Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3301 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 08 December 2014 - 08:57 PM

intr-o camera de ardere este amestec de aer + benzina, ce la o anumita presiune, devine gazos :)

Lichidul, benzina in momentul de fata, este comprimat la o anumita presiune din cauza caruia devine gaz, asta din cauza temperaturii, orice schimbare de volum implica schimbarea caldurii (energie cinetica).

Deci intr-un fel ai dreptate si intr-un fel nu :)
Imagine postata
0

#3302 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2014 - 09:38 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 08 December 2014 - 07:02 PM, a spus:

Serios? Ia te rog sa incerci ce spui si apoi sa revii sa corectezi aberatiile.


Iti las tie distractia asta, eu am incercat-o de multe ori. Ai sa observi ca pistonul la acel fel de amortizoare se opune extragerii lui din corpul amortizorului, adica are un rebound "negativ", dar asta nu inseamna ca nu poate functiona ca un amortizor.
Cat priveste "aberatiile" te invit sa faci si putina practica, sa citesti mai mult, nu strica.
0

#3303 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2014 - 09:53 PM

Vezi postareamihalyn90, la 08 December 2014 - 07:36 PM, a spus:


Daca il montezi cu tija afara, nu ai loc, daca il montezi cu tija inauntru, creezi vid.


Da sunt inginer... am avut de-aface cu nenorocita de mecanica a fluidelor... shit...

Si daca creezi vid ce? Ai impresia ca e f greu de facut asta? Ca tot esti inginer, poti sa-mi spui cu ce forta trebuie sa tragi te tija cu diametrul de 4mm din corpul unui amortizor umplut doar cu ulei? (dar daca e umplut cu aer la presiune atmosferica) Daca esti inginer si mai ai idee despre presiuni fluide, formula e de liceu, nu ai nevoie de vreo facultate. Vei fi surprins sa vezi ca forta este foarte mica.
0

#3304 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 08 December 2014 - 10:34 PM

Vezi postareamihalyn90, la 08 December 2014 - 08:57 PM, a spus:

intr-o camera de ardere este amestec de aer + benzina, ce la o anumita presiune, devine gazos :)

Lichidul, benzina in momentul de fata, este comprimat la o anumita presiune din cauza caruia devine gaz, asta din cauza temperaturii, orice schimbare de volum implica schimbarea caldurii (energie cinetica).

Deci intr-un fel ai dreptate si intr-un fel nu :)

Pai stai putin,amestecul aer+benzina,nu e un deja gaz facut de carburator?
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#3305 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 08 December 2014 - 10:54 PM

Vezi postareamihalyn90, la 08 December 2014 - 08:57 PM, a spus:

intr-o camera de ardere este amestec de aer + benzina, ce la o anumita presiune, devine gazos :)

Lichidul, benzina in momentul de fata, este comprimat la o anumita presiune din cauza caruia devine gaz, asta din cauza temperaturii, orice schimbare de volum implica schimbarea caldurii (energie cinetica).

Deci intr-un fel ai dreptate si intr-un fel nu :)


pe-aproape... iote un mecanic...ia mai explica-ne si noua inc-o data treaba asta,da' fara gugle :huh: ,da' daca-i diesel ?

Vezi postareaZIPPO 9, la 08 December 2014 - 10:34 PM, a spus:

Pai stai putin,amestecul aer+benzina,nu e un deja gaz facut de carburator?


pe dracu.....da' ce ma.carburatorul e vaporizator ?

Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 December 2014 - 10:59 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3306 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 08 December 2014 - 11:13 PM

diesel, face presiune si are auto aprindere :p daca nu ma insel :D nu sunt sigur, daca gresesc, corecteaza-ma :)


"se opune extragerii lui din corpul amortizorului, adica are un rebound "negativ", dar asta nu inseamna ca nu poate functiona ca un amortizor."

faci vid, si se trage inapoi :) swooooop :D
Imagine postata
0

#3307 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 08 December 2014 - 11:17 PM

Vezi postareaZIPPO 9, la 08 December 2014 - 10:34 PM, a spus:

Pai stai putin,amestecul aer+benzina,nu e un deja gaz facut de carburator?

Si daca e aer amestecat cu vapori inseamna ca nu arde sau nu explodeaza? Adica de ce trebuie sa fie benzina transformata in gaz? Despre ce gaz ar fi vorba? Adica ce gaz s-ar obtine incalzind benzina? Eu de exemplu, gaz de apa n-am auzit desi o stare de agregare deosebita a apei, exista. Cred ca pana la urma e vorba de vapori de benzina.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3308 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 08 December 2014 - 11:34 PM

Vezi postareamihalyn90, la 08 December 2014 - 11:13 PM, a spus:

diesel, face presiune si are auto aprindere :p daca nu ma insel :D nu sunt sigur, daca gresesc, corecteaza-ma :)


"se opune extragerii lui din corpul amortizorului, adica are un rebound "negativ", dar asta nu inseamna ca nu poate functiona ca un amortizor."

faci vid, si se trage inapoi :) swooooop :D


diesel-ul comprima AER in c.a. ,aerul comprimat se incinge pana la 3/4 din PMS,injectorul PULVERIZEAZA(nu pisha,scuzati termenul) si apoi iti dai seama ce se intampla cand ajunge motorina pulverizata peste aerul incins.....vezi si tu pe la rable iarna,segmenti dusi si ioc pornire.
La benzina in 4t ai fost pe-aproape ....de fapt in c.a. ai benzina + aer in sf. de PMI,tras prin depresiunea pistonului pana in PMI,cu valvele inchise apoi amestecul e comprimat si cand pistonul ajunge sus in PMS... bang.....
La motoarele pe carburatie(unele) ai galeriile de evacuare corp comun cu cele de adimisie(ca la batrna dacie,is turnate din fonta sau aluminiu)....cand se incing evacuarile ,intr-adevar ca ce pisha jiclerele pe galerii se cam vaporizeaza cand e cald deja motorul,asta ajutand la randament,cat e rece motorul exista soc mecanic sau Flanse sub carburator prin care trece apa din circ. de racire.....
La benzina in 2t(de fapt amestec de ulei de la bunica + benzina) nu mai ai valve,ai guri de baleaj in cilindru,treaba e mai simplificata....La ce tip de motor te refereai pana la urma ?

Vezi postareabitex, la 08 December 2014 - 11:17 PM, a spus:

Si daca e aer amestecat cu vapori inseamna ca nu arde sau nu explodeaza? Adica de ce trebuie sa fie benzina transformata in gaz? Despre ce gaz ar fi vorba? Adica ce gaz s-ar obtine incalzind benzina? Eu de exemplu, gaz de apa n-am auzit desi o stare de agregare deosebita a apei, exista. Cred ca pana la urma e vorba de vapori de benzina.


corect !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 December 2014 - 11:35 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3309 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 09 December 2014 - 08:53 AM

ALO ALO nimeni pe fir??? Daca e cineva pe fir... DA-TE JOS!!! ca deformezi informatia...
Intrebarea de la care a plecat discutia asta nu este despre motoare ci despre amortizoare, si anume:
Amortizoarele pot functiona corect FARA aer in ele???
0

#3310 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 09 December 2014 - 09:46 AM

Vezi postareaDiesel, la 09 December 2014 - 08:53 AM, a spus:

Amortizoarele pot functiona corect FARA aer in ele???

DA. In mod normal chiar fara aer ar trebui sa functioneze amortizoarele hidraulice.
Suspensia ar putea fi pneumatica. La astea mici, cred ca ar putea exista si ceva mixt, dar era o vorba: lucrul amestecat miroase a ... Adica nici amortizorul nu e amortizor si nici suspensia nu e suspensie. Parerea mea...


Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3311 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 09 December 2014 - 10:11 AM

Vezi postareabitex, la 09 December 2014 - 09:46 AM, a spus:

DA. In mod normal chiar fara aer ar trebui sa functioneze amortizoarele hidraulice.
Suspensia ar putea fi pneumatica. La astea mici, cred ca ar putea exista si ceva mixt, dar era o vorba: lucrul amestecat miroase a ... Adica nici amortizorul nu e amortizor si nici suspensia nu e suspensie. Parerea mea...

Fira-ar a dracului de discutie, ca tare s-a mai incins.....dar un lucru este sigur. Așa cum a spus si bitex, lucru amestecat....
Ne agitam aici ca niste doze de Cola, dar adevărul este ca aceste ansambluri sunt serioase pana dintr-un punct...principiile de funcționare se vor asemănătoare mecanismelor reale la scara 1:1, dar in realitate, datorita micșorării scalei, automat intervin si modificări de ordin constructiv. De pilda, simeringurile din amortizoare sunt înlocuite cu banalele oringuri siliconice, tijele de inox ale amortizoarelor sau otel șlefuit pe care le știm si le-am văzut cu toții sunt inlocuite cu acele tije-tijulite, nici nu stiu cum sa le spun, la care coeficientul de rugozitate este precum obrazul unui adolescent, lovit de vărsat de vânt....si tot așa. Deci la o discuție mai serioasa trebuiesc luate in considerație si aceste variabile. Chiar daca ai o etanșare de moment, după o evoluție normala de câteva zeci de ore, aceste micro amortizoare chiar daca nu au suferit defecțiuni mecanice brutale( ax îndoit, capace fisurate) la o verificare tot vom găsi uleiul contaminat si aer in ele. In comparație un amortizoramortizor la scara 1:1 fleșcăit normal, fara ax zgâriat sau lovit la o decapsulare are uleiul curat lacrima.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3312 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 09 December 2014 - 11:01 AM

Vezi postareaDiesel, la 09 December 2014 - 08:53 AM, a spus:

ALO ALO nimeni pe fir??? Daca e cineva pe fir... DA-TE JOS!!! ca deformezi informatia...
Intrebarea de la care a plecat discutia asta nu este despre motoare ci despre amortizoare, si anume:
Amortizoarele pot functiona corect FARA aer in ele???


nu stiu care a inceput-o cu motoarele,pana la urma nu e nimic rau,avem,unii de aici,termice deci nu-i rau......in telescoapele automodelelor o sa existe aer mereu,orice fel de sistem or avea,parerea mea,chiar si in alea de la 1:1 exista ulei+gaz .....cineva ar trebui sa puna punct aici ,un moderator ar putea sa faca treaba asta,in caz contrar umplem paginile forum-ului inutil pana la Sf.Agop !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#3313 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 13 December 2014 - 06:00 PM

Vezi postareamaster, la 17 November 2014 - 08:35 AM, a spus:

Gata m-am documentat....am văzut ce înseamnă ubec. Practic il alimentezi normal de la plus si minus, iar mufa sa înțeleg ca o pot baga in primul zlot al receptorului, nu?
Elimin firul roșu practic plusul care pleacă de la esc la receiver, rămânând doar minusul si semnalul.

Pentru intercalarea unui ubec in circuit este viabila alimentarea acestuia din mufa de balansare a unuia din acumulatori in cazul unui Flux HP?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3314 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 11 January 2015 - 07:41 PM

Salutare all,

Intrebare: pot sa incarc bateriile R6 (pt. statie) cu Turnigy Accucell 6 ??? :blush:
Daca da, cum fac asta, cum setez incarcatorul si cum leg bateriile la incarcator?
Am si un support de baterii ca cel din poza, dar cred ca trebuie modificat

Fisier atasat  33183.jpg (27.19K)
Number of downloads: 32

Stima!
0

#3315 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 January 2015 - 07:58 PM

Lipesti doua fire cu o mufa pe cei doi papuci, pui incarcatorul pe MiMh, setezi tensiunea de descarcare la 4,0V si ii dai bataie

Fisiere atasate


Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3316 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 11 January 2015 - 08:08 PM

Vezi postareaTzicul, la 11 January 2015 - 07:58 PM, a spus:

Lipesti doua fire cu o mufa pe cei doi papuci, pui incarcatorul pe MiMh, setezi tensiunea de descarcare la 4,0V si ii dai bataie


Super, ma gandeam ca trebuie sa modific suportul :yahoo:
Acum e totul clar.
Multam :drinks:
0

#3317 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 January 2015 - 08:14 PM

:good:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3318 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2015 - 05:04 PM

Pentru ca s-a tot discutat si ras-discutat, acesta este modul corect de a asambla si a umple un amortizor de off-road cu emulsie (fara membrana). Filmul porneste direct de la partea de umplere cu ulei: https://www.youtube....tailpage#t=1402
Se va observa ca dupa umplere amortizorul are un foarte foarte mic rebound atat pozitiv, cat si negativ.

Desi sunt de acord ca din punct de vedere al fizicii sunt multe puncte "dubioase" la un concept de felul asta, in practica este o constructie care la modelele off-road la scara functioneaza foarte foarte bine :). Cel mai mare avantaj aparand prin prisma faptului ca, prin simpla executie a pasilor din videoclip, fara alte secrete, poti umple absolut identic si cu acelasi rebound cele patru amortizoare ale masinii. Acest lucru garanteaza un comportament identic si previzibil al modelului. La amortizoarele cu membrana e mult mai greu sa obtii din prima atat eliminarea completa a aerului din ulei, cat si un rebound identic pentru toate patru amortizoarele.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3319 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 21 January 2015 - 06:50 PM

Eu in toata operatiunea nu as pune si in capac ulei, poate putin pe o-ring. Si asa odata intors sa se infileteze iese in mare parte, si in plus, toata mizeria o va aduna pe corp. In rest, multumim frumos Ovidiu :drinks:

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3320 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 21 January 2015 - 11:00 PM

Acum știi cum se spune: cate bordeie, atâtea obiceie....:-)
La Savage de exemplu eu nu am întâlnit capace de amortizor cu orificiu si șurubel
Doar simple fara orificiu, de aluminiu fara membrana dar cu orificiu fara șurubel si celebrele big bord de plastic cu membrana.
Discuția este buna constructiva,doar in măsură in care se poate discuta civilizat si fara râcă sau orgolii.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3321 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2015 - 01:34 AM

In exemplul de mai sus nu a adus deloc vorba de rebound. Probabil ca ai nevoie si de asa ceva cand esti artist la curse. Eu n-am simtit nevoia. Pentru ca nu particip la curse, bineinteles!! :lol:

https://www.youtube....h?v=HNJy7kreK90
https://www.youtube....h?v=nvLV64jha7k
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3322 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2015 - 03:03 AM

Vezi postarearadu94, la 21 January 2015 - 06:50 PM, a spus:

Eu in toata operatiunea nu as pune si in capac ulei, poate putin pe o-ring. Si asa odata intors sa se infileteze iese in mare parte, si in plus, toata mizeria o va aduna pe corp. In rest, multumim frumos Ovidiu :drinks:

Tot trebuie umplut capacul, sa stii. Dar daca folosesti un ulei cat de cat gros (sa zicem de pe la 20wt in sus, nu stiu daca merge si cu sampon :D ) si te misti un pic repede la infiletare, nu apuca sa curga. Ideea cu uleiul in capac este sa ai in interiorul amortizorului un volum de aer cat mai mic, acesta trebuie sa fie mai mic decat volumul tijei amortizorului. La introducerea pistonului in amortizor, inainte de infiletarea surubului de etansare, tija scoate afara aerul din amortizor, plus un pic de ulei, rezultand zero aer in toate amortizoarele inainte de infiletarea surubului. Daca e mult aer, tija nu il poate scoate pe tot afara, si ramai cu volume diferite de aer in amortizoare.
Din pacate da, se scurge uleiul pe corpul amortizorului, de-aia si in clip tipul infasoara amortizorul intr-un servetel inainte de aceasta operatie.

Vezi postareaTzicul, la 22 January 2015 - 01:34 AM, a spus:

In exemplul de mai sus nu a adus deloc vorba de rebound. Probabil ca ai nevoie si de asa ceva cand esti artist la curse. Eu n-am simtit nevoia. Pentru ca nu particip la curse, bineinteles!! :lol:

https://www.youtube....h?v=HNJy7kreK90
https://www.youtube....h?v=nvLV64jha7k

In exemplul dat de mine intr-adevar se obtine rebound-ul minim, pentru rebound mai mare pur si simplu la infiletarea surubului tija amortizorului nu se impinge complet in piston. Cele fara membrana sunt mai sensibile la hydro-lock deci aspectul asta trebuie verificat dupa umplere.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3323 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 22 January 2015 - 09:39 AM

Acum depinde si de constructia capacului amortizorului, daca volumum de aer ce poate ramane este mic, poate mai scapam de probleme. Dar si asa, eu la amortizoarele de Asso sc104x4 nu am umplut capacele niciodata si mereu la introducerea tijei curgea putin ulei afara. Daca e tinut ca si in clip cu gaurica in punctul cel mai ridicat si se ajunge sa curga ulei teoretic e la fel. Insa e posibil datorita vascozitatii ridicare a uleiului sa nu iasa tot aerul si atunci rabdarea, ce putini modelisti o au :)) umpli si capacul.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3324 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 22 January 2015 - 03:11 PM

Vezi postareaovidiugm, la 22 January 2015 - 03:03 AM, a spus:

Ideea cu uleiul in capac este sa ai in interiorul amortizorului un volum de aer cat mai mic, acesta trebuie sa fie mai mic decat volumul tijei amortizorului.



Trebuie sa mai spun oare ceva?

Daca tu nu ai aer, nu ai ce sa se comprime...
Eu la bore-urile mele de 18.5mm dia, iti spun eu, capacul, deasupra filetului are o gaura de vreo 0.7mm daca nu chiar mai mare... asta pentru schimbul de aer... dar ma rog... fiecare cu teoria lui... eu opresc urmarirea discutiei ca aici 5 persoane au 10 pareri... si nici unul nu mai lasa de la el...

Cred ca nu are nici un rost sa dam explicatii, detalii... toti umplem amortizoarele cum dorim... deci... bafta...
Imagine postata
0

#3325 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2015 - 05:43 PM

Vezi postarearadu94, la 22 January 2015 - 09:39 AM, a spus:

Acum depinde si de constructia capacului amortizorului, daca volumum de aer ce poate ramane este mic, poate mai scapam de probleme. Dar si asa, eu la amortizoarele de Asso sc104x4 nu am umplut capacele niciodata si mereu la introducerea tijei curgea putin ulei afara. Daca e tinut ca si in clip cu gaurica in punctul cel mai ridicat si se ajunge sa curga ulei teoretic e la fel. Insa e posibil datorita vascozitatii ridicare a uleiului sa nu iasa tot aerul si atunci rabdarea, ce putini modelisti o au :)) umpli si capacul.

Da, important e sa scoti aerul de-acolo, in cazul in care concavitatea capacului e mica, merge si fara ulei in capac, bineinteles :). La buggy-uri capacul tine mai mult aer si de-aia prefer sa fac asa.

Vezi postareamihalyn90, la 22 January 2015 - 03:11 PM, a spus:

Trebuie sa mai spun oare ceva?

Daca tu nu ai aer, nu ai ce sa se comprime...
Eu la bore-urile mele de 18.5mm dia, iti spun eu, capacul, deasupra filetului are o gaura de vreo 0.7mm daca nu chiar mai mare... asta pentru schimbul de aer... dar ma rog... fiecare cu teoria lui... eu opresc urmarirea discutiei ca aici 5 persoane au 10 pareri... si nici unul nu mai lasa de la el...

Cred ca nu are nici un rost sa dam explicatii, detalii... toti umplem amortizoarele cum dorim... deci... bafta...

Ai urmarit clipul si discutia? Pur si simplu vorbeam de una din etapele umplerii, in care aerul trebuia scos din corpul amortizorului. Intamplator in acel moment pistonul este deja in punctul de compresie maxima, asa ca dupa ce se pune surubul care etanseaza totul, chiar nu comprimi mai mult de-atat in orice etapa a functionarii.

La amortizoarele tale (de 18.5mm, pentru exactitate :p) ai cumva o membrana care separa uleiul de aer? Asta ar explica gaura din capac, daca intr-adevar aceasta e deasupra filetului ;).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3326 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 23 January 2015 - 03:08 PM

Intr-adevar e cu membrana de separare :)


Eu stiu discutia de ceva vreme... si erau dezbateri mari... in legatura cu a fi umplut plin, sau nu, cu mustar, sau sampon, sau ulei de diferentiale, ca se pune membrana ca nu se pune etc etc etc :)

:D
Imagine postata
0

#3327 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 28 January 2015 - 10:45 AM

Un servo pentru "Helicopter tail" are ceva in plus? Nu sunt deloc pe domeniul acesta si imi caut servo pentru buggy 1/10.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3328 Useril este offline   CristianAvram 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2015 - 01:29 PM

Salutare,

Se gasesc in Romania pinioane sau spur-uri cu pitch de 42 care mai este denumit si 0.6 mod?

Am un buggy 1/10 care foloseste aceasta specificatie.


Multumesc.
0

#3329 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 January 2015 - 01:46 PM

Eu cred ca tu folosesti 48p. Totusi, mai verifica odata specificatiile.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3330 Useril este offline   CristianAvram 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2015 - 02:30 PM

Este un Quanum Vandal 4wd
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu