Modelism - RHC Forum: BRAND V.S. NO NAME - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

BRAND V.S. NO NAME

#31 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 07 October 2008 - 10:12 AM

Vezi postareaZOD, la Oct 7 2008, 11:04 AM, a spus:

orice are nume e brand ..doar ca unele nu ar trebui ridicate la nivel de brand.

Zodele, te rog io frumos nu mai zi d-astea ca, pe bune, nu e asa (si se trezeste vreunu' sau vreuna care citeste p-acilea sa te ia la esplicatii care este cum vine cu brandu' si cu numele) :blush:
Ave
0

#32 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 07 October 2008 - 10:14 AM

Vezi postareaave, la Oct 7 2008, 11:12 AM, a spus:

Zodele, te rog io frumos nu mai zi d-astea ca, pe bune, nu e asa (si se trezeste vreunu' sau vreuna care citeste p-acilea sa te ia la esplicatii care este cum vine cu brandu' si cu numele) :blush:


Ma bucur ca ai inteles ...vroiam sa fac gluma cu brandu dar nu mi-a venit cum sa o bag in discutie...

In poza aveti un desen de pe un avion pe care il vinde jamara... Sunt super profi... Adica poze cu femei semigoale... desenate.. criminal..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ZOD: 07 October 2008 - 10:23 AM

DT
0

#33 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2008 - 12:20 PM

Ne-am obisnuit de la o vreme nu numai sa mucim threadurile altora, dedicate unui anumit subiect, dar si sa cam vorbim discutii. Sa continuam, deci:
Dago a fost minunat pana in momentul in care am constatat ca trenul escamotabil era (prost executat) pentru un model precedent lui, adica Dago red. Noroc ca exista Chiftirica (pacat ca acu nu mai are loc de junior) si l-a mai doftoricit el. In rest, modelul m.i.china era ok, lucios si daca decola fara sa i se stranga picioarele sub burta, zbura chiar bine.
Alt von Jamara, de data asta facut in eprubetele cmpro a fost mult hulitul (de Zod) Giles, superlucios. Eu m-am impacat bine cu el, cu toate ca venea ca bomba la aterizare. A fost singurul meu model care stia sa faca vrie plata pe spate (sau asa imi placea mie sa cred ca...)
Asa cum nu exista reteta perfecta pentru orice boala, nu exista firma care sa aiba TOATE modele perfect lucrate Ce nu au Jamarienii (si e pacat) e un feed-back rapid si eficient, la fel ca un timp de raspuns care sa nu le arunce in aer vanzarile. Pai sa-i lasam sa se chinuie...

sorry, RD.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#34 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 October 2008 - 01:15 PM

@Real Design
Acum, ca am vazut rotile Katanei de la Jamara ti-as recomanda sa le inlocuiesti cu roti "pneumatice" cu diametru de 70-80mm.
Eu asa am facut si am avut placuta surpriza ca modelul nu mai topaie asa tare la aterizare... basca nu mai capoteaza ...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#35 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 October 2008 - 02:08 PM

... Continutul kit -ului

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 October 2008 - 02:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#36 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 October 2008 - 02:09 PM

... Folia deja decupata pe zona de incastrare la profundor

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 October 2008 - 02:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#37 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 October 2008 - 02:11 PM

Altfel balamalele Dar am facut-o ! Am sters pozele puse anterior !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 October 2008 - 02:23 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 October 2008 - 03:02 PM

Rotile de la KATANA sunt din cauciuc si ma gandeam sa le
inlocuiesc cu ceva mai usor ca sa de depasesc greutatea totala.
Nu stiu cele cu aer cat sunt de grele.
Cele de la KATANA SEBART sunt usoare din microporos.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 October 2008 - 03:03 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 October 2008 - 03:43 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 7 2008, 04:02 PM, a spus:

Rotile de la KATANA sunt din cauciuc si ma gandeam sa le
inlocuiesc cu ceva mai usor ca sa de depasesc greutatea totala.
Nu stiu cele cu aer cat sunt de grele.
Cele de la KATANA SEBART sunt usoare din microporos.


In prima faza am folosit la YAK-ul meu de 3kg roti de microporos cu diametru de 85mm. Au fost relativ ok la inceput, insa dupa cateva aterizari s-au spart jentile de plastic pe interior. Am montat apoi provizoriu rotile originale care erau insa de diametru 55mm si se agatau destul de usor in denivelari. In ambele cazuri avionul topaia destul de tare cand rula pe sol. In momentul in care am pus rotile "pneumatice" comportamentul la sol a devenit substantial mai bun. Ruleaza fara sa se "agate", aterizarile sunt mai line si fara topaieli.
Asadar, fiind un model destul de greu cred ca cea mai buna varianta ramane cu rotile "pneumatice" chiar daca sunt mai grele cu 50g perechea decat cele de microporos.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#40 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 07 October 2008 - 03:55 PM

Real Design, asa cum am mai spus, nu are sens sa compari cele doua modele. Este ca si cum ai vrea sa compari o canapea Rovere cu una din cele care se vand la Obor, pe terenul ala de langa hala. Sper sa nu te supere comparatia.

Katana aia de la Sebart este o bijuterie. Am si eu acelasi model. Daca o echipezi cum trebuie iti iese undeva la 2.5 kg si o sa zboare ca un fulg. Este lucrata impecabil iar constructia este facuta de asa natura incat modelul sa fie cat mai usor.

Cea de la Jamarra este o (semi)caramida.

Eu am pus pe a mea urmatoarele servouri:
HITEC HS 635 HB pe profundor si directie
HITEC HS 475 HB pe eleroane
HITEC HS 311 pe acceleratie

Am un receptor Futaba cu 8 canale, un pack LiPo Flight Power EVO RX 2100 2S si un switch Power Box. Motorul este OS MAX 55 AX, cu elice 13x4.

Pentru ca servourile de pe profundor si directie sunt destul de greutze, mi-a iesit mai greu de coada, cu pozitia CG potrivita mai mult pentru zbor 3D. Ca sa aduc CG-ul in pozitia recomandata pentru acro, am mai pus doua bare de plumb (modelul folosit la vulcanizare) pe motor box si un con metalic in locul celui original care era din plastic.

Cu echiparea mentionata a iesit la 2.7 Kg. Probabil iesea la 2.5 Kg daca puneam servouri mai usoare pe coada si nu ar mai fi fost necesare plumbul si conul metalic.

Avionul zboara bestial (n-am eu mana pentru el) iar la aterizare vine ca un fulg.
0

#41 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 07:31 AM

O nedumerire ar fi cum se monteaza KIT-ul pentru glow convertion peste
caci in
manual nu arata
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#42 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 09:16 AM

Continutul KIT - ului. Aparent O.K
Structura la fuselaj mult mai rezistenta decat la PINK LADY

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 October 2008 - 09:25 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 09:19 AM

Trenul de aterizare pare din carbon

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 October 2008 - 09:25 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 09:21 AM

...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 10:05 AM

Capota nu se imbina bne pe fuselaj
dar nu este o catastrofa - eventual mai tai din lungimea ei
daca permite pozitia motorului
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 10:08 AM

Balamale tip "diblu"
Gaurile din balsa cam mari.
La cate tipuri de balamale exista puteau folosi altceva

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 08 October 2008 - 10:09 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 10:16 AM

Folia nu este intinsa foarte bine -
dar macar sa zboare caci daca vine bolovan
chiar nu mai conteaza cum a fost infoliat
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#48 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 08 October 2008 - 10:17 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 8 2008, 08:31 AM, a spus:

O nedumerire ar fi cum se monteaza KIT-ul pentru glow convertion peste
caci in
manual nu arata



In manual nu arata, dar sunt date instructiunile pe pagina Sebart.
Uite linkul aici: http://www.sebart.it...0E/Sequenza.pdf

Atentie! Trebuie sa modifici pozitia gaurilor de prindere pentru batiu pe panoul de foc. Cele existente se potrivesc doar pentru prinderea batiului de brushless. Distanta dintre ele este prea mare pentru OS 55 AX.
Trebuie sa scoti piulitele captive din panou, lipesti in gaurile ramase niste nuturi de lemn (din esenta tare), dai alte gauri in plan simetric fata de cele doua axe si montezi in ele piulitele captive.
Dupa aceea poti sa lipesti si placajele din kit-ul de conversie.
0

#49 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 October 2008 - 12:08 PM

Multumesc mult pt. informatii dar indraznesc
sa mai intreb cite ceva :
- Panoul asigura din start inclinatiile motorului
sau trebuie sa il fac eu ? Iar de lipit cu ce ai lipit ?
- Pt. echilibrat CG nu merge motorul pus putin
mai in fata pe batiu ? si cu eventual mai putine greutati adaugate ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#50 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 October 2008 - 12:26 PM

Pai poti sa te uiti daca panoul e inclinat. Daca nu e inclinat va trebui sa adaugi tu saibe in spatele motor mountului sa-i dai unghi dreapta jos motorului.

De lipit recomand rasina de 2 ore din practiker. Siringile albastre cu un component albicios si unu galbicios de culoarea mierii.

Nu merge sa pui motorul mai in fata (vezi ca ai distanta dintre rotor si panoul de foc in manual. Daca il pui mai in fata nu se va mai potrivi capota.

Calin


0

#51 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 08 October 2008 - 01:00 PM

Panoul de foc este inclinat din constructie. Am lipit kit-ul de conversie cu epoxi bicomponent.
La al meu, motorul este prins pe batiu maxim in fata si tot a fost greu de coada pentru CG de zbor acrobatic.
0

#52 Useril este offline   Malibu Fish 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 22-January 08

Postat 10 October 2008 - 05:11 AM

Scuze ca ma bag si eu ca musca in lapte.
As putea participa si eu la aceasta discutie??? Rog avizatii sa ma trateze ca pe un incepator si sa nu dea cu pietre daca gresesc.

Am achizitionat si eu recent un Katana S50, pe care am montat un motor de 10cc OS 61FX

Nu stiu cine este fabricantul original, dar sigur nu este Sebart.

Problema 1 Am montat motorul pe batiul cu care a venit avionul si toba atingea de fuselaj, treaba rezolvata cu distantieri

Problema 2 La prima pornire, s-a dezintegrat panoul de foc, relipit cu adeziv DenBraven, acum e beton

Problema 3 Incerc acum sa il echilibrez, sper sa ma descurc pe forum cu cautarile

Scuze dezastrul din poze, se zugraveste!!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Malibu Fish: 10 October 2008 - 05:13 AM

Malibu twin
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 04:21 PM

Am terminat si zburat KATANA de la CmPro.
Surpriza pentru mine !
Desi a batut vantul destul de tare , cu CG ca in manual , cu OS 46 si elice 12,25X3,75
a zburat perfect fara nici un trim , ( putin plumb in fata - am sa pun un con aluminiu
si am sa schimb rotile cu unele de cauciuc putin mai mari si mai grele - de 60 mm).
Dar avand elicea mentionata , motorul a mers mai tot timpul la turatie mare si desi
am setat timerul la 10 min dupa 7.5 min a ramas fara gaz intr-o pozitie dezvantajoasa,
jos si pe directia vintului si inevitabilul s-a produs.

Am reusit sa il planez dar venea cu viteza f. mare impins de vant, si desi avea viteza
cand am incercat sa il tin la orizontala dadea semne de angajare ( balans stanga/dreapta )
si l-am inclinat in jos mai mult - stricaciuni care deja sunt reparate : panou tren aterizare rupt
in rest nimic.

Concluzie : va trebui sa am grija la aterizari - ori cu viteza mai mare si topaieli pe pista , ori
setat flaperon cu doua pozitii (pe un switch cu trei pozitii).

Si cred ca ar trebui verificat intai la inaltime mare cum face cu flaps.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 21 November 2008 - 05:59 PM

Daca modelul e intreg, ai atins scopul. Bravo si la mai multe decolari egale nu numarul de aterizari.
0

#55 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 November 2008 - 08:56 PM

Da, am sa exersez numai aterizari , pentru ca daca nu stau in mijlocul pistei, ci pe
margine cum este normal nu nimeresc intotdeauna axul acesteia.
Am vazut indicatiilie domnului Silviu cu pasii ( traseul ) de urmat si exersat
in vederea efectuarii tururilor de pista ( numai dalea am sa fac pina ies bine)
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu