HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#5103
Postat 07 September 2014 - 02:55 PM
jymmy05, la 07 September 2014 - 02:43 PM, a spus:
Dupa 10 minute de plimbat pe strada nu foarte tare a iesit fum din ambreiaj.
Si era strans la mazim.
creste raportul de demultiplicare printr-un spur mai mare (cel mai simplu.)
Vladutzzz, la 07 September 2014 - 10:07 AM, a spus:
hassel are.
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 07 September 2014 - 02:55 PM
#5105
Postat 07 September 2014 - 05:56 PM
jymmy05, la 07 September 2014 - 03:07 PM, a spus:
nu merge pus pinion sub 20T cu spurul de 44T. trebuie modificat suportul motor (alungite gaurile si facut meshul cu ansamblu cutie motor afara din TVP-uri)
dar merge cum am zis eu, spur de 52T ca la XL termica si folosesti pinionu de 20T actual.
poate intereseaza pe careva:
- trackstar gen II 150A
#5109
Postat 07 September 2014 - 08:50 PM
Aceasta postare a fost editata de hassel: 07 September 2014 - 08:50 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#5110
Postat 07 September 2014 - 10:22 PM
hassel, la 07 September 2014 - 08:50 PM, a spus:
e in drift mode!
#5111
Postat 14 September 2014 - 08:55 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5113
Postat 15 September 2014 - 11:47 AM
Mr.Catalin, la 14 September 2014 - 10:16 PM, a spus:
Make sense! Pe de alta parte, motorul nu avea mai mult de cativa litri consumati. Ce-i drept, nu am reusit niciodata sa-l fac sa mearga suficient de rece, cu LSN si HSN cat de bogate se putea, pana la limita opririi motorului, tot ajungea la 130-140 de grade :( Cred ca are de-a face cu "bricolajul" lui soarece asupra porturilor de admisie/evacuare :rolleyes: :lol:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5116
Postat 15 September 2014 - 04:50 PM
Mr.Catalin, la 14 September 2014 - 10:16 PM, a spus:
daca nu ar fi fost (uzat) ar fi trebuit sa ramana pistonul intepenit in camasa.
pe dracu,totul era NOU-NOU in motorul ala inafara de camasa si capacul de la pull parca,doar l-ai desfacut dupa ce l-ai primit,ai uitat ? -_- ai schimbat doar un rulment ,ala mic din fata 607 parca....
Tzicul, la 15 September 2014 - 11:47 AM, a spus:
mda,asa e ,marele "tuner" soarec ! ce-i drept am umblat la porturi dar nu-s singurul care a mai umblat pe la motorul ala ;) ! cu ce nitro ai mers ? ca daca ai un motor mai "comprimat" si mergi cu cifra octanica mica asta pateste,pre-detoneaza.....cumva nitro de 5 ?
PS : ete de aia nu-i bine sa dai mobila afara din casa mai ales iarna :good:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 15 September 2014 - 04:54 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5117
Postat 15 September 2014 - 07:07 PM
Ce-i drept, si eu imi aduc aminte ca era ok setul cand l-am primit, de aceea inclin sa cred ca dilatarea camasii/subtierea pistonului are de-a face mai mult cu ruperea bieletei. Oricat, nu-s chiar venit cu pluta ca sa termin un motor in cativa litri, chiar daca nu mi-a placut niciodata cum a mers dpdv al temperaturii. Iar motorului i-am montat si a patra saiba, apropos de compresie, iar nitro nu am folosit niciodata mai mic de 20% . Sa-l ia dracu, licitez acum pe ebay pentru un set si un bloc (e mai ieftin blocul cu ambii rumenti, decat rulmentul spate, ca-i cam uzat si ala, bate destul de tare), il refac, il rodez ca lumea si daca nici asa nu vrea, sau o arunc cu totul, sau ii pun un LRP z.28 spec3
PS Catalin zicea ca era deja uzat setul in momentul "exploziei", nu ca asa l-as fi luat!
PPS Si ne place cand dai din casa! :lol:
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5118
Postat 15 September 2014 - 08:31 PM
Tzicule ,scuza-ma.....al tau cedase ! mea culpa,citii gresit....ala nu era modificat neam doar ca avea 2 saibe in loc de 3 ,ATAT ! eu asa imi amintesc.....n-am nimic de ascuns....deasemeni si la ala era pistonul+camasa noi ,eu le-am inlocit ca nu mi-a placut cum se prezentau,il luasem SH deci avuse uzura dar repet pistonul+camasa erau noi si la ala....iti recomand un k4.6(nu f) sau un k5.9 stock de la HPI,cel din urma "suge" mult dar,reglat bine,face treaba....
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5119
Postat 15 September 2014 - 08:34 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 15 September 2014 - 08:35 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5120
Postat 15 September 2014 - 09:14 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5121
Postat 15 September 2014 - 10:26 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5123
Postat 15 September 2014 - 11:02 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 15 September 2014 - 11:02 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5124
Postat 15 September 2014 - 11:33 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5125
Postat 15 September 2014 - 11:38 PM
#5126
Postat 20 September 2014 - 04:46 PM
http://i438.photobucket.com/albums/qq109/executivul/Mobile%20Uploads/2014-09-20133414.jpg
Si sa duc Salbaticul unde-i sade lui bine:
http://youtu.be/dtYVdM9ttq8
Doua probleme am cu el:
-merge cam caldut, se duce in 140-150grade desi e f bogat amestecul... o fi de la toba ciudata, nu stiu...
-nu mai schimba vitezele ca am dereglat cutia, stiti cumva setarile default ale cutiei in 3? Eu le-am pus la 3 1/4 si 5 ture ca-n carte dar cred ca-s prea stranse.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5128
Postat 20 September 2014 - 05:34 PM
Se cam uita aborigenii ciudat la jucariile mele dar las' ca-i culturalizez eu, data trecuta manam vacilecu drona, acu fugaream cainii cu savageul :)
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5129
Postat 20 September 2014 - 05:43 PM
executivul, la 20 September 2014 - 04:46 PM, a spus:
-merge cam caldut, se duce in 140-150grade desi e f bogat amestecul... o fi de la toba ciudata, nu stiu...
Sau trage aer fals, sau e dus setul, sau bujia e prea rece
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#5130
Postat 20 September 2014 - 05:49 PM
Setul e ok, o ia la sfert de cheie.
Bujia prea rece sau prea calda? Am un R5 medium pe el acum.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat