Electric WildThing
#152
Postat 23 May 2010 - 08:45 PM
iony, la May 23 2010, 08:44 PM, a spus:
????
ial pala de 120 de la turningi
Ala are burst de 380... de pa alte forumuri am inteles ca e ideal
oricum mai vedem pana atunci... e ma duc sa daram un zid
ne mai auzim
Aceasta postare a fost editata de petrix: 23 May 2010 - 08:47 PM
#154
Postat 24 May 2010 - 05:56 AM
iony, la May 23 2010, 09:44 PM, a spus:
????
ial pala de 120 de la turningi
poate sa ia de oricat. atata vreme cat n-au nici cea mai mica protectie - nu mai spun ca nu stiu sa gestioneze turatii mari - o sa le arda pe toate in cazul in care mai aduce motorul in starea in care l-a dus pe primul.
iony, daca am aduna toti cate esc-uri am ars nu crezi cred ca fiecare isi lua cel mai bun esc de pe planeta. poate deschizi un topic cu chestia asta :rolleyes:
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#155
Postat 24 May 2010 - 07:52 AM
fulgerica, la May 24 2010, 06:56 AM, a spus:
iony, daca am aduna toti cate esc-uri am ars nu crezi cred ca fiecare isi lua cel mai bun esc de pe planeta. poate deschizi un topic cu chestia asta :rolleyes:
Cred ca un topic in care sa se expuna cazurile si sa se incerce explicarea lor ar fi bun. Cu prezentarea motorului, a esc-ului, a bateriei de acumulatori, a sistemului de racire, a modului de etanseizare impotriva patrunderii apei la electronica. Si a conditiilor in care s-a produs "catastrofa", adica timpul cat a rulat de la ultima verificare si momentul arderii, modul de pilotare... si... mai gasiti voi informatii ce pot fi utile. Si sa nu uitam, a parerii despre cauza catastrofei, a proprietarului ghinionist.
Cred ca conteaza si daca componentele principale au fost noi sau second-hand.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 24 May 2010 - 08:23 AM
#157
Postat 30 November 2010 - 07:14 PM
Acum cind a inceput sa se raceasca afara si cind am mai mult timp liber m-am gindit ca ar fi bine sa mai robotesc cite ceva.asa ca am ales acelasi model ca cel discutat in acest topic.De aceea nu am vrut sa mai deschid un alt post.
ceea ce incerc eu sa fac,esta ca la acest proiect sa folosesc cit mai mult lucrul de mina si materiale ieftine si destul de usor de procurat.
Ca si materiale am folosit:balsa de 2mm cu adezivul necesar,diferite bucati de aliminiu(diverse profile),rulmenti din coolere,etc....
Incep prin a posta imagini din timpul lucrarilor....
Astept si sfaturi sau atragerea astentiei ,acolo unde este cazul..
#158
Postat 30 November 2010 - 07:18 PM
bratul este facut din duraluminiu (cornier),iar lama din disc ce se gaseste in hardurile de calculator.am ales acest disc deoarece in ciuda faptului ca este subtire,mai este si destul de dur.
#160
Postat 30 November 2010 - 07:29 PM
Acele nervuri de pe burta sunt facute din baghete de bambus,luate de la acele artificii mici ce au cite o codita rosie.
Axul fix este rulmentat si facut dintrun pix de metal.(nu am gasit altceva la diametrul exterior al rulmentilor)
#163
Postat 30 November 2010 - 07:44 PM
Iar in ultima este un model la care m-am gindit ca si paint....este vorba de cea din stinga sus.Astept in continuare afaturi si idei in legatura cu acest proiect ,iar pentru intrebari,va stau la dispozitie aici in topic.
Stima si voi reveni.
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 30 November 2010 - 07:46 PM
#164
Postat 30 November 2010 - 07:49 PM
Un alt lucru la redane: e bine sa aiba sectiune triunghiulara, din nou vezi poza.
#165
Postat 30 November 2010 - 08:20 PM
De slefuit am slefuit pe cit posibil in profil triunghilar.
Oare daca le prelungesc pe cele de pe mijloc?Va fi mai bine?
PS:Am urmarit si o parte din postarile tale.
Sint belea modelele.
Urmatorul proiect va fi un catamaran,poate la momentul potrivit ma vei ajuta cu ceva sfaturi.
Stima.
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 30 November 2010 - 08:22 PM
#169
Postat 09 December 2010 - 01:10 AM
Asteptam testul pe apa... daca nu ingheata!
Spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#170
Postat 09 December 2010 - 01:38 PM
Adistul, la Dec 9 2010, 02:10 AM, a spus:
Asteptam testul pe apa... daca nu ingheata!
Spor!
Multumesc
Aici este un ger crincen.Dunarea este bocna.
In ceea ce priveste coloritul...poate pe cat.Dsi la acela ma gindesc la o combinatie de culori fluo.
Nu de alta dar vreau sa vad usor modelul pe apa.
Stima
#171
Postat 12 December 2010 - 03:39 PM
L-450mm
L cu hardware-525mm
latime- 125mm
Am gasit acest set brushless.Este pentru automodele 1-18.
http://www.der-schweighofer.at/artikel/749...s_set_micro_mex
Insa nu am gasit nicaieri detalii despre motor in ceea ce priveste numarul de rotatii/volt
Credeti ca ar merge pe acest model.
PS.Pretul la care l-am gasit este mai mic de jumatate fata de cel ce apare in link.Am facut aceasta mica paranteya pentru a evita discutiile de genul;,,La banii aia mai bine iei.....,,
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 12 December 2010 - 03:46 PM
#172
Postat 12 December 2010 - 07:06 PM
KV : 5200 rpm / v
Voltage : 6 - 12V .
Amps :
No load 1.4 A.
Loaded up 14A/60s .
Power 120W/60s .
Size : 20.2 mm Diameter .
Length 37 mm .
Shaft diameter 2.3 mm .
Weight 45 grams (including cables ) .
Ar fi cam mult pentru 2S, dar cu o elice mica, spre 32-35mm, poate e ok... dar pe riscul tau :)
#173
Postat 12 December 2010 - 09:51 PM
CornelP, la Dec 12 2010, 08:06 PM, a spus:
Salut
La ce anume te referi cind spui,,risc,,?Ceva fiebinteala? :lol: Sa ii pun un esc mai mare?
Stima.
#174
Postat 13 December 2010 - 12:14 AM
#175
Postat 13 December 2010 - 07:10 PM
CornelP, la Dec 12 2010, 07:06 PM, a spus:
KV : 5200 rpm / v
Voltage : 6 - 12V .
Amps :
No load 1.4 A.
Loaded up 14A/60s .
Power 120W/60s .
Size : 20.2 mm Diameter .
Length 37 mm .
Shaft diameter 2.3 mm .
Weight 45 grams (including cables ) .
Ar fi cam mult pentru 2S, dar cu o elice mica, spre 32-35mm, poate e ok... dar pe riscul tau ;)
Ar duce un 3s?Sau este exagerat de mult.
Nu stiu.Intreb ,numai.
#176
Postat 13 December 2010 - 09:05 PM
Cu 2S esti la 38.000, si asa foarte mult.
Pentru 3S cauti motoare de aprox 3000kv, pentru 2S de 4000.
#177
Postat 13 December 2010 - 11:18 PM
Nici SKF-ul nu are viata lunga la 50k. Poate la 30-40K daca este bine centrat axul pe cuplaj rigid. La cuplaj flexibil vibratiile si solicitarile sunt destul de mari.
:D
Discuta cu CornelP pe privat si poate-ti scoate asul din maneca: e o adevarata enciclopedie.
Spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#178
Postat 13 December 2010 - 11:58 PM
CornelP, la Dec 13 2010, 11:18 PM, a spus:
Cu 2S esti la 38.000, si asa foarte mult.
Pentru 3S cauti motoare de aprox 3000kv, pentru 2S de 4000.
OK.Acu am inteles.
Multumesc
Adistul, la Dec 13 2010, 11:18 PM, a spus:
Nici SKF-ul nu are viata lunga la 50k. Poate la 30-40K daca este bine centrat axul pe cuplaj rigid. La cuplaj flexibil vibratiile si solicitarile sunt destul de mari.
:D
Discuta cu CornelP pe privat si poate-ti scoate asul din maneca: e o adevarata enciclopedie.
Spor!
Exact la asta m-am gindit si eu.Sa o fac cu ax fix.Asa ca am renuntat la acela flexibil improvizat.