Modelism - RHC Forum: Posesor motor OS pt. automodel - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Posesor motor OS pt. automodel Ma puteti ajuta cu identificarea

#1 Useril este offline   popescu_mihailraul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 October 2008 - 10:42 PM

Salutare tuturor !

Sunt Raul Popescu, din Timisoara. Apelez la voi, userii acestui forum, fiindca eu (ca motociclist) sunt totalmente in necunoastiinta de cauza iar din ce am cautat pe internet, nu am reusit sa gasesc raspunsul.
Problema este in felul urmator :
Am in Timisoara o cunostiinta foarte buna - mecanicul meu de motocicleta, un domn in varsta de aprox. 55 de ani, care m-a rugat sa il ajut sa identifice motorul din pozele de mai jos, pe care l-a primit cadou acum cateva luni, fiindu-i adus din Olanda.Imagine atasata: 1.jpgImagine atasata: 2.jpgImagine atasata: 3.jpg
Imagine atasata: 4.jpgImagine atasata: 5.jpg
deoarece doreste a il readuce la viata.
Din spusele domniei sale, motorul provenea de pe o masina off-road cu telecomanda.
Singura mea certitudine pana in prezent este ca am de-a face cu un motor mai vechi fabricat de firma OS :rolleyes: . Da, stiu...
Pe mecanicul meu il intereseaza mai ales, cu ce combustibil functioneaza si care este tensiunea in bujie.
Am sperat ca ii voi gasi modelul de motor si ii voi furniza aceste raspunsuri, dar sunt depasit de situatie, fiind pe un teren total necunoscut mie.
Am mai vorbit cu un prieten din Tulcea care mi-a spus ca, in principiu, tensiunea in bujie nu trebuie sa depaseasca 1,2V iar combustibil mi-a recomandat unul ce contine 15 % nitrometan - meccafuel offroad nitrometan - de pe site-ul %^&*(*&%$%^.

In speranta ca nu v-am deranjat cu aceste intrebari, eu va multumesc anticipat !
Daca este vreunul dintre voi interesat de orice din domeniul motociclismului, va stau la dispozitie, pentru a ma revansa!

Cu stima,
Raul Popescu.

Aceasta postare a fost editata de popescu_mihailraul: 08 October 2008 - 10:47 PM

0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 October 2008 - 10:49 PM

dupa carburator si bujie pare ca este un motor pe metanol cu bujie incandescenta cu ambreiaj centrifugal. Fiind asa vechi recomand adaugarea de ulei in compozitie sau un combustibil cat mai bogat in ulei.

Bujia este cu filament ce ramane aprins dupa pornirea motorului. Practic ii dai curent (1,2-2v 2-3A) doar la pornire.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 08 October 2008 - 10:50 PM



0

#3 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 October 2008 - 10:51 PM

Ii unul din primele modele de OS folosit pe navomodele de viteza si auto, tree sa caut ca am undeva o revista modelartz de prin 71 unde apare un motor asemanator cu asta daca nu identic. Bujia merge pana la 2v dar amperaj cat mai mare.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#4 Useril este offline   popescu_mihailraul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 October 2008 - 10:53 PM

Tot ce pot sa iti spun, din ce mi-a explicat omul, ar fi urmatoarele :
- motor 2 timpi
- aprindere initiala de la bujie incandescenta, iar ulterior prin compresie
- amestecul intra prin interiorul vibrochenului (sper ca nu am spus o prostie)
- omul are pe acasa un bidon de 5L adus de cel care i-a adus si motorul care contine nitrometan cu specificatiile ce apar pe eticheta in poza de mai jos. Partea proasta e ca nici cel care i l-a adus nu era sigur daca este combustibilul indicat (a fost ceva de genul : "Poftim, asta am auzit eu ca ar fi bun!).

Imagine atasata: IMG_0811.jpg

LATER EDIT :
Va multumesc din suflet! Nu ma asteptam la raspunsuri atat de repede! Daca pot sa va ajut cu orice si eu...

Aceasta postare a fost editata de popescu_mihailraul: 08 October 2008 - 10:57 PM

0

#5 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 08 October 2008 - 10:58 PM

bujia functioneaza si dupa pornire....singura,fara incalzitoru de bujii.se mentine incandescenta.

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 08 October 2008 - 11:00 PM

nevoia te invata...:)
0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 October 2008 - 10:59 PM

OS face motoare bune la ora actuala, nu m-ar mira sa il si pornesti si sa si mearga acel motor. Unica chestie ar fi ca nu-i vad pullstartul, desi pe carter are ceva ce ar semana cu o gaura pt axul pull startului...


0

#7 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 October 2008 - 11:03 PM

Acuma ca m-am uitat mai bine ii unul din primele modele de OS MAX 21, are 0,21 inch cubi adica 3,46cc.
O poza cu modelul actual.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: OSM13640_2T.jpg

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#8 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 October 2008 - 11:06 PM

poti veni maine la camp cu el sa ne uitam. Noi vom fi acolo la ora 6 sa zburam. Pista este inaintea aerodromului Cioca, cum iesi din Timisoara pe Torontal. Mergi cam 2km si pe stanga e un mic podet alb. Pe acolo e intrarea. Daca ai ajuns la Cioca ai mers prea departe.

Numai bine,
Calin


0

#9 Useril este offline   popescu_mihailraul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 October 2008 - 11:09 PM

Multumesc de lamuriri tuturor.
@ casper :
Am intrat la OS pe site ieri si am vazut modelele noi. Sa inteleg ca si acest motor, destul de vechi, functioneaza ca aceeasi tensiune in bujie si carburant ca si cel din prezent?

Imi cer scuze din nou, daca scot vreo perla.
Singurul meu atu este ca stiu sa navighez pe forumul vostru spre deosbire de un om aflat la pensie :D .

LATER EDIT
@ kriminel :
Superb. Multumesc mult. Probabil voi veni cu batranul, fiindca omul macar va intelege ce ii veti explica.

@ casper :
Daca gasesti orice data in acele reviste, da-mi te rog un semn.

Va multumesc din suflet! Nu ma asteptam la atatea raspunsuri, atat de repede! Nu imi vine sa cred.
Respectele mele!

Aceasta postare a fost editata de popescu_mihailraul: 08 October 2008 - 11:15 PM

0

#10 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:BucureČ™ti, Romania

Postat 08 October 2008 - 11:46 PM

Motorul se porneste cu demaror. Recomand insa inainte de toate o toaletareatenta atat a motorului pe interior cat si a carburatorului. Se poate folosi wd40 dar si ceva mai agresiv.
0

#11 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 09 October 2008 - 11:08 AM

Vezi postareapopescu_mihailraul, la Oct 8 2008, 11:53 PM, a spus:

Tot ce pot sa iti spun, din ce mi-a explicat omul, ar fi urmatoarele :
- motor 2 timpi
- aprindere initiala de la bujie incandescenta, iar ulterior prin compresie
- amestecul intra prin interiorul vibrochenului (sper ca nu am spus o prostie)
- omul are pe acasa un bidon de 5L adus de cel care i-a adus si motorul care contine nitrometan cu specificatiile ce apar pe eticheta in poza de mai jos. Partea proasta e ca nici cel care i l-a adus nu era sigur daca este combustibilul indicat (a fost ceva de genul : "Poftim, asta am auzit eu ca ar fi bun!).

Atasament IMG_0811.jpg

LATER EDIT :
Va multumesc din suflet! Nu ma asteptam la raspunsuri atat de repede! Daca pot sa va ajut cu orice si eu...

Pana la urma nu i-am raspun omului daca carburantul este bun....
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#12 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 09 October 2008 - 12:14 PM

Nu cred ca e .21 mai degrama e un .12 sau .18 din seria SR.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#13 Useril este offline   popescu_mihailraul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 09 October 2008 - 10:17 PM

Va salut din nou !

In primul rand (stiu ca este neseriozitate) imi cer scuze @ Kriminel (Calin) fiindca nu am venit la aerodrom.
Nu detaliez motivele fiindca stiu sigur ca ne vom intalni si vom discuta atunci.
Mi-am notat pe o foaie tot ce ati scris voi, i-am citit dimineata ce scria pe ea si a fost bucuros de raspunsuri.
Va transmit pe aceasta cale multumirile dumnealui.

Am mai primit in seara asta un mail detaliat de la un domn care a citit acest topic si am si acolo cateva detalii importante.
Domnia sa mi-a spus ca este ok combustibilul din bidonul ale carui poze le-am postat, din urmatoarele considerente :
- uleiul de ricin este mai bun decat cel sintetic cu mentiunea ca murdareste mai tare motorul, lucru care se observa lesne din pozele cu el (combustibilul din poze contine 20% ulei de ricin)
- contine doar 5% nitrometan, o concentratie mai mare fiind indicata pentru competitii sau uz "sportiv", aceasta scurtand insa viata motorului.

@X-tra:

Pe motor (nu se vede chiar f. bine in poza 2) este stantat "21" iar cel care a donat acest motor actualului proprietar i-a spus ca "s-ar putea sa fie de 3,5 ccm". Am notat ce ai scris, am sa mai caut si eu pe net si voi transmite mai departe.

Va multumesc inca o data ! O seara buna sa aveti in continuare!

Raul Popescu.
0

#14 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 09 October 2008 - 10:35 PM

Reglajul de sus high speed mi se parea mai interesant inainte , era mult mai practic decat acum sa stai sa umbli cu surubelnita .
Si eu zic ca acest motor dupa spalare perfecta va functiona !
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#15 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 October 2008 - 11:35 PM

Nu-i nimic. Noi vom fi si maine acolo. Daca reusiti sa ajungeti veti vedea un motor OS in plina actiune http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Tocmai am terminat de rodat noua achizitie.

Numai bine,
Calin


0

#16 Useril este offline   amd 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 731
  • Inregistrat: 25-March 08

Postat 10 October 2008 - 09:24 AM

salutare


am intrat si eu in discutie pt k am avut si eu un astfel de motor pe o masinuta off road 2wd

motorul l-am pornit dar nu i-am reusit reglajele si l-am dat unuia mai experimentat decat mine ( a fot practic primul motor termic si nu prea am stiut ce sa ii fac- acum ma mai pricep cat de cat la relaje dar si asa mai am de invatat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif )

sa re venim la subiect :D

motorul meu ava si pull starter si porntea destul de usor ( faza este ca se ineca dupa 20 de secunde)

eu am folosit pt el 25%nitro si nu am afectat nimic la el ( pana la urma poti folosii concentratii de nitro de la 5%-25% pt ca nu ii cauzezi nimic, singurul lucru este randamentul)

deci o sa aiba nevoie de reglaje sigur pt acel motor mai ales daca motorul a functionat cu x% nitro si acum ii dai z% nitro

in poza poti vedea motorul ( putin mai ingrijit) si masinuta de la care provenea

bafta in continuare

inca una

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00615.JPG
  • Imagine atasata: DSC00621.JPG

0

#17 Useril este offline   maxu08 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 08-September 08

Postat 27 October 2008 - 12:10 PM

Salut are cineva habar de un motor Rex 350??? am cumparat o masina din Germania si nu stiu nimik despre motor atata ca scrie pe el REX 350 iar pe carburator novarossi. As fi recunoscator daca m-ati ajuta cu ceva date despre el
0

#18 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 27 October 2008 - 05:28 PM

Vezi postareamaxu08, la Oct 27 2008, 12:10 PM, a spus:

Salut are cineva habar de un motor Rex 350??? am cumparat o masina din Germania si nu stiu nimik despre motor atata ca scrie pe el REX 350 iar pe carburator novarossi. As fi recunoscator daca m-ati ajuta cu ceva date despre el


Salut!

trebuia sa postezi la "coltul incepatorului" sau la "pune o intrebare primeste un raspuns"....
ce vrei sa stii,daca am auzit noi de el, sau cum...? :D

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 27 October 2008 - 05:34 PM

nevoia te invata...:)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu