Postat 01 April 2008 - 01:35 PM
Salut
Eu am E-savage. Iti zic ..... mananca pamantul ... si asfaltul . Cred ca l-am rulat deja de cel putin 30 de ori si merge de rupe.
Nu e automodel de top dar merge ....
Trebuie sa ai grija la unele chestii cu ar fi apa ..... m-am ferit pe cat posibil, iar daca am luat o balta am deconectat imediat acumulatorii si am sters-o ; prevenitv ..... Mai trebuie sa ai grija la acel slipper clutch .... sa nu topesti roata dintata. De obicei daca o forjez mai tare verific si prefer sa o las 5 min la racorit. Conectorii TAM sunt cam aiurea .... cand conectezi mufele trebuie sa le impingi tinand de cabluri .... sa nu iasa cablul din mufa.
In rest e un automodel excelent, rezista bine la socuri .... am luat un gard viu la viteza maxima cu stanga fata ; s-a dat peste cap ... s-a rasucit .... dar nu s-a rupt nimic. Din cate am citit pe forumuri transmisia la E-savage e indestructibila... cu motoare stock.
A fost cam cu 150 Euro mai ieftina decat un E-maxx Waterproof avand in vedere ca am primit si accu si incarcator in pachet. Nu dau pe site pretul caci s-ar supara concurenta. Piesele de schimb si tuning se gasesc mult mai greu decat pentru E-maxx. In plus la E-maxx ii place cu acumulatori cu 7 celule ... ceva mai scumpi.
Tot respectul fata de cei de la HPI.
Initial am vrut musai E-maxx dar pretul m-a facut sa iau E-savage si sincer nu-mi pare deloc rau.
Apropo o sa gasesti pe net poze cu E-maxx rupt in doua .... din cauza sasiului de plastic ....
Bafta la alegere
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.