Pagina 1 din 1
Acumulatori LiPo - Rata Maxima
#1
Postat 05 September 2008 - 10:22 AM
Exista accu LiPo de clasa Profesionala cu rata mare de descarcare ? si daca da
de unde putem procura?
Eu am de exemplu de 11,1/2500 cu 20C ( Robbe) si la un brushless de 3648 cu 14x7 ( recomandat
la RedHawk tot de Robbe ) a inceput usor de tot sa fie mai moale desi nu am fortat motorul
decit la decolari in rest mansa la jumatate.
In RedHawk nu incape unul de 4 cell sau mai mare.
( sau ce accu ati folosit si nu au fost probleme)?
de unde putem procura?
Eu am de exemplu de 11,1/2500 cu 20C ( Robbe) si la un brushless de 3648 cu 14x7 ( recomandat
la RedHawk tot de Robbe ) a inceput usor de tot sa fie mai moale desi nu am fortat motorul
decit la decolari in rest mansa la jumatate.
In RedHawk nu incape unul de 4 cell sau mai mare.
( sau ce accu ati folosit si nu au fost probleme)?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#3
Postat 05 September 2008 - 12:17 PM
polyquest de pe lindi.
majoritatea acumulatorilor lipo care se gasesc la noi sunt supraevaluati din pv al descarcarii. asta ai observat-o si tu. de altfel o sa vezi ca atunci cand o sa ajungi in posesia unora consacrati (polyquest, kokam, etc) acestia sunt mai mari si mai grei decat cei OEM, uzuali, chiar la aceeasi capacitate.
majoritatea acumulatorilor lipo care se gasesc la noi sunt supraevaluati din pv al descarcarii. asta ai observat-o si tu. de altfel o sa vezi ca atunci cand o sa ajungi in posesia unora consacrati (polyquest, kokam, etc) acestia sunt mai mari si mai grei decat cei OEM, uzuali, chiar la aceeasi capacitate.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 05 September 2008 - 12:17 PM
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#4
Postat 05 September 2008 - 02:21 PM
@RealDesign
Eu am pus pe Red Hawk un motor Roxxy 3536 cu elice 12x6 in combinatie cun un acumulator TeraHobby de 3200mAh 15C.
Urca la verticala nedefinit, puterea fiind mult peste ce are nevoie.
Pentru ca bateria este substantial mai mare decat un 2500 a trebuit sa decupez locasul si sa-i fac loc.
Timp de zbor aproximativ:
- in forta aprox 10 minunte -
- lejer, ceva mai mult de 15 minute
Nu stiu exact parametrii motorului tau, insa 3536-ul este optimizat pentru 12V, curentul maxim absorbit fiind sub curentul generat de baterie.
Exista o oarecare scadere, normala insa, a capacitatii acumulatorilor... dupa ce a zburat cam toata vara.
Eu am pus pe Red Hawk un motor Roxxy 3536 cu elice 12x6 in combinatie cun un acumulator TeraHobby de 3200mAh 15C.
Urca la verticala nedefinit, puterea fiind mult peste ce are nevoie.
Pentru ca bateria este substantial mai mare decat un 2500 a trebuit sa decupez locasul si sa-i fac loc.
Timp de zbor aproximativ:
- in forta aprox 10 minunte -
- lejer, ceva mai mult de 15 minute
Nu stiu exact parametrii motorului tau, insa 3536-ul este optimizat pentru 12V, curentul maxim absorbit fiind sub curentul generat de baterie.
Exista o oarecare scadere, normala insa, a capacitatii acumulatorilor... dupa ce a zburat cam toata vara.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#5
Postat 05 September 2008 - 07:18 PM
Eu am pus motorul asa cum am spus 3546 elice 14X7, in regim normal
( zbor de croaziera tururi de pista , ranversari si ceva tonouri ) tine 15 min cu accu de 2500 mA.
La motor mai mic 3536-06 cu accu de 2500 mA trebuie sa pun plumb
destul de mult pe fata ca sa respecti CG-ul.
La tine s-a mai pastrat CG-ul ca in manual ?
( zbor de croaziera tururi de pista , ranversari si ceva tonouri ) tine 15 min cu accu de 2500 mA.
La motor mai mic 3536-06 cu accu de 2500 mA trebuie sa pun plumb
destul de mult pe fata ca sa respecti CG-ul.
La tine s-a mai pastrat CG-ul ca in manual ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#7
Postat 02 November 2008 - 02:47 PM
Pun si eu o intrebare ca sa nu mai deschid un topic nou. Care este tensiunea optima la care sa decupleze un ESC la o baterie LiPo, esc-ul meu stie3, 2,75 si 2,5v pe celula????
Am citit in mai multe locuri dar am dat de informatii contradictorii.
Am citit in mai multe locuri dar am dat de informatii contradictorii.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#8
Postat 02 November 2008 - 10:47 PM
casper20, la Nov 2 2008, 02:47 PM, a spus:
Pun si eu o intrebare ca sa nu mai deschid un topic nou. Care este tensiunea optima la care sa decupleze un ESC la o baterie LiPo, esc-ul meu stie3, 2,75 si 2,5v pe celula????
Am citit in mai multe locuri dar am dat de informatii contradictorii.
Am citit in mai multe locuri dar am dat de informatii contradictorii.
Pack-ul nu trebuie descarcat la mai putin de 3V/celula, altfel risti sa-l distrugi.
#10
Postat 16 November 2008 - 01:34 AM
Intrebarea ta a starnit furtuni. Au curs rauri de cerneala....
Iti fac un rezumat. In principiu o firma care se respecta iti da doua valori. Zice cam asa: 1 500mAh, 15C continuu, 20C maxim 30s. Asta se traduce ca ea (firma) iti garanteaza ca bateria ei iti poate da in regim continuu 1,5X15=22.5A iar pentru mici "sprituri", nu mai lungi de 30s, 1,5X20=30A.
Daca iti da numai o valoare atunci este loc de interpretari. Oricum nu trebuie sa depasesti acea valoare.
Iti fac un rezumat. In principiu o firma care se respecta iti da doua valori. Zice cam asa: 1 500mAh, 15C continuu, 20C maxim 30s. Asta se traduce ca ea (firma) iti garanteaza ca bateria ei iti poate da in regim continuu 1,5X15=22.5A iar pentru mici "sprituri", nu mai lungi de 30s, 1,5X20=30A.
Daca iti da numai o valoare atunci este loc de interpretari. Oricum nu trebuie sa depasesti acea valoare.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1