Modelism - RHC Forum: Cablu Bowden - Ce-i punem la capatul liber - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Cablu Bowden - Ce-i punem la capatul liber

#31 Useril este offline   Calin 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 September 2008 - 08:11 PM

trage de unde sunt fortele mecanice nu de furca. Prinde furca intr-o mengina cu tija montata pe ea, apoi de celalalt capat a tijei trage usor, ori de partea alba ori de tija de 1. Vei vedea ca va iesi. Acelasi lucru l-am patit si eu cu un pull pull cu "bowden" de la botosani.

0

#32 Useril este offline   ZOD 

• Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 September 2008 - 08:21 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 9 2008, 01:02 PM, a spus:

Camasa rosie nu avea rost pentru ca se misca
(balanganea) pe cea cu sarma si totul era prea gros.
Cablurile merg doar pentru tragere nu si impingere.
Cand tragi pe o parte celalalt se elibereza si doar vine
odata cu bratul de servo si invers.
Am tras cu patentul de furca de cuplaj prinsa la un capat si
nu am putut sa o scot.

Uff... Cablu ala nu trebuia sa balanganeasca. Camasa exterioara se fixeaza de fuselaj si miezu se misca in camasa aia.

Imi e lene sa filmez ceva asa ca am cautat repede ceva pe youtube: http://www.youtube.c...h?v=KS_wiYqZ77c vezi cum mijlocul se misca si camasa e fixata..

Oricum atata timp cat nu sare nimic de pe acolo, totul e prins si comenzile n-au joc avionu o sa zboare.
DT
0

#33 Useril este offline   REAL DESIGN 

• R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08

Postat 10 September 2008 - 09:23 AM

Exemplul filmat nu este bun de loc! Aici cablul trage de un eleron dar il si impinge pe celalat
si ai nevoie de camasa exterioara , caci cel care impinge se va curba si nu va impinge ( face bucla)