Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#992
Postat 29 May 2009 - 11:58 PM
Ady., la May 29 2009, 10:18 PM, a spus:
In general MT-urile sunt mai instabile. Depinde ce doresti sa faci cu el... fun, competitie...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#994
Postat 30 May 2009 - 12:08 PM
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 30 May 2009 - 12:09 PM
#995
Postat 30 May 2009 - 12:17 PM
Ady., la May 30 2009, 01:08 PM, a spus:
ambele modele recomandate de flo se gasesc in romania. daca vrei kit poti opta pentru Thunder Tiger ST1 PRO. depaseste cu 50 ron bugetul tau

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#997
#999
Postat 31 May 2009 - 06:51 PM
Si intre Thunder Tiger ST1 si Thunder Tiger ST1 PRO care este diferenta ca sunt la acelas pret:D doar ca culorile sunt diferite:D
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 31 May 2009 - 06:55 PM
#1000
Postat 31 May 2009 - 07:17 PM
Ady., la May 31 2009, 07:51 PM, a spus:
Si intre Thunder Tiger ST1 si Thunder Tiger ST1 PRO care este diferenta ca sunt la acelas pret:D doar ca culorile sunt diferite:D
daca citesti cu atentie pe site o sa vezi diferentele.
Thunder Tiger ST1 e rtr. nu are upgrade-uri. Thunder Tiger ST1 PRO e kit si are toate upgradeurile.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#1002
Postat 31 May 2009 - 08:12 PM
#1003
Postat 31 May 2009 - 08:19 PM
-caTo-, la May 31 2009, 09:12 PM, a spus:
Probabil se incalzeste asa de tare fiindca si ESC-ul de la HPI Brama 10b duce pana la 21 turns si este cam la limita ( daca il ai cel stock)...
Poate sa nu mai accelereze din cauza ESC-ului fiindca are un "opritor" cand ajunge la niste temperaturii ridicate si nu mai da curent la motor...
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)
HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
#1004
Postat 31 May 2009 - 10:54 PM
Bogdi, la May 31 2009, 09:19 PM, a spus:
Poate sa nu mai accelereze din cauza ESC-ului fiindca are un "opritor" cand ajunge la niste temperaturii ridicate si nu mai da curent la motor...
Eu cred ca e de la pinion,e de 24 si cred ca ar fii bine sa pun unul mai mic. Nu sunt sigur ca va avea un efect asa ca am cerut niste sfaturi.
#1005
Postat 02 June 2009 - 12:39 AM
multumesc
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1006
Postat 02 June 2009 - 09:25 AM
XJ39 El'Diablo, la Jun 2 2009, 01:39 AM, a spus:
multumesc
Vorbeste cu Shaks. Contra cost, ti le va echilibra el.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1007
Postat 02 June 2009 - 10:52 AM
XJ39 El'Diablo, la Jun 2 2009, 01:39 AM, a spus:
multumesc
Poti folosi mastic de la auto dar aplicarea materialului presupune si o tehnica de masurare,echilibrare.
In alta oridine de idei vibratile tale se pot datoara unei asezari incorecte a buretelui in interior. Sau au fost fost ude si la uscare au prins alta forma jocuri in rulmenti fuzete etc.
#1008
Postat 02 June 2009 - 01:56 PM
Noua mea achizitie are ESC Mamba monster. ESC-ul foloseste 2 baterii care se inseriaza.
Am vazut ca Lipo cutoff-ul din ESC e setat automat la 3.0V / celula, deci teoretic 12V pentru 2x2S .
Am doua baterii lipo 2S de 4000mah.
Fiind mai fricos de felul meu am luat aparatul de masura cu mine si am plecat cu masinuta la drum.
Cam din 5 in 5 minute am masurat bateriile. Au pastrat acelasi voltaj pana cand au scazut sub 7V/baterie, respectiv 3.5V/celula.
Dupa aceea au inceput sa se descarce inegal adica dupa inca 5 minute de forja o baterie ajunsese la 6.6V iar una la 7.0V.
Diferenta destul de mare dupa parerea mea de 0.4V intre cele 2 baterii. Temerea este ca una dintre baterii sa nu scada sub 6V/baterie (minimul acceptabil pentru 2S lipo).
Se mai confrunta cineva cu asemenea probleme ?
Ar fi cel mai bine sa montez Lipo Alarm de 2S pe fiecare baterie ca sa le pot monitoriza independent ?
Mentionez ca nu pot monta un singur pack de 4S pe masina.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#1009
Postat 02 June 2009 - 02:50 PM
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1010
Postat 02 June 2009 - 03:10 PM
Nu vad cum ai reusi sa strici acumulatorii mai mult decat ii strici la fiecare utilizare. E la fel ca pregatitul suspensiei pentru cazaturi de la 1 m fara sa atinga sasiul de pamant, desi nu il sari niciodata de la 1 m :D.
Si daca ai avea un 4 s tot ai avea diferente intre celule. Din cate stiu eu, au totusi o marja de eroare si nu crapa daca scazi sub 3v.
Fie te dai asa fie mergi pe monitorizare individuala.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 02 June 2009 - 03:11 PM
#1011
Postat 02 June 2009 - 03:46 PM
Flo234, la Jun 2 2009, 04:10 PM, a spus:
Nu vad cum ai reusi sa strici acumulatorii mai mult decat ii strici la fiecare utilizare. E la fel ca pregatitul suspensiei pentru cazaturi de la 1 m fara sa atinga sasiul de pamant, desi nu il sari niciodata de la 1 m :D.
Si daca ai avea un 4 s tot ai avea diferente intre celule. Din cate stiu eu, au totusi o marja de eroare si nu crapa daca scazi sub 3v.
Fie te dai asa fie mergi pe monitorizare individuala.
De acord cu tine, dar ce faci atunci cand o baterie (2S) scade brusc la 5V si cealalta inca mai are 7V?! Astfel de cazuri vrea sa evite omul.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#1012
Postat 02 June 2009 - 03:58 PM
ranet, la Jun 2 2009, 04:46 PM, a spus:
Acest lucru nu are cum sa se intample decat daca acumultorul respectiv este distrus.Altfel tu nu ar trebui sa ai probleme, decat variatii foarte mici de voltaj care sunt neglijabile.
Asta in conditiile in care rulezi acumulatori de la acelasi producator aceeasi capacitate si aceeasi rata de descarcare.Daca nu, am vorbit degeaba.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 02 June 2009 - 04:06 PM
#1013
Postat 02 June 2009 - 06:08 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#1014
Postat 02 June 2009 - 08:01 PM
Flo - acumulatorii sunt de aceeasi firma si capacitate si au fost folositi in mod egal.
Ce ma nelinisteste e ca de abia dupa ce voltajul ajunge la 7V una dintre ele incepe sa se descarce mai repde decat cealalta.
Multumesc de raspunsuri si cred ca pana la urma am sa aplic solutia cu doua lipo alarmuri de 2S.
Iar pana la lipo alarm ... facem treaba cu aparatul de masura. :lol:
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#1015
Postat 02 June 2009 - 10:38 PM
Multumesc frumos :lol:
Savage x4.6
T-rex 450s
#1016
Postat 03 June 2009 - 12:48 PM
XJ39 El'Diablo, la Jun 2 2009, 07:08 PM, a spus:
Va rebui sa te duci la el si cu un miel! :D
tibiluk, la Jun 2 2009, 11:38 PM, a spus:
Multumesc frumos :D
Decat sa dai banii pe un rotostart, mai bine iti iei un starterbox pe care il poti folosi si la viitoarele modele.
#1018
Postat 03 June 2009 - 02:15 PM
NIZ, la Jun 3 2009, 01:48 PM, a spus:
Decat sa dai banii pe un rotostart, mai bine iti iei un starterbox pe care il poti folosi si la viitoarele modele.
M-am gandit si la un starterbox,dar mi se pare prea incomod,e prea voluminos.Sa inteleg ca nu ii pot pune un roto ?
Savage x4.6
T-rex 450s
#1019
Postat 03 June 2009 - 02:16 PM
Dan71, la Jun 3 2009, 01:56 PM, a spus:
Dane,
cum sa apara uzura la rulmentul unisens daca nu-l mai ai ?

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#1020
Postat 03 June 2009 - 02:21 PM
tibiluk, la Jun 3 2009, 03:15 PM, a spus:
Ii poti pune roto. NIZ ti-a dat un sfat practic doar. Oricum cred ca se intelegea foarte clar din raspunsul lui ca poti pune roto...

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......