Malibu Twins Tuning????
#61
Postat 22 April 2008 - 08:26 AM
eu am scoso pe linia chilei si mia iesit cam la 6 cm distanta si de aceea am fost nevoit sa modific si pozitia carmei.M-am inspirat de la MO si vreau sa-i pun si stabilizator escamotabil.
elicea este una de 42 de la robbe ,care nu prea cred ca e buna,o sa incerc cu dinamic S de 40mm si 45mm si poate una de 35 cu pas mare sa vad cum merge.deci motorul de 710 cu 14 cell.........eu ma intreb oare daca pot sa-i pun si 16 cu o elice de 35-40 mm ca sa nu crape..... :rolleyes: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
#62
Postat 22 April 2008 - 08:28 AM
#63
Postat 22 April 2008 - 07:21 PM
Am dat chiar si carma jos ca sa pot lucra in voie. Dar am montat-o la loc. Nu mi-a trecut prin cap sa o mut, si nu vad de ce as muta-o?
Sta f bine unde este si astept cu nerabdare sa vad cum se comporta in apa. Deocamdata nu dispun de fonduri pentru un regulator de 18 cell de la bt.
Astept sa apara ceva banet ca sa o probez cum trebuie.
Eu ce incercam sa iti spun mai devreme este ca linia chilei tre sa fie cu 3 mm sub axul elicei.
Eu am ridicat axul ceva mai sus ca aveam mari probleme ca la viteza tregea sa se infiga in apa.
Am sa dau un mail la concurenta sa vad daca imi pot aduce doar capacul de la Malibu, poate am noroc si o pastrez. Ca am destui pretendenti sa le-o dau, coca fara capac. Am primit ceva mail-uri cu propuneri!!! :D
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#64
Postat 22 April 2008 - 07:53 PM
deasemenea am comandat o carma noua si un stabilizator si daca reusesc sa-i fac si camera de inundare ..... :( http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :D :D insa cred ca e destul de greu :(
daca o sa am probleme cu axu ,nu-i bai......se poate rezolva...
#67
Postat 22 April 2008 - 09:06 PM
ma gandesc ca pot si fara asta,pun doar abs si o sa incerc sa fac ceva frumos,daca imi iese capacul nou ti-l trimit pe asta original :D cu o mica precizare ,are oleaca parbrizul carpit.tin sa zic ca desi e frumos capacelul e naspa cu etansarea si plus de asta pe mine ma incurca ......in spate are nivelul ceva mai jos si bate in bratul de la servo...
oricum pana atunci pastreaza barca :) :(
#71
Postat 25 April 2008 - 10:30 PM
#72
Postat 26 April 2008 - 05:34 AM
Si de ce ai pus stabilizatorul ala pe spate?? Nu era de ajuns carma??
Cam aglomerat spatele!!!
Dar arata bine interiorul, ai testat barcutza cu 14 cell????
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#73
Postat 27 April 2008 - 11:45 AM
am bagat si una de 45 ,dezastru!!! motorul facea intr-un hal de hal,inghitea apa dar nimic intesesant.daca o turam si ceva mai tare cred ca ar fi crapat batiul.
#74
Postat 27 April 2008 - 04:45 PM
I-ai dat max gaz??? Ca mi s-a parut ca nerge tare incetisor!!
Sper ca la mine sa mearga ceva mai repejor, ca dupa atatea modificari vreau sa zboare cel putin.
La mine vine regulatorul marti sau miercuri si ma duc sa ma dau cu ea!! Deabia astept!!!
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#75
Postat 27 April 2008 - 08:58 PM
eu oricum,vreau sa fac ceva cu barca ,sa o vand in configuratia asta dar fara motor.eu zic ca merita un bl si ceva pacuri de lipo si atunci sa vezi ce zboara...insa eu n-am asa ceva...si nici nu prea am acum sponsori.vreau sa strang ceva bani si sa-mi iau un mega dragstar 3 de la graupner ;) :D :).si deocamdata ma pastrez cu acel seria 700...eu o vand cu 350 de ron pt inceput...daca e cineva interesat sa-mi dea un MI...eventual voi da un anunt la vanzari...repet, fara motor!!!
#81
Postat 23 May 2008 - 04:22 PM
Acu nu am mai facut nimik, m-am apucat de o barcutza de nadit, super, si stau f rau cu timpul
Oricum, ma uitam prin barcutza ta: nu prea sta bine receptorul ala acolo unde e pe accu
Nu???
Hammer Aquacraft
Traxxas Nitro4tec
Katana S50 10cc OS61FX
Cessna 182 - EP
#83
Postat 24 May 2008 - 10:52 AM
Am mai testat si cu un ESC Roxxi...e incomparabil, dar nu pot sa-l utilizez ca are doar 45A :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 24 May 2008 - 10:53 AM
#85
Postat 24 May 2008 - 11:39 AM
sonic xz, la 23 May 2008, 18:08, a spus:
am pornit motorul....abia daca am miscat mansa si motorul a "sarit".la turatie maxima partea de cauciuc a cuplajului s-a expandat si s-a frecat putin de carcasa...ce mai pute :D
motorul e o adevarata :D :D :D
probabil l-ai probat in gol, in sarcina treaba se schimba. Conectorii pe care-i ai nu o sa-ti tina la curentul consumat de motor. Mare griza cu cuplajele, cel putin cele din comert sunt cam firave pentru tipul asta de motor.
#86
Postat 24 May 2008 - 12:21 PM
OldMann, la 24 May 2008, 11:39, a spus:
sonic xz, la 23 May 2008, 18:08, a spus:
am pornit motorul....abia daca am miscat mansa si motorul a "sarit".la turatie maxima partea de cauciuc a cuplajului s-a expandat si s-a frecat putin de carcasa...ce mai pute http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif
motorul e o adevarata http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ic_13.gif http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ic_13.gif http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ic_13.gif
probabil l-ai probat in gol, in sarcina treaba se schimba. Conectorii pe care-i ai nu o sa-ti tina la curentul consumat de motor. Mare griza cu cuplajele, cel putin cele din comert sunt cam firave pentru tipul asta de motor.
dap ,una problema la care ma gandesc sunt conectorii.i-am probat si la 25 de amperi se cam incing in draci :D
oricum ma gandesc de unde sa iau niste pacuri....eu vreau sa raman pe nimh dar ceva mai bun,capacitati de 3600 + si sa le pun conectori ct-4
esc-ul este intradevar cel 100 e -fly ,o sa vad cum o sa mearga,i-am facut racire...pt test am folosit 10 cell de 3300 jamara. si vad ca motorul este o bestie.totusi n-am bagat-o in cada,mie si frica s-o pornesc pe loc :D.
deci pana la urma ma gandesc la niste pacuri de 6 cell 3300 jamara ca-s ieftine...nu stiu cat de bune cu bl asta.....astept UN SFAT.
deasemenea am gasit la graupner niste pacuri de 3600 nimh capabile de curenti de 40 amperi continuu si pretul este cam 30 euro pe un pack de 6 celule.2 la numar vin cam 60 de euro...pt 10 minute de distractie.
pai si la esc... am dezactivat frana ,iar timingul care era programat initial ,soft,asa stiu pt motoarele roxxy.
am mai observat niste ticuri la esc, cand mansa e la minim are obiceiul sa mai intre in revers,nu e cine cine stie ce,doar un impuls de cateva milisecunde cat sa faca abia o rotatie completa sau 2 inapoi.asta se intampla cand pornesc motorul la turatie mica si apoi in opresc si in pornesc imediat...habar n-am cum sa va explic..... :D
#87
Postat 24 May 2008 - 12:26 PM
si parca aveai si conectori tam...
#88
Postat 24 May 2008 - 01:27 PM
sonic xz, la 24 May 2008, 12:21, a spus:
am mai observat niste ticuri la esc, cand mansa e la minim are obiceiul sa mai intre in revers,nu e cine cine stie ce,doar un impuls de cateva milisecunde cat sa faca abia o rotatie completa sau 2 inapoi.asta se intampla cand pornesc motorul la turatie mica si apoi in opresc si in pornesc imediat...habar n-am cum sa va explic..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif
ESC-ul vine programat pentru motoare cu 4 poli, ceea ce ai tu sunt cu 2, schimba progamarea.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 24 May 2008 - 01:33 PM
#89
Postat 24 May 2008 - 01:32 PM
sonic xz, la 24 May 2008, 12:26, a spus:
si parca aveai si conectori tam...
daca incarc pe rapid cam 6-8 minute, daca merg pe 10% din capacitate la incarcare aproape 15min. Da se cam incing.
conectorii i-am schimbat dupa prima proba, unul a ramas lipit si am taiat cablurile. Acum folosesc conectori de la prizele trifazice cele pentru masini unelte, si cablurile le-am dublat, cate doua in parale, atat pe accu cat si pe controler. Asta presupune sa le desfaci si sa intervii pe ele cu letconu....
#90
Postat 24 May 2008 - 02:05 PM
OldMann, la 24 May 2008, 13:27, a spus:
sonic xz, la 24 May 2008, 12:21, a spus:
am mai observat niste ticuri la esc, cand mansa e la minim are obiceiul sa mai intre in revers,nu e cine cine stie ce,doar un impuls de cateva milisecunde cat sa faca abia o rotatie completa sau 2 inapoi.asta se intampla cand pornesc motorul la turatie mica si apoi in opresc si in pornesc imediat...habar n-am cum sa va explic..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_07.gif
ESC-ul vine programat pentru motoare cu 4 poli, ceea ce ai tu sunt cu 2, schimba progamarea.
nup,esc-ul are un timing soft=folosit normal si un timing hard pt o putere de 20% in plus.
el este din fabrica setat cu timing soft.