Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3661
Postat 04 August 2015 - 10:08 PM
Chestia e ca la mine jucaria aia nu mai merge cum trebuie, pentru ca am schimbat telecomanda cu un CR4T, si nu mai am buton cu 3 faze, ca si cel original de pe TQ.
1/8 Brushless E-Revo
#3663
Postat 04 August 2015 - 11:36 PM
Mihai Pall, la 04 August 2015 - 10:39 PM, a spus:
Are cineva idee cat face de la depozitul EU?
5 zile din momentul expedierii.
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#3665
Postat 09 August 2015 - 12:18 AM
1/8 Brushless E-Revo
#3666
#3667
Postat 09 August 2015 - 11:19 AM
Mischu LTB, la 09 August 2015 - 09:52 AM, a spus:
Lungime ?
Inox, bronz?
Din ce vad e interior M5 cu exterior de fi6.
Inox-ul nu cred ca il ajuta deloc si se prelucreaza mai greu, alama/bronz e ideala zic eu pentru el.
Custom CNC parts GNS Racing
#3669
Postat 17 August 2015 - 06:18 PM
Are cineva idee, potriveste ceva de la HPI? (doar dogbone-ul, iesirea o mai pot folosi a mea).
Ideea e ca plec in concediu la sfarsitul saptamanii, si ma indoiesc sa se livreaza la timp daca imi fac comanda din afara.
1/8 Brushless E-Revo
#3670
Postat 18 August 2015 - 08:17 AM
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#3672
Postat 21 August 2015 - 07:53 AM
#3674
Postat 21 August 2015 - 12:22 PM
#3675
Postat 24 August 2015 - 11:44 AM
Fisiere atasate
-
lockers.jpg (9.13K)
Number of downloads: 80 -
lockerss2.jpg (64.7K)
Number of downloads: 92 -
lockerss.jpg (62.74K)
Number of downloads: 82
#3677
Postat 24 August 2015 - 07:12 PM
radu94, la 24 August 2015 - 12:32 PM, a spus:
din pacate nu am piesa in sine. am carcasa diferentialului.dupa cum se vede in poze,piesa, "umple" interiorul carcasei. o idee ar fi, zic eu, sa umplu carcasa cu plastilina, o inchid si obtin forma piesei, adica un fel de matrita.
#3678
Postat 25 August 2015 - 09:32 AM
Gantza, la 21 August 2015 - 12:22 PM, a spus:
Gantza, fara suparare, dar eu cred ca tu nu ai vazut despre ce este acest forum RHC.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#3679
Postat 27 August 2015 - 09:36 PM
Am o problema cu masinuta mea, HPI blitz, in timp ce ma joc cu ea se opreste, nu mai vrea sa accelereze da isi revine dupa cateva secunde, de parca nu ar mai avea baterie (bateria indicand ca mai are 7,5v) e normal sa faca asa?
Ca si electronica pe ea am un esc Turnigy Brushless 35A cu motor Turnigy 10T 3900KV Brushless,servo Blue Bird si un acumulator s2 de 5.2 A
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
#3680
Postat 28 August 2015 - 09:18 PM
The Game, la 27 August 2015 - 09:36 PM, a spus:
Am o problema cu masinuta mea, HPI blitz, in timp ce ma joc cu ea se opreste, nu mai vrea sa accelereze da isi revine dupa cateva secunde, de parca nu ar mai avea baterie (bateria indicand ca mai are 7,5v) e normal sa faca asa?
Ca si electronica pe ea am un esc Turnigy Brushless 35A cu motor Turnigy 10T 3900KV Brushless,servo Blue Bird si un acumulator s2 de 5.2 A
7.5v ar insemna undeva la jumatate, la cat e setat cut-off-ul? Daca e sarcina mare si bateria e pe moarte, e posibil sa atinga acel voltaj ce cut off si sa decupleze. Daca accelerezi incet/progresiv, merge?
Custom CNC parts GNS Racing
#3682
Postat 29 August 2015 - 11:59 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3683
Postat 25 October 2015 - 11:52 AM
Am iesit cu baietelul meu, eu cu Revo, el cu Summitul.
Dupa aprox 1 ora, mi se parea ca ar fi trebuit sa se termine acumulatorii de pe Summit, dar modelul rula ok (avea throttle) iar esc-ul nu intrase in lvd.
Dupa inca vreo 10-20 min, am mers acasa si am lasat modelele pe terasa.
Au stat acolo cam 3 saptamani, dupa care ieri am scos acumulatorii din modele.
Cele 3 saptamani, esc-urile au fost oprite, dar acumulatorii au fost conectati.
Cand le-am pus la incarcat, surpriza.
Unul lipo 2s, nu il mai recunoaste deloc (indica 0.00V pe ambele celule) si altul recunoaste doar 1 celula pe care citeste 3.3V.
Acumulatorii au max 10 cicluri de incarcare, i-am cumparat de noi.
Intrebarea 1: ce s-a intamplat (ma indoiesc ca s-au descarcat pana la 0v, altfel modelul nu ar mai fi avut throttle);
Intrebarea 2: pot sa ii recuperez?
1/8 Brushless E-Revo
#3687
Postat 25 October 2015 - 09:45 PM
Cand le-am pus la incarcat, surpriza."
Mai e si aspectul mentionat de tine mai sus. ESC-urile au un consum infim de curent (chiar si oprite) dar care pentru perioade care dureaza saptamini pot descarca si distruge acumulatorii. Combo-ul trebuie verificat daca este in setarile corecte si eu cred ca perioada de trei saptamini a produs fenomenul. Personal am uitat si eu un LiPo conectat la masina doua saptamini si era sa arunc bateria deoarece era descarcata sub 2V/celula.
Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 25 October 2015 - 09:46 PM
#3688
Postat 26 October 2015 - 09:44 PM
Am un sistem de lumini home made format din cateva leduri si un montaj electric cu rezistente. Luminile le aprind manual folosind un intrerupator normal,totul fiind legat la o baterie suplimentara, sistemul este format din 14 leduri.
As vrea sa pot sa aprind luminile folosind unul din canalele libere de la statie. Cum pot sa fac acest lucru??? De ce anume mai am nevoie???
Multumesc.
#3689
Postat 27 October 2015 - 09:22 AM
The Game, la 27 August 2015 - 09:36 PM, a spus:
Am o problema cu masinuta mea, HPI blitz, in timp ce ma joc cu ea se opreste, nu mai vrea sa accelereze da isi revine dupa cateva secunde, de parca nu ar mai avea baterie (bateria indicand ca mai are 7,5v) e normal sa faca asa?
Ca si electronica pe ea am un esc Turnigy Brushless 35A cu motor Turnigy 10T 3900KV Brushless,servo Blue Bird si un acumulator s2 de 5.2 A
S-ar putea sa fie de vina temperatura... am avut si eu esc turnigy 60A si daca se incalzea taia alimentarea la motor pentru 20-30 de sec pana se racea putin esc-ul.