Iesiri pe balti Bucurestene Locatii
#602
Postat 27 May 2007 - 08:39 PM
Ai mare grija la apa de mare....
#604
Postat 27 May 2007 - 09:01 PM
Zue, la 27 May 2007, 21:00, a spus:
p-aproape! :lol:
#607
Postat 28 May 2007 - 08:46 AM
Pe IOR cred ca trebuie sa venim si noi cu o saltea ceva... sa recuperam barcile lovite de cine stie ce scandura prin larg... Cu lansetele... trebuie sa ai mana de pescar profesionist sa nimeresti...
Aaaa, si ar trebui sa vorbim cu primaru ... sa mute malul ala de beton mai in spate... ce naiba l-a pus chiar in calea barcutelor??? :lol:
Poze... nu a facut nimeni, eram prea preocupati de curatarea carmelor si a elicelor de tot felul de frunze, bete si "par de caine" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#608
Postat 28 May 2007 - 10:30 AM
Am o barca pneumatica (chinezarie) care duce lejer 1 persoana; am fost si 2 in ea; un gras ca mine shi cumnatu' care are 40 de kg deci vreo 130 duce.
Pot veni cu ea gata umflata si rezolvam cu recuperarea.
Da' costa cite o bere de recuperare hi hi hi :D
#612
Postat 28 May 2007 - 11:03 PM
Incercand sa fac un upgrade la barca (chinezeasca) a pustiului meu si avand la dispozitie mai multe
controlere de aero am constatat ca controlerele testate (de aero) nu se seteaza corect.
Scormonind pe net am descoperit ca problema este "standard" si ca altii au si gasit deja solutia la ea:
http://www.offshoreelectrics.com/proddetai...prod=rch-pistix
Am postat la tehnice o cerere de schema pentru un astfel de circuit.
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#614
Postat 28 May 2007 - 11:26 PM
Dracovenia asta face ca esc-urile de aero sa poata fi comandate fara probleme si de un emitator de tip pistol.
http://www.rumrunnerracing.com/feforums/sh...ead.php?t=19585
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#615
Postat 29 May 2007 - 08:29 AM
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#616
Postat 29 May 2007 - 08:56 AM
#617
Postat 29 May 2007 - 09:17 AM
sa-i fac setarile cu card. In schimb un controler ordinar (chinezesc) merge fara probleme. Problema cea mai mare este ca controlerul nu se armeaza.
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#618
Postat 29 May 2007 - 09:29 AM
Credeti ca asta a fost din cauza statiei? (futaba megatech t-2pl)
Receptorul era alimentat de la un UBEC..
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#619
Postat 29 May 2007 - 09:43 AM
Nu tot ce zboara se zboara!!!
#620
Postat 29 May 2007 - 12:12 PM
Totusi, de ce se incalzeste asa tare? Motorul, pe site, scrie ca mananca maxim 38 A, iar regulatorul, tot pe site, zice ca tine 60 A constant, cu varfuri de 80A...
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#621
Postat 29 May 2007 - 12:32 PM
Brussolo, la 29 May 2007, 12:12, a spus:
@ Brussolo
cu axul blocat ce curent zice la motor?
verifica si un eventual blocaj la axul motorului sau pe tot traseul cinematic
masoara oricum curentul in sarcina (cumnatzelu prin natura meseriei lui, ar trebui sa aibe sculele necesare cu care sa faceti masuratorile)
o alta chestie pe lista de verificari: voi cam schimbati pacurile intre ele (adica ba NiCd, NiMh, ori LiPo) si de aici de vazut daca variatorul recunoaste automat tipul de pac sau trebuie setat de fiecare data din statie...
merita vazut si de ce malul lacului se da la barci...
0728.26.93.19
#622
Postat 29 May 2007 - 01:03 PM
Cu axul blocat nu stiu cat mananca si nici cumnatelu nu are scula potrivita http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Din cate stiu, a avut odata sore_geo o scula de masurat atat de multi amperi.... (dupa mine, asa, cred ca sare de 70-80A... de unde mi-a venit asta?? nu stiu)
Da, pe traseu este o oarecare blocare, in sensul ca axul flexibil nu este tocmai centrat si bate destul de tare... am facut alte piese la strung, mai centrate, si o sa le schimb pana sambata. Voi schimba si suruboiaiele alea mari... voi pune si imbusi pe ambele parti ale cuplajului de la motor.... exact asa cum ai spus duminica... sa vedem ce iese (poate e gata si racirea pana atunci)
Eu nu am decat un pack de LiPo de 4000 mAh, 3 cell.... cel care schimba este cumnatelu, el e mai chivernisit decat mine si-si permite sa cumpere muuulte pack-uri :o Variatorul, dupa cum spune in instructiuni, ar trebui sa detecteze automat tipul de accu.
Am facut o petitie la primarie, sa mute malul cu 10 cm mai in spate, dar au spus ca se micsoreaza periculos de mult pista pentru automodelul lui Tox http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ... cred ca, singura solutie este sa fac o carma de rezerva pentru urmatoarea coliziune cu malul :o
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#623
Postat 29 May 2007 - 08:50 PM
Stii cati poli are motoru?.....si cati poli stie regulatorul...adica toti parametrii ?cum e setat?
PS:Dily dai 2 palme din partea mea si trezestel la realitate.................. :) :) :)
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 29 May 2007 - 08:55 PM
#624
Postat 29 May 2007 - 11:11 PM
dupa parerea mea eu as incerca in cazul lui brusolo sa i fac o racire cu apa si sa vedem cum se comporta.............dupa asta m as gandi sa modific ceva la axul flexibil.......desi eu am invartit de el si nu mi s a parut (la mana) ca ar merge greu............iar catamaranul e asa de usor..... nu mi explic de ce se incalzeste asa de repede ESC-ul.........
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#625
Postat 29 May 2007 - 11:39 PM
eu cred ca la barci in special la barcile mai maricele (60 -70 - 80 cm lungime) se preteaza motoare de forta ............adica tractiune mai mare la turatie mai mica............la scorpia mea de ex......daca i pun un simplu pak de 7 cel si accelerez in gol pe mal........practic ai senzatia ca motorul e "lesinat" .......dar cand o pun pe apa merge de n-are aer..............iar cu 14 cel ,desi are cam 3 kg........zvacneste puternic.....nici nu am avut curaj duminica sa merg cu ea (stau prost cu etanseitatea, pakurile nu erau bine fixate in barca ,lacul era plin de crengi, iar la viteze asa mari sigur o rasturnam), practic la 3 metri de mal la o acceleratie brusca de o secunda a zvacnit in sus si cine a fost de fata a vazut cum am lovit bordura de beton a IOR-ului................deci zic eu, nu faptul ca pui un motor care se duce in 30.000 - 35.000 de ture la 11v......... iti da viteza ci puterea motorului...........plus ca dupa parerea mea ,motoarele BL ca de ele vorbim, de turatii mari pe volt pierd din putere ( mai ales in apa) si poate si din cauza asta, ca sunt "fortate" se incing asa de tare ESC-urile.........dar e doar parerea mea.......
dar as incerca un motor ca alui brusolo pe o barca de max 30 cm lungime, cu un pak lipo de 2 cel. greutatea sa fie pana intr un kg. si cu o elice mica ........max 30 diametru........chiar vreau sa mi cumpar o coca de genul asta(o chinezarie ) si sa fac combinatia.......... :) ..........binenteles as folosi racire pe motor si pe ESC.......as alege un motor de 270w de la kele......... :)
Aceasta postare a fost editata de dily: 30 May 2007 - 12:31 AM
0744.35.25.89
0727.88.75.46