HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#5131
Postat 20 September 2014 - 05:51 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5134
Postat 21 September 2014 - 04:45 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5135
Postat 21 September 2014 - 09:34 PM
Am sa vad cand apuc sa desfac cutia, sa scot iar ambreiajele centrifugale sa le curat cu WD40, sa vad ca se misca liber, apoi le voi pune mai putin stranse 2 1/2 ture pe a 2-a si 4 pe a 3-a.
Vedem ce iese,
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5136
Postat 21 September 2014 - 10:22 PM
executivul, la 21 September 2014 - 09:34 PM, a spus:
Si ti se pare ca asa e bine? HPI spune ca peste 125 e mare pericol! Ce m-a incurcat pe mine cel mai mult a fost pinch test, cu LSN imbogatit pana la limita opririi, cand "ciupeam" conducta motorul se oprea instantaneu, adica era super-extra-hiper sarac. Si totusi, daca il mai imbogateam oricat de putin, murea imediat
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 21 September 2014 - 10:23 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5137
Postat 21 September 2014 - 10:35 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 21 September 2014 - 10:37 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5140
Postat 22 September 2014 - 07:18 AM
in carte si video de tuning la xl HPI zice ca 110 e rece, 120 e ok, de la 130 e prea mult.
@catalin: cel mult trec la Octane, electrica n-are acelasi farmec.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5141
Postat 24 September 2014 - 12:53 PM
executivul, la 22 September 2014 - 07:18 AM, a spus:
fereste-te sa umbli la MSN,lasa-l pe default si gata,ideea e ca la mine se tot desfileta idiotul,probabil ca avea garniturile uzate asa ca l-am "intepenit" si cu putin silicon auto de pus pe la baile de ulei.....110 e maxim,parerea mea,cartea e una si practica e alta,tu fa cum crezi....eu m-am ferit de temperaturi mari,Baja nu urca mai mult de 95 si nici n-as vrea....la motorul racit pe aer ideea e ca daca-i prea rece uzura se mareste fata de regimul normal de lucru si daca-i prea cald acelasi lucru sau mai rau....
@catalin : fug de electrice ca dracu' de tamaie :lol: ,la mintea mea : daca nu scoate fum e jucarie .oare o mai merge baja? e nepornita de aproape un an :lol: :lol: :lol:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 September 2014 - 12:57 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5142
Postat 24 September 2014 - 01:01 PM
-LSN e pe setare de baza asa cum am mai spus.
-HSN e setat bogat.
Cu toate astea se incinge!
Daca ar fi amestecul sarac de ce ar aparea lag-ul si norisorul la plecare de pe loc dupa cateva secunde de relanti? Asta e semn ca motorul e plin de combustibil.
Aerul fals saraceste amestecul => mai putin combustibil in cilindru => temperaturi mai mari de lucru din lipsa de ungere, dar pleaca pusca fara lag si fara norisor de exces de combustibil.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5144
Postat 24 September 2014 - 01:19 PM
executivul, la 24 September 2014 - 01:01 PM, a spus:
corect !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5145
Postat 24 September 2014 - 01:32 PM
soarece, la 24 September 2014 - 01:19 PM, a spus:
Credeam ca m-am prostit eu!! :) Oricum nu-i nevoie de el decat la performanta extrema, la bashing traiesc linistit fara el :)
corect !
Sunt tare curios daca tu vei gasi motivul, sa mi-l spui si mie cand si daca se va intampla asta :) Eu n-am reusit sa ma prind la al meu
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5147
Postat 24 September 2014 - 01:39 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5148
Postat 24 September 2014 - 04:05 PM
executivul, la 24 September 2014 - 01:01 PM, a spus:
-LSN e pe setare de baza asa cum am mai spus.
-HSN e setat bogat.
Cu toate astea se incinge!
Daca ar fi amestecul sarac de ce ar aparea lag-ul si norisorul la plecare de pe loc dupa cateva secunde de relanti? Asta e semn ca motorul e plin de combustibil.
Aerul fals saraceste amestecul => mai putin combustibil in cilindru => temperaturi mai mari de lucru din lipsa de ungere, dar pleaca pusca fara lag si fara norisor de exces de combustibil.
pt tine era mesaju.. cu bogat pe low si sarac pe hi..
#5149
Postat 24 September 2014 - 04:48 PM
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5150
Postat 24 September 2014 - 07:01 PM
executivul, la 24 September 2014 - 04:48 PM, a spus:
depinde foarte mult si de combustibilul pe care il folosesti.
e normal k reglajul sa difere fata de a fost la soarece.. banuiesc ca folosesti alt tip si gen de combustibil, ai alta densitate a aerului si difera si temperatura..
#5151
Postat 24 September 2014 - 07:05 PM
toate aceste impedimente NU exista la brushless, e adevarat ca nu e aceeasi treaba, dar lipsa timpului si a chefului de mesterit m-a facut sa trec la brushless..
nu am avut nici o masinuta pe benzina, dar cand mergea a lu VARU' mereu mesterea la ace..deci BRUSHLESS e alegerea celui mai comod...
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 24 September 2014 - 07:06 PM
#5152
Postat 24 September 2014 - 07:39 PM
Deci oricine/ce-ar zice nu renunt la nitro, nu-l convertesc si nu-l pervertesc! Cel mult imi iau SI un Octane desi stau in dubii intre el si Maverick Blackout MT. Cu Octane as avea aceeasi platforma, deci piese de schimb si alte avantaje gen suport si calitate HPI, dar as avea aceeasi masina de 2 ori... Cu Mavericiu ma gandesc ca e cam mare si nu prea am unde sa-l tin, plus ca vad ca e cam slaba oferta de piese pt ele, cel putin la @sandrei pe site, nu l-am sunat sa intreb daca are in stoc si/sau poate aduce la comanda. [/OT]
Weekendul viitor cand ma duc la munte sper sa reusesc sa reglez cutia, si sa-i fac toate reglajele la motor, am sa caut si smecheria de blocat Bukku ca asa stiu ca zicea in cartea lui, sa vad pe unde am cartea aia, ca mi-a dat-o Luci tarziu cand eram in mutare, iar pe site la ei nu se gaseste spre download :(
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5154
Postat 24 September 2014 - 08:03 PM
Mr.Catalin, la 24 September 2014 - 07:05 PM, a spus:
Varu' e viu ? :lol: nu se mai aude nimic de el p-aci....si DA ,electrica e mai putin pretentioasa !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 September 2014 - 08:04 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5156
Postat 24 September 2014 - 08:18 PM
Tzicul, la 24 September 2014 - 07:59 PM, a spus:
losi ala xxl2 nu e benzinara... e un motor termic convertit la benzina.. deci aceleasi probleme in reglaje..
singura masina losi pe benzina care se merita e 5T, cealalta ( DBXL ) e o chinezarie rebranduita...
#5157
Postat 24 September 2014 - 08:20 PM
executivul, la 22 September 2014 - 07:18 AM, a spus:
decat un Octane mai bine o BAJA 5T sau cu Cracken Cage. http://www.davesmoto...nclass1tsk.html
soarece, la 24 September 2014 - 12:53 PM, a spus:
a ruginit.. RIP
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 24 September 2014 - 08:25 PM
#5158
Postat 24 September 2014 - 09:04 PM
Raman la MT exclusiv, pentru bashing exclusiv ca nu am de gand sa ma duc la vre-un concurs vreodata.
Losi e dragut, dar greu de procurat pe la noi si cam greu cu piesele. LST XXL 2 nu mi se pare un motor reusit, e prea mic ca si cilindree, ciudat. Cred ca 15cmc de la Octane e cam minimul pentru benzinare, 26-30cmc fiind sweet-spot-ul.
Deci ramane Octane vs Blackout MT. Pana termin eu de adunat banii sigur ma hotarasc :)
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5159
Postat 24 September 2014 - 09:07 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5160
Postat 24 September 2014 - 09:16 PM
executivul, la 24 September 2014 - 09:04 PM, a spus:
Losi e dragut, dar greu de procurat pe la noi si cam greu cu piesele. LST XXL 2 nu mi se pare un motor reusit, e prea mic ca si cilindree, ciudat. Cred ca 15cmc de la Octane e cam minimul pentru benzinare, 26-30cmc fiind sweet-spot-ul.
Deci ramane Octane vs Blackout MT. Pana termin eu de adunat banii sigur ma hotarasc :)
Nu prea au nicio legatura unul cu altul, nici ca cilindree, nici ca altceva. XXL-ul se invarte la 35.000 de ture, Octane-ul pe la vreo 7-8.000, probabil. Ce nu se obtine din cilindree, se obtine din ture. Difera probabil cuplul la turatii joase. M-am uitat la diverse filmulete pe youtube si trag oarecum la fel. Ce-i drept, din cate am citit pe afara, pare-se ca .31 de la Dynamite are ceva probleme cu conrod-ul, se cam rupe! E prima versiune, ar fi de inteles poate. Si e si cam scump, probabil din acelasi motiv. Il las sa se mai "coaca" si o sa ma gandesc mai serios la el
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide