Modelism - RHC Forum: termicele de la multiplex - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

termicele de la multiplex easy star, minimag, magister - toate termice

#1 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 09:08 PM

Chiar daca nu prea mai au legatura cu kiturile originale si oricum constructia clasica a modelelor prezentate este foarte bine cunoscuta, m-am gandit (???) sa fac cunoscute si variantele lor ... termice...
Cum ar veni, asta se intampla cand inebuneste lupu'.
0

#2 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 09:24 PM

Pentru inceput, Easy Star:
Este de fapt un joint venture, ce a intervenit intre subsemnatul ce a contribuit cu un E.S. batran si trecut prin toate incercarile vietii si un minunat motoras Mc Coy de 0.8 cc, cu rezervor incorporat pe post de batiu si carburator non RC, donat marinimos de gun man. (sa traiasca sa mai dea)
Operatia de transplant a decurs destul de simplu:
-am taiat partea plina a botului zburatoarei, bineinteles creand o mica inclinatie spre dreapta-jos
-am confectionat din placaj un panou de foc pe care l-am lipit cu CA
-motorul l-am fixat cu suruburi de panou
-si....gata termicu'

Cam asa arata:
Fisier atasat  es.detaliu.jpg (485.32K)
Number of downloads: 937

Aceasta postare a fost editata de lipitorul: 26 November 2008 - 09:26 PM

0

#3 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 09:44 PM

A fost testat la zbor ieri 25.11.2008, pe un vant de 45 km/h in rafale. A zburat bine, cu forta mai mare decat cea data de motorul original, dar se pare ca motorul a cedat psihic la zborul pe spate. Oricum, a scapat cu viata...ca si pana acum...
Cu scuze pentru calitatea filmarii, iata dovada ca...zboara :
http://www.youtube.c...h?v=kzSH5laNmug
0

#4 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 09:58 PM

Al doilea este Minimag, un model scos la pensie pe care-l aveam aruncat pe un dulap si pe care m-am gandit sa-l reancarnez in vaianta termica.
Ca si motorizare am ales un Hornet de 1.5 cc cu carburator rc si elice 7x4, dotat cu un rezervor de 55 cc.
Fisier atasat  mm.hornet.jpg (350.99K)
Number of downloads: 805




Am taiat si scobit botul nefericitului dupa masura batiului:
Fisier atasat  mm.scobit.jpg (183.6K)
Number of downloads: 704
0

#5 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:02 PM

Din placaj am confectionat panoul de foc, pe care l-am lipit cu CA. De el am fixat batiul:
Fisier atasat  mm.batiu.jpg (198.52K)
Number of downloads: 643
0

#6 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:07 PM

Am adaugat pe exterior servoul pentru acceleratie, si am tras furtunele.
Cam asa arata cu motorul montat:
Fisier atasat  mm.detaliu.mot.jpg (381.15K)
Number of downloads: 665
Ulterior am mutat pozitia evacuarii spre in jos.
0

#7 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:15 PM

Am taiat capota datorita rezervorului si....cam asa arata RTF:
Fisier atasat  mm.rtf.jpg (448.81K)
Number of downloads: 240
Stiu ca putea arata mai bine, dar...oricum era batran si zbarcit asa ca nu m-am agitat...
Zboara bine, nu dezvolta viteza prea mare dar fata de varianta electrica sta foarte bine in vant. Un rezervor ajunge pentru un zbor de 15 min.
0

#8 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:31 PM

Ultimul dar nu cel din urma, este Magister, trainerul scos din fabricatie de Multiplex, pe care cu mari eforturi l-am cumparat din State, singurul loc in care l-am mai gasit pe stoc.
Este un model conceput pentru a fi dotat cu motor electric sau termic, am ales varianta termica cu motor Os Max de 7,5 cc.
Motajul a fost destul de simplu pentru ca modelul are prevazute locurile pentru rezervor si servoul de acceleratie. A trebuit doar sa modific prinderea batiului pe panoul de foc, in primul rand pentru ca in varianta oficiala motorul trebuia montat culcat si trebuia taiata partea inferioara a fuselajului pentru degajarea tobei ceea ce ...am banuit eu ca va duce la slabirea rezistentei fuselajului si in al doilea rand pentru ca motorul recomandat de fabricant era unul de 5,5 cc. Am preferat taierea capotei care nu are un rol foarte important in structura de rezistenta.
Fisier atasat  mag.mot.detaliu.jpg (453.66K)
Number of downloads: 181
0

#9 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:33 PM

Cu toporul din dotare am taiat capota:
Fisier atasat  mag.capota.jpg (427.09K)
Number of downloads: 163
0

#10 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 26 November 2008 - 10:38 PM

Nu te contrazic, insa eu l-am avut cu MVVS de 4,6cmc pus culcat (in kit vine si bucata cu degajare pentru toba) si pot sa spun ca a fost cel mai adevarat trainer inventat vreodata. Decolare in 5m, stabilitate impecabila, aterizari ultrausoare. Oricum, ceea ce faci tu e o performanta, mai ales cand ma gandesc la Easy Star... Succes in continuare.
0

#11 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:45 PM

In varianta finala inainte de zborul inaugural:
Fisier atasat  mag.rtf.jpg (453.17K)
Number of downloads: 170
L-am zburat tot ieri, pe vant nervos, zboara foarte frumos, stabil si sigur in manevre. La aterizare vine lin la fel ca si in varianta electrica. Deocamdata nu l-am cantarit, pentru ca nu am utilaj dar ...sper sa reusesc in curand.
Spre deosebire de modelele din balsa pe care am mai avut montat acest motor pot spune ca acum fiind montat pe spuma, nivelul de zgomot este foarte mic, la fel si vibratiile.
0

#12 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:48 PM

Si in final o poza de familie:
Fisier atasat  es_mag.jpg (442.2K)
Number of downloads: 184
0

#13 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 26 November 2008 - 10:53 PM

Vezi postareamarian_d, la Nov 26 2008, 10:38 PM, a spus:

Nu te contrazic, insa eu l-am avut cu MVVS de 4,6cmc pus culcat (in kit vine si bucata cu degajare pentru toba) si pot sa spun ca a fost cel mai adevarat trainer inventat vreodata. Decolare in 5m, stabilitate impecabila, aterizari ultrausoare. Oricum, ceea ce faci tu e o performanta, mai ales cand ma gandesc la Easy Star... Succes in continuare.

Din pacate eu l-am primit in varianta RTF electrica cu un motor puturos din seria 600 si un acumulator Ni-Me greu ca o piatra de moara. Bucata cu degajare pentru toba...a lipsit.
Multumesc pentru incurajari, nu am vrut sa inventez apa calda...am vrut doar sa arat ca filoxera...lucreaza...
0

#14 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 27 November 2008 - 07:04 AM

Jos palaria ! Asta a fost lucrarea de doctorat in scartzuri termice ! Cred ca dom' profesor nu s-a gandit acum cateva luni cand ti-a injectat in vena primii stropi de nitro ca o sa faci prapad in saracele motoare electrice ! Daca numar bine cred ca nu mai ai nici unul pe electric, ...asa pentru decor macar !!!

Ce zici, pe cand primul depron cu termic ?
0

#15 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 27 November 2008 - 08:48 AM

Vezi postareafarm fly, la Nov 27 2008, 07:04 AM, a spus:

Jos palaria ! Asta a fost lucrarea de doctorat in scartzuri termice ! Cred ca dom' profesor nu s-a gandit acum cateva luni cand ti-a injectat in vena primii stropi de nitro ca o sa faci prapad in saracele motoare electrice ! Daca numar bine cred ca nu mai ai nici unul pe electric, ...asa pentru decor macar !!!

Ce zici, pe cand primul depron cu termic ?

Ce idee buna! Ar merge un depron...benzinar? Hai sa studiem problema...
0

#16 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 November 2008 - 09:05 AM

Citeaza

A fost testat la zbor ieri 25.11.2008, pe un vant de 45 km/h in rafale. A zburat bine, cu forta mai mare decat cea data de motorul original, dar se pare ca motorul a cedat psihic la zborul pe spate. Oricum, a scapat cu viata...ca si pana acum...

Motorul respectiv nu se alimenteaza din rezervor in zbor pe spate...este facut pentru zbor liber!!!demonteza-l si ai sa intelegi de ce nu se alimenteaza daca-l intorci.
In rest, foarte fain, le-ai dat o lovitra sub centura!!!...moarte electricelor si electristilor (a spumelor, deproanelor, elapoarelor, arcelurilor...) ;) ;) ;) ;) :lol: :lol:

Citeaza

Ce zici, pe cand primul depron cu termic ?

Daca te chinui putin, ai sa poti si asta...eu am un Cox Tee Dee de 0.01 ci!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 27 November 2008 - 09:08 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#17 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 27 November 2008 - 10:21 AM

Spre deosebire de modelele din balsa pe care am mai avut montat acest motor pot spune ca acum fiind montat pe spuma, nivelul de zgomot este foarte mic, la fel si vibratiile.
[/quote]

Interesanta treaba cu vibratiile ! Pentru un pozar mare poate este o solutie mai ieftina decat electricul,... daca vibratiile ne lasa sa facem fotografii clare !
0

#18 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 27 November 2008 - 06:13 PM

Vezi postareafarm fly, la Nov 27 2008, 10:21 AM, a spus:

Spre deosebire de modelele din balsa pe care am mai avut montat acest motor pot spune ca acum fiind montat pe spuma, nivelul de zgomot este foarte mic, la fel si vibratiile.


Interesanta treaba cu vibratiile ! Pentru un pozar mare poate este o solutie mai ieftina decat electricul,... daca vibratiile ne lasa sa facem fotografii clare !

S-a facut, incercam! Greutatea nu e o problema, cara magaru'.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu