Aceasta postare a fost editata de Costache Dan: 06 May 2010 - 08:38 PM
Intalniri la zbor pentru Ploiesteni si nu numai Urleta,Tariceni.
#1892
Postat 07 May 2010 - 11:00 AM
Bogdane iti dau eu stick-ul la Strejnic Sambata .
O sa fie vreme de zbor deci luati-va dihaniile <_<
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1894
Postat 07 May 2010 - 11:13 PM
ne vedem maine la strejnic sa infiintzam noua asociatie de la care nu pot lipsi :D
#1895
Postat 08 May 2010 - 01:39 PM
Imi pare rau ca nu am putut fi si eu azi cu voi la Strejnic, dar promit ca nu voi lipsi in viitor, in conditiile in care voi reusi sa-mi refac aeroplanul paradit acum ceva timp la Plopu.
Tocmai de asta scriu acum aici, desi poate fi considerat oarecum off-topic, dar am nevoie de ajutor.
Mi-am achizitionat un motor Robbe Roxy cu regulator de 18A si ieri i-am facut niste adaptari pt. al putea pune pe Cessna.
Adaptarile constau in schimbarea conectorului original cu unul DEANS T si punerea unui comutator pe cablajul lui. Ca model am luat exact cablarea pe care mi-a facut-o Mihai la vechiul Cessan, acum paradit.
Toate bune si frumoase pana cand am conectat un acumulator sa vad daca motorul merge. Cand am pus pe "ON" comutatorul, s-a auzit un fasss si a iesit fum din regulator si atunci am deconectat imediat acumulatorul. Regulatorul s-a incalzit f. puternic, frigea cand am pus mana pe el.
Asa ca mi-e teama ca am prajit regulatorul si vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa il masor sau sa vad daca mai e bun de ceva. De asemenea as avea nevoie de ajutor sa vad daca am cablat corect modificarile facute, desi, repet, am folosit exact modelul de cablare pe care Mihai mi l-a facut la vechiul Cessna.
Am vorbit azi cu Mihai la telefon si din pacate el nu ma poate ajuta fiind plecat la Constanta in perioada urmatoare, asa ca nu-mi ramane decat sa apelez la ajutorul vostru, al celorlati care sunteti disponibili.
Atasez si niste poze.
Va multumesc anticipat. <_<
Cessna 182 ART-Tech
#1898
Postat 08 May 2010 - 06:14 PM
Catzus, la May 8 2010, 02:39 PM, a spus:
Imi pare rau ca nu am putut fi si eu azi cu voi la Strejnic, dar promit ca nu voi lipsi in viitor, in conditiile in care voi reusi sa-mi refac aeroplanul paradit acum ceva timp la Plopu.
Tocmai de asta scriu acum aici, desi poate fi considerat oarecum off-topic, dar am nevoie de ajutor.
Mi-am achizitionat un motor Robbe Roxy cu regulator de 18A si ieri i-am facut niste adaptari pt. al putea pune pe Cessna.
Adaptarile constau in schimbarea conectorului original cu unul DEANS T si punerea unui comutator pe cablajul lui. Ca model am luat exact cablarea pe care mi-a facut-o Mihai la vechiul Cessan, acum paradit.
Toate bune si frumoase pana cand am conectat un acumulator sa vad daca motorul merge. Cand am pus pe "ON" comutatorul, s-a auzit un fasss si a iesit fum din regulator si atunci am deconectat imediat acumulatorul. Regulatorul s-a incalzit f. puternic, frigea cand am pus mana pe el.
Asa ca mi-e teama ca am prajit regulatorul si vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa il masor sau sa vad daca mai e bun de ceva. De asemenea as avea nevoie de ajutor sa vad daca am cablat corect modificarile facute, desi, repet, am folosit exact modelul de cablare pe care Mihai mi l-a facut la vechiul Cessna.
Am vorbit azi cu Mihai la telefon si din pacate el nu ma poate ajuta fiind plecat la Constanta in perioada urmatoare, asa ca nu-mi ramane decat sa apelez la ajutorul vostru, al celorlati care sunteti disponibili.
Atasez si niste poze.
Va multumesc anticipat. :lol:
seara buna!
daca vrei te pot ajuta
se pare ca ai alim ainvers
de obicei,fabricantul pune o dioda "pe conductie directa"la alimentare
sa vedem ce se poate face
da-mi un mesaj pe forum si-ti dau tel meu
azi pe la pranz,am zburat la plopu
a fost ...BESTIAL
calm atmosferic si grataragii 10%
#1899
Postat 08 May 2010 - 08:21 PM
Verifica specificatiile, este foarte important !
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1900
Postat 08 May 2010 - 08:23 PM
Rhaoul, la May 8 2010, 09:21 PM, a spus:
Verifica specificatiile, este foarte important !
Bafta,
Raul
A fost prematu raspunsul meu ! Am vazut specificatia pe regulator de 2 S si 3 S ... Da este ceva inversat !
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1902
Postat 09 May 2010 - 03:30 AM
Da ca doriti sa faceti parte din sectia de modelism a,, Aeroclubului GHEORGHE BANCIULESCU-Ploiesti ", contactati-l urgent(telefonic sau MI) pe BOGDAN (shogi) pentru amanunte,conditii, etc.
Trebue sa va exprimati optiunea printr-o cerere scrisa de mana care sa ajunga la COMANDANT luni dimineata la prima ora.
Dan Andrei; GMC; petrutviulet; mihaiaqu;catzus;.......................
#1903
Postat 09 May 2010 - 06:38 AM
rezolvam azi si cu cererea
am un film de ieri http://www.youtube.c...h?v=cgC6wyE3QiQ
astept critici
....si sfaturi :)
#1904
Postat 09 May 2010 - 08:52 AM
EGI, la May 9 2010, 04:30 AM, a spus:
Da ca doriti sa faceti parte din sectia de modelism a,, Aeroclubului GHEORGHE BANCIULESCU-Ploiesti ", contactati-l urgent(telefonic sau MI) pe BOGDAN (shogi) pentru amanunte,conditii, etc.
Trebue sa va exprimati optiunea printr-o cerere scrisa de mana care sa ajunga la COMANDANT luni dimineata la prima ora.
Dan Andrei; GMC; petrutviulet; mihaiaqu;catzus;.......................
Pentru amanunte legate de discutia de la Strejnic persoane de contact sunt toate persoanele care au fost ieri la Strejnic - Rhaul, Mircea, Bogdan, Dl Ionut, Dan , Mihai, Mircea si Alin Costache. (depinde cu cine reusiti sa luati legatura)
Pentru depunerea cererilor legatura se poate lua atat cu Bogdan cat si cu oricare din fratii Costache (daca dati cererea lui: Dan, Alin sau Mihai eu o sa ma intalnesc cu ei si cererile voastre o sa le duc la Strejnic luni la prima ora) interesul fiind ca cererile voastre sa ajunga cat mai repede la Dl. Baican.
Nr. meu de telefon pentru informatii suplimentare este 0723600919.
Aceasta postare a fost editata de 22CMM: 09 May 2010 - 09:07 AM
#1908
Postat 09 May 2010 - 01:21 PM
george10, la May 8 2010, 03:30 PM, a spus:
Incearca sa suni la mine sa vedem ce se poate rezolva!
Da, asa este George. Am pus plusul la minus si invers la conectoru DeansT. Doh... :(
Multumesc "incepatoru", "petruviulet", "Rhaoul" pt. raspunsurile voastre si sprijin.
Am fost azi dimineata in Obor sa-mi gasesc alt comutator, ca primul mi se distrusese de la chestia asta pe care am facut-o (ceea ce a fost bine pt. ca a actionat ca o rezistenta si nu mi s-a distrus regulatorul).
Am venit acasa si am inversat firele la DeansT si am pus noul intrerupator si cu sufletul la gura am conectat un acumulator la motor si.... MERGE!!! :)
Am conectat apoi mufa de la motor si la receptorul de pe Cessna ala bulit si am pornit statia sa fac un test. MERGE STRUNA!!! :)
Asa ca am scapat de o cheltuiala pt. un regulator.
Sper sa-mi fac celalalt Cessna apt de zbor cat mai repede pt. a iesi din nou la camp impreuna cu voi. Mai am de montat motorul in batiu, sa mut receptorul in celalalt fuselaj si sa-i pun ampenajul vertical pe el si gata.
O sa fac si eu cererea pentru asociatia de modelism de pe "Ghe. Banciulescu" azi si i-o voi da lui Dan Costache mai pe seara.
Cessna 182 ART-Tech
#1909
Postat 09 May 2010 - 09:34 PM
Personal consider ca s-a facut un pas mare prin actiunea de la Strejnic.
In urmatoarea perioada o sa fiu plecat din localitate, dar voi incerca sa urmaresc discutiile de pe forum.
Principalul scop (accesul pe aerodrom) a fost atins. Acum depinde de noi (si mai ales de disciplina de care von da dovada) daca lucrurile vor merge spre bine sau nu.
In mod normal vor apare si niste reguli stricte pe care va trebui sa ni le insusim, cum ar fi:
-Travesrsarea axului pistei se face doar organizat si doar cu acceptul CZ (nu fiecare cum si cand apuca)...si ma rog multe altele.
Dar desi cu restrictii (normale zic eu) important este ca putem fi acolo.
Bafta!
#1910
Postat 10 May 2010 - 06:46 AM
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 10 May 2010 - 06:47 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#1911
Postat 10 May 2010 - 08:58 AM
petrutviulet, la May 9 2010, 07:38 AM, a spus:
rezolvam azi si cu cererea
am un film de ieri http://www.youtube.c...h?v=cgC6wyE3QiQ
astept critici
....si sfaturi :rolleyes:
n-am primit critici!!! :D
sa cred ca nu mai este cazul???
nu cred...
asteptam si sfaturi
#1912
Postat 10 May 2010 - 03:39 PM
Astazi am fost la Strejnic sa las cererea si l-am gasit chiar pe Dl Comandant Gh. Banciulescu. Mi-a aratat unde este locul nostru de zbor si a precizat ca accesul cu masina se va face pana in parcarea amenajata iar de acolo pana la pista ne descurcam. Lista "de la portar" se va reface intr-o varianta mai oficiala dupa ce va depune cererile noastre la Bucuresti. Am inteles ca se va zbura laolalta cu avioanele 1:1 dupa anumite reguli. Cam astea sunt vestile zbye.
#1913
Postat 10 May 2010 - 04:47 PM
Airflow, la May 10 2010, 04:39 PM, a spus:
Astazi am fost la Strejnic sa las cererea si l-am gasit chiar pe Dl Comandant Gh. Banciulescu. Mi-a aratat unde este locul nostru de zbor si a precizat ca accesul cu masina se va face pana in parcarea amenajata iar de acolo pana la pista ne descurcam. Lista "de la portar" se va reface intr-o varianta mai oficiala dupa ce va depune cererile noastre la Bucuresti. Am inteles ca se va zbura laolalta cu avioanele 1:1 dupa anumite reguli. Cam astea sunt vestile zbye.
FOARTE NASPA TREABA CU MASINILE !!! Sa vezi ce o sa mai car io de modele ...
#1914
Postat 10 May 2010 - 06:11 PM
Airflow, la May 10 2010, 04:39 PM, a spus:
Astazi am fost la Strejnic sa las cererea si l-am gasit chiar pe Dl Comandant Gh. Banciulescu. Mi-a aratat unde este locul nostru de zbor si a precizat ca accesul cu masina se va face pana in parcarea amenajata iar de acolo pana la pista ne descurcam. Lista "de la portar" se va reface intr-o varianta mai oficiala dupa ce va depune cererile noastre la Bucuresti. Am inteles ca se va zbura laolalta cu avioanele 1:1 dupa anumite reguli. Cam astea sunt vestile zbye.
Salutare,
Cu chiu cu vai am facut rost de o urma de retea deci am net. Alex, nu cred ca l-ai intalnit pe Gh. Bancilescu....ci doar pe d-nul Baican, comandantul aeroclubului Gh Banciulescu. Ca idee, Banciulescu a ramas in istorie ca fiind primul om care a zburat cu proteze la ambele picioare.
Acum revenind la subiect...mda, e cam naspa treaba cu caratul bagajului...dar sa speram ca dupa ce "activam" o perioada in conditiile mentionate mai sus...ne mai obisnuim si noi cu regulile de acolo si poate se mai schimba cate ceva...desi e destul de delicata problema.
Bafta si ne mai auzim.
#1916
Postat 10 May 2010 - 07:02 PM
yr-zbg, la May 10 2010, 07:11 PM, a spus:
Cu chiu cu vai am facut rost de o urma de retea deci am net. Alex, nu cred ca l-ai intalnit pe Gh. Bancilescu....ci doar pe d-nul Baican, comandantul aeroclubului Gh Banciulescu. Ca idee, Banciulescu a ramas in istorie ca fiind primul om care a zburat cu proteze la ambele picioare.
Acum revenind la subiect...mda, e cam naspa treaba cu caratul bagajului...dar sa speram ca dupa ce "activam" o perioada in conditiile mentionate mai sus...ne mai obisnuim si noi cu regulile de acolo si poate se mai schimba cate ceva...desi e destul de delicata problema.
Bafta si ne mai auzim.
Penibil dar trecem si peste asta :).
#1917
Postat 10 May 2010 - 07:52 PM
shogi, la May 10 2010, 07:40 PM, a spus:
ca idee acelasi lucru il faceau si parasutisti cu carutu isi carau parasutele, mesele de pliaj , maneca de vant, etc la startul lor asa ca... nu e ceva nou si nici penibil pana la urma....
P.S. cele doua cereri ( Catalin si Mihai Agu ) au ajuns cu bine si la timp la Aeroclub, tinem legatura
#1918
Postat 10 May 2010 - 08:28 PM
Costache Dan, la May 10 2010, 08:52 PM, a spus:
P.S. cele doua cereri ( Catalin si Mihai Agu ) au ajuns cu bine si la timp la Aeroclub, tinem legatura
Nu m-am referit la solutia propusa de Bogdan ci doar la confuzia cu defunctul Gh Banciulescu. Nu vad nimic penibil in a-ti transporta modelul din parcare sau magazie. Pista nu este chiar atat de departe si este inca o masura in plus pentru a proteja masinile de o eventuala greseala sau accident.
Weekendul acesta imi ajung si mie o parte din piesele comandate, inclusiv statia, sper ca pana la sfarsiutul lunii sa ma alatur voua.
Aceasta postare a fost editata de Airflow: 10 May 2010 - 08:33 PM
#1919
Postat 11 May 2010 - 05:38 PM
Airflow, la May 10 2010, 09:28 PM, a spus:
Weekendul acesta imi ajung si mie o parte din piesele comandate, inclusiv statia, sper ca pana la sfarsiutul lunii sa ma alatur voua.
mi-am dat seama ceva mai tarziu cand am intrat iar pe forum .... asa ca si eu am facut tot o confuzie!!! scuze !!!