Modelism - RHC Forum: Traxxas E-Maxx sau HPI E-Savage? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Traxxas E-Maxx sau HPI E-Savage? pentru fun nu viteza

#1 Useril este offline   IronM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 31-March 08

Postat 01 April 2008 - 09:49 AM

Salut

Dupa cum ziceam si aici as vrea un model 4x4 electric, bun si durabil (rezistent).
Am ajuns la 2 modele E-Maxx si E-Savage.
Modelul E-Maxx anterior il stiu, si parea ok...iar asta am citit ca este "waterproof" lucru bun, mai ales ca vreau s-l folosesc si iarna!!
De Savage nu stiu nimic...si nici nu pare a fi "imun" la umezeala...

Poate este cineva in masura sa explice o diferenta intre ele, pro's si con's si niste sfaturi. Problema e ca EMaxx nu prea aduce nimeni in RO, in schimb Savage s-ar gasi...

Multzam mult.

Aceasta postare a fost editata de IronM: 01 April 2008 - 09:59 AM

E-Maxx Power #3095 Frecv. : 27.145 MHz (galben)
0

#2 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 01 April 2008 - 01:35 PM

Salut

Eu am E-savage. Iti zic ..... mananca pamantul ... si asfaltul . Cred ca l-am rulat deja de cel putin 30 de ori si merge de rupe.
Nu e automodel de top dar merge ....
Trebuie sa ai grija la unele chestii cu ar fi apa ..... m-am ferit pe cat posibil, iar daca am luat o balta am deconectat imediat acumulatorii si am sters-o ; prevenitv ..... Mai trebuie sa ai grija la acel slipper clutch .... sa nu topesti roata dintata. De obicei daca o forjez mai tare verific si prefer sa o las 5 min la racorit. Conectorii TAM sunt cam aiurea .... cand conectezi mufele trebuie sa le impingi tinand de cabluri .... sa nu iasa cablul din mufa.
In rest e un automodel excelent, rezista bine la socuri .... am luat un gard viu la viteza maxima cu stanga fata ; s-a dat peste cap ... s-a rasucit .... dar nu s-a rupt nimic. Din cate am citit pe forumuri transmisia la E-savage e indestructibila... cu motoare stock.
A fost cam cu 150 Euro mai ieftina decat un E-maxx Waterproof avand in vedere ca am primit si accu si incarcator in pachet. Nu dau pe site pretul caci s-ar supara concurenta. Piesele de schimb si tuning se gasesc mult mai greu decat pentru E-maxx. In plus la E-maxx ii place cu acumulatori cu 7 celule ... ceva mai scumpi.

Tot respectul fata de cei de la HPI.

Initial am vrut musai E-maxx dar pretul m-a facut sa iau E-savage si sincer nu-mi pare deloc rau.
Apropo o sa gasesti pe net poze cu E-maxx rupt in doua .... din cauza sasiului de plastic ....

Bafta la alegere http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#3 Useril este offline   wassup 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 13 October 2008 - 01:17 AM

si ceva pareri de e-maxx, nu are nimeni? :)

si eu sunt curios care e mai bun dintre cele 2 modele.
A risca e grav, incearca sa nu iti intreci limita.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu