U 2540 Clasa XXI
#63
Postat 01 July 2008 - 07:47 AM
De alt detaliu nu ai gasit sa te iei eventual daca am respectat semnele de punctuatie sau semantica frazei ?
Se gasesc cite unii care posteaza asa ca sa se afle si ei in treaba.
Crezi ca daca strangi mai multe stelute iti da cineva vreun premiu - da poate o plimbare cu magarusul.
Acest subiect l-am incheiat daca mai ai comentarii te astept pe MI.
Over and out
Aceasta postare a fost editata de Shumica: 01 July 2008 - 08:17 AM
#64
Postat 01 July 2008 - 08:44 AM
Baga mare , ca vreau sa-l vad pe IOR anul asta :D
#65
Postat 01 July 2008 - 08:59 AM
Si mie mi s-au parut un pic subrede si o sa-mi iau un set de rezerva din ce mi-ai spus tu.
Aceasta postare a fost editata de Shumica: 01 July 2008 - 09:09 AM
#66
Postat 01 July 2008 - 10:47 PM
si daca il faci de viteza parca stie cineva cu cat a mers, le spui si tu ca mai mult a durat scufundarea si revenirea la suprafata :), oricum o liniuta cu dily tot vreau sa vad :D.
bafta
#69
Postat 02 July 2008 - 05:41 PM
Nu am respectat schema data de tovarasii producatori deoarece ei folosesc un regulator fara BEC si mai baga vreo 4 acu' pe acolo.
Eu am optat pentru un Rokie 35 care mi se pare rezonabil avand in vedere ca toata hardughia haleste vreo 20 A.
Rokie 35 am si pe Snowberry si merge foarte bine (Vitezistii scrasnesc din dinti si injura pe infundate http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif )
Toata lucratura arata ca o bomba artizanala si sper sa nu ma trezesc cu baietii veseli pe acasa :lol:
Imagini atasate
#73
Postat 02 July 2008 - 05:54 PM
ipsihi, la 1 Jul 2008, 23:15, a spus:
fulgerica, la 2 Jul 2008, 00:04, a spus:
...nu uita sa-i pui si vele!!!
Gresit ... o sa ii pun motor cu abur http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif
#78
Postat 03 July 2008 - 08:26 AM
Echilibrarea o sa o fac pe lac cu ajutorul unor fire de guta misc lestul in fata sau in spate dupa cum este cazul.
O parte din lest este pe un canal central in interior si poate fi manipulat.
Dupa echilibrare mazgalesc pozitia si il fixez definitiv.
Acesta solutie este data in manualul de constructie.
Tox te oferi voluntar ca propulsor ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de Shumica: 03 July 2008 - 08:27 AM
#86
Postat 05 July 2008 - 09:25 PM
Shumica, la 2 Jul 2008, 09:06, a spus:
Asta-i culmea, cine a mai vazut imprimanta cu BL ? :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#87
Postat 06 July 2008 - 08:56 PM
aflo, la 5 Jul 2008, 21:25, a spus:
Shumica, la 2 Jul 2008, 09:06, a spus:
Asta-i culmea, cine a mai vazut imprimanta cu BL ? :wacko: :lol:
Chiar nu inteleg ce are submarinul cu imprimanta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif despre U era vorba echipat cu BL. Citeste si tu firul discutiei cu atentie.
Cat despre imprimate sa stii ca au BL. este vorba de imprimantele matriceale (cu ace) Epson A4 si A3.
La ora actuala nu se prea mai folosesc dar pe la birou mai am vreo 5 din care am scos motoarele just for fun.
Sunt BL-uri pas cu pas. La acea vreme asa se facea comanda de FF si LF + comanda capului de imprimare.
Acuma la imprimantele cu jet comenzile de pozitionare sunt opto-electronice prin intermediul unei benzi transparente cu liniute negre (capul) si al unui disc tot cu liniute negre) FF. Este o solutie tehnica mai ieftina deoarece se folosesc motoare periate iar comanda este mai simpla.
La imprimantele laser prisma este rotita cu ajutorul unui motor BL.
Oricum aici este vorba de un submarin si nu despre un curs de mecatronica.
Daca esti interesat, era pe la politehnica o sectie in cadrul facultatii de mecanica unde invatai numai despre imprimante, plottere, floape, cd-rom, dvd-rom, si alte periferice incepand de la partea mecanica, partea de comanda electronica si terminand cu opto-electronica. Sau cauta pe net.
PS. Te invit sa vezi BL-uri la imprimante si chiar iti fac cadou unul; daca am dreptate dai o lada de bere daca nu am dreptate dau eu una :D
Cu deosebita stima,
Al dvs MSc NS
Aceasta postare a fost editata de Shumica: 06 July 2008 - 09:10 PM