Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3481
Postat 18 April 2015 - 04:56 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3484
Postat 18 April 2015 - 07:57 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3486
Postat 18 April 2015 - 08:12 PM
Fs-gt3b, esc hk car 60A, trackstar 3300kv 12T, 2x2200 zippy
Mai greu cu pozele că-s pe telefon și n-am cum să le micșorez
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
![Imagine postata](http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs/Kyosho+Mad+Force+Pro+Double+Shock-129-129239.jpg)
#3489
Postat 18 April 2015 - 08:53 PM
2. receptoarele alea gt2b se strica si asa se manifesta, isi pierd raza de actiune, dar daca zici ca pe nitro merge, fa 1, daca nu cumpara altul, sunt f ieftine :D
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#3493
Postat 19 April 2015 - 12:26 AM
Acumulatorii astia pentru mine sunt un fel de gaura neagra din care nu mai inteleg nimic.
Mi-am luat 2 akku noi de pe HK, Turnigy nano-tech 2S, de 7.6 si de 6.0.
Dupa prima utilizare, am inceput incarcarea de la 3.2v/cel la ambii acumulatori, cel de 7.6 a luat 7050, si cel de 6.0, a luat 6950!
WTF?
Tzicul, problema ta, este legata de a mea: cand vrei ca legi 200 de chinezarii impreuna, intotdeauna ceva nu va functiona bine! :(
1/8 Brushless E-Revo
#3494
Postat 19 April 2015 - 09:49 AM
Din ce stiu si am observat si din propria experienta pot spune ca atunci când sunt noi iau mai mult decât capacitatea înscrisă pe ambalaj.
Asta cumva îmi miroase a politica stupida de marketing coroborata cu tehnologia si ingineria producerii acestor akku. Adică mai pe românește, acești akku neavand rezistenta in timp asemănătoare celor nimh pleacă cu valori mai mari la început pt ca mai apoi după utilizări repetate, stiindu-se ca pierd din capacitatea de înmagazinare sa se ridici cat de cat la o valoare acceptabila apropiata cat de cat de valoarea marcata.
Cred ca tine si de seriozitatea producătorului.
Oricum cred ca sunt supraevaluate fata de ce înseamnă efectiv acest akku. Am desfăcut o celula sa vad in ce se compune efectiv. Câteva zeci de foite îmbibate cu o substanță conductoare electric, totul tras dintr-o țiplă metalica,abbalate etanș.
Nici o mare filozofie. Nu NASA, nu CERN......foite pe post de electrod si o combinație chimica de substanțe..,..
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3495
Postat 19 April 2015 - 12:13 PM
Pana la 8.4V a luat 6950. De asta nu imi pare rau :))
Ma enerveaza cel de 7600 care a luat 7050.
Si a costat mai mult cu 20Eur pe deasupra!!
1/8 Brushless E-Revo
#3496
Postat 19 April 2015 - 12:55 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3497
Postat 19 April 2015 - 01:05 PM
Deci reiau.
Au venit acumulatorii cu 3.8v, pe storage.
I-am incarcat, nu am bagat de seama cat au luat, era oricum putin relevant.
I-am conectat asa: 7.6A pe Bec, 6.0A pe celalalt circuit.
Am rulat pana la intrarea in alarma low voltage. Cam 3.6v aveau amandoi.
I-am conectat si descarcat pe charger pana la 3.2v.
I-am incarcat pe amandoi cu rata de 5A, si au luat cat am spus mai sus.
Ce legatura are consumul servo-urilor cu cat curent accepta un acumulator?
1/8 Brushless E-Revo
#3498
Postat 19 April 2015 - 01:39 PM
Eu tot pe incarcator dau vina, ii incarci simultan?
Custom CNC parts GNS Racing
#3499
Postat 19 April 2015 - 01:41 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3500
Postat 19 April 2015 - 02:03 PM
Cand i-am descarcat, din cel cu bec a tras mai mult. A mai scos din el vreo 1000 fata de 300 din cel fara bec.
Deci nu e logic. In mod normal, daca 7000 iau amandoi, in cel cu bec trebuia sa fie mai putin curent. Dar e taman pe dos.
Le mai fac niste incarcari/descarcari zilele astea, si le tin sub supraveghere.
On topic, intrebarea mea este de ce imi ia ala de 6, 7000 si cel de 7.6 tot 7000.
1/8 Brushless E-Revo
#3501
Postat 19 April 2015 - 02:07 PM
Inainte era altfel.
Aveam packuri la fel, dar nu luau decat 3000.
Si cand se descarcau, din unul lua 3000, din celalalt cam 1500 pe Summit.
Nu mai inteleg nimic.
1/8 Brushless E-Revo
#3502
Postat 19 April 2015 - 02:15 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3503
Postat 19 April 2015 - 02:17 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3505
Postat 19 April 2015 - 02:24 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3506
Postat 19 April 2015 - 02:26 PM
7.6 pe Bec avea 09% power ramas. Pus pe charger, a mai dat vreo 800mAh de la ~3.6 la 3.2V.
6.0 fara Bec avea 04% power ramas. A mai cedat vreo 300mAh pana la 3.2v.
De aici i-am incarcat pe amandoi, si au primit atat cat am zis de 10 ori pana ac :p
Charger chinezesc. Sunt curios care dintre modelisti are charger fabricat in alta parte decat china, sa il felicit :p
In schimb, nu stiu cati folosesc charger si sursa de 200Eur ca sa isi incarce acumulatorii. Daca si sculele de atatia bani sunt naspa, apai le scot in curte, impreuna cu toate modelele mele, si fac un foc de tabara pe cinste.
1/8 Brushless E-Revo
#3507
Postat 19 April 2015 - 02:30 PM
Sa fie mai clar cu chargerul, tu ai defapt 4 chargere, daca imparti suta aia de euro la 4 va iesi in chager de 25 euro, in ideea in care acolo e pretul unuia in china. Deci nu poti spune ca este ceva superior, corect?
Custom CNC parts GNS Racing
#3509
Postat 19 April 2015 - 02:39 PM
Mihai Pall, la 19 April 2015 - 02:26 PM, a spus:
toate sunt facute in china, dar nu sunt toate la fel.
de ex.
cel quatro ce il ai tu (baiesc) sunt de fapt 4 chargere accucell 5A/6A.
am si eu 3 bucati de accucell 6A si toate sunt diferite intre ele, si din aceasta cauza perechea de baterii o incarc mereu pe acelasi port.
aceeasi baterie ia diferit de la charger la charger, chiar daca sunt identice k constructie si specificatii.
eu zic sa nu iti mai bati capu, nu faci performanta si nici lipo de 100euro bucata nu incarci cu ele.
pt bashing sunt perfecte asa cum sunt.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#3510
Postat 19 April 2015 - 04:38 PM
Mihai Pall, la 19 April 2015 - 12:13 PM, a spus:
Pana la 8.4V a luat 6950. De asta nu imi pare rau :))
Ma enerveaza cel de 7600 care a luat 7050.
Si a costat mai mult cu 20Eur pe deasupra!!
Nu stiu ce charger ai tu....dar mi se pare ciudat sa încarci după tensiune si nu dupa capacitate
Eu mi-am luat un imax B6 de pe eBay si in meniul lipo are setare la capacitate. Deca am akku de 5200 setez 5200 mAh si acolo se oprește încărcarea, când determina ca capacitatea setata ca fost atinsă.
Eu încarc akku pe rand, nu ma grăbesc.....
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....