Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#1382
Postat 26 February 2010 - 02:58 PM
la incarcat atunci cand pe masina nu mai merg deoare esc-ul are cut-off sau cum ii spune.Ce e devina acumulatorii sau incarcatoru?
#1383
Postat 26 February 2010 - 03:20 PM
Daca ESC-ul are cut-off-ul activat si tu folosesti NiMH, inseamna ca nu folosesti toata capacitatea bateriei. In cazul tau cel mai probabil este ca nu consumi toata bateria (din cauza cut-off-ului care iti intrerupe prea devreme), si incarcatorul iti incarca doar jumatate de baterie, cat s-a consumat.
#1384
Postat 27 February 2010 - 02:34 PM
ovidiugm, la Feb 26 2010, 03:20 PM, a spus:
Daca ESC-ul are cut-off-ul activat si tu folosesti NiMH, inseamna ca nu folosesti toata capacitatea bateriei. In cazul tau cel mai probabil este ca nu consumi toata bateria (din cauza cut-off-ului care iti intrerupe prea devreme), si incarcatorul iti incarca doar jumatate de baterie, cat s-a consumat.
Si cum dezactivez cut-off-ul? esc-ul este ezrun 60A
#1385
Postat 27 February 2010 - 03:53 PM
http://www.hobbywing...al/HW-13-V2.pdf
Il dezactivezi cu cartela de programare a ESC-ului sau din radiocomanda, dupa cum scrie in manual.
#1386
Postat 01 March 2010 - 12:40 AM
#1388
Postat 01 March 2010 - 02:49 AM
_SAM, la Mar 1 2010, 12:40 AM, a spus:
Aerodinamica incepe sa-si spuna cuvantul de-abia dupa 20-30km/h. Daca e chinezeasca si e jucarie ma indoiesc ca se apropie de viteza asta, de-abia modelele stock hobby entry-level ajung pe la 20 la ora.
Dupa cum s-a mai spus de multe ori pe forum, caile de upgrade pentru jucarii sunt limitate. Chiar si schimbandu-i motorul, e posibil ca limitarea sa fie de la controllerul care il alimenteaza. Deja daca vorbim de schimbarea combo-ului motor plus controller apar multe alte probleme, printre care faptul ca de cele mai multe ori controllerul e integrat in electronica masinii (care gestioneaza si directia, cat si receptia). Apare si problema costurilor de upgrade care ajung sa depaseasca cu mult pretul de baza al masinii.
Daca la un model hobby de 700-800 lei se justifica o cheltuiala de 300-400 lei pentru motorizare, nu cred ca cine si-a luat o masinuta de 40 de lei ar fi dispus sa dea banii astia...
Foloseste-o asa cum e, iar daca vrei ceva mai mult pregateste-te sa pui niste bani deoparte :).
#1389
Postat 01 March 2010 - 01:02 PM
am un E-savage , am avut probleme cu sevou original i-am rupt angrenaju si am luat un blue bird BMS-621MG si l-am pus in locu celui original
in momentu in care tzin masinutza ridicata si fac stanga dreapta nici o problema , in momentu in care o las pe jos si o pun sa faca pe loc stanga dreapta , moare toata masina , nu mai merge inainte inapoi nik , o reaprinzi si isi revine dar la fel daca e pe jos moare , in aer nu are nici o problema .
PLS HELP
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
#1390
Postat 01 March 2010 - 11:02 PM
intr-un mod de protectie regulatorul.
#1391
Postat 02 March 2010 - 09:58 AM
bethowen, la Mar 1 2010, 11:02 PM, a spus:
intr-un mod de protectie regulatorul.
hmm si asta sa faca numa la servou ala , ? cu cel original merge perfect
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
#1393
Postat 03 March 2010 - 08:48 PM
am si eu o intrebare pt voi
am vazut pe un site de modelism de la noi P..........S ca a aparut acest model de la HIMOTO ce puteti sa imi spune-ti
bai omule e bun sau nu-L lua ca am avut si-ti va face necazuri
multumesc
Fisiere atasate
-
hi2101_2.jpg (203.91K)
Number of downloads: 297 -
hi2101.jpg (219.73K)
Number of downloads: 293
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
#1394
Postat 04 March 2010 - 07:30 PM
Stie cineva daca camasa si pistonul de la trx 3.3 se potriveste pe blocul motor de trx 2.5? Pe exterior dimensiunile motorului par aceleasi. Poate stie cineva ca sa nu trebuiasca sa le desfac pe amandoua.;)
Ms
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#1396
Postat 04 March 2010 - 09:15 PM
prisi, la Mar 4 2010, 09:07 PM, a spus:
cel mai bine vezi daca se potriveste sau nu doar cu camasile in fata ;)
Ai perfecta dreptate, ma gandeam ca poate a incercat cineva sau stie exact pentru ca trebuie sa demontez motoarele de pe masinute si cel de 3.3 este pe un jato (cam inghesuit).:D
Pana la urma asa am sa fac.
Ms pt sfat:)
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#1399
Postat 08 March 2010 - 08:40 PM
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 08 March 2010 - 08:41 PM
#1401
Postat 08 March 2010 - 10:29 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1403
Postat 12 March 2010 - 05:56 PM
si as avea o intrebare ...... un motor axial 28 spec 1s (4.6) e mai puternic decat un motor de savage x stock
daca ar fi o intrecere intre savage 25 cu moto axial 28 spec 1s (4.6) cu trei viteze si savage x stock .Care ar iesi invingator?
multumesc
#1404
Postat 12 March 2010 - 06:09 PM
gaza07, la Mar 12 2010, 05:56 PM, a spus:
si as avea o intrebare ...... un motor axial 28 spec 1s (4.6) e mai puternic decat un motor de savage x stock
daca ar fi o intrecere intre savage 25 cu moto axial 28 spec 1s (4.6) cu trei viteze si savage x stock .Care ar iesi invingator?
multumesc
Salut din nou,
Nu stiu exact care sunt diferentele de greutate, rapoarte viteza, etc. intre savage 25 si savage X, dar in ceea ce priveste motoarele
Axial .28 spec 1s are 3.2 cp, iar f4.6 de pe savage are 2.9 cp, deci pe hartie mai puternic este cel axial, dar depinde si cuplul. Savage 25 are un motor de 4.1 cmc.
Bafta.
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#1410
Postat 12 March 2010 - 11:31 PM
La LiPo parerile sunt impartite, dar incarcatorul tau are un mod special "LiPo storage" pentru asta.