Modelism - RHC Forum: navomodelism - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

navomodelism modele de viteza

#31 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 13 December 2007 - 08:55 PM

Sal
Zue,o intrebare in legatura cu BL nu prea inteleg cum ii turatia aceea in gol si in sarcina ,si cam cat rpm are in sarcina 3650/04
Mersi Anticipat
0

#32 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 13 December 2007 - 08:56 PM

Si care ii diferenta intre BL si motoarele cele normale de 32.000 rpm-40.000 rpm ????
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#33 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2007 - 10:27 PM

diferenta intre cele 2 BL fiind de putere
http://data.robbe-online.net/robbe_pdf/P11...1122_1-4785.pdf

cel 3651 are 230W pe cind cel de 3650 are 370W

in gol motorul are o anumita turatie (se presupune ca nu este nimic cuplat la motor) pe care o da fabricantul, in momentul in care il bagi in sarcina(cuplezi la motor o elice, un ax cu elice etc) el nu mai ajunge la aceaa turatie ci undeva la 60-90% din turatia data de fabricant, asta in functie de sarcina.

cu cresterea sarcinii creste si consumul de curent

cu cit puterea este mai mare la un motor cu atit mai repede atinge turatia maxima


diferenta dintre un motor bl si un periat, a zicem la aceeasi turatie este de putere este ca BL are putere aproape dubla fata de periat, fara uzura periilor, randament mai mare la BL (80-90%) fata de periat care la motoarele performante atinge 80-82%
tel.0745026562
0

#34 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 14 December 2007 - 09:49 AM

Imi dau si eu o parere, de completare la ce a spus Zue:
1. In primul rand RANDAMENTUL: adica la aceeasi Putere electrica consumata (W) produce (converteste) mai multa energie mecanica. ( frecari perii, ...contact imperfect ... capacitate slaba de racire- rotorul bobint fiind in interior,nu poti raci direct rotorul a.i. transferul de caldura la magneti e mai mare, reducand proprietatile magnetilor si scazand astfel randam mot... etc).
2. FIABILITATEA : ...nu frecari (...), statorul bobinat la ext cu un contact termic bun pe carcasa ext de AL permite racirea mot. intr-un mod f eficient. Temp in lagare/rul e mult mai mica in comp cu periatele (...),etc, etc.

Conclozia ar fi ca BL este NET SUPERIOR la TOATE CAPITOLELE fata de perii DAR cu un singur compromis: Un ESC mai scump! Nu spun ca si BL-ul in sine este mai scump, pt ca tendinta este de diminuare a diferentei de pret dintre cele 2 tipuri de mot......

Scuze de limbajul neacademic, dar se intelege mai bine asa. Oricum asta e in mare. Ca explicatii de ce e asa ar fi mult de scris, de aceea am pus niste paranteze prin text.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#35 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 02:57 PM

ok,mersi Zue si Hess,am inteles ca atunci mai bine BL:D
Atunci cred ca barca o voi face cu Bl 3650/04
Mersiii!!!
0

#36 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 14 December 2007 - 03:35 PM

Gera, la 14 Dec 2007, 14:57, a spus:

ok,mersi Zue si Hess,am inteles ca atunci mai bine BL:D
Atunci cred ca barca o voi face cu Bl 3650/04
Mersiii!!!

Usurel....!
Inainte fa-ti niste calcule in...... banutzi! :wub: Mot+esc. Si mai ia in calcul si ce acu iti treb sa iei pt mot ales...

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de HESS: 14 December 2007 - 03:38 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#37 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 08:10 PM

Pai usurel fac imi trebuie 7 mil :wub:
pentru,acu,incarcator,regulator,motor,statie+receptor+servo :)
Am deja 3 mil ...mai imi strang bani,am doar 14 ani...
Si sincer merita sa incerc sa modific barca FSR electric cu elice de suprafata???

Aceasta postare a fost editata de Gera: 14 December 2007 - 08:15 PM

0

#38 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 08:42 PM

Si acu de litiu 11 V si 1800 mha imi ajunge?,sau unul de 7.2V si 2000 mha??? :wub: pentru ca nu am posibilitatea sa cheltui mai mult pe acu,mi se pare cam scump 3 mil juma pentru una de 11 v si 4000 mha :)
0

#39 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 14 December 2007 - 09:07 PM

Gera, la 14 Dec 2007, 20:10, a spus:

Pai usurel fac imi trebuie 7 mil :wub:
pentru,acu,incarcator,regulator,motor,statie+receptor+servo  :)
Am deja 3 mil ...mai imi strang bani,am doar 14 ani...
Si sincer merita sa incerc sa modific barca FSR electric cu elice de suprafata???

Zue, chiar te rog sa spui daca e asa... 7milioane? Cred ca e cam mult....

Iti va spune Zue un pret mai exact, ca e in tema cu ultimele preturi, stim noi de ce... B)


De acu, ce zici: (260ron)

Specificatii:
- Tensiune: 11.1 V
- Capacitate: 4000 mA
- Curent maxim de incarcare: 4000 mA
- Curent maxim de descarcare: 80 A continuu, 100 A pentru maxim 30 secunde
- Masa: 325 g
- Dimensiuni: 150 x 51 x 21 mm
- Conector: CT-4

Aceasta postare a fost editata de HESS: 14 December 2007 - 09:09 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#40 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 10:11 PM

totusi mi se pare scump...
si acu de 11 V si 1800 mha de lipo nu e bun?
0

#41 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2007 - 10:32 PM

daca vrei sa ai performante si sa te joci 20-30min asta este configuratia

Motor BL Inrunner Roxxy 3650/04 149ron
Acumulator LIPO 3 celule 3300MA 199ron
esc FLY-100A OPTO fara BEC 160ron
UBEC 3 A, HW, 5/6 V 37ron


motorul si acumulatorul le cumperi dintr-un loc (din nordul tarii)
esc-ul, ubec si racirea din celalalt loc ( nu am voie sa fac "reclama")

trebuie sa faci racire pe esc si pe motor

pt motor iti recomand Radiator racire cu apa 56ron

la esc trebuie sa-ti faci singur (cel mai usor este o cutiutza de metal L=45mm, l=25mm, h=6mm, in care fixezi 2 tevi cositorite )si il montezi pe partea esc-ului unde are "placuta" de metal

total fara transport 601 ron


elice iti recomand cea de pe Magin One cod 1461 (parca)
tel.0745026562
0

#42 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 10:57 PM

OK mersi... eu ma gandeam de la S>|>3>R>R>/\ regulator 70A ,ca situ sa comand ,iar depe phon.... nu stiu...
si poate ca va fi un lipo de 3300 mha
0

#43 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 14 December 2007 - 10:58 PM

si totusi ma gandeam sa fac racire!!!
0

#44 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2007 - 12:06 AM

esc-urile le stiu cam pe toate de la noi......este decizia ta
tel.0745026562
0

#45 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 15 December 2007 - 10:33 AM

si inca o intrebare...
Ar merita sa incerc sa fac,sa modific fsr ul,cu elice de suprafata???
0

#46 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 15 December 2007 - 11:50 AM

scuze aicai poza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Aceasta postare a fost editata de Gera: 15 December 2007 - 11:52 AM

0

#47 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 15 December 2007 - 11:52 AM

sistemul acesta as vrea so fac la fsr ul electric!!!

Aceasta postare a fost editata de Gera: 15 December 2007 - 11:53 AM

0

#48 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 15 December 2007 - 11:54 AM

offf aici i pozaaaa xD

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197712486.jpg

Aceasta postare a fost editata de Gera: 15 December 2007 - 09:32 PM

0

#49 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 16 December 2007 - 03:55 PM

Pt ESC revin sa-ti spun inca o data ce ti-a spus ZUE... ia din ala de 100A, si eu tot din ala am luat. E bine sa duca cu 30...40% mai mult decat ``suge`` mot pe max.
Lui Vincent i-a iesit fum din ala care il vrei tu, si cu un mot asemanator... Acum are tot opto 100A
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#50 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 16 December 2007 - 06:11 PM

Ok pai cum ziceti voi dar totusi nu miati raspuns la o intrebare!
Ar merita sa modific FSR ECO cu alt sistem de propulsie???
de ex ca in poza asta :)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197821512.jpg

0

#51 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 16 December 2007 - 06:28 PM

eu unul zic ca nu mai bine faci alta si asa ai mai multe barcute decdi mai multe optiuni de joaca :)
0

#52 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 16 December 2007 - 06:52 PM

Pai inteleg...
Sau ma gandeam la Piranha Robbe,imi trebuie cv de off-shore...
Si iony poti sami postezi o poza cu interiorul Piranhei tale??
Mersi Anticipat!

Aceasta postare a fost editata de Gera: 16 December 2007 - 07:25 PM

0

#53 Useril este offline   Gera 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 28-November 07

Postat 18 December 2007 - 04:01 PM

Totusi nu mai este nimeni care ar scrie cv despre"daca ar merita sa modific fsr eco?" cu stistemul asta din poza:)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197986497.jpg

0

#54 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 December 2007 - 07:45 PM

uite aci :)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-30-1197999922.jpg

0

#55 Useril este offline   CIPCI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 375
  • Inregistrat: 20-October 07
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Modelism,robotica,calculatoare,acvaristica.

Postat 28 May 2008 - 08:03 PM

as vrea sa iau o barca, dar nu stiu care piranha sau magin one ?????????a doua e cam grea full 2.5 kg asta e numai 1.5 kg ,banii nu ar fi o problema ,iar ca viteza piranha cu aceasi motorizare bate cred magin one, nu e chiar asa de aratoasa, dar macar e mai usoara ,vre-o parere????????
0

#56 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 28 May 2008 - 09:00 PM

MO e frumoasa grea si puturoasa cu periatul original(710).trebuie sa mearga super cu un 700 neo de la graupner ,14 cell ieftine si elice de 42-43k de la graupner. cam asa..... http://www.youtube.c...h?v=_NH2qeqAOd0 ..... :D

da totusi un motor neo e cam 200 ron si esc cam 230 .....iesi mai scump decat un bl+esc care il poti lua cu sub 400 lei.
poti sa iei sistemul de propulsie cu bl pt MO.insa mie nu-mi place ca are turatie destul de mica si trebuie sa-l bagi la 5 lipo ca sa mearga klumea.
da poti sa incerci si cu un motor 3656/04 cu 2500 kva la 3-4 celule lipo.

pirahnia e si ea buna,ceva mai "portabila" si mai usoara.obligatoriu ar trebuii sa mergi pe bl.iti mai trebuie un cuplaj de aluminiu de 5mm/4mm pe care il gasesti la robbe la accesorii.

e alegerea ta...

la MO e de lucru destul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#57 Useril este offline   CIPCI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 375
  • Inregistrat: 20-October 07
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Modelism,robotica,calculatoare,acvaristica.

Postat 29 May 2008 - 07:05 PM

mi-am facut praf azi cardanul, o panarama, pur si simplu s-a topit, sambata trebuie s-o lansez ,nu stiu ce sa fac cred ca am sa-l pun pe direct cu motorul inclinat adica pe aceasi directie cu axul, asta cu un pack 3300 9.6 v 600 venti si o elice de 39 parca,motorul nu e chiar unul stralucit aproape mi-a topit toate cablurile (89 A) in full consuma ca un resou...............
0

#58 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 29 May 2008 - 07:40 PM

nu consuma chiar 90 de amperi...nici pacurile alea nu pot da atata.alea de la jamara au un maxim de 30-35 de amperi, dar la intensitatea asta se incingi in draci.cablurile la fel.... :D eu cred ca ar trebui sa mai reduci din marimea elicei....motorul are ture multe ,dar la capitolul putere e cam varza...

Citeaza

mi-am facut praf azi cardanul, o panarama, pur si simplu s-a topit


B) :D o explicatie.... B) ??
0

#59 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 29 May 2008 - 07:48 PM

CIPCI, la 29 May 2008, 19:05, a spus:

mi-am facut praf azi cardanul, o panarama, pur si simplu s-a topit, sambata trebuie s-o lansez ,nu stiu ce sa fac cred ca am sa-l pun pe direct cu motorul inclinat adica pe aceasi directie cu axul, asta cu un pack 3300 9.6 v 600 venti si o elice de 39 parca,motorul nu e chiar unul stralucit aproape mi-a topit toate cablurile (89 A) in full consuma ca un resou...............

ce motor ai folosit? eu cred ca mergeai cu el frânat. la nimh jamara ar trebui sa scoti cablurile cu care vin si sa montezi conectori ct4 direct pe celule. cablurile originale sunt prea subtiri.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#60 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2008 - 08:54 PM

ca sa nu se mai rupa cardanul ar trebuii sa-l "imbraci" in varnish (tub termocontractil)
tel.0745026562
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu