Modelism - RHC Forum: NAVO-gas turbine??? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

NAVO-gas turbine??? veniti cu pareri, idei....

#91 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 30 November 2007 - 09:14 PM

cei ce fac rachete il iubesc mult .... :lol:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1196450048.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#92 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 15 December 2007 - 02:55 PM

Motorul in prima varianta (foto) nu a mers... :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
Pur si simplu nu a vrut; facea prima explozie, si atat... Nu se ``mentinea`` arderea in continuare. E adevarat ca in lipsa de Kerosen am folosit benzina98...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197723319.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#93 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 15 December 2007 - 03:01 PM

DAR http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_04.gif M-am bagat iar in carti, si am gasit gresala... Volumul camerei de ardere era prea mica raportat la sectiunea critica a ajutajului. Asa ca, am ``marit-o``. Motorul acum arata asa, si il voi porni cu metanol. Sper sa fie altceva.
Poate imi dati ceva idei de un combustibil mai bun pt asta, dar sa se si gaseasca....
Sper sa nu mai fie nevoie si de alte modificari... :)

(in dreptul brichetei se afla piesa care am facut-o ultima pt cresterea vol cam de ardere):

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197723662.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#94 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 15 December 2007 - 03:01 PM

Motorul ``intreg``:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197723715.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#95 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2007 - 06:45 PM

Incearca un amestec de benzina cu petrol lampant. Arderea cred ca va fi mai lenta si cred ca se va autointretine. In ce proportii sa fie amestecul ... trebuie sapat.

Multa bafta, caci ai nevoie!

Adrian
0

#96 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 16 December 2007 - 01:38 PM

acest amestec de care zici, nu e prea puturos???
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#97 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2007 - 09:32 PM

Am inteles ca vrei sa mearga cu kerosen.
Kerosenul este mai apropiat de petrolul lampant decat de benzina. Sfatul meu este sa incerci cu PL simplu sau amestecat cu putina benzina.

Aceasta postare a fost editata de atro: 16 December 2007 - 09:37 PM

0

#98 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 16 December 2007 - 09:39 PM

Petrol lampant de unde se poate gasi?
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#99 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 19 December 2007 - 08:03 PM

Ia te uita.....surpriza....cica nu a mers....
Se pare ca ma voi pregati sa beau o naveta de bere... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

In alta ordine de idei.
Intradevar kerosenul respectiv e aproape gaz de lampa. de gasit se gasea la "gazarie" .
Acuma insa, nu stiu sa iti spun. Am vazut in schimb pe la supermarketuri, combustibil de lampa
la litru . nu stiu insa ce compozitie exacta are insa.
Ideea e ca kerosenul asta e folosit datorita puterii calorice mari si mai e ceva legat si de viteza de ardere.

Daca insa te-ai fi uitat atent la filmuletele pe care ti le-am trimis de pe youtube ai fi vazut ca majoritatea
celor care au facut asa ceva , porneau motorul cu un compresor de aer si mai foloseau si combustibil
gazos, respectiv propan ceva. Oricum totzi aveau butelii si tevi pentru preincalzirea amestecului.
Nu stiu sa iti zic mai multe , dar mai sapa. Eu iti urez totusi..succes.
Daca nu, cauta-ma sa iti dau adresa unde sa trimiti berea :D :D :D :D

Aceasta postare a fost editata de Anonim: 19 December 2007 - 08:05 PM

0

#100 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 19 December 2007 - 10:33 PM

Mai sap, mai sap.... Desi VA MERGE, iti dau tot eu berea, ca din documentatia ta am gasit gresala!
La intrare am aer... :D Combustibilul nu a fost cel corect, si gresala aia cu vol camerei de ardere... :D

Merci de ultimele sugestii.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#101 Useril este offline   alxcsb 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 412
  • Inregistrat: 02-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 08 February 2008 - 01:34 PM

Ce se mai aude cu motorul? Sunt curios, desi sunt la auto, imi plac si mie chestiile zgomotoase :)
0

#102 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 08 February 2008 - 01:39 PM

Deocamdata e in stand by. Am ingetat cu un rodaj destul, la asta e mai belea, ca sunt reglaje, modificari si teste de facut.... Nu am renuntat, ca am bagat si bani si timp, e gata si astept sa vina caldura si sa am putin timp....
0

#103 Useril este offline   vasia 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1049
  • Inregistrat: 26-April 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:navomodelism

Postat 03 March 2008 - 01:34 PM

Salut,
cautand printre planuri am gasit un plan: "pulsoreactor brauner" facut in autoca daca te ajuta da un semn de viata

Spor
0

#104 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 05 June 2008 - 05:14 PM

Salut salut.
Aloo, Hess, a venit vara.
O bere rece de la tine....zau ca mi-ar prinde bine.
Tu dai naveta promisa , si eu o impart cu totzi cei de pe aici . Ce zici ???? :D :D
sau....sa mai asteptam ???? :D
Stii tu despre ce era vorba ..... :D
0

#105 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 05 June 2008 - 06:46 PM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif de ce ma amarasti ?
Ce dracu sa mai fac in 3..4 ore cat imi mai raman disponibile after job, pe zi ??? Si la paine imi e lene sa ma mai duc... O sa vina si ora adevarului... Iar berea.... da un MI cand treci prin Pit, si ``bagam`` in Trivale, ca au la rece, :D si e liniste, fara betoane si claxoane.
0

#106 Useril este offline   Ionutz_c 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 22-February 08

Postat 06 June 2008 - 12:00 AM

eu am o turbina de saab in garaj e important tare uzura ei sau pot sa fac ceva calumea din ea am ami vazut baieti care au modificat turbine de masini

Aceasta postare a fost editata de Ionutz_c: 06 June 2008 - 12:01 AM

0

#107 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 June 2008 - 10:15 AM

Eu zic ca e pacat pana la urma pe banii dati pe piese.Daca cautai pe net gaseai sigur o schema a motoreactorului lui Coanda si te puteai ghida dupa ea.Prea multe complicatii si sicane in calea aerului.La un motor cu reactie aerul trebuie sa aiba o curgere libera.
Daca eram in locul tau faceam urmatoarele:
Luam o unitate de elice intubata si o legam la un brushless sau alt motor de auto cu infasurari putine dar turatie mare.La iesire lipeam o flansa in jurul tubului si puneam o garnitura de clingherit de vreo 5mm sa nu se transmita caldura la tubul de plastic.In continuare faceam un trunchi de con putin convergent din tabla de inox de 1mm care ar fi reprezentat camera de ardere si ajutajul.Puneam cel putin 4 injectoare de combustibil pe perimetru.Ca sa fi sigur ca functioneaza totdeauna iei gaz de butelie sau din tub de spray de la bricheta.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#108 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 June 2008 - 07:02 PM

Ionutz_c, la 6 Jun 2008, 00:00, a spus:

eu am o turbina de saab in garaj e important tare uzura ei sau pot sa fac ceva calumea din ea am ami vazut baieti care au modificat turbine de masini

Poti modifica turbina fara probleme....
Chiar daca lagarele sunt uzate, iti va baga putin ulei in camera de ardere... Nu are probleme, nu tuseste. Numai gripate sa nu fie lagarele, sau sa fie atat de uzate sa-ti atinga turbina sau compresorul de peretele interior al corpului.
Eu nu am un turbocompresor.... :) ....e mai bine sa modifici ceva gata facut decat sa o iei de la zero... Poate voi intra in posesia unuia, nu stiu...
0

#109 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 06 June 2008 - 07:06 PM

Skyspy, la 6 Jun 2008, 10:15, a spus:

Eu zic ca e pacat pana la urma pe banii dati pe piese.Daca cautai pe net gaseai sigur o schema a motoreactorului lui Coanda si te puteai ghida dupa ea.Prea multe complicatii si sicane in calea aerului.La un motor cu reactie aerul trebuie sa aiba o curgere libera.
Daca eram in locul tau faceam urmatoarele:
Luam o unitate de elice intubata si o legam la un brushless sau alt motor de auto cu infasurari putine dar turatie mare.La iesire lipeam o flansa in jurul tubului si puneam o garnitura de clingherit de vreo 5mm sa nu se transmita caldura la tubul de plastic.In continuare faceam un trunchi de con putin convergent din tabla de inox de 1mm care ar fi reprezentat camera de ardere si  ajutajul.Puneam cel putin 4 injectoare de combustibil pe perimetru.Ca sa fi sigur ca functioneaza totdeauna iei gaz de butelie sau din tub de spray de la bricheta.

Ai dreptate... ce sa zic.... dar turbocompresor nu am avut, tabla de otel, alte materiale nu am avut... au fost mai multe in ``joc``, iar de strungar ma mai puteam ``lipi`` foarte putin timp.... Am tras tare sa apuc sa fac ceva totusi..... Poate am sa-l si pornesc pana la urma :)
Iar piesele nu m-au costat asa mult.... mai o vodca, mai o obligatie, tigari.... ; baiat bun strungarul... Da` nu mai este acum :)

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 June 2008 - 07:09 PM

0

#110 Useril este offline   Ionutz_c 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 22-February 08

Postat 06 June 2008 - 11:56 PM

daca vrei ne intelegem si ti-o dau tie ca eu unu nu prea am timp sa fac asta acum tre sa-mi fac frs-ul de 3.5 id-ul meu de mess e:ionutz_condrea dar sa vad in ce stare e k e pe la garaj si sta de mult timp acolo
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu