soarece, la 28 June 2013 - 11:23 PM, a spus:
Vezi ca in ce ti-am trimis eu mai ai o garnitura de chiuloasa,acuma e pe 3 ...revino la setarea de fabrica cu 4....desi NU CRED ca are de-a face cu asta....ori e prea sarac de se incinge(asa parlesti setul imediat) ori ceva nu e OK ....rulmentul din fata e nou,un mic por in burduful ala de la carbelitor e ca un fix-pix,ar mai ramane de vazut ce sa intampla daca mergi pe fuel de la HPI....carburatorul NU e de 3.5(desi cred ca e identic la ambele-aici sandrei e in masura sa ne spuna daca e diferenta),daca era diferenta si era de 3.5 era sub-alimentat motorul si tot nu se incingea :nea: ...
eu nu inteleg cum naiba se poate asa ceva,ori eu is nebun si nu am stiut s-o exploatez,sincer ceva nu e ok....pune o filmare ceva....
bucsa aia de bronz se inlocuieste,odata ce s-a rotit in gol pe arbore e pa-pa,si-a marit cota interioara,de aia e din bronz ca sa nu uzeze arborele in caz de nestrangere,se mananca ea in caz de ceva....deci ai nevoie neaparat de o bucsa de aia/la capatul de maneton se pune un arc de bricheta DJEEP sau CRICKET ...il tai dupa voie -_- ...threat-lock iti trebuie,loctite e cel mai OK,nici eu nu mai am ,sa mai fur-gasesc eu ceva de pe la munca :lol:
sincer,ceva nu e ok,120gr nu e mult,daca se mentine asa e ok,incearca sa dai jos "parbrizul" de la coaja,desi e stupid....da' stupid rau....
Cu garniturile, nici eu nu cred.
Ce rulment ai folosit pe fata? Eu am incercat la Mad Force cu un SKF 2RSH si rasufla ca naiba
Carburatorul - nu stiu, dar HSN sigur e de 3.5
Carburantul - m-am gandit si eu, dar am incercat si Tornado si se intampla la fel
Bucsa de bronz - s-o fi marit diametrul interior, da io's mai jmecher :) , am pilit fanta si merge ca focul acum. O sa-l schimb, totusi, cu prima ocazie
Arcul l-am rezolvat, traiasca brichetele!
Iar coaja, chiar crezi ca am mai pus-o? :) Si in plus, sunt la munte si sunt 22°C!