Modelism - RHC Forum: Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • Ultima »

Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns

#3331 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 January 2015 - 04:55 PM

Vezi postareaCristianAvram, la 29 January 2015 - 02:30 PM, a spus:

Este un Quanum Vandal 4wd

Modul 0.6 ar bate spre 48p. Eu zic sa incerci linistit 48p. Daca le schimbi ambele, gasesti ceva compatibil nu ai problema, dar daca vrei doar una din ele, risti si incerci :D

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3332 Useril este offline   CristianAvram 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2015 - 06:04 PM

Problema e ca din ce-am citit nu pot combina 0.6 mod cu 48p ca se toceste f repede. M-am gandit si la varianta de swap total la 48p dar la spur gear am alta dimensiune la ax.

Aceasta postare a fost editata de CristianAvram: 29 January 2015 - 06:04 PM

0

#3333 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 January 2015 - 06:10 PM

Vezi postareaCristianAvram, la 29 January 2015 - 06:04 PM, a spus:

Problema e ca din ce-am citit nu pot combina 0.6 mod cu 48p ca se toceste f repede. M-am gandit si la varianta de swap total la 48p dar la spur gear am alta dimensiune la ax.

Producatorul nu iti da exact 0.6 modul, si de aici zic eu ca merita sa incerci daca pe viitor vrei sa faci swap total.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3334 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2015 - 06:48 PM

Si pentru un calcul corect iti mai trebuie un subler

http://www.scriptasy.../gear_calc.html
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3335 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 January 2015 - 03:16 PM

Salut, am si eu o problema si nu stiu de ce a aparut,am motor ezrun 5.5t si esc ezrun 60A,acumulatorii folositi 2s 3000mah turnigy si 3s 5000mah zippy,statia este turnigy 3xs 2.4ghz,modelul este stampede vxl 2wd,gearing 16/86(nu sunt sigur de spur).
Problema e ca tremura tare motoru cand dau sa plece de pe loc,tremura tare si porneste cu intreruperi problema dispare in mers de la 10-15km/h,mentionez ca nu face tot timpul,60-70% din cazuri.Ce ar trebuii sa verific?
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3336 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 January 2015 - 03:41 PM

Acel motor pe Stampede e crima curata. Nu ai ce sa ii faci, este ceva normal. Poti sa incerci spurul de 90 si un pinion de 14t. Practic ii mai reduci la motor solicitaria la turatie mica cand intra in cogging.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3337 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 January 2015 - 03:46 PM

Ai de verificat de la rulmenți, axe planetare, integritatea anvelopelor si jantelor, ma rog o inspecție generala. Eu a-si începe cu motorul, l-asi verifica separat, dat jos de pe model, apoi cutia de viteze desfăcută din cardane, libera, verifica jocurile in zona rulmenților.
Nu in ultimul rand verifica si rulmenții de la fuzete. Scoate-i afara din fuzete, verifica jocul coroanei pe miez si înlocuiește daca este cazul.
Per total eu zic ca o inspecție totala si un gresaj nu are cum să-i strice.
Ca fapt divers, tine mașină cu rotile in aer si accelerează progresiv.....urmărește unde bate. Așa îți va fi mai ușor.
Bafta!
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3338 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 January 2015 - 04:28 PM

Vezi postarearadu94, la 30 January 2015 - 03:41 PM, a spus:

Acel motor pe Stampede e crima curata. Nu ai ce sa ii faci, este ceva normal. Poti sa incerci spurul de 90 si un pinion de 14t. Practic ii mai reduci la motor solicitaria la turatie mica cand intra in cogging.

stima,
Radu

Daca nu ai incercat sau experimentat , nu cred ca ar trebuii sa zici ca e ceva normal, mai ales ca modelul a mers bine pana acuma,scrie pe youtube stampede 5.5 ezrun sa vezi filmulete cu el ca merge bine.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3339 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 January 2015 - 04:31 PM

Vezi postareamaster, la 30 January 2015 - 03:46 PM, a spus:

Ai de verificat de la rulmenți, axe planetare, integritatea anvelopelor si jantelor, ma rog o inspecție generala. Eu a-si începe cu motorul, l-asi verifica separat, dat jos de pe model, apoi cutia de viteze desfăcută din cardane, libera, verifica jocurile in zona rulmenților.
Nu in ultimul rand verifica si rulmenții de la fuzete. Scoate-i afara din fuzete, verifica jocul coroanei pe miez si înlocuiește daca este cazul.
Per total eu zic ca o inspecție totala si un gresaj nu are cum să-i strice.
Ca fapt divers, tine mașină cu rotile in aer si accelerează progresiv.....urmărește unde bate. Așa îți va fi mai ușor.
Bafta!

Inspectie fac de 2 ori anual pentru ca nu o scot foarte des la joaca,media ar fi o data la 2 luni si consider ca e destul de 2 ori pe an sa o desfac si sa o bibilesc,eu cred ca e ceva electric pentru ca azi de exemplu am iesit cu ea afara si primele 10 minute nu a facut deloc figuri,apoi a facut figuri vreo 5 minute dupa care iar si-a revenit.Si am observat inca ceva azi cand a facut figuri, daca incercam sa merg in revers,nu mergea deloc decat ca se auzea o bataie la motor-cutie si o data la 5-10 batai patinau rotile o juma de tura foarte repede si iar batai.

Aceasta postare a fost editata de SkRuLL: 30 January 2015 - 04:36 PM

Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3340 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 January 2015 - 04:44 PM

Aici se vede problema, spre final incepe sa-si revina, nu apare dintr-o data problema si nici nu dispare dintr-o data si progresiv.

https://www.youtube....h?v=Je4PRMrGX3g
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3341 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 30 January 2015 - 07:34 PM

Daca mufele de conectare motor esc sunt ok, ( nu s-au format contacte imperfecte in timp de la umezeala sau din alte cauze) singura problema care poate cauza comportamentul asta este esc-ul care incurca fazele! Am avut problema asta cu un esc mai vechi care a avut o conectare inversa la un moment dat si mai facea asa chiar uneori frana brusc de la viteza maxima. Verifica initial mufele sa fii sigur si dupa ce elimini cauza asta ....

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3342 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 January 2015 - 07:49 PM

Daca spui ca motorul este brusheless, înseamnă ca daca încerci sa rotești axul la liber vei întâmpina rezistență la rotire funcție de cei 2 sau 4 poli. Încearcă si desfă motorul, sa nu fie cumva blocat vreun rulument sau sa fie dezlipit vreun magnet si sa îți atingă rotorul. Probabil ca după ce il freci ceva timp cade intr-o poziție care ii permite sa se rotească si dispare problema.
O alta problema ar putea fi de la condensatoarele esc-ului am avut personal problema cu ele....avea lag la pornire trebuia sa o iau ușor, se oprea pornea si parca după ce se încingea puțin isibdadea drumul. Am schimbat cei doi condensatori, m-au costat 5 lei si de atunci merge esc-ul brici.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#3343 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 January 2015 - 08:45 PM

Ms de sfaturi o sa desfac,incerc,probez si va tin la current.

Ms de sfaturi o sa desfac,incerc,probez si va tin la current.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3344 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 30 January 2015 - 11:04 PM

Tu nu ai specificat initial ca doar de o vreme ai problema aia. Acest tip de fenomen apare la motoarele fara senzor. Motorul nu are putere la plecare si cand ii da impul pe urmatoarea faza el nu apuca sa ajunga si ramane acolo tremurat. Si asa, cred ca e doar problema de ceva gripat, asta dupa ce ai zis ca doar de acum. Fie un rulment din transmisie, fie spurul prea aproape de pinion si se ataca, fie din rulment motor. Ai schimbat raportul spur pinion?

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3345 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 30 January 2015 - 11:15 PM

Daca ar fi o problema mecanica, ar avea aceste reprize si la mersul in gol, nu doar la pornire sau dupa o perioada de mers dar tot la porniri.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3346 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 January 2015 - 12:02 AM

Un rulment stricat, cu o bila sparta poate face exact la fel.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3347 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2015 - 12:04 AM

Cum alimentez receiverul si servo-ul printr-un UBEC? Am 7.4V din lipo si ele nu duc mai mult de 6V. ESC-ul este HobbyKing de 60A
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3348 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2015 - 12:26 AM

Ma ajuta cu ceva daca se spune in specificatii ca are iesire pe BEC de 3A/5V? Asta este iesirea pentru receptor?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3349 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 31 January 2015 - 01:21 AM

Da, este iesirea care alimenteaza receptorul si componentele care intra in el.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3350 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2015 - 02:12 AM

M-am prins, am masurat-o cu multimetrul :good: Am facut deja prima tura prin casa, cu matele atarnand din ea :yahoo:
Continuarea in topicul dedicat Tamiyei
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3351 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 31 January 2015 - 11:07 AM

Vezi postarearadu94, la 30 January 2015 - 11:04 PM, a spus:

Tu nu ai specificat initial ca doar de o vreme ai problema aia. Acest tip de fenomen apare la motoarele fara senzor. Motorul nu are putere la plecare si cand ii da impul pe urmatoarea faza el nu apuca sa ajunga si ramane acolo tremurat. Si asa, cred ca e doar problema de ceva gripat, asta dupa ce ai zis ca doar de acum. Fie un rulment din transmisie, fie spurul prea aproape de pinion si se ataca, fie din rulment motor. Ai schimbat raportul spur pinion?

Nu,masina merge pe configuratia asta de multa vreme,schimbari recente sunt staia 2.4ghz si bateria 3s.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3352 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 31 January 2015 - 12:34 PM

daca astepti o minune, afla ca nu se va intampla. Da jos motorul, si vezi daca masina ruleaza lin fara el. O impingi putin si obsevi zgomotele si eventuale poticneli. Daca ruleaza lin ai exclus o parte din probleme, dar nu toate. Desfaci si slipperul si verifici cat este de strans si daca patineaza. Pui motorul separat pe esc si vezi daca se tureaza lin. Si continui pana nu mai ai nimic de verificat. EU continui sa sustin ca e o problema a esc-ului. Acel esc NU suporta 5.5t pe 3s , si acest lucru e specificat si in manual. Minim 8,5t pt onroad si 13t pe 3s. Verifica daca pe 2s face la fel, dar cum ziceam ... esc este mai mult ca sigur problema ta, asta daca nu s-a ars vreo infasurare pe motor si din cauza asta face acele suturi. Aici ai un link pentru esc-ul tau http://site.hobbypar...ng/HW-13-V2.pdf

Aceasta postare a fost editata de hassel: 31 January 2015 - 12:36 PM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3353 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 31 January 2015 - 02:21 PM

Stai linistit,ca nu astept minuni si nici nu cred in ele,sunt la servici 24 de ore deaia nu am inceput sa desfac masina,a facut la fel si pe 2s,nu cred ca e din cauza bateriei.Esc-ul are o chestie un fel de mini circuit cu un condensator atasat, totul invelit in tub termocontractil si atasat de esc cu fire la bornele de intrare rosu si negru ale esc-ului.Firele cu care este prinsa aceea "chestie" de esc au cam obosit la imbinarea cu bornele e cam fragil contactu,voi incerca sa le prind sa fie contactu mai bun. Ce face aceea "chestie",poate deacolo se trage problema? Atasez si o poza in care se vede aproximativ ce am eu ca exact nu am gasit poza.

Fisiere atasate


Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3354 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 31 January 2015 - 02:26 PM

Vezi postareahassel, la 31 January 2015 - 12:34 PM, a spus:

daca astepti o minune, afla ca nu se va intampla. Da jos motorul, si vezi daca masina ruleaza lin fara el. O impingi putin si obsevi zgomotele si eventuale poticneli. Daca ruleaza lin ai exclus o parte din probleme, dar nu toate. Desfaci si slipperul si verifici cat este de strans si daca patineaza. Pui motorul separat pe esc si vezi daca se tureaza lin. Si continui pana nu mai ai nimic de verificat. EU continui sa sustin ca e o problema a esc-ului. Acel esc NU suporta 5.5t pe 3s , si acest lucru e specificat si in manual. Minim 8,5t pt onroad si 13t pe 3s. Verifica daca pe 2s face la fel, dar cum ziceam ... esc este mai mult ca sigur problema ta, asta daca nu s-a ars vreo infasurare pe motor si din cauza asta face acele suturi. Aici ai un link pentru esc-ul tau http://site.hobbypar...ng/HW-13-V2.pdf

Ce inseamna mai exact chestia asta NU suporta ,lasand la o parte figurile la pornire merge chiar bine.Slipperul l-am strans ieri ca patina la accelerari destul de usoare,chiar si in mers,acum face wheelie si in ultimul sfert de acceleratie(adica la o viteza destul de mare).
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3355 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 31 January 2015 - 03:15 PM

Recomandarea producatorului este 8,5t pe 3s deoarece probabil curentul solicitat la pornire de un motor cu mai putine infasurari este prea mare si depaseste burstul oferit de esc. Motorul tau cred ca e in 2 poli, si e normal sa ai cogging la pornire fiind si fara senzor. In mers, se schimba povestea deoarece nu mai intampina aceeasi rezistenta si motorul consuma mai putin, la franari, aceeasi problema ca si la accelerari.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3356 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 31 January 2015 - 03:24 PM

Vezi postareahassel, la 31 January 2015 - 03:15 PM, a spus:

Recomandarea producatorului este 8,5t pe 3s deoarece probabil curentul solicitat la pornire de un motor cu mai putine infasurari este prea mare si depaseste burstul oferit de esc. Motorul tau cred ca e in 2 poli, si e normal sa ai cogging la pornire fiind si fara senzor. In mers, se schimba povestea deoarece nu mai intampina aceeasi rezistenta si motorul consuma mai putin, la franari, aceeasi problema ca si la accelerari.

Dar totusi cand nu face figuri merge foarte bine(la franare nu am observat intreruperi)....Poti sa imi spui la ce foloseste chestia incercuita din poza de mai sus?
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3357 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 31 January 2015 - 03:40 PM

Este un condensator! Are rolul de a face un buffer si de a preintampina dropp-urile de tensiune cand necesarul esc-ului nu este oferit de acumulator la porniri. Poate fi si el o cauza pentru coggingul mare. Acumulatorii pot fi si ei, daca rata de descarcare nu este suficienta la pornire.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3358 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 31 January 2015 - 03:51 PM

Vezi postareahassel, la 31 January 2015 - 03:40 PM, a spus:

Este un condensator! Are rolul de a face un buffer si de a preintampina dropp-urile de tensiune cand necesarul esc-ului nu este oferit de acumulator la porniri. Poate fi si el o cauza pentru coggingul mare. Acumulatorii pot fi si ei, daca rata de descarcare nu este suficienta la pornire.

Acumulatorul 2s il am de 3 ani si nu am avut probleme pana de curand cu coggingul.Rata de descarcare este cam egala la acumulatori 2s si 3s...Luni o sa fac teste si va tin la curent.Ms de sfaturi acordate.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3359 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2015 - 06:01 PM

Datele problemei: se da un low voltage alarm cu intrari maxim 4S si doua accu 2S legate in paralel, adica au minusul comun, corect? Buuun. Se ia o mufa cu patru contacte + minus si se leaga in ea cele patru fire de plus si minusul de la unul dintre acumulatoare, de pe mufele de balansare, si se baga in device. Intrebarea mea este de ce am alarma pe unul dintre plusuri???
Acum, ca gandesc, imi dau seama ca si plusurile sunt legate intre ele, dar nu imi dau seama cum influenteaza treaba asta...

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 31 January 2015 - 06:02 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#3360 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 31 January 2015 - 09:30 PM

paralel au plus si minus comune si se comporta ca un acumulator cu dublul capacitatii. normal ar trebui sa pui acel buzzer pe mufa de balansare a unuia dintre acumulatori.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 134 Pagini +
  • « Prima
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu