Modelism - RHC Forum: sfaturi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

sfaturi alegerea pinioanelor

#1 Useril este offline   adi26 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-October 08

  Postat 22 October 2008 - 07:39 PM

salut....am si eu o mare dilema . mi-am luat un graupner radikator si ma gandeam sa-i schimb spurul si pinionul de la motor . dar din pacate nu gasesc decat spur stock 62T . intentionez sal fac mai de strada , adica sa-i pun roti de on road , un motor clash 15 , si banuiesc ca tre sa schimb si spurul si pinionul de la motor. sau nu stiu , astept idei in ceea ce priveste spurul , daca gasesc , unde si cam cu ce pinioane merge . :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de adi26: 22 October 2008 - 07:50 PM

0

#2 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 08:12 PM

poti sa schimbi doar pinionul nu e nevoie sa le schimbi pe amandoua.cat despre ce ar merge pus....poate gasesti pe cineva care mai are modelul si iti poate spune informativ cam cat sa pui pe el..eu sunt de parerea ca cel mai bine testezi empiric.....masurand temeperatura motorului mai mult ca sigur o sa se schimbe si diametrul rotilor si deci o sa se modifice mult rapoartele.....cel mai bine testezi
0

#3 Useril este offline   adi26 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-October 08

Postat 22 October 2008 - 08:23 PM

Vezi postareaFlo234, la Oct 22 2008, 09:12 PM, a spus:

poti sa schimbi doar pinionul nu e nevoie sa le schimbi pe amandoua.cat despre ce ar merge pus....poate gasesti pe cineva care mai are modelul si iti poate spune informativ cam cat sa pui pe el..eu sunt de parerea ca cel mai bine testezi empiric.....masurand temeperatura motorului mai mult ca sigur o sa se schimbe si diametrul rotilor si deci o sa se modifice mult rapoartele.....cel mai bine testezi



am citit pe undeva ca daca scad numarul de dinti la spur si cresc cei de la pinion se mareste si viteza .intai o sa testez asa cu rotile de on road , apoi o sa vad si ce numar de dinti are pinionul de la motor ca nu da nici un detaliu despre el in cartea tehnica

Aceasta postare a fost editata de adi26: 22 October 2008 - 08:24 PM

0

#4 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 08:49 PM

asa este scazi spurul si maresti pinionul.....ideal ar fi sa iei lucrurile din aproape in aproape.....sau sa ai macar pinioane din 2 in 2 dinti......oricum nu strica sa ai si un spur de rezerva
0

#5 Useril este offline   adi26 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-October 08

Postat 22 October 2008 - 08:57 PM

Vezi postareaFlo234, la Oct 22 2008, 09:49 PM, a spus:

asa este scazi spurul si maresti pinionul.....ideal ar fi sa iei lucrurile din aproape in aproape.....sau sa ai macar pinioane din 2 in 2 dinti......oricum nu strica sa ai si un spur de rezerva



cam asta e buba...62t nu e o problema , dar cica nu exista pentru tuning alta marime . si sa ma apuc sa comand cine stie ce spururi dupa poza doar asa de amorul artei nu prea imi da mana . oricum nu o sa ajung la performantele unui brushless , dar nici nu vreau sa se miste ca o tamiya tt-o1 stock
0

#6 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2008 - 10:33 AM

Mareste numai pinionul, dar cum a zis si Flo234 vezi sa nu se incinga motorul. Daca se incinge monteaza un pinion cu 1-2 dinti mai mic iar acela va fi cel mai mare pinion pe care poti sa-l montezi.
Si mai retine ceva: cu cat pinionul este mai mare cu atat cuplul va fi mai mic (masina va accelera mai greu).
Proud member of MRT Club
0

#7 Useril este offline   adi26 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-October 08

Postat 23 October 2008 - 03:37 PM

Vezi postareacristake, la Oct 23 2008, 11:33 AM, a spus:

Mareste numai pinionul, dar cum a zis si Flo234 vezi sa nu se incinga motorul. Daca se incinge monteaza un pinion cu 1-2 dinti mai mic iar acela va fi cel mai mare pinion pe care poti sa-l montezi.
Si mai retine ceva: cu cat pinionul este mai mare cu atat cuplul va fi mai mic (masina va accelera mai greu).



am numarat dintii la pinion si sunt 24 . asta inseamna ca e 24T . pot sa-mi pun orice pinion la care zice ca e de la 25T in sus?? sau conteaza si firma producatoare ??

Aceasta postare a fost editata de adi26: 23 October 2008 - 03:38 PM

0

#8 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2008 - 11:34 AM

Vezi postareaadi26, la Oct 23 2008, 04:37 PM, a spus:

am numarat dintii la pinion si sunt 24 . asta inseamna ca e 24T . pot sa-mi pun orice pinion la care zice ca e de la 25T in sus?? sau conteaza si firma producatoare ??

Poti sa pui un pinion mai mare dar care are acelasi modul (dimensiune si profil al dintelui). Probabil ca no sa poti pune un pinion mai mare de 28...
Ce masina ai?
Proud member of MRT Club
0

#9 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2008 - 11:39 AM

Am vazut ce masina ai. Nu cred ca motorul pe care il are o sa te lase sa pui un pinion cu mult mai mare (masina nu o sa accelereze iar morul si variatorul o sa se incalzeasca.
Vrei sa mearga in off-road sau on-road. Daca vrei viteza cumpara un touring.
Proud member of MRT Club
0

#10 Useril este offline   adi26 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-October 08

Postat 24 October 2008 - 07:05 PM

Vezi postareacristake, la Oct 24 2008, 12:39 PM, a spus:

Am vazut ce masina ai. Nu cred ca motorul pe care il are o sa te lase sa pui un pinion cu mult mai mare (masina nu o sa accelereze iar morul si variatorul o sa se incalzeasca.
Vrei sa mearga in off-road sau on-road. Daca vrei viteza cumpara un touring.


cred ca am gasit o solutie...imi iau motor+esc brushless. astfel o sa am si viteza si pe on si pe off road....eventual pun si un pinion mai mare daca gasesc unul cu pasul care trebuie
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu