Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#363
Postat 27 May 2009 - 08:56 AM
#364
Postat 27 May 2009 - 09:17 AM
Aici e graficul general cu viteza. Viteza maxima atinsa (IAS) a fost de 152,7 km/h.

Number of downloads: 531
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 27 May 2009 - 09:18 AM
#365
Postat 27 May 2009 - 09:30 AM

Number of downloads: 510
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 27 May 2009 - 09:31 AM
#366
Postat 27 May 2009 - 09:46 AM
In ce conditii ai obtinut acea viteza? Zbor orizontal, picaj ... sau?
#367
Postat 27 May 2009 - 09:49 AM
#368
Postat 27 May 2009 - 10:01 AM

Number of downloads: 463
#369
Postat 27 May 2009 - 10:02 AM
#370
Postat 27 May 2009 - 10:26 AM
#372
Postat 28 May 2009 - 12:30 PM
Video:
http://www.youtube.c...h?v=sjTgxuYouO8
Grafic:

Number of downloads: 63
#374
Postat 31 May 2009 - 04:44 PM
-in zbor cu turatia maxima am vazut ca incetineste,adica se vedea clar ca scade in ture si eu nu umblam la mansa.nu am mai continuat si l`am adus jos.dupa ce l`am adus jos si l`am oprit,am simtit ca se incalzise(nu aveam termometru) si apoi cand am inceput sa dau la pala am observat ca nu mai avea deloc aceeasi compresie.Adica invarteam cu un deget si abia se simtea o usoara compresie.Am zis ca e chestie de moment si sa`l mai las sa se raceasca dar dupa 2 ore tot aceeasi compresie o are.ce e de facut ca ma cam sperie sincer.
#375
Postat 31 May 2009 - 05:38 PM
#376
Postat 31 May 2009 - 10:39 PM
#378
Postat 31 May 2009 - 11:09 PM
PS. Verifica si daca chiulasa este stransa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 May 2009 - 11:10 PM
#380
Postat 31 May 2009 - 11:15 PM
shogi, la May 31 2009, 05:44 PM, a spus:
e reglat prost. asa e si al meu. la sol reglat dupa turometru merge perfect, ridicat la 45 - 90 grade merge perfect, in aer canci...solutia: reglare la sol cat de cat si apoi mai deschizi jigleru 3 clikuri, dai zbor, vezi cum e, mai deschizi iar 3 clickuri sau mai inchizi dupa caz.
cat despre temperatura nu prea ai cum sa simti ca e cald. daca are peste 60 de grade, nu poti tine mana pe el...
s-ar putea ca racirea sa nu fie suficienta la motor=> scaderea turatiei...
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#381
Postat 31 May 2009 - 11:40 PM
...astept comentarii ca sincer habar n`am ce sa fac.Cum naiba a ajuns aia acolo ?:| daca dau cu unghia se ia ...da ce naiba e ca garnitura aia de deasupra pistonului e acolo si ar trebui sa tina zica eu
Fisiere atasate
-
DSC00279__800_x_600_.jpg (96.68K)
Number of downloads: 75 -
DSC00284__800_x_600_.jpg (111.46K)
Number of downloads: 103 -
DSC00288__800_x_600_.jpg (64.31K)
Number of downloads: 110
Aceasta postare a fost editata de shogi: 31 May 2009 - 11:42 PM
#382
Postat 31 May 2009 - 11:46 PM
As sugera sa cureti bineeeeeeeeeeeeee zona de etansare a chiulasei, sa o strangi bine. Vezi daca trebuie garnitura noua de ciulasa....
Si apoi refa rodajul motorului cu un combustibil bun care are si ceva ricin in el. Poate....poate....
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 May 2009 - 11:50 PM
#383
Postat 31 May 2009 - 11:56 PM
#384
Postat 01 June 2009 - 12:09 AM
Eu am avut surpriza sa gasesc slabit doar un singur surub ,dar asta in timpul rodajului .
#385
Postat 01 June 2009 - 09:37 AM
#386
Postat 01 June 2009 - 09:56 AM
Eu as zice ca rodajul nu s-a facut corect...
#387
Postat 01 June 2009 - 09:58 AM
shogi, la Jun 1 2009, 12:56 AM, a spus:
Primul rezervor se lasa la relanti, iar al doilea se duce in "blana" si se fac cicluri de "sarac" si "foarte bogat" din surubul de amestec (high speed needle valve), ceea ce goleste EXTREM de rapid rezervorul. Deci primul rezervor cred ca nu i-a picat foarte bine...
#388
Postat 01 June 2009 - 10:17 AM
#389
Postat 01 June 2009 - 10:27 AM
shogi, la May 31 2009, 11:39 PM, a spus:
Man... motorul ala e cu segment. Ce inseamna la tine ca n-are compresie ? Un motor cu segment nou nu prea are compresie buna la inceput. Pana se aseaza segmentul. Asta cu faptul ca daca dai la elicioiul ala pargia e mare si nu il simti plus ca nu stiu daca tu ai un termen de comparatie bun... daca compari cu ABC.. asta pare ca n-are compresie.
Nu mai desface motorul asa .. ala e un motor bun. Mizeria aia de nu iti place tie dinauntru e reziduu de ulei... ramane cand e bogat.. nu se arde tot.. Tu ce te asteptai sa gasesti inauntru ?
Pe langa s-a murdarit de la ce a sarit pe el.. prin carburator.. de la alimentare.. mai stiu si io.. e normal..
S-a inneggrit ca l-ai incins un pic.. Ma indoiesc ca l-ai stricat tu.
Motorul ala nu porneste din cateva motive.
1 Combustibil prost
2 Bujie proasta
3 Alimentare proasta
4 Reglaj prost.
Ai si tu grija de el nu il mai macelari asa ... Pune un singur fel de zeama in el sa fi sigur de ce pui.. acum ai un amestec de cine stie ce e acolo
Scoate bujia pune-o la incalzitor tre sa se faca rostie calumea PE TOATA spirala aia.
Cand pui bujia la loc nu o strange foarte tare sa nu rupi ceva. Am vazut la marinaru .. pui pe langa ea niste apa .. combustibil.. etc si dai usor la pala sa vezi daca nu cumva rasufla. Cand pui capacul la chiulasa la loc nu strange in dusmanie ca rupi suruburile... ai grija.
Deschizi jiclorul 2 ture nu mai mult. Dai usor la pala fara incalzitor pana cand vezi zeama ca a ajuns in carburator. Daca nu vezi furtunul .. vezi sa fie usor umezit carburatorul . nu exagera ca il inneci. Pui incalzitoru de buji.. cu acceleratia pe la 20% (sa fie fro 2-3 mm deschis carburatorul) si bagi usor demarorul. Nu il tine o vesnicie ... daca nu porneste pt ca nu se alimenteaza pistonul se va misca pe uscat si se incinge.
Trebuie sa porneasca. Daca face cum zici tu.. sa scuipe prin carburator e innecat.. Daca iese si fum a dat rateuri aiurea la cat de innecat e.. si nu porneste nici mort.
#390
Postat 01 June 2009 - 11:04 AM
Oare sa fi afectat si ciudata combinatie de uleiuri din cele doua tipuri de combustibil? Arata tare ciudat capul pistonului.
Eu am folosit si Roktan 10% (only) pe un Magnum .46 si nu am avut nici un fel de probleme si nici nu mi-a "ars" capul pistonului. De aceea cred ca cele 2 uleiuri in combinatie au avut un rezultat rau.