Baja 5T neagra
#1
Postat 25 November 2008 - 03:51 PM
Ieri am primit mult asteptata Baja 5T. Prima impresie: maaare!
Am lasat acumulatorul sa se incarce si azi vreau sa fac rodajul.
Am totusi cateva dileme:
1. Cat tine acumulatorul de 6V, 3000mAh?
2. Uleiul sintetic Yacco pentru moto 2T de competitie e ok?
3. Cu ce curat mizeria care intra in ea? Desi are multe plastice care o apara de mizeriile aruncate de roti, sunt sigur ca se murdari. Am un e-savage si am vazut cum se face...
Ma bucur ca m-am alaturat forumului; vreau sa invat de la cei mai vechi si sa evit greselile pe care ei le cunosc.
O poza cu Baha mea:
#2
Postat 25 November 2008 - 04:04 PM
- acumulatorul tine o zi intreaga de joaca ..daca te referi la humpul de 6v 3000mAh
- ca ulei eu folosesc ceva ce se gaseste la benzinariile MOL ..mol dinamic parca asa ii zice ..14 lei litrul sau ceva de genu...nu am avut probleme pana acum cu ea.
- mizeria o cureti cum vrei ..ori stai si o bibilesti cu pensula ori ii astupi toate gaurile si o bagi sub dus(eu asa fac) si apoi dupa ce o stergi bine dai cu wd40 pe la incheieturi(il gasesti in orice supermarket gen billa metro carefuri` ).
Aceasta postare a fost editata de shogi: 25 November 2008 - 04:06 PM
#3
Postat 25 November 2008 - 04:09 PM
shogi, la Nov 25 2008, 04:04 PM, a spus:
- acumulatorul tine o zi intreaga de joaca ..daca te referi la humpul de 6v 3000mAh
- ca ulei eu folosesc ceva ce se gaseste la benzinariile MOL ..mol dinamic parca asa ii zice ..14 lei litrul sau ceva de genu...nu am avut probleme pana acum cu ea.
- mizeria o cureti cum vrei ..ori stai si o bibilesti cu pensula ori ii astupi toate gaurile si o bagi sub dus(eu asa fac) si apoi dupa ce o stergi bine dai cu wd40 pe la incheieturi(il gasesti in orice supermarket gen billa metro carefuri` ).
Multumesc mult pentru post!
Vestea cu acumulatorul e foarte buna!!!
In rest, am inteles ce am de facut: WD40 am, cada si dus am. Uleiul meu a fost 54RON. - e deja luat asa ca nu mai am ce face.
In seara asta rodajul!
#4
Postat 25 November 2008 - 04:17 PM
-Rodajul consta in primul rezervor de benzina consumat.Ai mare grija cum il consumi.Mergi cu motorul turat prima oara 15% din masna si cresti pana la 50% - 60% maxim ..asta pentru primul rezervor ..dupa asta poti sa te dai cum vrei tu dar e de preferat sa nu o chinui prea mult ...cel putin primele 3 rezervoare.Dupa asta nu o sa ai nici o problema cu ea.Citeste manualul referitor la amestec.O sa vezi acolo un raport de 1:25 adica la un rezervor pui 30 ml de ulei.
#5
Postat 25 November 2008 - 06:32 PM
leso, la Nov 25 2008, 03:51 PM, a spus:
Ieri am primit mult asteptata Baja 5T. Prima impresie: maaare!
Am lasat acumulatorul sa se incarce si azi vreau sa fac rodajul.
Am totusi cateva dileme:
1. Cat tine acumulatorul de 6V, 3000mAh?
2. Uleiul sintetic Yacco pentru moto 2T de competitie e ok?
3. Cu ce curat mizeria care intra in ea? Desi are multe plastice care o apara de mizeriile aruncate de roti, sunt sigur ca se murdari. Am un e-savage si am vazut cum se face...
Ma bucur ca m-am alaturat forumului; vreau sa invat de la cei mai vechi si sa evit greselile pe care ei le cunosc.
O poza cu Baha mea:
Baja5Tm.JPG
Sa o stapanesti sanatos !!!
Te rog spune-mi si mie cat te-a costat cu tot cu transport , vama sau ce ai platit la ea ?
Absolut tot ! Mersi !
#6
Postat 25 November 2008 - 06:32 PM
Acumulatorul de 3000 presupun ca tine destul, eu am de 4200 si il incarc foarte rar.
Cu rodajul nu cred ca ar trebui sa fi foarte drastic, ei spun ca doar primul rezervor sa nu-i dai blana...Shogi zice bine, n-o chinui la inceput.
Cat despre curatat...subiect delicat, sa zic asa. Cu pensula n-o s-o cureti foarte bine, mai ales ca nu ajungi f bine in unele locuri. Eu am procedat altfel, am folosit solutie de curatat motoare(un detergent f puternic, practic) exact cum scrie pe produs(STP, tip fas de curatat geamuri, nu spray. 20lei in Brico). Functioneaza 100% si iese ca noua, DAR trebuie s-o gresezi toata, inclusiv rulmentii din fuzete. Evident am protejat filtru de aer, electronica nu, aici ma risc un pic, dar e riscul meu. Data viitoare dau electronica jos si o innec in orice sa iasa ca noua :)
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#8
Postat 25 November 2008 - 07:08 PM
Si sa ai parte de cat mai putine busituri cu ea !!!!!!!
@Mamut:
dar electronica de baja nu este rezistenta la apa?
asa am gasit pe un site...
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#9
Postat 25 November 2008 - 08:11 PM
Deci daca o scufunzi in apa nu e bine :rolleyes:
Pe ploaie, iarba uda m-am dat fara probleme. Am spalat-o de 2-3 ori cu jet de apa puternic si n-are nimic.
Se arde un servo, punem altu' mai bun :D
Cutia unde sta receptorul si accu ar trebui inchise cumva. Garnitura, silicon sau gluegun, scos firul de incarcare de la accu si pus dop pe mufa, inchise cele 2 capace de cauciuc(pt incarare si pt schimbarea cristalului) si cam aia ar fi pentru o protectie sporita.
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#10
Postat 26 November 2008 - 02:18 PM
M-am dat ieri. Am setat triming-ul astfel incat acceleratia sa fie foarte moale si am apasat cu maaare blandete. usor si progresiv. am variat turatia motorului pentru a preveni aparitia punctelor fierbinti.
Masina are o putere ... incredibila. Zgomot incredibil... FRUMOS!!!
Constatari odata ajuns acasa:
- s-au strans cateva fire de iarba intre carcasa pull-starter-ului si aparatoarea de plastic, eliminate usor prin demontarea aparatorii - se prinde intr-o o clema metalica.
- s-a adunat putin ulei negru in partea din spate jos a tobei de esapament; poate e primul ulei - pus in motor de HPI, poate nu e bine stransa toba (HPI le face cu grija, dar nu stii niciodata!), nu stiu cauza. daca dupa al treilea rezervor mai apare ulei, demontez toba si vad ce e de facut.
- cauciucurile din spate au putina uzura - bucati foarte mici s-au desprins din ele; repet: foarte mici - m-am dat preponderent pe asfalt.
- carcasa de plastic de deasupra are urme de buna purtare (directia e mult mai rapida decat cea de la e-maxx ul anterior asa ca am rasturnat-o la viteze mici).
Impresie:
SUPER JUCARIE!!!
Intrebarea mea:
cei din Bucuresti unde plimba masinutele?
eu am fost in Politehnica dar terenul e prea mic iar zgomotul prea mare.
azi vreau sa consum al doilea rezervor - tot usurel, dar nu atat de usurel ca primul.
Multumesc celor care au postat pentru recomandari.
FUNN MAXIM!
#11
Postat 26 November 2008 - 02:52 PM
cei din Bucuresti unde plimba masinutele?
[/quote]
Salut!
La Palatul Copiilor.........urmareste topicul "La palat"........ http://www.rhc.ro/fo...showtopic=10527
#12
Postat 26 November 2008 - 03:33 PM
la motoarele in 2 timpi pe benzina asa arunca ulei negru pe toba.....poti sa-i pui ce ulei vrei tu tot o sa arunce ulei negru
acel ulei este uleiul care nu a ars complet in camera de ardere si drept urmare e evacuat pe esapament
#13
Postat 27 November 2008 - 10:25 AM
Eu cu ReLLaXX am fost intr-o duminica in Pipera, am intrat pe camp la OMV si am gasit f multe locuri unde poti sa omori o Baja, sau sa te dai civilizat ;)
Mai mergem acolo negresit, dar asteptam ceva piese...
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#14
Postat 27 November 2008 - 06:55 PM
#19
Postat 18 February 2009 - 08:47 PM
leso, la Nov 25 2008, 03:51 PM, a spus:
Ieri am primit mult asteptata Baja 5T. Prima impresie: maaare!
Am lasat acumulatorul sa se incarce si azi vreau sa fac rodajul.
Am totusi cateva dileme:
1. Cat tine acumulatorul de 6V, 3000mAh?
2. Uleiul sintetic Yacco pentru moto 2T de competitie e ok?
3. Cu ce curat mizeria care intra in ea? Desi are multe plastice care o apara de mizeriile aruncate de roti, sunt sigur ca se murdari. Am un e-savage si am vazut cum se face...
Ma bucur ca m-am alaturat forumului; vreau sa invat de la cei mai vechi si sa evit greselile pe care ei le cunosc.
O poza cu Baha mea:
Baja5Tm.JPG
sa o stapanesti sanatos! :rolleyes: si cu putine busituri :rolleyes:
#20
Postat 28 February 2009 - 01:21 PM
Tu ai avut ceva probleme cu al tau? la mine s-a smuls roata fata la o saritura mai zdravana. Si am facut filet in loc de siguranta aia mica si acuma sta cu un surub si de atunci nu am mai avut probeleme. In rest totul esta super ok. Mai baga si tu poze cu a ta.
#21
Postat 03 May 2010 - 10:04 AM
Isti, la Feb 28 2009, 02:21 PM, a spus:
Tu ai avut ceva probleme cu al tau? la mine s-a smuls roata fata la o saritura mai zdravana. Si am facut filet in loc de siguranta aia mica si acuma sta cu un surub si de atunci nu am mai avut probeleme. In rest totul esta super ok. Mai baga si tu poze cu a ta.
Scuze ca nu am raspuns timp indelungat - nu am intrat pe forum.
Intre timp am luat roti de nisip. Urmeaza sa le incerc. :) Cred ca sambata viitoare sunt pe plaja.
Am luat si un pre-filtru de aer - Outwares.
Carcasa este acum una transparenta de la ProLine (cea veche era praf).
Am schimbat siguranta de la butucul stanga fata dupa o lovitura la care mi-a picat roata.
Am facut o revizie la care am desfacut diferentialul spate si m-am speriat de ce am gasit acolo (uzuri mari); am cumparat un diferential in carcasa de plastic.
Am reglat carburatorul.
Si cam atat...
:)
Isti, la Feb 28 2009, 02:21 PM, a spus:
Tu ai avut ceva probleme cu al tau? la mine s-a smuls roata fata la o saritura mai zdravana. Si am facut filet in loc de siguranta aia mica si acuma sta cu un surub si de atunci nu am mai avut probeleme. In rest totul esta super ok. Mai baga si tu poze cu a ta.
Superba Baja ta! Imi plac Ring-urile rosii de la roti!
:rolleyes: