Graupner Yak-54 cu OS Max 120 AX
#331
Postat 16 May 2009 - 11:18 PM
#332
Postat 16 May 2009 - 11:21 PM
#333
Postat 17 May 2009 - 01:15 AM
#334
Postat 17 May 2009 - 01:45 AM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 17 May 2009 - 01:47 AM
#335
Postat 17 May 2009 - 11:16 PM
E interesant cu tine relantiul la primul rezervor in primele minute de functionare.
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 17 May 2009 - 11:17 PM
#337
Postat 18 May 2009 - 06:02 PM
#339
Postat 18 May 2009 - 06:41 PM
shogi, la May 18 2009, 07:02 PM, a spus:
Eu la tijele de otel mai groase , incalzesc la flacara de la aragaz o portiune de 2 cm ( 20 mm ) la unul
din capete pana se inroseste si o pun in clestele de " z" uri asa inrosita si o " execut ".
Dupa operatie o las sa se raceasca singura in timp si nu sunt probleme. ( NU se baga in apa rece )
Ramane sa faci teste si sa vezi daca se decaleste, se strica ceva etc.
#340
Postat 18 May 2009 - 06:52 PM
shogi, la May 18 2009, 07:02 PM, a spus:
De ce ai facut tu "z"-ul ala? La mine si la Abburo (si cred ca si la ceilalti doi care l-au terminat inaintea ta) "z-"-ul era deja facut in capat. A, ca eu am indoit tija undeva dupa ce trece de firewall, ca sa nu se curbeze in interiorul fuselajului - e cu totul alta poveste. Dar nu a plesnit nici acolo.
Un alt dezavantaj al acestei tije originale insa este faptul ca e prea elastica / flexibila. Cu acceleratia in plin servoul practic incovoaie tija (motiv pentru care e perfect posibil ca "blana" sa fie atinsa pe la 90% din cursa mansei de gaz, desi am verificat de cateva ori sa corespunda cele doua capete de cursa - al servoului cu al carburatorului). O sa mai verific oricum.
#341
Postat 18 May 2009 - 07:06 PM
@Romulus ..nu am acoperit`o de tot ca doar nu am taiat degeaba.Peste gaura care era am mai facut un capacel vreo 3 sferturi din lungimea gaurii,peste care am pus un sticker.Gaura frontala tot a ramas ..o sa vezi in poze
#342
Postat 18 May 2009 - 07:32 PM
si asta e z`ul care mi`a plesnit facandu`mi tija mult prea scurta pentru a mai fi folosita...oricum o schimbam pentru ca nu`mi place deloc materialul din care e facuta.
Fisiere atasate
-
DSC00266__800_x_600_.jpg (46.07K)
Number of downloads: 577 -
DSC00267__800_x_600_.jpg (35.95K)
Number of downloads: 581 -
DSC00272__800_x_600_.jpg (66.57K)
Number of downloads: 562 -
DSC00271__800_x_600_.jpg (62.89K)
Number of downloads: 553 -
DSC00270__800_x_600_.jpg (72.41K)
Number of downloads: 533 -
DSC00264__800_x_600_.jpg (62.82K)
Number of downloads: 73 -
DSC00265__800_x_600_.jpg (60.98K)
Number of downloads: 72
Aceasta postare a fost editata de shogi: 18 May 2009 - 07:34 PM
#343
Postat 18 May 2009 - 11:56 PM
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 18 May 2009 - 11:57 PM
#344
Postat 19 May 2009 - 01:26 AM
#345
Postat 19 May 2009 - 08:31 AM
shogi, la May 19 2009, 02:26 AM, a spus:
wrong move again man...
#346
Postat 19 May 2009 - 08:46 AM
shogi, la May 19 2009, 02:26 AM, a spus:
Pune suruburile , nu face improvizati ! Crezi ca daca pui velcro ala il usurezi?...stai cuminte , va ceda in zbor ala .
#348
Postat 19 May 2009 - 01:21 PM
Aceasta postare a fost editata de Calin: 19 May 2009 - 01:21 PM
#349
Postat 21 May 2009 - 10:01 PM
Din fericire, zborul a decurs foarte bine. Ceva testari de comenzi la sol, apoi putin taxi pe pista sa verific noua bechie manufacturata de mine... Decolarea a decurs normal. Urcare, dreapta, calm, viraj... Am facut ca acrobatie doar loopinguri, cuban 8s, inverted cuban 8s, zbor pe spate calm, si cateva ranversari cu coborare in picaj cu tonouri foarte rapide. Nici o manevra nu a fost violenta, exceptand tonourile in picaj, unde a luat viteza mare... Dar redresarea am facut-o progresiv...
Rezultatul il vedeti atasat.
Valorile maxime, au fost de 1,62A dar doar pe sol, dupa cum se vede din diagrama.

Number of downloads: 94
Cu rosu, e curentul prin receptor, cu verde e inaltimea si cu albastru e tensiunea in receptor.
In aer, valoarea maxima de 1,17A a fost la ultima ranversare, de altfel cu coborarea cea mai violenta si lunga in tonouri rapide... Valoarea e doar pentru cateva secunde. As putea verifica direct in date cat de mult a fost...
Am facut o detaliere a celor 10 secunde la aceasta ranversare. Se observa cum creste curentul, cand creste si viteza in picaj... Daca aveam si senzorul de viteza, puteam observa cum creste si viteza.

Number of downloads: 94
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 21 May 2009 - 10:01 PM
#350
Postat 21 May 2009 - 10:03 PM
#351
Postat 21 May 2009 - 11:41 PM
21,187 00:00:21 3 5,89 1,62
21,250 00:00:21 3 5,90 1,28
21,312 00:00:21 3 5,92 0,74
Astea sunt valorile la secunda la care s-a atins maximul de 1,62A, cat timp modelul era inca pe sol. Totul este sub 0,2 secunde. BEC-ul meu Emcotec rezista 10A pentru 10 secunde si 20A pentru 20 ms.
A scazut putin si tensiunea la acel spit de curent...
#353
Postat 21 May 2009 - 11:59 PM
#354
Postat 25 May 2009 - 09:58 PM
- RPM (optic, dependent de conditiile de iluminare)
- temperatura motor (prins de surubul de la toba pe capul cilindului)
- temperatura RX
- inaltime
- curent
- viteza (tub pitot)
- voltaj RX
Am inregistrat datele la primul zbor si o parte din al doilea.
Pentru inceput, pana le prelucrez, pot spune ca temperatura maxima a motorului a fost de 65,2º C, iar media e de 48,36º C.
#355
Postat 26 May 2009 - 12:04 AM
Verde e senzorul de turatie. Rosu e inaltimea. Violet e temperatura. Senzorul de viteza a avut o problema si nu a intregistrat nimic.

Number of downloads: 53
#356
Postat 26 May 2009 - 12:13 AM
Se vede cum urca de la temperatura ambientala spre cea de functionare... 48º C inainte de decolare... Apoi coboara temperatura si urca treptat spre 50º C. Imediat dupa aterizare, temperatura urca spre 60 de grade...

Number of downloads: 59
#357
Postat 26 May 2009 - 02:43 AM
Azi, am incercat trenul, lipit la loc...
E filmarea celor doua zboruri cu senzorii Unilog.
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 26 May 2009 - 02:44 AM
#358
Postat 26 May 2009 - 08:39 AM
iar ca acumulator pt receptie,te rog spune ce tip si valoare ai pus.
Frumos zborul! pacat de incidentul cu trenul de aterizare .Dar bine ca ai rezolvat . :D
#359
Postat 26 May 2009 - 09:06 AM
Romulus, la May 26 2009, 01:13 AM, a spus:
Se vede cum urca de la temperatura ambientala spre cea de functionare... 48º C inainte de decolare... Apoi coboara temperatura si urca treptat spre 50º C. Imediat dupa aterizare, temperatura urca spre 60 de grade...
Daca te rog sa pui si tu o poza sau doua cu capota si decupajele ei, te superi foarte rau pe mine?