HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#4832
Postat 28 April 2014 - 04:38 PM
#4833
Postat 28 April 2014 - 05:07 PM
Pozitia ESC-ului, caci ma intreba colegul Cata
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/qo0o.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/necq.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/845/wrlh.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/3ndp.jpg
si o mica comparatie vs normal
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/835/i7d2.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/836/kbda.jpg
si primul "damage" de cand suntem XL ... bine ca aveam cateva piese de schimb :)
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/rqlb.jpg
#4834
Postat 28 April 2014 - 05:30 PM
pc.ciprian, la 28 April 2014 - 05:07 PM, a spus:
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/rqlb.jpg
ohh. da ce frumos a crescut.
sa il stapanesti fara incidente, prea mari.
nu am mai vazut rupturi de felul asta..
de obicei se rup urechile fuzetelor..
am si eu vreo 8 seturi de fuzete+portuzete..
#4838
#4839
Postat 28 April 2014 - 06:41 PM
"Iaca-sa" arata blurul meu sub carcasa
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/835/3zt9.jpg
#4840
Postat 28 April 2014 - 06:46 PM
#4841
Postat 28 April 2014 - 07:28 PM
pc.ciprian, la 28 April 2014 - 06:41 PM, a spus:
si eu le-am facut pe ale mele, insa unele le-am facut cu lac (3 straturi) unele cu epoxy si asamblat cu silicon.
servo fiind cu capu in jos daca nu il scuzunzi in apa nu e nici un pericol.
am de 3 ani power hd 1201, sunt super ok pt ceea ce fac eu cu ele.. au parte de maxim 40 iesri de 3 seturi 4s in fiecare an..
si da .. le spal la dush dar le feonesc apoi :D
#4842
#4848
Postat 08 May 2014 - 08:56 PM
nimik special, e un motor pe nitro cu chiuloasa pt bujie de benzinar, foloseste 14:1 amestec benzina, ulei.
losi gas http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/unknw.gif
hpi savage octane http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#4850
Postat 09 May 2014 - 08:30 PM
#4852
Postat 10 May 2014 - 10:42 AM
Tzicul, la 09 May 2014 - 10:02 PM, a spus:
poi stai ca nu pricep logica..
pt europa e destul ca e schimbat us in eu fara transformare.. de ce sa mai platesc si 24%, si nu vb de adus din US.
(900US nu e egal cu 900euro)
#4853
Postat 10 May 2014 - 10:48 AM
e.cata, la 10 May 2014 - 10:42 AM, a spus:
pt europa e destul ca e schimbat us in eu fara transformare.. de ce sa mai platesc si 24%, si nu vb de adus din US.
(900US nu e egal cu 900euro)
:D am priceput.. hpi are sediul in US.
#4854
Postat 10 May 2014 - 01:11 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#4855
Postat 10 May 2014 - 01:17 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 10 May 2014 - 01:19 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#4856
Postat 10 May 2014 - 04:11 PM
CHINA-> AMERICA-> the world.
Ar trebui sa fie preturi asemanatoare, atat in US cat si in EU.
dar, daca ne uitam la constructorii de masini din EU, vom vedea ca in US is mai ieftine k in EU, asa ca ..http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/mad.gif
#4857
Postat 10 May 2014 - 04:18 PM
din punct de vedere a motorizarii, doar savage-ul are un motor pe benzina.
cel de pe Losi e doar o conversie, si avand un raport asa de mare ulei/benzina (14:1) nu scapi de uleiul aruncat pe model din toba..
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 10 May 2014 - 04:18 PM
#4860
Postat 11 May 2014 - 10:06 AM
hassel, la 10 May 2014 - 05:40 PM, a spus:
e un pret echitabil.
un savage 4x4gas echivalent a 2-a baja pt a fi 4x4. deci pret corect!
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 11 May 2014 - 10:06 AM