Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3451 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 03 April 2015 - 11:13 PM

Salut, am comandat 4 acumulatori lipo identici de la hobbyking,2s turnigy hard case,unul dintre ei am "reusit" sa ii pun bornele in scurt pentru foarte putin timp( aprox.0.3sec)l-am pus la incarcat cu 1C(5000mah) a luat aprox 3900 mah in vreo 3 ore voltajul per celule 4.20v si 4.18v la final,la inceputul incarcarii differenta intre celule era mai mare aprox 0.12v deaia cred ca a si durat 3 ore incarcarea.Alti 2 acumulatori la acelasi tip de incarcare au luat aprox.3000mah in 60 min , voltaj pe celule la final 4.20v si 4.19v la inceput erau egale.Ultimul e inca la incarcat acelasi fel de incarcare aprox.2 ore deja a luat 3500mah,voltaj pe celule dupa aceste 2 ore 4.20v si 4.11-4.12v.
Intrebari
1.Primul care l-am pus in scurt: e de rau,va functiona normal, i sa redus viata,la ce sa ma astept?
2.Ultimul care are diferenta mare de voltaj pe celule e defect sau e un lucru normal si dupa 2-3 cicluri va fi la normal,sa ii contactez pe cei de la hobbyking in vederea inlocuirii lui?
3.Voltajul pe celule ma gandesc ca ideal e sa fie identic,dar ce diferenta de voltaj intre celule devine o problema,0.1v e mult ?

Aceasta postare a fost editata de SkRuLL: 03 April 2015 - 11:15 PM

Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3452 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 April 2015 - 10:49 AM

Nici eu nu sunt lamurit care e treaba cu Lipo astia.
De ex: am 2 acumulatori 3S de 5000mAh, identici, ii folosesc pe amandoi consecutiv pe acelasi model, imi da cutoff la 3.2V/celula, iar cand ii pun la incarcat, unul ia 4500 si unul ia 2500, iar cand ii verific, am 4.2v pe celula, cu abatere de max 0.01V, pe amandoi!

On top of it, mai am un 2S de 6500, il folosesc si pe ala pe acelasi model, tot la 3.2 cutoff, il pun la incarcat, ia 3500-4000, cand verific tensiunea, tot 4.20-4.19.

What sorcery is this?
Poate cineva sa imi explice?
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3453 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 04 April 2015 - 10:56 AM

Vezi postareaMihai Pall, la 04 April 2015 - 10:49 AM, a spus:

Nici eu nu sunt lamurit care e treaba cu Lipo astia.
De ex: am 2 acumulatori 3S de 5000mAh, identici, ii folosesc pe amandoi consecutiv pe acelasi model, imi da cutoff la 3.2V/celula, iar cand ii pun la incarcat, unul ia 4500 si unul ia 2500, iar cand ii verific, am 4.2v pe celula, cu abatere de max 0.01V, pe amandoi!

On top of it, mai am un 2S de 6500, il folosesc si pe ala pe acelasi model, tot la 3.2 cutoff, il pun la incarcat, ia 3500-4000, cand verific tensiunea, tot 4.20-4.19.

What sorcery is this?
Poate cineva sa imi explice?

E setat cam jos cut-off-ul, eu l-am pus la 3.6
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3454 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2015 - 02:00 PM

Vezi postareaMihai Pall, la 04 April 2015 - 10:49 AM, a spus:

Nici eu nu sunt lamurit care e treaba cu Lipo astia.
De ex: am 2 acumulatori 3S de 5000mAh, identici, ii folosesc pe amandoi consecutiv pe acelasi model, imi da cutoff la 3.2V/celula, iar cand ii pun la incarcat, unul ia 4500 si unul ia 2500, iar cand ii verific, am 4.2v pe celula, cu abatere de max 0.01V, pe amandoi!

On top of it, mai am un 2S de 6500, il folosesc si pe ala pe acelasi model, tot la 3.2 cutoff, il pun la incarcat, ia 3500-4000, cand verific tensiunea, tot 4.20-4.19.

What sorcery is this?
Poate cineva sa imi explice?


Fa-i un ciclu de descarcare/incarcare si vezi pe incarcator exact cat iti ia, s-ar putea sa nu mai aiba capacitatea nominala de incarcare, chiar daca celulele in sine au capacitate egala.

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 April 2015 - 02:02 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3455 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 April 2015 - 07:23 PM

Ca se balanseaza intre ele e una.

Eu zic ca toate ajung la 4.2V, dar cu toate acestea, un acumulator ia 4500mAh si unul 2500mAh. Asta e mirarea mea.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3456 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2015 - 08:45 PM

La 4.2 ajunge oricât de uzat ar fi. E clar că nu mai are capacitatea inițială. Trage de el până nu mai poate sau până se umflă și între timp comandă-ți altul.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3457 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 04 April 2015 - 09:22 PM

Vezi postareaMihai Pall, la 04 April 2015 - 07:23 PM, a spus:

Ca se balanseaza intre ele e una.

Eu zic ca toate ajung la 4.2V, dar cu toate acestea, un acumulator ia 4500mAh si unul 2500mAh. Asta e mirarea mea.

Vezi tu, daca nu ma înșel ii folosești pe un model cu ESC care lucrează cu 2 acumulatori deodata, cum ar fi Summit-ul. Este normal sa traga de unul mai mult si de celalalt mai puțin. Astăzi am ieșit in parc cu E Savage-ul sa ii mai dau o tura sa îmi aduc aminte cum merge si la întoarcere exact așa îmi fac si acumulatorii mei
Nu mai contează daca ai sau nu cutoff, daca acumulatorii nu sunt inseriati, astfel încât in ESC sa intre tensiune doar pe un +si un - problema va persista. Este clar ca un circuit trage mai mult decât celalalt din cauza componentelor pe care trebuie sa le comande.
De ex. Pt Summit-ul tau ar fi fost ideal un ESC pe care il vindea Cata model HPI Flux dar care avea un fir dezlipit Acel esc era pt brusheless dar având un fir dezlipit mergea foarte bine in modul brushed. Știa lipo, știa cutoff si era alimentat in serial.
Părerea mea este ca acumulatorii nu au nimic, ei saracii iau la încărcare cat au cedat ma refer la mAh. Ce a ieșit din ei prin descărcare trebuie pus la loc. Oricum nu poți descărca maxim un acumulator fara sa îl deteriorezi. La un acc de 5300mAh nu poți scoate din el toți cei 5300 pt ca apoi sa ii pui înapoi.

Aceasta postare a fost editata de master: 04 April 2015 - 09:27 PM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3458 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 April 2015 - 09:43 PM

Master:
Ii folosesc pe un SC cu Mamba Max Pro. Consecutiv.
Nu e discutia veche cu Summitul si dezechilibrarea consumului din acumulatori.

Deci sa inteleg ca tot ajunge la.4.2, dar isi pierde din capacitate. Bun.

Atunci din cei 5300 sau 6500, cat folosesti real la o descarcare?
Si real, un 6500, nou, cat ar trebui sa incarce, si de la ce valoare?
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3459 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2015 - 10:15 PM

Capacitatea scrisă pe carcasă este dată între tensiunea minimă absolută de 3.0V și cea maximă de 4.2V. Pe de altă parte, marea majoritate nu folosește valoarea de 3.0V, ci 3.2-3.6V. Deci automat nu vei beneficia de capacitatea totală a unui accu. Capacitate care va scădea progresiv cu numărul de încărcări. Dacă te uiți pe HK, o să vezi că, în funcție de marcă, nr. de încărcări maxim începe de pe la vreo sută de cicluri.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3460 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 April 2015 - 11:06 PM

M-am uitat pe HK, nu stiu unde ai vazut kestia cu numarul de incarcari.

Daca ai un link, da-mi si mie.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3461 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2015 - 11:20 PM

http://hobbyking.com...lipo_basics.asp
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3462 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 09 April 2015 - 10:40 PM

Eu unul m-am saturat sa ma tot agit. Am mai incercat acumulatori sh, am luat mai multe tepe decat acumulatori buni, asa ca m-am hotarat pe noi http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

Acum astept sa imi ajunga, sa vad cat de mare afacere am facut. Nu ar fi nici prima data cand am cumparat ceva scump, si s-a adeverit a fi exact la fel de bun ca si ceva naspa, la 2 lei.

On topic, astept sa imi vina chargerul de la service, si le fac la toti acumulatorii un ciclu de descarcare-incarcare, sa vad cat iau real.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3463 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 10 April 2015 - 01:27 PM

Uite eu de exemplu, pe un Flux Hp cu MM si 2200kv, am doi acumulatori noi marca WIN MAX de 5200 mAh, cu rata 40-80C.
După ședință de bashing cu accelerări si frane, ma rog, tras de mașină la modul normal cu setare de cutoff la 3V/ cell- bag acumulatorii la încărcat si iau cam 3900- 4100.
Balansarea este buna, acumulatorii nu s-au umflat.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3464 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 12 April 2015 - 09:19 PM

Master, cat ruleaza modelul tau cu acumulatorii de care zici? Si sunt 2S sau 3S?
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3465 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 12 April 2015 - 10:09 PM

Acumulatorii sunt 2S si țin cam 35 minute, dar cu accelerații din acelea puternice. Pe top speed, măsurat cu telefonul in aplicație GPS si am prins cu echipare stock pe asfalt 68 km/h. Daca coboram suspensia, aveam gume Phaltine sau acele cauciucuri care le-ai avut tu pe ERevo, treceam cu 2S de 80km/h.
Acum nu asta este important, ci autonomia.....daca nu tragi foarte tare de acumulatori poți sa te joci 1 ora fara probleme.
Dar Flux-ul este ca si ERevo, trebuie să-i dai, caci si poate si cere.....plus ca este si greu modelul, cred ca are undeva la 8 kg....
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3466 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 12 April 2015 - 10:29 PM

Vezi postareamaster, la 10 April 2015 - 01:27 PM, a spus:

de cutoff la 3V/ cell


urca la 3.4v pe celula, daca tii la ei si vrei sa tina in timp.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3467 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 12 April 2015 - 11:27 PM

@Master: Pe 2S 68kmh? Wtf? Ce pinion si spur ai pe el? Cu 3S inseamna ca merge la 120kmh, si sincer ma indoiesc.
Cu acumulatorii mei de Traxxas brand new, 3S de 5000, cam 1 ora tine treaba. Si crede-ma, i-am dat gaz. La sfarsitul packului mi-a puscat difful spate :D http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif


@Revolt: Sunt de acord cu tine, 3V/cel e prea putin. Eu ma dau la 3.2v, si e la limita. Am incercat sa incarc/descarc cu chargerul sub 3.2 sa vad ce se intampla. Foarte interesant. Pana la 3.2-3.3v drainul de curent este constant; sub 3.2 este haotic, interfereaza, iar cantitatea de mAh disponibili intre 3.2 si 3.0 este ceva gen...50-80mAh. Adica un nimic, castigi 3 minute de joaca, si distrugi acumulatorii.
La incarcare, din nou. de la 3.0 la 3.2 merge foarte foarte lent, pe 0.1A, anemic. Peste 3.2v fluxul urca la 5A si incarca asa cum trebuie.

Intr-un cuvant, din experienta mea, acumulatorul se simte in largul lui in plaja 3.2-4.2V/celula. E probabil cel mai bine sa ii folosim in plaja asta.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3468 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 12 April 2015 - 11:32 PM

Daca are 25 pinion cu 47 spur zboara pe 2s. Asa aveam si eu pe savage flux, si cu roti maximizer incaltate cu hpi GT nu gt2 era o racheta pe roti. Nu am avut cum sa ii verific top speedul dar era stupid de rapida chiar si pe 2s.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3469 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 13 April 2015 - 07:21 AM

De curiozitate, ma uit si eu pe Erevo ce combinatie pinion/spur am acum.
Dar sigur nu merge la 70kmh cu 2S.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3470 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 13 April 2015 - 09:18 AM

fiind cate unu pe fiecare parte 2s, "uitam" ca sunt pusi in serie si zicem 2s in loc de 4s.
la 4s se refera ambele persoane.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3471 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 13 April 2015 - 10:37 AM

Maine cred ca ies la cursa cu Flux-ul si o sa va pun poze. Măsurarea vitezei am facut-o cu telefonul prins pe carcasa cu banda teză. Am un program numit speedometer, care măsoară viteza pedestru, bicicleta, auto. Eu am ales modul bicicleta. Mi s-a părut cel mai real pentru viteza modelului.
Da așa este: corect este 4S.
Cauciucurile sunt compound, inserțiile sunt intr-adevar mai tari. Ca si pinion si șpur am mers pe stock 20T cu 44T.
Acumulatorii full încărcați Rulumenti de pe mașină sunt schimbați cu unii japonezi.....si cam atât.
Next time voi lăsa suspensia jos de tot, adică voi scoate si cele 2 înălțătoare de arc pe care le am acum.
Voi tine cont de sfatul vostru si voi seta cutoff la 3,2 per cell.
Acum când îmi da cutoff am si oprit mașină, nu mai trag de ea.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3472 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2015 - 11:18 PM

Cine are idee de ce un sistem Tx/Rx merge perfect pe un nitro si isi pierde receptia la 15-20 de metri pe una electrica? ESC-ul inca scoate 5,54V, deci nu cred ca de aici. Poate avea vreo importanta faptul ca am pus, la un moment dat, pe ESC-ul respectiv un servo care depasea puterea disponibila a acestuia? Tot ce stiu este ca, atunci cand era ESC-ul era nou-nout, masina mergea perfect si pe electric si pe nitro. Inca o data, masina merge perfect pana la 15-20 de metri
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3473 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 17 April 2015 - 11:22 PM

e acelasi receptor montat pe ambele ??
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3474 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2015 - 12:40 AM

Normal, altfel ar fi fost prea multe variabile. Sau, ma rog, una in plus :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3475 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 18 April 2015 - 07:58 AM

Încearcă si schimba cei 2 condensatori de pe ESC.
Si mai pune un glitch pe un canal liber al receiverului. Ca si valoare 4700 microF/16V
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3476 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 18 April 2015 - 09:10 AM

Vezi postareaTzicul, la 18 April 2015 - 12:40 AM, a spus:

Normal, altfel ar fi fost prea multe variabile. Sau, ma rog, una in plus :)


e clar ca s-a defectat bec-ul intern, nu mai asigura voltaj/amperaj necesar.
condensatorii de pe esc nu au nici o treaba, sunt acolo ca sa inmagazineze curentul obtinut din franarea motorului.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3477 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 18 April 2015 - 01:30 PM

1. pune sursa de curent de la nitro pe electric si vezi daca persista problemele
-daca nu persista e Bec-ul intern
-daca persista :
2. muta esc-ul mai departe de receptor sau infasoara de cat mai multe ori firul de la esc printr-un inel de ferita
bafta!
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3478 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2015 - 01:35 PM

Tocmai am făcut o probă cu alimentare separată a rx-ului dintr-un life. Am scos plusul care vine de la esc, lăsat minusul și semnalul. Face la fel, deci nu cred că este de vină bec-ul esc-ului. O să fac o încercare și cu ferita, dar la început esc-ul mergea foarte bine, în aceeași configurație
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3479 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2015 - 02:20 PM

Încercare nouă cu alimentare separată și inel de ferită cu 5 spire pe el - face la fel. Alte idei?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3480 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 18 April 2015 - 04:17 PM

Nu am reusit sa citesc atent, folosesti acelasi servo? E posibil din servo sa iti faca acest fenomen, am patit cu doua servo-uri pana acum.
bafta

Custom CNC parts GNS Racing
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu