EZ START Intrebari ( si probabil raspunsuri) despre EZ START
#1
Postat 30 September 2008 - 08:58 AM
#2
Postat 30 September 2008 - 09:07 AM
Alex-Ansmannterrier, la Sep 30 2008, 09:58 AM, a spus:
este si bun si prost oricum fata de pull start parerea mea ca este mult mai comod este nasol ca trebuie sa ai grija sa ai un acumulator incarcat si trebuie sa mai ai grija sa nu fortezi rulmentul unisens in rest eu nu as renunta la el decta pt un starterbox.
ca si durata tine cam cat 2 pull start-uri si de obicei pica carbuni de la motor
#3
Postat 30 September 2008 - 09:07 AM
Porneste foarte repede , nu invarte greu motorul deoarece are un angrenaj de roti care usureaza acest lucru deci nu vad unde este buba.
Singura problema la el este sa nu uiti sa incarci bateria din ez starter ca atunci chiar nu ai cum sa mai pornesti sau eventual o baterie de rezerva .
#4
Postat 30 September 2008 - 09:09 AM
brutusanf, la Sep 30 2008, 10:07 AM, a spus:
Porneste foarte repede , nu invarte greu motorul deoarece are un angrenaj de roti care usureaza acest lucru deci nu vad unde este buba.
Singura problema la el este sa nu uiti sa incarci bateria din ez starter ca atunci chiar nu ai cum sa mai pornesti sau eventual o baterie de rezerva .
Pai da , da am auzit ca ai probleme si cu rulmentul unisens . Cum ai grija sa nu-l paradesti ?
Ca eu pe urma nu am chef sa umblu pe tower dupa rulment
Aceasta postare a fost editata de Alex-Ansmannterrier: 30 September 2008 - 09:11 AM
#6
Postat 30 September 2008 - 09:13 AM
Eu zic ca mai repede se strica la un pull start sau la un rotostart decat la asta .
Probabil reductia asta de roti face sa dureze mai mult .
Nu stiu , nu vreau sa vorbesc prosti dar tehnic gandind mi se pare mai avantajos cu EZ .
#7
Postat 30 September 2008 - 09:14 AM
brutusanf, la Sep 30 2008, 10:13 AM, a spus:
Eu zic ca mai repede se strica la un pull start sau la un rotostart decat la asta .
Probabil reductia asta de roti face sa dureze mai mult .
Nu stiu , nu vreau sa vorbesc prosti dar tehnic gandind mi se pare mai avantajos cu EZ .
SI mie ... MI-e mai comod ... Dar iau in considerare ca la REVO gasesti piese mai greu si ca savage e mai solid ... NU stiu ... SUnt in cumpana ... :)
#8
Postat 30 September 2008 - 09:21 AM
Daca este sa se strice , se poate strica la oricare dintre ele .
SAM de exemplu cum a luat masina a avut problema cu rotostart la savage xl daca nu ma insel si de abia luase masina .
Deci mai este si cum o nimeresti iar de comoditate clar este cel mai bun , ez-starterul .
Acum depinde si ce masina vrei sa-ti iei .
Daca iei savage este cu roto daca iei revo este cu ez , vorbesc de modelele noi .
Tu alegi !
#9
Postat 30 September 2008 - 09:29 AM
Aceasta postare a fost editata de Alex-Ansmannterrier: 30 September 2008 - 09:32 AM
#13
Postat 30 September 2008 - 09:56 AM
brutusanf, la Sep 30 2008, 10:21 AM, a spus:
Daca este sa se strice , se poate strica la oricare dintre ele .
SAM de exemplu cum a luat masina a avut problema cu rotostart la savage xl daca nu ma insel si de abia luase masina .
Deci mai este si cum o nimeresti iar de comoditate clar este cel mai bun , ez-starterul .
Acum depinde si ce masina vrei sa-ti iei .
Daca iei savage este cu roto daca iei revo este cu ez , vorbesc de modelele noi .
Tu alegi !
intradevar am probleme cu uniensul si faza e un pic ciudata....cand am acumulatorul prea incarcat si rotostart-ul are turatie mare imi patineaza unisensul cand se mai duce bateria si am turatie mai mica la rotostart imi merge bine, cred ca l-am stricat cu rodajul .... tot pornindul intruna si inecat...s.a.m.d.
cel mai comod zic ca e EZ de la revo si cel mai fiabil cred pull start - asta in cazul in care nu tragi de sfoara pana la capat sa o rupi
nu sunt veteran am spus doar ce am patit eu....si o parere na...
#15
Postat 30 September 2008 - 10:10 AM
Si inca ceva care am uitat sa spun este ca ez-starterul are si protectie in caz ca este arsa bujia iti indica acest lucru , daca o ineci iti indica acest lucru sau daca ai o defectiune iti va indica acest lucru multumita placi electronice care o are in dotare pe ez-starter unde intra si acumulatorul de 7,2 v .
AVANTAJELE EZ-ULUI !
#16
Postat 30 September 2008 - 10:15 AM
Si ..... deci ............ SAM ....... pana la urma u ce automodel ai ? CA nu mi-ai raspuns..... ????? :-?
#19
Postat 30 September 2008 - 10:58 AM
- scapi de sfoara si de arc care se tot rup
- nu iti mai distrugi degetele cand incerci sa schimbi arcul
- pielea dintre degete este intacta
# risti sa rupi rulmentul unisens
pull start - porneste usor
- iti dai seama mai usor cand motorul este inecat
# dezavantajele sunt cam toate avantajele pe care le are ez start
#20
Postat 30 September 2008 - 10:59 AM
Alex-Ansmannterrier, la Sep 30 2008, 11:18 AM, a spus:
imi place f mult dar o sa trebuiasca sa-i faci ceva modificari sa stea mai bine in viraje sau cand pista e f aderenta
de ex pe asfalt nu o sa te poti intoarce brusc deoarece se rastoarna f repede. are cauciucurile f inalte si rupe f greu aderentza
si ar mai trebui suspensiile coborate dar asta e usor de facut
nu am facut super sarituri ca nu sunt meserias inca....dar din ce am sarit se comporta excelent
cu toate ca e pt off-road e o placere la liniutze cand schimba treapta a3-a
#22
Postat 30 September 2008 - 01:10 PM
cornel-b, la Sep 30 2008, 11:58 AM, a spus:
- scapi de sfoara si de arc care se tot rup
- nu iti mai distrugi degetele cand incerci sa schimbi arcul
- pielea dintre degete este intacta
# risti sa rupi rulmentul unisens
pull start - porneste usor
- iti dai seama mai usor cand motorul este inecat
# dezavantajele sunt cam toate avantajele pe care le are ez start
salutare, eu tot pe ez-start merg si sunt multumit de el. pana acum nu am stricat nimic la revo si cu ez e mult mai usor sa il pornesti.

#23
Postat 01 October 2008 - 09:54 AM
cornel-b, la Sep 30 2008, 11:58 AM, a spus:
- scapi de sfoara si de arc care se tot rup
- nu iti mai distrugi degetele cand incerci sa schimbi arcul
- pielea dintre degete este intacta
# risti sa rupi rulmentul unisens
pull start - porneste usor
- iti dai seama mai usor cand motorul este inecat
# dezavantajele sunt cam toate avantajele pe care le are ez start
Deci cornel , nu inteleg , tu esti PRO sau CONTRA EZ - SARTULUI ? Si de ce ?
Cam cate porniri poti face cu un acumulator de 1500 MAH ?
Si voi ce acumulatori aveti ? Credeti ca merita unul mai bun de 1500 mAh ?
#26
Postat 01 October 2008 - 12:09 PM
Crezi ca a stat cineva sa numere,cate porniri se pot face cu el?Eu am terminat un rodaj cu un acc de 1500 si inca mai tinea,cred ca am facut vre-o 20 de porniri si mai lungi asa.....Ti-am spus depinde cat invarti cu el,daca il lasi de pe o zi pe alta se mai descarca............nu e o stiinta exacta. <_<
Asta recomanda producatorul,asta folosesc,eu luasem 2 acc 1500 mAh,eu zic ca asa e cel mai bine.
Daca iei decat unu si cu amperaj mai mare, cand se termina,tragi pe dreapta,pe cand eu il scot pe celalalt. ;) ;)
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 01 October 2008 - 12:22 PM
#29
Postat 01 October 2008 - 01:52 PM
#30
Postat 01 October 2008 - 02:20 PM
Se rupe mai usor cu accu de amperaj mai mare,motorul lui SAM era nou cred.
TRAXXAS-ul de ce recomanda de 1500 ?
Dupa cum spuneai, trebuia sa te opresti u, nu mai apuca sa intre protectia electronica.
Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 01 October 2008 - 02:26 PM