ovidiugm, la 20 May 2015 - 05:36 PM, a spus:
Poate nu stiati dar cand descarci la 1-2C arata ceva, si cand descarci la 10-20C sau chiar mai sus e cu totul alta treaba, nu e logic ca din cauza rezistentei interne crescute pica voltajul si ajungi sub nivelul de cut-off imediat? ;)
E simplu, pui acumulatorul pe model si vezi timpul de rulare si compari cu timpul de rulare de cand era acumulatorul nou, in aceleasi conditii de exploatare. Sau pui un watt-meter tot acolo pe model si vezi ce se intampla in realitate...
CORECT! Eu am niste turnigy care demonstreaza exact ce ai spus! Incarca 4800 din 5000 dar in sarcina, daca tragi mai tare de ei, intra imediat cut-off. Opresti esc, pornesti si te joci bine mersi pana tragi iar o acceleratie puternica si intra cut-off. Asta demonstreaza ca rezistenta interna a acumulatorului a crescut de unde inseamna ca ( P=UxI) scade brusc tensiunea daca este nevoie de un curent mare. Asa ca mitul asta cu inca mai iau x din x este inutil.