Electric WildThing
#93
Postat 28 April 2009 - 03:21 PM
Zue, la Apr 27 2009, 09:00 PM, a spus:
daca te gindesti sa-l folosesti ci fibra de sticla sau carbon si lipitura de forta nu o sa tina
gata am rezolvat:D pana deseara se usca fibra:D am ramas fara rasina:( am acoperit doar fundul cu fibra:) urmeaza grunduirea si vopsirea:) revin cu poze mai spre seara...
#99
Postat 01 May 2009 - 09:57 AM
george10, la May 1 2009, 10:01 AM, a spus:
Arborele chiar e un pic cam lung dar asta e.
Carma cred ca o sa o schimb cu una cnc... mai vedem
#100
Postat 28 May 2009 - 07:12 PM
Numar celule: 2
Conexiune: serie
Tensiune: 7.4 V
Capacitate: 2200 mAh
Curent maxim de incarcare: 2200 mA
Curent maxim de descrarcare: 52 A continuu, 65 A pentru maxim 30 de secunde
Dimensiuni: 108x36x20 (mm)
Greutate: 126 grame
sunt ideale pt motorul pe care doresc sa il folosesc
Motor BL F450EH, KV3500
Curent fara sarcina: 1.9 A
Curent maxim: 38 A
Curent de eficienta maxima: 28 A
Acumulatori: 3-4 celule Lipo
ESC recomandat: 40 A
#102
Postat 28 May 2009 - 07:26 PM
Problema apare la incarcar...ori le incarci pe rand ca sa poti egaliza celulele, ori le incarci odata pe ambele si atunci modifici mufa de egalizare de pe accu pentru a putea elgaliza 4 celule.
2. la motorul din foto vei avea probleme cu racirea, motorul fiind out runner. Nu vei putea monta spilara de racire pe el, poti doar sa racesti partea frontala, acolo unde iese axul, in acest caz vei transfera numai o mic aparte din caldura disipata de bobinaj spre radiator.
3. axul port elice e prea scos in afara comparativ cu planul carmei.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 28 May 2009 - 07:29 PM
#103
Postat 28 May 2009 - 07:55 PM
De incarcat o sa le incarc pe rand.
Cu racirea motorului sunt sigur ca nu vor fi probleme.. am gasit pe un forum strain persoane care foloseau acelasi motor cu rezultate foarte bune... suportul motorului va fi din aluminiu si pe el o sa fac racirea.. asa procedau si persoanele de care vorbeam
Motorul este foarte des folosit in riggere atingand viteze foarte mari!!!:unsure:
Da.. arborele e cam lung dar sper sa nu fie probleme.. sa nu bage botul sub apa
Aceasta postare a fost editata de petrix: 28 May 2009 - 07:58 PM
#106
Postat 29 May 2009 - 07:35 AM
ipsihi, la May 29 2009, 12:13 AM, a spus:
Adica? ce vrei sa spui? ca se va duce la fund ;)
Pai un acumulator 2s are 130 grame 2=260 grame+motor si suport 80 grame + regulator si reciever 50 grame + servo20 grame = sub 500 grame si am facut teste cu 800 grame!!!! coca are doar 120 grame
#108
Postat 15 July 2009 - 11:32 PM
#109
Postat 29 August 2009 - 06:16 PM
#111
Postat 29 August 2009 - 07:58 PM
Motor fara perii tip Outrunner, cu constructie speciala si turatie foarte mare, pentru elicoptere din categoria 400 - 450 (T-Rex 450X/XL, Zoom 400, X400, SONIC PRO, SJM400 etc.). Este prevazut cu o carcasa exterioara fixa, cea ce simplifica fixarea motorului si aranjarea cablurilor din jurul lui. Pentru racirea corespunzatoare a motorului este necesara asigurarea unui flux de aer catre acesta.
Caracteristici
Diametru ax: 3.175 mm
Dimensiuni: 28(D) x36(L) mm
Greutate: 50 g
KV (Rmp/V): 3500
Acumulatori: 2-3 celule Lipo
ESC recomandat: 40 A
Gear pinion: 13T (inclus)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 29 August 2009 - 08:00 PM
#112
Postat 29 August 2009 - 08:19 PM
AG-74-HESS, la Aug 29 2009, 08:58 PM, a spus:
Motor fara perii tip Outrunner, cu constructie speciala si turatie foarte mare, pentru elicoptere din categoria 400 - 450 (T-Rex 450X/XL, Zoom 400, X400, SONIC PRO, SJM400 etc.). Este prevazut cu o carcasa exterioara fixa, cea ce simplifica fixarea motorului si aranjarea cablurilor din jurul lui. Pentru racirea corespunzatoare a motorului este necesara asigurarea unui flux de aer catre acesta.
Caracteristici
Diametru ax: 3.175 mm
Dimensiuni: 28(D) x36(L) mm
Greutate: 50 g
KV (Rmp/V): 3500
Acumulatori: 2-3 celule Lipo
ESC recomandat: 40 A
Gear pinion: 13T (inclus)
Am ales motorul asta pt ca este foarte des folosit pe riggere si pe toate pe care le-am vazut nici unul nu avea racire pt motor:) o sa merg pt inceput fara racire sa vad cum merge.Iar daca se incalzeste o sa ii fac un suport de aluminiu cu racire:)
In barca asta nu am loc sa pun 3s.. nu este loc asa ca o sa merg pe 2X@2s 2200 25c
#115
Postat 01 September 2009 - 02:00 PM
INTRE TIMP AM MAI LUCRAT LA CEVA UN RIGGER:)
ZILELE ASTEA REVOPSESC WILDTHING UL:) scuzati calitatea dar astea sunt cu telefonul:)
Aceasta postare a fost editata de petrix: 01 September 2009 - 02:06 PM
#116
Postat 01 September 2009 - 03:28 PM
#117
Postat 01 September 2009 - 07:52 PM
CornelP, la Sep 1 2009, 04:28 PM, a spus:
Da stiu.. arborele e cam scos...asta e:) eu am cerut sa fie schimbat titlul si ii multumesc lui navigator pt intlegere:)
#118
Postat 06 September 2009 - 02:29 PM
Fisiere atasate
-
Predator_Outrigger.pdf (56.28K)
Number of downloads: 136