TRAXXAS SUMMIT noul membru in familia traxxas
#361
Postat 16 April 2015 - 08:01 PM
1. Risc sa distrug acumulatorii
2. Am dat banii gramada pe un ESC cu LVD, ca sa il dezactivez? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/crazy.gif
Hehe, nu e prea bun pontul.
1/8 Brushless E-Revo
#363
Postat 16 April 2015 - 09:47 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#364
Postat 16 April 2015 - 11:58 PM
Mihai Pall, la 15 April 2015 - 10:12 PM, a spus:
Legat 2S pe partea cu Bec, legat 3S pe partea cu motorul, se aprinde ledul intermitent rosu/verde, in semn ca tensiunea este prea mare, si intra in shutdown...idei?
Daca vroiai 5S sau 6S sau 100S mergeai simplu un MM si rezolvai problema.Daca ai ales sa ramai pe brushed limiiteaza-te pe 4S
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#365
Postat 17 April 2015 - 02:46 PM
In schimb cred ca ma limitez sa vand Summitul si sa mai cumpar un Erevo :))
Altfel se pare ca nu mai scap de baietelul meu, ca numai cu Erevo vrea sa se dea.
1/8 Brushless E-Revo
#367
Postat 17 April 2015 - 05:05 PM
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#368
Postat 17 April 2015 - 08:30 PM
Am mai spus de 100 si 1000 de ori, Summitul este o masinarie extraordinara. Imi place din toate punctele de vedere: design, tinuta de drum, atitudine, durabilitate, rezistenta la tampenii, constructie, inovatie, tehnologie. Si nimic sau nimeni nu va schimba asta, pentru ca intr-adevar, atunci cand stai si il studiezi la rece, este un model extraordinar.
Singurul lui minus ca sa zic asa, este motorul periat care nu iti ofera aceeasi putere tampita, inutila, incontrolabila dar extrem de dulce http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif ca la Erevo de ex. De ce nu au pus un motor brushless pe model, din fabrica? Oare cei de la Traxxas sunt prosti? Sau noi, 4-5 derbedei care stam pe forum serile de weekend, am avut o idee mai buna decat un departament de research&development al unuia din top 5 producatori de RC? Nu.
Eu cred ca nu l-au pus din cel putin 3 motive:
1) Si asa va tot cantati ca e scump :)). Cu BL sensored (sensorless nu mai facea nici o tentativa de crawl), modelul costa probabil peste 1.000$, sau cam pe acolo. That is crazy money.
2) Pierdeau cota de piata. Aveau un model pe care nu faceau nu stiu ce profit, dar care se vindea probabil de 2 ori pe an. La urma urmei, pentru cineva, asta e o afacere. Nu o face nimeni de dragul meu sau al tau.
3) Este mai dificil sa faci un motor/esc sensored sa fie trully waterproof, decat un motor periat. Mult mai usor. Si de 10 ori mai ieftin.
Nu cred ca asa multa lume renunta la Summit. Ba mai degraba, faptul ca sunt rare, imi spune ceva despre cata lume le vinde. Chiar foarte putina, daca te uiti dupa cate anunturi sunt.
Clar, si pretul de vanzare mare, face ca sa fie mai rare modelele. Pentru ca se cumpara mai putine, si ca atare, si la revanzare sunt mai putine.
Intelegand dinamica revanzarii prin prisma experientei mele in business, Summit se adreseaza celor care isi permit; iar cine isi permite sa dea 2500 lei pe unul SH, isi permite si 3.000 pe unul nou.
Si din cei care isi permit unul nou de 3.000 lei, sunt destul de deschisi la minte si isi vor cumpara din afara, cu 600$, pe firma lui tata, si nu mai platesc nici TVA-ul.
Si tot cei care isi permit sa isi ia un asemenea model, nu vor pretui 1000-1400 lei cat ar lua pe el second. Deci fie il vand la 2000+ lei, fie il tin la infinit, fie uneori, rar, vor exista anunturi de vanzare Summit in stare perfecta, cu 1200 lei, si se va vinde in primele 7 minute, spre disperarea tuturor celor care au ramas cu buza umflata...
1/8 Brushless E-Revo
#369
Postat 17 April 2015 - 08:38 PM
Mihai Pall, la 17 April 2015 - 08:30 PM, a spus:
toate motoarele sunt waterproof, fie ele cu perii sau fara, cele cu senzor insa nu sunt. si e foarte greu de facut, pt ca nu poti da cu lac senzorii ca le scade sensibilitatea, probat de mine.
nu electronik e problema, ci rulmentii..
sunt din cei mai ieftini, la cea mai mica baita ruginesc si se intepenesc.
cei HPI de pe savage, mai putin, ruginesc si ei, dar nu se intepenesc.
acuma stau si ma intreb masinutele astea de la Traxxas ca toate au probleme cu rulmentii sunt de unica folosinta daca alegi sa le rulezi prin apa, asa cum le prezinta TRXXAS???
probat de mine, mers frumos prin zapada cu summit-ul, pus frumos in fata cu aerul la maxim pe cald si la picioare, dat cu wd.
dupa o saptamana de stat s-au intepenit rulmentii din fata spre roata, (se potrivesc cei de la cutia de savage, nu mai stiu cotele si imi prea lene sa deschid manualul sa vad.)
desfacut complet, toti rulmentii inclusiv cele doua mari de pe diferential super ruginite si itepenite, de la o ora de joaca prin zapada... WTF traxxas??
Aceasta postare a fost editata de revolt: 17 April 2015 - 08:42 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#370
Postat 17 April 2015 - 10:01 PM
Eu la Savage Flux după fiecare ieșire il bag in cada si dau cu dusul pe el. Apoi la scurs pe calorifer(atât cat intra)si la uscare pe covor. După WD40. Chiar si atunci când am schimbat Rulumenti cu unii japonezi nu am găsit nici macar o jumătate, ce jumătate, un sfert de rulment ruginit sau blocat.NIMIC!
Din acest punct de vedere asta iarna asta, atât cat a fost prin zăpadă a fost demența.... Dar nu mi-am bătut capul cu Rulumenti deloc. Mai mult mașină pusa in portbagaj pana acasa. Fara jeturi de are sau bibileli.
Eu cred ca brushed este cea mai buna varianta pentru Summit atât pentru fiabilitate ( 775 ) nu are Rulumenti ci bucsi de bronz.....ceea ce este altceva. Dar din punct de vedere al silențiozității brushed este mai bun decât brusheless.
Si plecările sunt mai line si nu atât de bruște. Poti obține asta si la brusheless dat sensored, ori acesta este sensibil la apa.....
Deci ce mai tura,vura....Summit-ul este bun așa cum este....nu pot insa sa îmi dau seama de intervalele de întreținere. Adică trebuie sa o bibilesti așa la orice ieșire? Coverboot-urile daca se rup, afectează pivoții aceia? Pentru ca de schimbat stiu de la Kitty ca mai bine îți iei lumea in cap decât sa te apuci de inlocuit
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#371
Postat 17 April 2015 - 10:28 PM
I-am desfacut seal-ul, i-am dat cu WD si vaselina, merg ca noi.
Savage...XS vbesc, al unui prieten, a iesit jumatate cat mine pe zapada anul asta, si si-a gripat 4 rulmenti din 8. Gripati frate, ciment.
Deci cred ca tine si de noroc, daca ai luat modelul nou sau sh, cat de bine il intretii, cat de bine l-a intretinut cel dinainte....etc.
1/8 Brushless E-Revo
#372
Postat 17 April 2015 - 11:26 PM
Mihai Pall, la 17 April 2015 - 10:28 PM, a spus:
I-am desfacut seal-ul, i-am dat cu WD si vaselina, merg ca noi.
Savage...XS vbesc, al unui prieten, a iesit jumatate cat mine pe zapada anul asta, si si-a gripat 4 rulmenti din 8. Gripati frate, ciment.
Deci cred ca tine si de noroc, daca ai luat modelul nou sau sh, cat de bine il intretii, cat de bine l-a intretinut cel dinainte....etc.
nu vb de XS. ci doar de X si de Flux, modele din 2012/2013.. nu stiu ce piese mai pun pe modelele actuale... si daca s-a pastrat calitatea..
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#373
Postat 17 April 2015 - 11:50 PM
Mihai Pall, la 17 April 2015 - 08:30 PM, a spus:
Am mai spus de 100 si 1000 de ori, Summitul este o masinarie extraordinara. Imi place din toate punctele de vedere: design, tinuta de drum, atitudine, durabilitate, rezistenta la tampenii, constructie, inovatie, tehnologie. Si nimic sau nimeni nu va schimba asta, pentru ca intr-adevar, atunci cand stai si il studiezi la rece, este un model extraordinar.
Singurul lui minus ca sa zic asa, este motorul periat care nu iti ofera aceeasi putere tampita, inutila, incontrolabila dar extrem de dulce http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif ca la Erevo de ex. De ce nu au pus un motor brushless pe model, din fabrica? Oare cei de la Traxxas sunt prosti? Sau noi, 4-5 derbedei care stam pe forum serile de weekend, am avut o idee mai buna decat un departament de research&development al unuia din top 5 producatori de RC? Nu.
Eu cred ca nu l-au pus din cel putin 3 motive:
1) Si asa va tot cantati ca e scump :)). Cu BL sensored (sensorless nu mai facea nici o tentativa de crawl), modelul costa probabil peste 1.000$, sau cam pe acolo. That is crazy money.
2) Pierdeau cota de piata. Aveau un model pe care nu faceau nu stiu ce profit, dar care se vindea probabil de 2 ori pe an. La urma urmei, pentru cineva, asta e o afacere. Nu o face nimeni de dragul meu sau al tau.
3) Este mai dificil sa faci un motor/esc sensored sa fie trully waterproof, decat un motor periat. Mult mai usor. Si de 10 ori mai ieftin.
Nu cred ca asa multa lume renunta la Summit. Ba mai degraba, faptul ca sunt rare, imi spune ceva despre cata lume le vinde. Chiar foarte putina, daca te uiti dupa cate anunturi sunt.
Clar, si pretul de vanzare mare, face ca sa fie mai rare modelele. Pentru ca se cumpara mai putine, si ca atare, si la revanzare sunt mai putine.
Intelegand dinamica revanzarii prin prisma experientei mele in business, Summit se adreseaza celor care isi permit; iar cine isi permite sa dea 2500 lei pe unul SH, isi permite si 3.000 pe unul nou.
Si din cei care isi permit unul nou de 3.000 lei, sunt destul de deschisi la minte si isi vor cumpara din afara, cu 600$, pe firma lui tata, si nu mai platesc nici TVA-ul.
Si tot cei care isi permit sa isi ia un asemenea model, nu vor pretui 1000-1400 lei cat ar lua pe el second. Deci fie il vand la 2000+ lei, fie il tin la infinit, fie uneori, rar, vor exista anunturi de vanzare Summit in stare perfecta, cu 1200 lei, si se va vinde in primele 7 minute, spre disperarea tuturor celor care au ramas cu buza umflata...
Daca se plange lumea ca e scump fa o comparatie cu un savage flux,care si el e mai scump ca un summit si vezi cata lume are.Eu oricum din ce am vazut pina acum are mai multe minusuri din fabrica decat plusuri.Jocul acela la roti este inacceptabil sa fie asa mare,nu am mai vazut pina acum la nici un model,la banii pe care ii dai te astepti la altceva.Insa eu nu ma plang de asta,ca am dat doar 250 euro si cred ca asta e valoarea lui.Sumele aberante(parerea mea) ce se cer pe ele,depaseste orice imaginatie
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#374
Postat 17 April 2015 - 11:52 PM
master, la 17 April 2015 - 10:01 PM, a spus:
Eu la Savage Flux după fiecare ieșire il bag in cada si dau cu dusul pe el. Apoi la scurs pe calorifer(atât cat intra)si la uscare pe covor. După WD40. Chiar si atunci când am schimbat Rulumenti cu unii japonezi nu am găsit nici macar o jumătate, ce jumătate, un sfert de rulment ruginit sau blocat.NIMIC!
Din acest punct de vedere asta iarna asta, atât cat a fost prin zăpadă a fost demența.... Dar nu mi-am bătut capul cu Rulumenti deloc. Mai mult mașină pusa in portbagaj pana acasa. Fara jeturi de are sau bibileli.
Eu cred ca brushed este cea mai buna varianta pentru Summit atât pentru fiabilitate ( 775 ) nu are Rulumenti ci bucsi de bronz.....ceea ce este altceva. Dar din punct de vedere al silențiozității brushed este mai bun decât brusheless.
Si plecările sunt mai line si nu atât de bruște. Poti obține asta si la brusheless dat sensored, ori acesta este sensibil la apa.....
Deci ce mai tura,vura....Summit-ul este bun așa cum este....nu pot insa sa îmi dau seama de intervalele de întreținere. Adică trebuie sa o bibilesti așa la orice ieșire? Coverboot-urile daca se rup, afectează pivoții aceia? Pentru ca de schimbat stiu de la Kitty ca mai bine îți iei lumea in cap decât sa te apuci de inlocuit
Acei ciorapei sunt frectie la picior.Un sistem mai tampit ca ala nu am vazut.Dupa ca ce nu imi dau seama care e logica sa nu puna clasic fuzeta cu portfuzeta,mai pun si acele nimicuri de cauciuc,care dupa prima iesire s=au si rupt.Si da le=am pus noi noute
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#377
Postat 18 April 2015 - 11:34 PM
Mie sistemul pe care l-au facut la roti mi se pare genial. Sa nu ai portfuzeta, frate, aia inseamna 4-6 puncte in minus la care pot sa apara jocuri/uzura sau joc compus; mai putine piese in miscare, directia mai rigida si avand acuratete mai mare. Mie nu mi se pare o prostie.
Faza cu jocul in hexuri, nu imi place nici mie. E cam jenanta. E logic ca se va intampla, din moment ce pui in contact o piesa din aluminiu eloxat cu una din otel tratat. Normal ca aluminiul va pierde. Au stiut si ei probabil, dar cred ca si-au asumat riscul. Pentru americani, 10$ sau 15, pentru un set nou de hexuri....e pocnitoare. Banii pe o ora de munca. 10 lei la noi. Voi v-ati mai plange daca ar fi asa?
Dustboot nu am schimbat, si ai mei sunt rupti. E un sistem interesant de protectie, pe Erevo imi tin inca, pe Summit pe puntea fata mi se cam duc.
Originale ai luat ? Nici nu stiu daca sunt copii de fapt.
@Andrei Panaite: As fi curios sa vad cum te dai. Daca avem aceeasi parere despre ce inseamna "a tavali". Atunci as putea sa spun daca e relevant sau nu. Al meu in general, e mai mult in aer decat pe sol.
@revolt: mi se pare ca le zice pivot balls, dar nu sunt sigur. Normal ca nu le face bine praful, de aia au pus dustboots :D
In alta ordine de idei, cat va tin pe voi acumulatorii?
Mi-am luat noi nouti, azi mi-au venit de pe HK, Turnigy Nanotech de 7.6 si 6.0. Dupa calculele mele, cam 1000mAh, e diferenta de consum intre partea cu Bec-ul si cealalta, asa ca am zis sa obtin cat mai mult "juice" din acumulatorii mei. Deci ii voi folosi in perechi, impreuna cu ce mai am pe acasa.
Cel de 7.6 cu unul de 6.5, si cel de 6.0 cu unul de 5.8.
Astazi m-am dat totusi cu astia noi, Turnigy de 7.6 si 6.0, si m-au tinut exact 25 minute....
Sunt socat, mi se pare extrem de putin...
1/8 Brushless E-Revo
#380
Postat 19 April 2015 - 08:59 AM
Mihai Pall, la 18 April 2015 - 11:34 PM, a spus:
Astazi m-am dat totusi cu astia noi, Turnigy de 7.6 si 6.0, si m-au tinut exact 25 minute....
Sunt socat, mi se pare extrem de putin...
poi e foarte normal, primele cicluri o sa tina mai putin.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#382
Postat 19 April 2015 - 01:11 PM
Cand e nou, acumulatorul accepta cel mai mult curent. Cu cat imbatraneste, logic ar trebui sa tina mai putin.
Contra argument: cei Traxxas de 5000, noi, tin mai mult decat chinezariile astea. Presupun ca nimic nu mai e logic la acumulatori :))
1/8 Brushless E-Revo
#384
Postat 20 April 2015 - 10:48 PM
Mihai Pall, la 18 April 2015 - 11:34 PM, a spus:
Mie sistemul pe care l-au facut la roti mi se pare genial. Sa nu ai portfuzeta, frate, aia inseamna 4-6 puncte in minus la care pot sa apara jocuri/uzura sau joc compus; mai putine piese in miscare, directia mai rigida si avand acuratete mai mare. Mie nu mi se pare o prostie.
Faza cu jocul in hexuri, nu imi place nici mie. E cam jenanta. E logic ca se va intampla, din moment ce pui in contact o piesa din aluminiu eloxat cu una din otel tratat. Normal ca aluminiul va pierde. Au stiut si ei probabil, dar cred ca si-au asumat riscul. Pentru americani, 10$ sau 15, pentru un set nou de hexuri....e pocnitoare. Banii pe o ora de munca. 10 lei la noi. Voi v-ati mai plange daca ar fi asa?
Dustboot nu am schimbat, si ai mei sunt rupti. E un sistem interesant de protectie, pe Erevo imi tin inca, pe Summit pe puntea fata mi se cam duc.
Originale ai luat ? Nici nu stiu daca sunt copii de fapt.
@Andrei Panaite: As fi curios sa vad cum te dai. Daca avem aceeasi parere despre ce inseamna "a tavali". Atunci as putea sa spun daca e relevant sau nu. Al meu in general, e mai mult in aer decat pe sol.
@revolt: mi se pare ca le zice pivot balls, dar nu sunt sigur. Normal ca nu le face bine praful, de aia au pus dustboots :D
In alta ordine de idei, cat va tin pe voi acumulatorii?
Mi-am luat noi nouti, azi mi-au venit de pe HK, Turnigy Nanotech de 7.6 si 6.0. Dupa calculele mele, cam 1000mAh, e diferenta de consum intre partea cu Bec-ul si cealalta, asa ca am zis sa obtin cat mai mult "juice" din acumulatorii mei. Deci ii voi folosi in perechi, impreuna cu ce mai am pe acasa.
Cel de 7.6 cu unul de 6.5, si cel de 6.0 cu unul de 5.8.
Astazi m-am dat totusi cu astia noi, Turnigy de 7.6 si 6.0, si m-au tinut exact 25 minute....
Sunt socat, mi se pare extrem de putin...
Eu fac comparatie pt ca ambele sunt MT si ambele 1/8.ERevo e un truggy,nu are nici un fel de legatura cu monster truckul
Mihai Pall, la 20 April 2015 - 09:28 PM, a spus:
47 euro perechea
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#385
Postat 22 April 2015 - 11:50 PM
E-revo este incadrat de producator la MT, are aceeasi platforma cu Summit - care tu zici ca e MT, ii difera doar rocking arms-urile, pe care le primesti oricum in pachet de spare, are roti de monster, atitudine de monster si comportament de monster.
Mai monster decat atat, eu zic ca nu se poate :))
1/8 Brushless E-Revo
#386
Postat 23 April 2015 - 12:42 AM
Daca tu zici ca ambele is la fel si sunt incadrate in acceasi categorie,pune=le pe o pista si vezi care e mai performant
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#387
Postat 23 April 2015 - 06:03 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#388
Postat 23 April 2015 - 10:13 AM
hassel, la 23 April 2015 - 06:03 AM, a spus:
summit are diferentialele diferite, in sensul ca pe partea cu chestiuta care blocheaza are stiftul mai lung, in interior, coroana+pinion atac sunt identice.
pt a acomoda partea ce blocheaza are pe o parte bulkhead-ul mai mare, deci si astea difera..
planetarele nu sunt identice.. la e-revo sunt de tipul universal si la summit mult mai groase si de tipul cvd ..
Aceasta postare a fost editata de revolt: 23 April 2015 - 10:13 AM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#389
Postat 23 April 2015 - 10:25 AM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux