Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3571 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 20 May 2015 - 07:45 PM

Vezi postareaovidiugm, la 20 May 2015 - 05:36 PM, a spus:

Ce o tot dati cu ciclurile astea fratilor? Toate astea cu cicluri de incarcare si descarcare pe incarcator sunt povesti, cand incarci oricum nu e relevant cat arata ca a incarcat, iar cand descarci cu atat mai putin, in afara cazului in care poti sa descarci la curentii cu care descarca modelul.
Poate nu stiati dar cand descarci la 1-2C arata ceva, si cand descarci la 10-20C sau chiar mai sus e cu totul alta treaba, nu e logic ca din cauza rezistentei interne crescute pica voltajul si ajungi sub nivelul de cut-off imediat? ;)

E simplu, pui acumulatorul pe model si vezi timpul de rulare si compari cu timpul de rulare de cand era acumulatorul nou, in aceleasi conditii de exploatare. Sau pui un watt-meter tot acolo pe model si vezi ce se intampla in realitate...


CORECT! Eu am niste turnigy care demonstreaza exact ce ai spus! Incarca 4800 din 5000 dar in sarcina, daca tragi mai tare de ei, intra imediat cut-off. Opresti esc, pornesti si te joci bine mersi pana tragi iar o acceleratie puternica si intra cut-off. Asta demonstreaza ca rezistenta interna a acumulatorului a crescut de unde inseamna ca ( P=UxI) scade brusc tensiunea daca este nevoie de un curent mare. Asa ca mitul asta cu inca mai iau x din x este inutil.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3572 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 08:27 PM

Vezi postareahassel, la 20 May 2015 - 07:45 PM, a spus:

. Asa ca mitul asta cu inca mai iau x din x este inutil.


chiar nu e ..
in fuctie de cat mai intra in acumulator poti calcula uzura acumulatorului.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3573 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2015 - 08:30 PM

Vezi postarearevolt, la 20 May 2015 - 08:27 PM, a spus:

chiar nu e ..
in fuctie de cat mai intra in acumulator poti calcula uzura acumulatorului.

Absolut. Cu conditia sa-l folosesti la telecomanda televizorului din sufragerie :) .
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3574 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 20 May 2015 - 08:40 PM

Vezi postareaovidiugm, la 20 May 2015 - 08:30 PM, a spus:

Absolut. Cu conditia sa-l folosesti la telecomanda televizorului din sufragerie :) .


sau la vibratorul sotiei.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3575 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 20 May 2015 - 09:16 PM

Vezi postarearevolt, la 20 May 2015 - 08:27 PM, a spus:

chiar nu e ..
in fuctie de cat mai intra in acumulator poti calcula uzura acumulatorului.


daca din 5000 intra 4800 inseamna ca e aproape nou?

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3576 Useril este offline   The Game 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 332
  • Inregistrat: 23-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 21 May 2015 - 11:50 PM

Azi am facut un ciclu descarcare incarcare, la descarcare aveam pe prima celula 3,10V iar pe cea de a2a 2,92V iar la incarcare aveam 4,19 pe fiecare cel si a incarcat 5100 mAh din 5200.
E in regula?
Axial AX10 RTC cu esc traxxas xl5
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
0

#3577 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 May 2015 - 12:11 AM

Da
0

#3578 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 22 May 2015 - 04:53 PM

Parerea mea este ca, daca:
1) Iti incarca 5100 din 5200, si daca
2) Nu iti intra in cutoff decat atunci cand tensiunea reala a acumulatorului este cea setata pe Esc ca valoare de cut-off, atunci poti sa spui ca e ok acumulatorul.

Eu am avut acumulator care lua 5600 din 5800, dar intra in cutoff aproape imediat dupa ce porneam modelul.
Odata am tras de el asa in cutoff, la 50% din throttle, pana cand a taiat alimentarea de tot. A fost si ultima data cand l-am folosit, pentru ca s-a umflat de numa, si chargerul dadea eroare cand il puneam la incarcat, asa ca m-am enervat si l-am neutralizat.
Era ok acumulatorul daca lua 95% din amperaj? Nicidecum.
Capacitatea acumulatorului de a inmagazina curent este un indicativ al starii acestuia, dar nicidecum singurul.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3579 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 22 May 2015 - 09:32 PM

Vezi postareaThe Game, la 21 May 2015 - 11:50 PM, a spus:

Azi am facut un ciclu descarcare incarcare, la descarcare aveam pe prima celula 3,10V iar pe cea de a2a 2,92V iar la incarcare aveam 4,19 pe fiecare cel si a incarcat 5100 mAh din 5200.
E in regula?


Cel mai bine iti dai seama la descarcarea pe model, am 2 acumulatori, 3S, 1800mAh, care pe incarcator descarca si incarca cu diferenta de 0,02V/celula de la 3,15-3,18 incarca la 4,20 /celula cu 1750-1850mAh, dar pe model, la decolare tipa avertizorul la peste 50-60% motor.... :ph34r: , deci din 25C cat erau clasificati, poate mai au 10C, la descarcare. Sunt buni doar pentru emisie, ca la zbor nu mai risc :wacko:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#3580 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 June 2015 - 04:20 PM

Salut,

Stie cineva daca acel condesator de protectie care se instaleaza pe RX, inlocuieste condesatorul original de pe ESC cand cel din urma nu mai face servici? Mai jos o poza cu condesatproul de protectie.

Fisier atasat  protectie-voltaj-receptoare-spektrum.jpg (9.92K)
Number of downloads: 36

Cand virez la maxim si servoul ia curent maxim, am cateva intreruperi de la ESC. Am limitat cursa din statie si nu mai face, dar vreau sa recuperez acea cursa.

Stima.
0

#3581 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 08 June 2015 - 06:18 PM

Condensatorul pus in rx este un fel de galetusa de curent pt cereri asidue ale componetelor.In cazul de fata servo.El asigura pt scurt timp un necesar ce teoretic ar trebui asigurat de esc.

Iti recomand sa pui un bec/ubec extern si iarasi teoretic rezolvi problema.

Nu esc intrerupe ci receptorul nu poate functiona sub un anumit voltaj.Sunt cazuri cand si esc ul intrerupe la cereri mari de curent. Eu cred insa ca receptorul se intrerupe.

Daca pui bec extern vezi ca trebuie scos firul rosu din alimentarea esc ului la receptor.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 08 June 2015 - 06:19 PM

0

#3582 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 June 2015 - 06:42 PM

Vezi postareaaiurica, la 08 June 2015 - 06:18 PM, a spus:

Condensatorul pus in rx este un fel de galetusa de curent pt cereri asidue ale componetelor.In cazul de fata servo.El asigura pt scurt timp un necesar ce teoretic ar trebui asigurat de esc.

Iti recomand sa pui un bec/ubec extern si iarasi teoretic rezolvi problema.

Nu esc intrerupe ci receptorul nu poate functiona sub un anumit voltaj.Sunt cazuri cand si esc ul intrerupe la cereri mari de curent. Eu cred insa ca receptorul se intrerupe.

Daca pui bec extern vezi ca trebuie scos firul rosu din alimentarea esc ului la receptor.

Multumesc de sfat Aiurica.

Bafta :good:
0

#3583 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 20 June 2015 - 10:32 PM

Cam asa arata o planetara CVD de Erevo, la care in mod prea putin explicabil, s-au forfecat ambele parti ale pinului care prinde in cupa la iesirea din diferential.:blink:
Fisier atasat  IMG_20150620_232120_835.jpg (480.75K)
Number of downloads: 50

Aveti idee cum sa scot partea ramasa afara, si ce sa pun in loc? :unknw:

Am incercat sa bat cu ceva dintr-o parte in alta, nu se misca. Am incercat sa dau gaura cu burghiu prin el, nici poveste. Nici macar nu l-a zgariat.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3584 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 June 2015 - 11:38 PM

Ai două variante. Dai o sută și ceva de lei pe un burghiu din carbură sau încerci să încălzești bine capul respectiv. Cred că așa le și asamblează, de fapt, una caldă și cealaltă rece, cam cum se demontează rulmenții dintr-un motor nitro. Iar în loc poți pune o bucată de burghiu
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3585 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 21 June 2015 - 08:20 AM

Cu burghiul de carbura iti trebuie centrare, iar cum e rupt nu poti cu mana. Ai nevoie, preferabil, de o freza si un stand sa poti fixa piesa.
Poti cum s-a zis, sa incalzesti, insa suprafata de contact e mare si pinul se va cam incalzi si el. Ar trebui cu flacara puternica si dupa repede sa impingi pinul cu un cui, inbus, surubeltina etc..
Sau, pe o scandura dai o gaura ceva mai mare decat pinul, pui planetara cu pinul oarecum centrat si cu o coada de burghiu sau chiar inbus, lovesti cu ciocanul pana il scoti. Lemnul te ajuta sa nu fuga piesa.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3586 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 June 2015 - 08:33 AM

Tzicul - decat sa dau 100 lei pe un burghiu, mai bine imi cumpar 4 cvd-uri noi.
Nu cred ca pot incalzi doar capul planetarei, e micut, sigur se va incalzi si pinul.

Radu - am incercat pe scandura, nu merge. Se afunda in lemn cu fiecare lovitura. Ba mai mult, si cuiele s-au indoit cu care am incercat sa lovesc. Voi incerca sa dau o gaura intr-o bucata de metal, sa incerc asa.

Am scris aici pentru ca am o problema si am reusit inca sa o rezolv, cu toate ca am incercat metodele cunoscute, ca sa zic asa...
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3587 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 21 June 2015 - 08:48 AM

Am avut si eu aceiasi problema ca tine.
Am pus o piulita pe beton planetara apoi cu o surubelnita inbus am batut pana am scos bucatica de pin.
Am pus in locul pinului o bucata de burgiu dar de proasta calitate si nu a tinut.
Tot la comanda am ajuns.
0

#3588 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 21 June 2015 - 09:30 AM

am avut si eu aceeasi problema si le-am scos cu pin-ul de la cealalta planetara..
am taiat la dimensiune si folosit tijele pe care se misca mecanismul de la cd-rom.. pt savage sunt exact de dimensiunea corecta.


Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3589 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 June 2015 - 10:03 PM

Multumesc baieti.
Pana la urma am dat o gaura intr-o bucata mai mare de metal pe care o am pe langa casa, cu burghiu de 4. Apoi am rotunjit putin cu burghiu de 6 primii 2 mm ai gaurii de 4mm, ca sa culce perfect capul planetarei.
Am folosit un pin din acela lung pe care rabateaza basculele la un Slash, ca sa bat afara pinul, si cu acelasi drum, am indesat mai departe pinul de Slash, pe care ulterior l-am taiat cu flexul la lungimea dorita...
Turns out ca era cu ceva mai mare diam decat ce era nevoie,pentru ca nu mai intra in cupa planetara, cu toate ca am pus pinul de Slash langa un burghiu de 3mm si pareau identice in diametru.
However, am mai polizat putin la diametru, si a intrat bine inapoi in cupa, astfel incat astazi am reusit sa alerg modelul asa cum imi facusem planul inca de la inceputul saptamanii.
Btw, una din putinele dati in care nu am stricat nimic, asa ca ma declar mai mult decat multumit pentru ziua de astazi!
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3590 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 June 2015 - 10:12 PM

Topic nou:
Stie cineva cu ce gearing vine standard Summitul, si la ce gearing / top speed se poate ajunge cu un motor Dewalt 14.4V pe 4S?
Titan 775 am impresia ca incepe sa fie putin prea lent pentru nivelul la care se da baietelul meu. Ii place, dar simt ca ar avea nevoie in unele locuri de putina rezerva de viteza, si as vrea sa fac asta fara sa trec pe brushless, unde puterea si felul in care este transmisa aceasta la roata este complet diferit.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3591 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 21 June 2015 - 10:33 PM

62/14 std
54/14 cu dewalt am avut eu :D
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3592 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 June 2015 - 11:46 PM

Bun.
Aia cat de repede inseamna ca ruleaza modelul, si cu cat omoara mai repede acumulatorii?
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3593 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 22 June 2015 - 10:40 AM

Vezi postareaMihai Pall, la 21 June 2015 - 11:46 PM, a spus:

Bun.
Aia cat de repede inseamna ca ruleaza modelul, si cu cat omoara mai repede acumulatorii?


ruleaza mult mai repede ..si tine mai putin :) cu cat ?? habar nu am .

Aceasta postare a fost editata de revolt: 22 June 2015 - 10:41 AM

Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#3594 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 23 June 2015 - 12:12 AM

Pinii de la bascula sunt de 3.175:),deci nu merg fara sa ii polizezi.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3595 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 23 June 2015 - 09:31 PM

Au mers, cu un ciocan mai mare :))
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#3596 Useril este offline   Mbstee 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 19-June 15

Postat 30 June 2015 - 09:27 AM

Salut ,
As dori de la voi o parere in legatura cu o problema aparuta la automodelul meu Hpi E-Firestorm 10t 2wd (totul stock motor , esc , telecomanda).
Am incarcat ieri acumulatorul(5200mha),m-am dat cu ea aproximativ 7-10 minute si dintr-o data s-a oprit si nu mai pleaca de pe loc , dar directia functioneaza . Am inchis contactul de pe esc si de pe telecomanda si dupa cate va minute am pornit telecomanda , am pornit masinuta si la fel . Daca dau inainte/inapoi nu face nici o miscare , dar daca invart stanga /dreapta vireaza fara probleme . Ce am constatat eu este ca pornesc telecomanda , iar cand pornesc masinuta nu se mai aud cele 2 beep`uri (dar tin sa precizez ca ledul palpaie de 2 ori) . Inca o precizare ar fi ca daca dau comanda de pe telecomanda inainte/inapoi ledul palpaie pe masinuta , dar doar atat , nu face nici un gest de plecare .
Va rog sa imi spuneti daca a-ti mai patit asa ceva si ce anume ar trebui sa verific !

Am scris acest mesaj pentru ca nu reusesc zilele astea sa o desfac din cauza serviciului, iar in Suceava nu avem service/magazin pentru automodele.

Astept recomandarile voastre . Multumesc !


0

#3597 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2015 - 10:20 AM

Îți face la fel și cu acumulatorul proaspăt încărcat? Din ce ai explicat tu, ai problema asta după ce ai mers 10 minute +/-. Este foarte posibil să nu mai ai curent suficient pentru a învărti motorul, dar destul pentru servo.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3598 Useril este offline   Mbstee 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 19-June 15

Postat 30 June 2015 - 10:36 AM

Vezi postareaTzicul, la 30 June 2015 - 10:20 AM, a spus:

Îți face la fel și cu acumulatorul proaspăt încărcat? Din ce ai explicat tu, ai problema asta după ce ai mers 10 minute +/-. Este foarte posibil să nu mai ai curent suficient pentru a învărti motorul, dar destul pentru servo.


Salut ,
L-am incarcat din nou,l-am masurat si tot asa face. Intre timp am mai comandat unul care imi ajunge maine .
0

#3599 Useril este offline   Mbstee 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 19-June 15

Postat 30 June 2015 - 10:42 AM

Ideea de ca m-am dat cu ea sambata cu acelasi acumulator aprox 30-40 min , duminica la fel (acelasi timp) si nu cred ca acumulatorul s-ar strica dintr-o data .
0

#3600 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 June 2015 - 02:28 PM

Poate fi motorul de vina, sa fii facut scurt si sa intre regulatorul in limitare. Incearca sa dai jos motorul sa il verifici putin, sa nu fie blocat, mizerie in el etc.. De cand te dai cu el? Poate din contra, ai ramas fara perii si s-au mancat si lamele care le tineau. Daca ai mers prin apa, sa stii ca periile foarte foarte, dar foarte repede se uzeaza.

Custom CNC parts GNS Racing
0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

32 useri citesc topicul
0 membri, 32 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu