace.....tu nu ai asa ceva la F !

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 01:01 PM, a spus:

Daca ar fi amestecul sarac de ce ar aparea lag-ul si norisorul la plecare de pe loc dupa cateva secunde de relanti? Asta e semn ca motorul e plin de combustibil.


corect !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5145 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 01:32 PM

Vezi postareasoarece, la 24 September 2014 - 01:19 PM, a spus:

orice motor HPI din seria K are 3 ace.....tu nu ai asa ceva la F !

Credeam ca m-am prostit eu!! :) Oricum nu-i nevoie de el decat la performanta extrema, la bashing traiesc linistit fara el :)


corect !


Sunt tare curios daca tu vei gasi motivul, sa mi-l spui si mie cand si daca se va intampla asta :) Eu n-am reusit sa ma prind la al meu
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5146 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 01:34 PM

Din ce imi aduc eu aminte si ce povestesti tu, e bogat pe low si sarac pe hi.
0

#5147 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 01:39 PM

M-am prins si eu ca-i sarac rau de tot pe low, murea motorul instantaneu la pinch test, dar daca il mai imbogateam doar un pic se oprea imediat. Singura explicatie care mi-a ramas e cea ca setul era complet dus. O sa vad dupa ce il reconstruiesc
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5148 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 04:05 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 01:01 PM, a spus:

-La MSN n-am ce umbla, e pus acolo doar ca sa fie un motiv in plus sa se strice :) ca nu-i vad rostul "aveti un reglaj in plus dar NU trebuie sa umblati la el sa-l reglati" :pardon:
-LSN e pe setare de baza asa cum am mai spus.
-HSN e setat bogat.
Cu toate astea se incinge!

Daca ar fi amestecul sarac de ce ar aparea lag-ul si norisorul la plecare de pe loc dupa cateva secunde de relanti? Asta e semn ca motorul e plin de combustibil.
Aerul fals saraceste amestecul => mai putin combustibil in cilindru => temperaturi mai mari de lucru din lipsa de ungere, dar pleaca pusca fara lag si fara norisor de exces de combustibil.

pt tine era mesaju.. cu bogat pe low si sarac pe hi..
0

#5149 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 24 September 2014 - 04:48 PM

Pe hi e 1/2 tura mai sarac decat stock, @soarece a tras o dunga pe unde gasise el reglajul optim, acea dunga e la 1mm mai jos, deci zic eu ca nu-i sarac pe hi. (vb de acul HSN de K ala cu guleras negru de plastic care vine PESTE teava carburatorului). Pun poze cand ajung pe acasa.
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5150 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 07:01 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 04:48 PM, a spus:

Pe hi e 1/2 tura mai sarac decat stock, @soarece a tras o dunga pe unde gasise el reglajul optim, acea dunga e la 1mm mai jos, deci zic eu ca nu-i sarac pe hi. (vb de acul HSN de K ala cu guleras negru de plastic care vine PESTE teava carburatorului). Pun poze cand ajung pe acasa.

depinde foarte mult si de combustibilul pe care il folosesti.
e normal k reglajul sa difere fata de a fost la soarece.. banuiesc ca folosesti alt tip si gen de combustibil, ai alta densitate a aerului si difera si temperatura..
0

#5151 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 07:05 PM

un motor pe nitrometan trebuie de fiecare data reglat, pt ca e imposibil sa fie doua zile identice.. difera cel putin temperatura si umiditatea aerului.. deci reglat de fiecare data cand il scoti si numai dupa ce a ajuns la temperatura de lucru 110 grade.
toate aceste impedimente NU exista la brushless, e adevarat ca nu e aceeasi treaba, dar lipsa timpului si a chefului de mesterit m-a facut sa trec la brushless..
nu am avut nici o masinuta pe benzina, dar cand mergea a lu VARU' mereu mesterea la ace..deci BRUSHLESS e alegerea celui mai comod...

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 24 September 2014 - 07:06 PM

0

#5152 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 24 September 2014 - 07:39 PM

[OT] Am Summit-ul electric si inca 2 driftere cu care n-am ce face aici in oras inca, e "mui" fun dar e mai mult jucareala decat modelism. Cand am pornit Savage-ul a fost wow!
Deci oricine/ce-ar zice nu renunt la nitro, nu-l convertesc si nu-l pervertesc! Cel mult imi iau SI un Octane desi stau in dubii intre el si Maverick Blackout MT. Cu Octane as avea aceeasi platforma, deci piese de schimb si alte avantaje gen suport si calitate HPI, dar as avea aceeasi masina de 2 ori... Cu Mavericiu ma gandesc ca e cam mare si nu prea am unde sa-l tin, plus ca vad ca e cam slaba oferta de piese pt ele, cel putin la @sandrei pe site, nu l-am sunat sa intreb daca are in stoc si/sau poate aduce la comanda. [/OT]

Weekendul viitor cand ma duc la munte sper sa reusesc sa reglez cutia, si sa-i fac toate reglajele la motor, am sa caut si smecheria de blocat Bukku ca asa stiu ca zicea in cartea lui, sa vad pe unde am cartea aia, ca mi-a dat-o Luci tarziu cand eram in mutare, iar pe site la ei nu se gaseste spre download :(
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5153 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 07:59 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 07:39 PM, a spus:

imi iau SI un Octane


La un Losi XXL sau XXL2 de ce nu te gandesti?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5154 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 08:03 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 24 September 2014 - 07:05 PM, a spus:

.... dar cand mergea a lu VARU' mereu mesterea la ace..deci BRUSHLESS e alegerea celui mai comod...


Varu' e viu ? :lol: nu se mai aude nimic de el p-aci....si DA ,electrica e mai putin pretentioasa !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 September 2014 - 08:04 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5155 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 08:15 PM

Vezi postareasoarece, la 24 September 2014 - 08:03 PM, a spus:

Varu' e viu ?

more of a zombie realy..
0

#5156 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 08:18 PM

Vezi postareaTzicul, la 24 September 2014 - 07:59 PM, a spus:

La un Losi XXL sau XXL2 de ce nu te gandesti?

losi ala xxl2 nu e benzinara... e un motor termic convertit la benzina.. deci aceleasi probleme in reglaje..
singura masina losi pe benzina care se merita e 5T, cealalta ( DBXL ) e o chinezarie rebranduita...
0

#5157 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 08:20 PM

Vezi postareaexecutivul, la 22 September 2014 - 07:18 AM, a spus:

@catalin: cel mult trec la Octane, electrica n-are acelasi farmec.

decat un Octane mai bine o BAJA 5T sau cu Cracken Cage. http://www.davesmoto...nclass1tsk.html

Vezi postareasoarece, la 24 September 2014 - 12:53 PM, a spus:

oare o mai merge baja? e nepornita de aproape un an :lol: :lol: :lol:

a ruginit.. RIP

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 24 September 2014 - 08:25 PM

0

#5158 Useril este offline   executivul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 10-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Focsani
  • Interests:RC Cars & Planes

Postat 24 September 2014 - 09:04 PM

La Baja am o oarece fobie, nu ma atrage buggy deloc ca si aspect, ca si tractiune spate Baja nici atat.
Raman la MT exclusiv, pentru bashing exclusiv ca nu am de gand sa ma duc la vre-un concurs vreodata.

Losi e dragut, dar greu de procurat pe la noi si cam greu cu piesele. LST XXL 2 nu mi se pare un motor reusit, e prea mic ca si cilindree, ciudat. Cred ca 15cmc de la Octane e cam minimul pentru benzinare, 26-30cmc fiind sweet-spot-ul.

Deci ramane Octane vs Blackout MT. Pana termin eu de adunat banii sigur ma hotarasc :)
Traxxas Summit, HPI Savage XL K5.9, HK Mission-D DRB clone, HPI Mircro RS4 Drift

RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3

HobbyKing SK450 Dead-Cat
0

#5159 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 09:07 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 24 September 2014 - 08:20 PM, a spus:



a ruginit.. RIP


n-are cum..... :lol:
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5160 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2014 - 09:16 PM

Vezi postareaexecutivul, la 24 September 2014 - 09:04 PM, a spus:


Losi e dragut, dar greu de procurat pe la noi si cam greu cu piesele. LST XXL 2 nu mi se pare un motor reusit, e prea mic ca si cilindree, ciudat. Cred ca 15cmc de la Octane e cam minimul pentru benzinare, 26-30cmc fiind sweet-spot-ul.

Deci ramane Octane vs Blackout MT. Pana termin eu de adunat banii sigur ma hotarasc :)


Nu prea au nicio legatura unul cu altul, nici ca cilindree, nici ca altceva. XXL-ul se invarte la 35.000 de ture, Octane-ul pe la vreo 7-8.000, probabil. Ce nu se obtine din cilindree, se obtine din ture. Difera probabil cuplul la turatii joase. M-am uitat la diverse filmulete pe youtube si trag oarecum la fel. Ce-i drept, din cate am citit pe afara, pare-se ca .31 de la Dynamite are ceva probleme cu conrod-ul, se cam rupe! E prima versiune, ar fi de inteles poate. Si e si cam scump, probabil din acelasi motiv. Il las sa se mai "coaca" si o sa ma gandesc mai serios la el
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu