Mihai Pall, la 29 March 2015 - 12:25 AM, a spus:
Legat de descarcare inegala a acumulatorilor, a incercat cineva ce se intampla daca se leaga acumulatorii in paralel? Altfel spus: sa lipesti impreuna intrarile din Esc, sa pui o singura mufa, si sa alimentezi cu un cablu Y esc-ul, ca si Mamba Monster-ul? In felul asta, teoretic, ar trebui sa traga la fel de mult curent din amandoi acumulatorii, teoretic, dupa cunostintele mele despre curent.
Revolt, cel mai ieftin MM sau Blur pe care l-am vazut era gen 100Eur+transport, pe cand la banutii astia iei lejer EVX2 cu motor cu tot si transport in Ro. Nu zic ca nu e altceva, dar diferenta de pret nu e neglijabila.
Faza cu 5s e autentica, ca se arde, ca nu as vrea sa experimentez ceva minune?
Eu nu sunt fan 2 motoare, si nici sa bag modelul in mocirla pana la antena mea de 27Mhz, ba mai mult, chiar sunt multumit de cum alearga jucaria cu Titan 775. Lipsa de putere, pe Lipo 2S, dupa parerea mea, nu incape vorba. Al meu face wheelie cand ii dau gaz! Pardon, curent :D
Nu l-am verificat, dar merge destul de repede, sare fara probleme, accelereaza bine de tot. Daca voi ziceti ca e totusi mare diferenta, m-ar tenta si pe mine un motor de filetanta. Poate ma lamuriti cu mai multe informatii.
Si de ce as vrea sa am 120% drag brake pe un model pe care il alerg toata ziua pe dealuri?
A meu nu face wheelie decat foarte greu,cu frana si acceleratie violenta,dar pe mine nu ma intereseaza oricum asta.Pe mine ma intereseaza sa am forta.Cu motorul actual,e cam lenesa.Eu il voi folosi mai mult pt trail,la crawling e penal rau,un crawler 1/10 il manca de viu,dar el oricum nu e facut pt crawling,el find prin definitie un MT