NAVO-gas turbine??? veniti cu pareri, idei....
#62
Postat 19 November 2007 - 11:06 AM
P.S.: Totusi parca e ceva dubios cu supapele...Chiar ai nevoie de ele ? :D
#63
Postat 19 November 2007 - 06:45 PM
don Quijote, la 19 Nov 2007, 11:06, a spus:
P.S.: Totusi parca e ceva dubios cu supapele...Chiar ai nevoie de ele ? :rolleyes:
Cred ca ai nimerit cel mai bine...electropulsejet.
In legatura cu posibilitatea de a face piese, stau rau de tot, practic sper sa pot termina ce am inceput, ca e belea cu facutul pieselor! :D
Amplificator de turatie pt compresor??? Imi explici putin, te rog?
Despre supapa(nu supape, ca am doar una), am pus-o pt pornire; nu voi avea presiune suficienta in admisiese. (se pare ca nu voi folosi compresorul radial pe care il am, pt ca ma complic....). Vad eu ce adaptez. Sunt presat rau cu piesele, nu mai am unde sa le fac.
#64
Postat 19 November 2007 - 10:20 PM
http://www.youtube.com/watch?v=P-a577HkRfA...feature=related
Problema e , ca eu personal, nu imi dau seama, cam ce forta de propulsie
se produce. ca flacari si galagie...slava domnului
#65
Postat 19 November 2007 - 10:22 PM
Aceasta postare a fost editata de Anonim: 19 November 2007 - 10:22 PM
#66
Postat 20 November 2007 - 02:41 AM
Citeaza
:D Scuze! Nu prea ma descurc cu exprimarea "inginereasca". M-am referit la un reductor cu raport de transmitere subunitar( care sa mareasca turatia ). Cine stie cum se cheama, sa-mi spuna si mie :)
#69
Postat 21 November 2007 - 11:52 PM
#70
Postat 22 November 2007 - 08:19 AM
CIPCI, la 21 Nov 2007, 23:52, a spus:
Cipci, pasiunea e pasiune si nu tine cont daca ideea aplicata e antica sau moderna, sau daca renteaza sau nu,conteaza ce vrea cel ce e dispus sa investeasca bani timp si munca.
Sunt deja constient ca modelul electric pe care il am prinde viteza mai mare decat cea cu electro-pulsejet, dar vreau sa experimentez....
Si azi, in 2007/2008 sunt modelisti care fac ambarcatiuni cu panze, sau modele la scara din secolul 18.... Crezi ca ei nu stiu ca o propulsie electrica e mai eficienta decat vantul??? Si totusi le fac cu placere http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Sunt si oameni "studiati" prin afara, care desi au la indemana motoare termice si electrice superperformante, totusi construiesc motoare cu aburi sau pulsoreactoare: Pasiunea e pasiune!
Aceasta postare a fost editata de HESS: 22 November 2007 - 08:22 AM
#75
Postat 24 November 2007 - 09:27 AM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de HESS: 24 November 2007 - 09:28 AM
#76
Postat 24 November 2007 - 09:35 AM
Piesa de langa colectorul de admisie este un carburator de drujba, dar nu mai are nici o membrana, clapeta, etc. E modificat si imi foloseste doar ca ``pata rece`` intre col adm si chiulasa, precum si pentru sistemul de jiclere.... Deci e plin cu apa + un circuit cu jiclere si combustibil....
L-am adaptat deci, ca pe un carburator+racitor... Alimentarea cu combustibil a ``carburatorului``o fac cu o pompa electrica de mare presiune (auto), care trage din rezervorul din primele poze...
Imagini atasate
#80
Postat 25 November 2007 - 01:49 PM
CIPCI, la 25 Nov 2007, 10:29, a spus:
nu pot vedea nimic aici... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
Greutate? Cam 1 Kg, dar nu conteaza, e un prototip pt teste si inbunatatiri, asa cum am mai spus...
#85
Postat 25 November 2007 - 09:15 PM
#87
Postat 28 November 2007 - 09:07 PM
Carburatorul pe care l-am modificat cum am spus acum cateva zile, ca sa-l folosesc si ca ``pata rece`` si ca sa asigure amestecul inainte de camera, ``protesteaza``, adica baga apa pe circuitul de combustibil!!!
L-am desfacut si am gasit eroarea. Am remediat prin inlocuirea unei piese cu o placa de dural, ca sa-i modific (din nou) circuitul de combustibil).
Inainte:
Imagini atasate
#89
Postat 28 November 2007 - 09:13 PM
Si cu asta prima victorie de pana aici http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Mai e mult pana la final, si nu stiu de ce , dar presimt ca vor fi multi nervi la acest proiect. Oricim, NU MA LAS pana nu il veti vedea MERGAND!
Va mai astept si pe voi cu idei :)