hidromite 2 a treia barcuta in 2 luni
#32
Postat 06 November 2006 - 09:04 PM
olly, la 6 Nov 2006, 16:06, a spus:
florin100%, la 6 Nov 2006, 09:38, a spus:
stiu pe cineva care si-a luat barcuta de acolo si nu a fost deloc multumit de ea si a vandut-o mai departe. Poate a avut ghinion el....da nu cred
merita cumparata o astfel de barcuta si apoi modificata cu un motor 600 acumulatori si regulator pntru motor??
imi place forma e destul de faina si ieftina
Aceasta postare a fost editata de cpt.Aly: 06 November 2006 - 09:05 PM
#33
Postat 06 November 2006 - 09:07 PM
Ce regulatoare ai pe motoare ? :D[/quote]
tocmai, ca nu are regulator merge totul sau nimic are doar receptorul si doua chestii cubice albastre care dupa ce pune pe ele alimenteaza motoarele la 6 V, cred
#34
Postat 07 November 2006 - 09:07 AM
Nu scrie nika pe ele ? :huh:
Ca de acolo putem trage concluzii privind sarcina posibila, ... adica, ce motor se poate pune pe fiecare.
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#35
Postat 07 November 2006 - 03:47 PM
merita cumparata o astfel de barcuta si apoi modificata cu un motor 600 acumulatori si regulator pntru motor??
imi place forma e destul de faina si ieftina[/quote]
am gasit un post intr-un forum despre modificarea unui hidro egal cu al meu
am sa ma inspir de acolo
[url="http://www.rcuniverse.com/forum/m_3137775/tm.htm"]http://www.rcuniverse.com/forum/m_3137775/tm.htm[/url]
#36
Postat 11 November 2006 - 05:18 PM
domnu_doctor, la 7 Nov 2006, 08:07, a spus:
Nu scrie nika pe ele ? :rolleyes:
Ca de acolo putem trage concluzii privind sarcina posibila, ... adica, ce motor se poate pune pe fiecare.
Stima,
pe ele pune asa:
HHC66A(T73)
iar aici este un link http://www.made-in-china.com/showroom/1358...HC66A-T73-.html
daca poate cineva sa imi "traduca" si mie ce poate face acest releu (din ce am inteles eu) am sa fiu indatorat
#37
Postat 11 November 2006 - 10:48 PM
Sunt relee dinamice, care pot rupe ceva amperi ... deci nu prea ai reglaj prop la motoare ... Din pacate again ! :rolleyes: Adica ai comenzi ... doar ON/OFF.
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#40
Postat 11 November 2006 - 11:07 PM
din ce pune pe relee dau curent de 6 V la motor. ce ai sa poti face este sa fortezi electronica. jucaria are motorase seria 380 de 6V
sa vedem ce spune domnul doctor
Aceasta postare a fost editata de iulica_ff: 11 November 2006 - 11:08 PM
#41
Postat 11 November 2006 - 11:33 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#44
Postat 11 November 2006 - 11:58 PM
Referitorla partea electronica, pe o jucarie similara am pus un pack de 3 Li-Po si dupa cateva teste a cedat unul din rele.
Am o chinezarie modificata tip hidroplan cu motor 600. Daca iese careva maine cu barcile pe lac, ma bag si eu la o cursa.
Aceasta postare a fost editata de xorg: 12 November 2006 - 12:00 AM
#49
Postat 12 November 2006 - 01:24 AM
Stima
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#52
Postat 12 November 2006 - 01:55 AM
Daca se incalzesc se risca ceva sau e normal ?
Ai lipo saver pe regulator ? Sau mergi pe "ochi " si pe pipaite cu temperatura - ca sa nu cobori sub 9 Volti ca sa le strici ?
#53
Postat 12 November 2006 - 01:59 AM
Chiar maine fac primele probe , am doua pakuri de 20 C de 3300 mA unul de 7,4 V si altul de 11.1 V de aceea te-am intrebat despre ele !!
Nu stiu cum se comprta pe barca de viteza , daca reuseste sa furnizeze curentul necesar - avand un motor 710 BB turbo neodymio care trece de 10 amperi in sarcina cu elice de suprafata de 42 !
#55
Postat 12 November 2006 - 02:22 AM
Imi e frica sa nu stric bateriile astea ...am dat o gramada de bani pe ele , poate ca ar trebui sa incerc cu un 41 prima data dar sa nu am cavitatie cumva ...
Ale tale sunt 20 C ?
Eu merg cu amandoua pakurile inseriate - deci tin-te bine !!
Am masurat 20 de volti azi !
Maine ori zboara MOne pe apa ori explodeaza !
Numa bine !
#56
Postat 12 November 2006 - 09:26 AM
dily, la 12 Nov 2006, 00:33, a spus:
Se poate folosi un simplu V-mixer. Costa cam 70 ron. (Daca-mi amintesc bine... Eu am folosit la tank asa ceva si merge ... brici !) Face toate functiile ... ! :rolleyes:
Da' modificarea directiei de mers nu e prea eficienta numa' din ... moristi ... :D Daca vrei viraje stranse, e obligatorie carma !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#58
Postat 12 November 2006 - 10:16 AM
daca regulatorul care il ai pe motor stie LiPol si ii setezi corect numarul de celule(la cum ai zis tu ca le legi cred ca e 5celule) n-ai nici-un stres. cand ajung la limita regulatorul le taie.
apropo ce marca sunt pack-urile
#59
Postat 12 November 2006 - 01:14 PM
Li-PO saverul cand tensiunea pe pack este de 9V (limita de descarcare setat de chip),da afara , doar ca packul alalalt de 7,4 ramane descoperit (fara monit. ).
Acuma in prima faza pt. probe mere si asa , dar mai incolo o sa pun un alt tip de LI-PO saver care costa 4 euro jumate si care de fapt e un chip tip comparator de tensiune care cand ajungi la pragul limita de descarcare iti aprinde un led de inalta luminozitate si asa te opresti din " alergat ".
Bateriile sunt J - Tronik High Power /3300mA/25C continu si 25 C de varf (peak).
Pe doua packuri am dat 150 de euro - si pana le-am gasit am umblat de numa ...
Pe curand !
#60
Postat 12 November 2006 - 08:13 PM
domnu_doctor, la 12 Nov 2006, 09:26, a spus:
Stima,
Directia prin tractiune diferentiala la o barca de viteza este suficienta sa o si rastoarne, probat la barca cu elici semiimersate, iar pt nave utilitare tip remorcher etc. cea mai stransa raza de viraj tot prin tractiune diferentiala o scotzi, desigur daca ai regulatoare cu revers in acest caz.