Intalniri la zbor pentru Ploiesteni si nu numai Urleta,Tariceni.
#1471
Postat 03 March 2010 - 12:37 PM
vad ca am starnit o adevarata polemica
ma rog de scuze!
rugamintea mea este sa lasati apelativul"domnul";sunt petrut si atat
va multumesc si pt mobilizarea de care dati dovada
problema este ca nu am timp mereu sa ajung cand sunteti si voi
ne intalnim si o sa zburam
:lol:
#1472
Postat 03 March 2010 - 05:47 PM
lefmir, la Mar 3 2010, 11:40 AM, a spus:
E perfecta ... pai uite cum facem . Hai ca o sa ma ocup de legat cablurile pana in weekend si cand ne vedem sambata sau duminica putem sa dam cateva zboruri cu Petrut. :rolleyes:
Esti disponibil in weekend daca vremea permite ?
Bafta ,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1473
Postat 03 March 2010 - 05:52 PM
"Dear Raul Stanel:
Kindly be informed that your order has been sent via EMS China Post, the despatch Note No. is EE278459700CN ,
Please visit http://www.ems.com.cn/qcgzOutQueryAction.d...ode=gotoSearchE to trace the delivery of your parcel "
Verificati si voi ce si pe unde este "marfa" din cand in cand . Sunt curios in cat timp ajunge de acum inainte.:rolleyes:
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1476
Postat 03 March 2010 - 10:51 PM
petrutviulet, la Mar 3 2010, 08:11 PM, a spus:
daca nu am de lucru,vin negresit
futaba si cablul ,pt mine? :rolleyes:
am pregatit cessna
am taiat locas mai in fata pt lipo si am scos greutatea de echilibrare
folosesc accu pt centrare
...in acest mod incerc sa scad incarcarea alara
daca iese mai usor,pot sa-i instalez si o camera
#1478
Postat 04 March 2010 - 07:11 PM
yr-zbg, la Mar 4 2010, 08:11 AM, a spus:
Bafta!
Mihai , de ce spui ca acele greutati sunt fara rost ? Te intreb pentru ca si cesnna mea le are montate si cum ma pregatesc sa o scot la zbor cum se mai imbunatateste vremea , vreau sa stiu daca e bine sa le las sau nu montate pe aveon ?
Bafta !
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#1479
Postat 04 March 2010 - 07:12 PM
yr-zbg, la Mar 4 2010, 08:11 AM, a spus:
Bafta!
Scuze de "bagat in seama" ,dar daca s-a taiat locasul pt accu pana in "panoul despartitor" care tine suportul motor,nu mai trebuie adaugate greutati,asta in conditia daca greutatea pack-ului LiPo este intre 180-200gr(2000-2200 3s 20-30C).
Asa zbor cu Regina (Cessna mea) de vreo 2-3 ani.
Daca e greutatea pack-ului mai mare se duce mai in spate pt echilibrare si CG corect.
P.S. parerea mea
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 04 March 2010 - 07:18 PM
#1480
Postat 04 March 2010 - 07:16 PM
danny_39, la Mar 4 2010, 07:12 PM, a spus:
Asa zbor cu Regina (Cessna mea) de vreo 2-3 ani.
Daca e greutatea pack-ului mai mare se duce mai in spate pt echilibrare si CG corect.
P.S. parerea mea
dane ,mare dreptate ai!
jonglam cu cg-ul fara a mari incarcarea alara
nu?
macar la teorie sa fiu bun!!!
despre restul,vb cat mai curand la tel
si...scuza-mi tacera de pana acum,am avut oarece motive
#1481
Postat 04 March 2010 - 07:18 PM
petrutviulet, la Mar 4 2010, 07:16 PM, a spus:
jonglam cu cg-ul fara a mari incarcarea alara
nu?
macar la teorie sa fiu bun!!!
despre restul,vb cat mai curand la tel
si...scuza-mi tacera de pana acum,am avut oarece motive
...f14 si catalina sunt la loc de cinste in "flota"mea
am sa le zbor NUMAI cand am sa fiu pregatit
eu folosesc la cessna 3s si 1300ma
#1482
Postat 04 March 2010 - 07:24 PM
petrutviulet, la Mar 4 2010, 07:18 PM, a spus:
am sa le zbor NUMAI cand am sa fiu pregatit
eu folosesc la cessna 3s si 1300ma
La 3s 1800mA..greutate ~150gr..trebuie plumb pt pozitionare CG corect..subscriu ce a zis yr-zbg.
Zboruri multe si fara, vorba mea ...Mama Terra iubeste la fel toate aeromodelele..problema e cu ce viteza ne apropiem de ea.
P.S.scuzati in ce hal e Regina mea ..dar are vreo 4-5 ani de zbor. ;)
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 04 March 2010 - 07:29 PM
#1483
Postat 04 March 2010 - 07:33 PM
danny_39, la Mar 4 2010, 07:24 PM, a spus:
Zboruri multe si fara, vorba mea ...Mama Terra iubeste la fel toate aeromodelele..problema e cu ce viteza ne apropiem de ea.
P.S.scuzati in ce hal e Regina mea ..dar are vreo 4-5 ani de zbor. ;)
dar "peste lipo,va sta o camera stilou
asa sa rez cg-ul
#1484
Postat 04 March 2010 - 07:43 PM
este realizat cu stiloul camera in conditii de lumin slaba
#1485
Postat 04 March 2010 - 10:37 PM
Cate odata conteaza si cum esti obisnuit sa zbori ... eu prefer ca avionul sa fie foarte greu de bot si sa aiba si incarcare alara mare dar motor supradimensionat .
Nu suport alta combinatie deci discutia e discutabila :angry:
Echilibrul este prezent mai mult in noi decat in cum trebuie sa fie modelul in teorie facut sa zboare "cica perfect". Io asa il simt in cur cand zbor .;))
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1486
Postat 04 March 2010 - 11:19 PM
La nici una nu am pus greutatile din kit....dar la una din ele a trebuit un pic de pb in bot.
Ideea e ca decat sa pui greutatile alea 2 ( vreo 30gr) in locul indicat de ei (adica la vreo 4-5cm de cg) mai bine pui 5gr de pb pe in bot pe capota adik la vreo 12cm de cg. Efectul e acelasi incarcarea alara mai mica.
Ca sa fiu riguros, de fapt totul tine de cat de corect a fost lipit profundorul, pt. ca din cate am observat cessna zboara f bine fara nici un pic de pb cu conditia ca profundorul sa fie paralel cu aripa. (n-am gasit eu cea mai plastica exprimare dar cred ca se intelege ce vreau sa zic)
Bafta.
#1487
Postat 05 March 2010 - 12:02 PM
Rhaoul, la Mar 4 2010, 10:37 PM, a spus:
Cate odata conteaza si cum esti obisnuit sa zbori ... eu prefer ca avionul sa fie foarte greu de bot si sa aiba si incarcare alara mare dar motor supradimensionat .
Nu suport alta combinatie deci discutia e discutabila :rolleyes:
Echilibrul este prezent mai mult in noi decat in cum trebuie sa fie modelul in teorie facut sa zboare "cica perfect". Io asa il simt in cur cand zbor .:))
Bafta,
Raul
Da,Rhaoul-e e adevarat ca in mare parte conteaza cum esti obisnuit sa zbori..dar am o mica obs. la "avionul sa fie foarte greu de bot "(eu as inclina sa spun ca un pic mai greu,dupa pozitionarea C.G.-ului)...."sa aiba o incarcare alara mare"(depinde de model)...."motor supradimensionat"(nu in toate cazurile,risti sa transformi aeromodelul intr-o mica racheta care nu iti va mai raspunde la un moment dat la comenzile care le vei da).
P.S. "Io asa simt in cur cind zbor"...daca iti vine un fasss,si iti modifica senzatia ,simti eronat :D
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 05 March 2010 - 12:03 PM
#1488
Postat 05 March 2010 - 01:05 PM
danny_39, la Mar 5 2010, 12:02 PM, a spus:
P.S. "Io asa simt in cur cind zbor"...daca iti vine un fasss,si iti modifica senzatia ,simti eronat :D
Dane aici ai dreptate , defapt m-am cam saturat sa tot ai dreptate :rolleyes:).
Las ` k ma fak io mare :).
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1490
Postat 05 March 2010 - 06:49 PM
yr-zbg, la Mar 5 2010, 01:24 PM, a spus:
tare si asta :).. daca se intampla asa cum spui tu io, RaulStainen van den Gutemburg sar granita fraudulos in Tailanda sa ma delectez cu bunaciunile locale :D)
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1492
Postat 06 March 2010 - 08:07 PM
CG-ul ne-a iesit mult prea in spate cu tot plumbul si incarcarile cu banda de pe bot .In fine au mai aparut si reactii destul de ciudate la cea mai mica adiere de vant. Servoaiele nu au reusit sa isi faca treaba prea bine la rafale de vanticel. Trebuia sa intorci avionasul dupa vand mai bine decat sa il infrunti http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
In rest totul ok ... e reglat bine tre doar sa ii mai centam CG-ul ala si iese brici.
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#1493
Postat 06 March 2010 - 11:45 PM
#1497
#1498
Postat 07 March 2010 - 08:05 PM
Rhaoul, la Mar 6 2010, 08:07 PM, a spus:
CG-ul ne-a iesit mult prea in spate cu tot plumbul si incarcarile cu banda de pe bot .In fine au mai aparut si reactii destul de ciudate la cea mai mica adiere de vant. Servoaiele nu au reusit sa isi faca treaba prea bine la rafale de vanticel. Trebuia sa intorci avionasul dupa vand mai bine decat sa il infrunti :rolleyes:
In rest totul ok ... e reglat bine tre doar sa ii mai centam CG-ul ala si iese brici.
Bafta,
Raul
Salutare...
Poze frate poze...sa vedem si noi Mielu la aer...
Intrebare: unde ai pus accu? Ca sa fie cg-ul corect eu bagam accu prin trapa aia de sub bot. In plus vezi ca pe coada era o bucatica de pb. O pusesem eu ca sa imi iasa vria plata si cred ca am uitat sa o dau jos. Poate weekendul vitor reusesc sa ajung si eu la camp.
Bafta!
#1499
Postat 07 March 2010 - 09:18 PM
yr-zbg, la Mar 7 2010, 08:05 PM, a spus:
Poze frate poze...sa vedem si noi Mielu la aer...
Intrebare: unde ai pus accu? Ca sa fie cg-ul corect eu bagam accu prin trapa aia de sub bot. In plus vezi ca pe coada era o bucatica de pb. O pusesem eu ca sa imi iasa vria plata si cred ca am uitat sa o dau jos. Poate weekendul vitor reusesc sa ajung si eu la camp.
Bafta!
Salut, accu e pus sub bot unde e capota, bucata de pb de pe coada am dat-o jos si am pus-o pe bot,desi inca pare a fi prea usor in fata si imi pare rau ca nu i-am facut niste poze sa arat mielul in aer :rolleyes: ,a fost primul zbor de proba si cat am stat mi-au inghetat mainile pe comenzi, sper ca pana sapt urmatoare sa il pun la punct si sa ii facem niste probe,tu ce accu foloseai 3s sau 2s ?