Modelism - RHC Forum: REGLAJ AUTOMODEL ELECTRIC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

REGLAJ AUTOMODEL ELECTRIC

#1 Useril este offline   andrei04 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 06-October 08

  Postat 06 October 2008 - 12:41 PM

Exista cumva vre-o metoda mai rudimentare de a regla unghiul de fuga la un automodel in afara de folosirea unui stand care costa cam 80 euro.
0

#2 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 06 October 2008 - 12:45 PM

cea ochiometrica

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 06 October 2008 - 12:45 PM



0

#3 Useril este offline   dedeman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2008 - 02:37 PM

Foloseste o nivela metalica scurta (cu bule sau electronica - gasesti pe la Baumaxx si au pret rezobabil) cu gradatia unitara "N" cat mai mica (precizie mai mare).

Poti aplica prodecedeul cu automodelul suspendat perfect orizontal sau pe o suprafata tare, neinclinata. Fixeaz-o (nivela) pe suprafata jantei si efectueaza o citire. Procedeaza ulterior la fel si cu janta diametral opusa tinand cont ca valorile ambelor citiri sa fie ~ egale.
HK Rattler 1/8
e-Revo 1/16 VXL
0

#4 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2008 - 08:47 AM

iti trebuie un dispozitiv de reglat unghiurile costa cam 10$dupa care iti faci patru inlocuitoare de roti sa fie cat mai drepte si cat mai centrata gaura in functie de ce model ai tu...eu aveam facute din parchet de 5mm....cum ai fost sfatuit si mai sus iti trebuie o suprafata plana....cu acest sistem poti sa reglezi cu usurinta toe'ul si camberul


http://img220.imageshack.us/img220/5766/setup001wy9.jpg
http://img456.imageshack.us/img456/4905/setup002gg8.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/3861/setup003th2.jpg
0

#5 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2008 - 10:16 AM

Detin dispozitivul postat de Flo, daca te intereseaza, da-mi un mesaj.
0

#6 Useril este offline   brutusanf 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 357
  • Inregistrat: 18-August 07

Postat 07 October 2008 - 05:59 PM

Am si eu o intrebare .
Este important acest unghi de fuga sa fie reglat la mare precizie ?
REVO 3.3 modelul nou #5308 !
0

#7 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 07 October 2008 - 06:08 PM

nu se tocesc cauciucurile uniform.........
nevoia te invata...:)
0

#8 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2008 - 09:21 AM

Vezi postareaghost rider, la Oct 7 2008, 07:08 PM, a spus:

nu se tocesc cauciucurile uniform.........


Asta e ultima problema. Daca ai pretentii de manevrabilitate, stabilitate si tractiune, atunci trebuie sa-ti reglezi unghiurile!
0

#9 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2008 - 09:35 AM

niz a zis bine ce a zis uniformitatea cauciucurilor se obtine doar cu ungiuri de 90 lucru care nu te ajuta deloc la stabilitate manevrabilitate......daca vrei sa ti un model pe pista nu te mai intereseaza uniformitatea uzurii..oricum la multe modele cauciucurile se schimba intre ele....pentru manverabilitate buna ar trebui sa ai 2 grade toe out pe fata si 2 pe spate dar toe-in adica cum te uiti la model de sus din spate cauciucurile spate sa vina spre interior iar cele fata spre exterior...camberul poti sa incepi cu un grad sper interior si fata si spate si modifici de acolo....sunt niste setari generale de la care poti sa pleci......fiecare cu preferintele lui...fie alegi manevrabiliatet si stabilitate in curbe si renunti la viteza si control pe linia dreapta....vezi ca este un topic deschis tot de mine daca nu ma insel cu problema acesta unde buggy-man a pus pe forum un fisier cu toate setarile ce fac ele si cu ce ajuta si in ce conditi te ajuta..toe camber caster ride hight etc etc...o idee ar fi sa cauti pe siteul firmei setarile pilotilor de fabrica adica setari folosite la campionate modiale/nationale...firmele care sunt concentrate pe performanta si sport(xray/mugen/losi/hot bodies/tamya) ofera foarte multe variante de setari

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 08 October 2008 - 09:38 AM

0

#10 Useril este offline   andrei04 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 16 October 2008 - 06:29 PM

Vezi postareaNIZ, la Oct 7 2008, 11:16 AM, a spus:

Detin dispozitivul postat de Flo, daca te intereseaza, da-mi un mesaj.



cat ceri pe dispozitiv?
din ce oras esti?
0

#11 Useril este offline   CristiM 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 22-January 03

Postat 16 October 2008 - 07:50 PM

Sigur vorbim de unghiul de fuga? Cel putin asta a intrebat omul...
@Flo nu vad cum masori cu dispozitivul ala unghiul de fuga....

Pentru referinta, unghiul de fuga este unghiul dintre linia care uneste cei doi pivoti ai puntii fata si verticala (cum privim masina din lateral).
O schita aici.

Aceasta postare a fost editata de CristiM: 16 October 2008 - 07:58 PM

2 fast 4 you 2
0

#12 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2008 - 11:46 PM

ma indoiesc ca ii trebuie asa ceve el cred ca s-a exprimat la modul general....din cate stiu eu majorotatea modelelor au casterul...ca mai asa il gasim peste tot pe net si in manualele modelelor....mai mult sau mai putin presetat...fie din fuzete fie din pozitia basculei superioare fata de cea inferioara prin varii variante bucse gradate saibe de difereite grosimi si in diferite variante de pozitionare ....eram sigur ca nu ii trebuie unghiul de fuga pentru ca ala de obicei vine setat sau foarte putin ajustabil...oricum l-a ajutat mai mult ce i-am dat eu..intradevar ca sa masori unghiul de fuga ai avea nevoie de un raportor si ai putea sa il masori si cu niste placute din acelea pentru roti putin decupate astfel incat sa vezi pivotii.....dar nu ar fi ceva foarte precis ...oricum tot mai sfant e un stand de setare...dar perturile sunt ceva dezarmante
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu