motor pe benzina cu magnetou scanteia
#1 Guest_shake_*
Postat 14 November 2008 - 03:35 PM
P.S.Motorul este un STIHL de motocoasa de 26 cmc cu magnetou.
Stima
#2
Postat 14 November 2008 - 03:50 PM
shake, la Nov 14 2008, 03:35 PM, a spus:
P.S.Motorul este un STIHL de motocoasa de 26 cmc cu magnetou.
Stima
La mine la cele 3 motoare pe benzina pe care le am se vede. Am vazut si la Foke ..si la silviu.
Jimmy& Mugurel am vazut ca au facut o conversie de motor de la magnetou la aprindere .. si au intors motorul ala pe toate partile.. Vezi poate te ajuta ei ori cu problema la magnetou ori poate de ce nu sa pui aprindere electronica.
#4
Postat 14 November 2008 - 04:02 PM
shake, la Nov 14 2008, 03:56 PM, a spus:
Multumesc pentru raspuns.A mai vazut cineva scanteia?
:unsure:) ... Scuze.. mi se pare super haioasa intrebarea ...
PS : nu cred ca e fro diferenta dar la mine sunt cu apridere electronica.. aa... era cineva pe camp imi scapa numele care are un avion cu motor pe magnetou.. la clinceni vea cu un camion ..:D .. la chitila cu un mitshubisi lancer ..
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 14 November 2008 - 04:02 PM
#7
Postat 14 November 2008 - 05:07 PM
magnetoul este un generator electric +distribuitor de scanteie ,pentru a genera electricitate trebuie invartit cu o anumita turatie ,la motocicleta cred ca ai un raport de transmisie mai mare de la pedala la magnetou si de aceea vezi scanteia.
Motorul pe care vrei sa-l pornesti la pala ,din cate stiu eu se pornea " la sfoara " deci cu o turatie mai mare decat obtii dand la pala,daca poti fixeaza o fulie in locul eliciei si roaga pe cineva sa traga la sfora poate asa apare scanteia ,la final intrebare esentiala : cand l-ai socos de pe motocositoare, pornea? :D
Bafta si CAVOK
PS .Raspunsul meu a venit cam tarziu,dar vezi daca nu face scurt undeva (ca sistemul de oprire la masinile de tuns iarba care au un fir care da la masa bobina pentru a nu mai da scanteie)
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 14 November 2008 - 05:10 PM
#8 Guest_shake_*
Postat 14 November 2008 - 05:21 PM
Rontaila, la Nov 14 2008, 05:07 PM, a spus:
magnetoul este un generator electric +distribuitor de scanteie ,pentru a genera electricitate trebuie invartit cu o anumita turatie ,la motocicleta cred ca ai un raport de transmisie mai mare de la pedala la magnetou si de aceea vezi scanteia.
Motorul pe care vrei sa-l pornesti la pala ,din cate stiu eu se pornea " la sfoara " deci cu o turatie mai mare decat obtii dand la pala,daca poti fixeaza o fulie in locul eliciei si roaga pe cineva sa traga la sfora poate asa apare scanteia ,la final intrebare esentiala : cand l-ai socos de pe motocositoare, pornea? :D
Bafta si CAVOK
PS .Raspunsul meu a venit cam tarziu,dar vezi daca nu face scurt undeva (ca sistemul de oprire la masinile de tuns iarba care au un fir care da la masa bobina pentru a nu mai da scanteie)
Asta voiam sa aud.Raspuns complet si la obiect.Multumesc mult pentru lamuriri.
P.S. a pornit cu ajutorul masinii de gaurit fixate pe ax...deci a avut turatie
Stima
#9
Postat 14 November 2008 - 05:54 PM
shake, la Nov 14 2008, 05:21 PM, a spus:
P.S. a pornit cu ajutorul masinii de gaurit fixate pe ax...deci a avut turatie
Stima
Buna ziua,
Ma indoiesc ca pentru a avea scanteie, un magnetou are nevoie de turatie ! El trebuie sa dea scanteie si la rotirea "cu mana", in punctul "critic" ( adica unde intampina rezistenta la rotirea cu mana = punctul de "flux magnetic maxim" = momentul de deschidere a ruptorului).
Faptul ca motorul porneste numai la atingerea unei turatii, este normal - este asanumita "turatie de pornire" - foarte putin inferioara "turatiei de mers in gol"; Aceasta turatie este necesara producerii unui cuplu motor, putin superior momentului de frecare dintre toate piesele in miscare ale acelui motor - la care facem referinta !
Cu stima,
#10 Guest_shake_*
Postat 14 November 2008 - 06:08 PM
ag81sri, la Nov 14 2008, 05:54 PM, a spus:
Ma indoiesc ca pentru a avea scanteie, un magnetou are nevoie de turatie ! El trebuie sa dea scanteie si la rotirea "cu mana", in punctul "critic" ( adica unde intampina rezistenta la rotirea cu mana = punctul de "flux magnetic maxim" = momentul de deschidere a ruptorului).
Faptul ca motorul porneste numai la atingerea unei turatii, este normal - este asanumita "turatie de pornire" - foarte putin inferioara "turatiei de mers in gol"; Aceasta turatie este necesara producerii unui cuplu motor, putin superior momentului de frecare dintre toate piesele in miscare ale acelui motor - la care facem referinta !
Cu stima,
mi se pare corect ce spui. de asta nu-mi explic fenomenul.mai este cineva care m-ar putea sfatui?
multumesc pentru raspuns
#11 Guest_shake_*
Postat 14 November 2008 - 06:13 PM
Salut ,
" pentru a genera electricitate trebuie invartit cu o anumita turatie "
si totusi magnetoul genereaza electricitate care mai apoi este preluata de bobina si amplificata la inalta tensiune si preluata de bujie pentru a da scanteie? sau....magnetii cand trec prin dreptul bobinei genereaza un flux magnetic care descarca un condensator si curentul descarcat este amplificat de bobina de inductie si pe urma tradus in scanteie de bujie
Aceasta postare a fost editata de shake: 14 November 2008 - 06:13 PM
#12
Postat 14 November 2008 - 06:15 PM
ce am scris este din memorie si recunosc au fost informatii incomplete pentru lamuriri incearca http://www.motorlife.ro/tehnica/reparatii/aprindere.htm
cred ca explica destul de clar.
Bafta
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 14 November 2008 - 06:18 PM
#13 Guest_shake_*
Postat 14 November 2008 - 06:16 PM
ce am scris este din memorie si recunosc au fost informatii incomplete pentru lamuriri incearca aici magnetou
cred ca explica destul de clar.
multumesc
Aceasta postare a fost editata de shake: 14 November 2008 - 06:19 PM
#14
Postat 14 November 2008 - 06:19 PM
shake, la Nov 14 2008, 06:16 PM, a spus:
"Sorry, some required files are missing, if you intended to view a topic, it's possible that it's been moved or deleted. Please go back and try again."
ACUM MERGE ..... NU
Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 14 November 2008 - 06:20 PM
#16
Postat 15 November 2008 - 03:24 AM
As sugera sa verifici bujia. Spal-o cu benzina si curat-o usor cu un chibrit ascutit. Nu o arde si nu o freca cu peria de sarma.
#17
Postat 15 November 2008 - 01:28 PM
Motorul este tot cu magnetou, nu are modul de aprindere separat,cu alimentare din acumulator.
Verifica si distanta intre electrozi. Cumpara o bujie noua, nu le curata pe cele vechi daca au fost utilizate mai mult timp.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 15 November 2008 - 01:28 PM
#18
Postat 15 November 2008 - 03:31 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 November 2008 - 03:33 PM
#19 Guest_shake_*
Postat 15 November 2008 - 09:32 PM
Va multumim pentru sfaturi si lamuriri , care au fost de un real folos si dorim tuturor zboruri faine si aterizari cat mai line.
Stima
P.S. Subiect inchis