Mig 21 Cazut
#5
Postat 24 November 2006 - 07:27 PM
De ce ... oare ? :rolleyes:
Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca !
Mai ales pentru ce-a facut pentru satenii peste care a zburat pentru ultima data ...
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#8
Postat 24 November 2006 - 09:16 PM
ganditiva cate vieti a salvat ..
si totusi de ce se mai incapataneaza Ministerul sa isi trimita piloti la sinucidere curata cu migurile ..??? E al x-ulea mig cazut din cauza tampita ....ba i-a intrat o cioara la motor , ba a ramas fara comanda pe profundor...
astea cad mai des ca aeromodelele si nimeni nu vede ??? .. acolo se pierd vietii .. si cate se puteau pierde daca la mansa nu era un erou ..? cati dintre noi s-ar fi gandit sa salveze satul si sa nu se catapulteze ??? asta e intrebarea ce trebuie pusa..
inca odata Dumnezeu sa il Odihneasca
#9
Postat 24 November 2006 - 09:34 PM
RedBaron, la 24 Nov 2006, 22:16, a spus:
aia cu ciorile se poate intampla (si s-a intamplat de n ori) oricand si la orice tip de aeronava....
cat despre punctul doi sunt simple speculatii....
#10
Postat 24 November 2006 - 09:42 PM
La ... altii, care probabil s-au confruntat cu ... ciorile, se iau masuri serioase in jurul aeroporturilor, din motivele astea. Da' in afara lor, la joasa altitudine, se poate evita ? :wub:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#11
Postat 24 November 2006 - 10:25 PM
oare cand mama naiba or renunta si romanii sa mai zboare cu caramizile .
daca nu suntem in stare sa facem atunci sa cumparam dar cred ca nu are nimeni nici o relatie pe la vreo fabrica pe afara de avioane ca sa incheie un contract .probabil cauta sa vada cat o sa fie comisionul si in functie de el sa faca ceva
nenorociti naiba
#12
Postat 24 November 2006 - 10:43 PM
big
#14
Postat 24 November 2006 - 10:48 PM
Din pacate, cum zicea si Big, se intampla si la case mai mari...am asistat mai demult la un meeting in Ro unde erau prezente 3 F-uri din care au pornit doar doua...al treilea s-a stricat! Nu a cazut in Ro nici un Mig29 din motiv de flacara rupta in ambele motoare. La un monomotor, daca s-a stins godinul in timp ce-l calaresti, nu prea mai ai multe lucruri de facut! Observ cum ca suedezii, cu toate ca au o tara mai mica decat a noastra, isi fac avionasele bimotoare!
oricum, ca o concluzie: chiar si pe timp de pace, zborul cu avionul militar prezinta un risc suplimentar fata de de zborul civil efectuat in siguranta!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 24 November 2006 - 10:53 PM
Cu rabdare si ciocan.
#15
Postat 24 November 2006 - 10:53 PM
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#16
Postat 24 November 2006 - 11:05 PM
Citeaza
Citeam si-mi stateau pe limba vorbele lui Big... ar fi interesant de vazut niste statistici de incidente aero din armata aerului - SUA.
MIG-ul 21 a facut istorie de cand a fost creat si pana in prezent. Americanii i-au stiu de frica multa vreme... Ca acum este depasit dpdv tehnic, este adevarat, dar sunt sincer curios ce fel de "caramizi" le vor lua locul, pentru ca deocamdata, din cate stiu eu, armata romana nu are bani pentru ceva nou si bun.
Aceasta postare a fost editata de Silfax: 24 November 2006 - 11:06 PM
#17
Postat 24 November 2006 - 11:26 PM
Silfax, la 25 Nov 2006, 00:05, a spus:
nu ar fi deloc interesant....lucrez in domeniu deja de 17 ani....si pot sa spun un singur lucru:pilotii romani AU TALENT! .si mai au ceva in plus...nu gasesc cuvantul exact,dar probabil ca ultimele ganduri ale pilotului au fost :eu contez cel mai putin!
la americani cad pe capete....pilotii americani sunt niste copii....mai deunazi lucram cu ei...si am auzit o convorbire telefonica intre un pilot cap de formatie (mare formatie) care venea de la vecinii din sud si mergea spre marea neagra si realimenta la noi: am trecut la nord de raul ala mare.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif ;nu spun ce aparatura de bord avea...
nu avea mai mult de 24 de ani....ca si rang cw1.
deci....
accidente o sa se intample inca mult timp de acum incolo in aviatie in general fie ea militara ,civila,sportiva,de agrement sau de care vreti voi.
sa speram ca din ce in ce mai putine.
#18
Postat 25 November 2006 - 12:05 AM
Citeaza
armata romana poate ar avea banii sa ia si gripenul ca parca astea-s optiunile :f16 SH sau gripen nou ...
dar cat timp ai nostri cred ca daca ii ling in partea dorsala pe americanii o sa le fie mai bine .... o sa ia numa vechiturile lor .. si sa vezi atunci scandal la vre un crash din cauze tehnnice....
si la partea cu evitatu ciorilor... nimeni nu zice ca pot fi ocolite ... dar cate miguri au cazut in ultimu timp ?? cate au cauze plauzibile ..??
intreb nu de alta ci doar ca nu cunosc ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif
#19
Postat 25 November 2006 - 01:02 AM
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 25 November 2006 - 01:03 AM
#21
Postat 25 November 2006 - 01:23 AM
#22
Postat 25 November 2006 - 04:32 PM
Aceasta postare a fost editata de olly: 25 November 2006 - 04:38 PM
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#24
Postat 25 November 2006 - 06:06 PM
gicosu, la 25 Nov 2006, 01:23, a spus:
O ... pasare ??? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
Cred ca un stol flamand de ... neuroni si cum nu prea gasesc, iau si ei ce pot ... (((:wub: ))) (((B)))) (((:D )))
Stima, @Gicosule !
PS: Off-topic: ceva poze cu ... jucareaua ? :rolleyes:
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#25
Postat 25 November 2006 - 06:22 PM
cat despre f-ul 16,bine ar fi macar sa-l luam de la mama SUA ca ar fi nou, insa il luam de la israel SH. singurul care merita atentia este F-18-le. oricum, noi ne dam cu parerea, deciziile nu le iau nici macar cei ca @setal sau mamutel, care sunt in sistem, nu le iau nici marii generali ai aviatiei,le ia clasa polititca in functie de comisioanele primite. asa ca....
un articol interesant
Aceasta postare a fost editata de jester: 25 November 2006 - 08:40 PM
#26
Postat 25 November 2006 - 11:42 PM
Aceasta postare a fost editata de Cypy: 25 November 2006 - 11:44 PM
#27
Postat 26 November 2006 - 09:26 AM
Cypy, la 25 Nov 2006, 23:42, a spus:
@Cypy, ... uiti un lucru ... IMPORTANT !!!
Traim in Romania si ... asta ne ocupa tot timpu' ... :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
Stima,
PS: E rusinos :wub: pentru ... stim noi cine, ca un modelist de varsta lu' @Cypy, sa aiba un punct de vedere atat de matur, privind un eveniment cu o asemenea incarcatura emotionala si gravitate, iar ... stirea zilei sa fie un ligament de la ... genunchi. Fie el si a' lui ... tariceanu ...
Toata stima, @Cypy !
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#28
Postat 26 November 2006 - 09:47 AM
jester, la 25 Nov 2006, 18:22, a spus:
... "Daca vezi cum arata un MiG 21 Lancer nu-ti vine sa crezi ca zboara
si poate sa apere glia la nevoie." ...
Dupa cum se manifesta, ... ultimile, nu-mi prea vine sa cred ca mai au aceasta capacitate. Din pacate! Apararea presupune capacitatea de confruntare a dotarilor si performantelor tehnice si ... nu in ultimu' rand mintea si mana pilotului !!! :wub: :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif Iar daca astea doua, nu au minimu' de antrenamente sustinute de o tehnica pe care sa te bazezi, de-adevarat, o sa ... apere glia ca ... strutzu' ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
Sa-mi fie iertata comparatia, da' dupa cum s-a infipt in pamant ultimu' MIG, ... no comment.
Stima,
PS: Interesant punct de vedere in articol ... !
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#29
Postat 26 November 2006 - 10:09 AM
jester, la 25 Nov 2006, 18:22, a spus:
... si inca ceva ! vorba lu' @Falterila : Pfuaiiiii, ce m-am 'nervat ! :wub: :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
"Din 1989 au fost 22 de accidente cu MiG-uri. 14 piloti au murit. Ultimul MiG s-a
facut praf miercuri. In aviatia romaneasca nu s-au schimbat multe dupa '89,
poate doar terminologia de aplicatii.
Pilotii nostri sunt umiliti de colegii din alte tari. "Am fost la un exercitiu
cu piloti din toate tarile. Le-am spus si eu, ca sa ma dau mare, ca am zburat 30
de ore, ca mi se parea ca ma fac de ras daca zic doar 20, cate zburasem efectiv.
Si un pilot din Botswana m-a intrebat: "30 de ore pe luna?". Va dati seama, din
Botswana!", se revolta Mihaita."
Daca intr-o tara bananiera, ... "un pilot din Botswana m-a intrebat: "30 de ore pe luna?", iar raspunsu' la intrebare este: "Nuuuu ! ... In total " http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
Si vrem in ... UEeeeeeee ?
"... Un pilot francez de supersonic are 9.000 de euro solda. Tchurul are 400. ..." http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
PS: Nu mai puneti articole d-astea, ca ma infurii si nu mai deschid compu' ...
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal