Modelism - RHC Forum: Kyosho Mustang P51 .40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kyosho Mustang P51 .40 resuscitare

#1 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 10 July 2012 - 09:18 PM

Duminica am fost in piata de vechituri din Timisoara si am dat peste un aeromodel Mustang, fara motor, care arata binisor. Am discutat cu vanzatorul si am decis sa ne vedem a doua zi pentru a-l cumpara. Modelul era dotat cu servo-uri graupner C557, rezervor si furtune, intrerupatoare, tren escamotabil, practic tot in afara de motor. Am zis ca il iau chiar si numai pentru piese, la 110 ron mi s-a parut ok.
Dupa ce l-am luat, l-am cautat pe net si s-a dovedit a fi un Kyosho P51 .40, 1422 mm anvergura, si din ce zic ei pe net 2500 gr, eu nu l-am cantarit inca.
L-am studiat azi, e intreg, folia putin incretita, cateva zgarieturi, nimic major, practic zburabil.

Acum, problema e ca eu sunt cu electricele, iar modelul e termic.Nu am experienta si accesoriile necesare pentru termice. As vrea sa il fac sa zboare, sa fie termic.
As vrea sa stiu ce model de motor ar fi indicat (ceva mai ieftin), si orice informatii de folos. Poate cineva a mai zburat modelul si ma poate indruma.

Fisier atasat  2012-07-10 16.53.56.jpg (108.88K)
Number of downloads: 370 Fisier atasat  2012-07-10 16.58.11.jpg (96.31K)
Number of downloads: 375 Fisier atasat  2012-07-10 16.58.39.jpg (90.35K)
Number of downloads: 377
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#2 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 July 2012 - 08:41 PM

Felicitari pentru achizitie, ma faci invidios....
Merge si electric...am si eu unul mare...care sta si astepata si am sa-ti spun ce motor am pentru el...
Bafta la zbor,
Adrian
0

#3 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 12 July 2012 - 09:22 PM

10 cc 2T metanol xa sa zboare frumos si cu rezerva.
Dar vezi ce recomamnda producatorul kitului in primul rand.
Un surplus, daca nu te obliga sa pui plumb, e perfect.
Ca limita de jos, un 8,5 cc ASP52 de exemplu, dar primordiala este greuttea finala cu modelul echilibrat.
Eu fac 2-3 machetari cu diverse componente si pozitionarea lor diferita,pana gasesc varianta finala
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 12 July 2012 - 09:26 PM

0

#4 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 12 July 2012 - 10:19 PM

Azi am gasit si manualul modelului. Ei recomanda 2T .40 ~.46 iar pentru 4T .52 ~ .53. Dupa decupajele de pe capota, cred ca modelul a avut motor 4T, pus cu cilindrul in jos. Am gasit la hobiching ASP S52A 2T la 53$ iar ASP FS61AR 4T la 107$. Ma bate gandul la un 4T. O sa imi pun la vanzare HK450-ul cu toate accesoriile (oricum nu sunt in stare de heli) si bag banii in termic.

Modelul are 2 intrerupatoare care nu stiu ce rol au avut, un switch chiar langa unde era servo-ul pentru acceleratie, si un locas pentru o baterie AAA. Luminati-ma. :pardon: Neavand pana acum legatura cu termicele habar nu am ce rol au. Sunt vizibile in prima poza, de la stanga la dreapta: intrerupator 1, locas baterie AAA, switch, intrerupator 2.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 July 2012 - 01:02 PM

Fac o incercare: unul din intrerupatoare este pentru receptor, iar al doilea, impreuna cu bateria, pentru bujie.
Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii.
0

#6 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 13 July 2012 - 10:33 PM

Vezi postareadan_mitea, la 13 July 2012 - 01:02 PM, a spus:

Fac o incercare: unul din intrerupatoare este pentru receptor, iar al doilea, impreuna cu bateria, pentru bujie.
Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii.


Multumesc. Sper sa reusesc sa il fac sa zboare. E prea fain sa stea degeaba.
Azi am primit acordul tacit al sotiei pentru un motor 4T si accesorii.
Am analizat si eu azi si intradevar unul din intrerupatoare e pentru receptor, al doi-lea merge spre motor si are un conector care zic eu s-ar potrivi pe o bujie, deci probabil ca e pentru bujie.
Doua lucruri ma nedumiresc. Unu, pentru ce o fi switch-ul care la pozitia maxima sau minima a servo-ului acceleratie ar fi cuplat/deculpat ceva. E legat pe firul care merge la bujie. Doi, la toate setup-urile recente de pe forum la modele glow, nu am intalnit bateria de tip AAA. E din cauza ca in setup-urile mai noi se foloseste aceasi baterie pentru receptie si bujie? In cazul meu, e suficienta acea baterie pentru o bujie ?
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 July 2012 - 03:47 AM

As zice asa: datortita faptului ca modelul isi cara bateria pentru bujie, din ratiuni de greutate, a fost aleasa o baterie micuta. Partea proasta este ca va fi schimbata des. In legatura cu servo-ul: poate s-a incercat o automatizare, in genul ca, la relanti, sa fie alimentata bujia, zic si eu.
Daca ar fi dupa mine, calit in scoala simplitatii si, implicit, a sigurantei, as scoate la exterior firele de la bujie. Acolo as conecta acumulatorul. Dupa ce motorul porneste, deconectez acumulatorul. Simplu, eficace, usor si sigur.
Se foloseste o baterie pentru receptie, traditional patru celule de NiXX, mai sportiv, cinci celule sau, mai nou, solutia de care sunt indragostit, doua celule LiFe. Pentru bujie, o celula NiXX care are 1,2V. O baterie Leclanche sau alcalina are 1,5V. Un picut cam mult, dar, data fiind bateria micuta, tensiunea scade.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 July 2012 - 03:51 AM

0

#8 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 August 2012 - 08:48 AM

....bine ai venit in lumea metanolului.

Alimentarea receptorului - ca tot esti cu electrice - un integrat LM 313 doua rezistente, pe o bucata de aluminiu si un Lipo 2S. Merge testat de mine pe doua modele. Simplu, ieftin si eficient. Dupa trei zboruri incarci acumulatorul si o sa constati ca ai halit 200 poate 300 mah. Sau poti scarifica un ESC pentru BEC-ul lui. Aici sunt variante destule.

Tensiunea pe care o aplici pe bujie poate fi maxim 2V. Cu 4 nimh de 1000mah (acumuulatorii aparatului foto) pusi in paralel, eu porneam motoarele o dupamiaza intraga. Aveam de rezerva si patru baterii de doilei, care puse in locul acumulatorilor faceau aceeasi treaba.

Si inca ceva - siguranta aici e importanta - motorul ala poate rani urat de tot. Nu mai e joaca.
0

#9 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 August 2012 - 09:24 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 01 August 2012 - 08:48 AM, a spus:

....bine ai venit in lumea metanolului.

Alimentarea receptorului - ca tot esti cu electrice - un integrat LM 313 doua rezistente, pe o bucata de aluminiu si un Lipo 2S. Merge testat de mine pe doua modele. Simplu, ieftin si eficient. Dupa trei zboruri incarci acumulatorul si o sa constati ca ai halit 200 poate 300 mah. Sau poti scarifica un ESC pentru BEC-ul lui. Aici sunt variante destule.

Tensiunea pe care o aplici pe bujie poate fi maxim 2V. Cu 4 nimh de 1000mah (acumuulatorii aparatului foto) pusi in paralel, eu porneam motoarele o dupamiaza intraga. Aveam de rezerva si patru baterii de doilei, care puse in locul acumulatorilor faceau aceeasi treaba.

Si inca ceva - siguranta aici e importanta - motorul ala poate rani urat de tot. Nu mai e joaca.


Deocamdata pana vand heli ca sa fac rost de bani de motor imi ramane doar sa studiez modelul :D
Pana ma obisnuiesc cu termicele, probabil o sa las setup-ul asa cum este, cu o baterie de 1.5V (am o armata de acumulatori buni) pentru bujie si voi continua sa folosesc sistemul de "on board glow driver", asa l-am gasit denumit pe net, se pare ca e folosit cu success pe rcgroups si rcuniverse.
Aici e o schema cu sistemul:
Fisier atasat  Om31737.jpg (27.48K)
Number of downloads: 156

Rezervorul e cu trei furtune, unul din ele din cate am inteles e pentru alimentare. El are un fel de surubel de inchidere. Oare are rost sa ii atasez un fuel dot sau face acelasi lucru ?

Fisier atasat  2012-07-23 17.55.29.jpg (88.09K)
Number of downloads: 167

Pentru cele 6 servo-uri si receptie am un LiPo 2S de 800mAh si o sa incerc sa folosesc un ESC 18A pe care deja il am sau mai cumpar un BEC
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 01 August 2012 - 01:53 PM

Moto,

De ce te complici cu alimentare electrica in zbor a bujiei la motor .40 ?
Motorul functioneaza bine merci (pe metanol) fara sa alimentezi bujia dupa ce l-ai pornit. E cu ciclu diesel, incalzesti bujia, pornesti, dupa care o pastreaza el calda.
0

#11 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 August 2012 - 02:26 PM

Vezi postareavlad1, la 01 August 2012 - 01:53 PM, a spus:

Moto,

De ce te complici cu alimentare electrica in zbor a bujiei la motor .40 ?
Motorul functioneaza bine merci (pe metanol) fara sa alimentezi bujia dupa ce l-ai pornit. E cu ciclu diesel, incalzesti bujia, pornesti, dupa care o pastreaza el calda.


Eu mergeam pe principiu ca daca merge bine nu incerca sa il repari ;)
Avand in vedere ca sistemul e acolo deja, iar accesul la bujie va fi dificil cu motorul pus inversat m-am gandit sa nu ma complic.
O alta solutie ar fi sa dau jos sistemul si sa pun un Remote Glow Extension pentru a avea access din lateral.

Inca studiez si invat, e primul model termic.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#12 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 August 2012 - 03:29 PM

motorul cu cilindrul in jos - duce la amplasdarea avacuarii exact deasupra aripii. O sa faca multa mizerie. Dupa mine, cea mai eleganta pozitie a motorului e cu gura de evacuare cat mai departe de model, undeva sub el.
Eu de regula, la furtunul de alimentare puneam un surubel. Oricum scoteam intotdeauna furtunul de presiune (ala de vine pe toba) cand alimentam. (asa se vede cand e plin cel mai bine - curge combustibil pe suprapresiune. Daca combustibilul ala ar ajunge in toba - ar face si mai multa mizerie la pornitre....)
Subsciru si eu la ideea ca alimentarea bujiei in timpul functionarii motorului nu e necesara. Mai mult nu poate duce decat la scurtarea vietii acesteia.
Spor la bricolat. Asteptam zborul.
0

#13 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 01 August 2012 - 03:54 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 01 August 2012 - 03:29 PM, a spus:

motorul cu cilindrul in jos - duce la amplasdarea avacuarii exact deasupra aripii. O sa faca multa mizerie. Dupa mine, cea mai eleganta pozitie a motorului e cu gura de evacuare cat mai departe de model, undeva sub el.
Eu de regula, la furtunul de alimentare puneam un surubel. Oricum scoteam intotdeauna furtunul de presiune (ala de vine pe toba) cand alimentam. (asa se vede cand e plin cel mai bine - curge combustibil pe suprapresiune. Daca combustibilul ala ar ajunge in toba - ar face si mai multa mizerie la pornitre....)
Subsciru si eu la ideea ca alimentarea bujiei in timpul functionarii motorului nu e necesara. Mai mult nu poate duce decat la scurtarea vietii acesteia.
Spor la bricolat. Asteptam zborul.


Eu vreau sa pun motor in 4T, probabil ASP FS61AR, toba va veni sub aripa, cam asa:
Fisier atasat  toba4.jpg (64.52K)
Number of downloads: 152

Probabil o sa elimin circuitul de alimentare a bujiei, mai scap si de greutate si complexitate si voi lua un fir de extensie care sa il montez undeva pe lateral.

Furtunul de alimentare are acel surubel, deci probabil nu mai trebuie sa adaug nimic acolo.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#14 Useril este offline   run2esc 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 19-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 14 October 2012 - 09:18 PM

Ai reusit sa faci modelul sa mearga ?
0

#15 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 18 October 2012 - 11:51 AM

Vezi postarearun2esc, la 14 October 2012 - 09:18 PM, a spus:

Ai reusit sa faci modelul sa mearga ?


Deocamdata strang bani pentru motor si inca nu stiu ce va fi, ASP FS61AR sau benzinarul NGH GT9 9cc.
Va zbura probabil la primavara. Momentan lucrez la alt model.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#16 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 02 December 2012 - 08:41 PM

Mustang-ul a capatat pana la urma un OS MAX .46 AX second hand.
Am disponibila pentru el un Master Airscrew 12x6, elice care conform specificatiilor motorului e cam la limita maxima a ce poate invarti motorul.
Are cineva experienta cu elicea asta cu motorul ?
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#17 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 04 December 2012 - 08:18 PM

Vezi postareaMotorrad, la 02 December 2012 - 08:41 PM, a spus:

Mustang-ul a capatat pana la urma un OS MAX .46 AX second hand.
Am disponibila pentru el un Master Airscrew 12x6, elice care conform specificatiilor motorului e cam la limita maxima a ce poate invarti motorul.
Are cineva experienta cu elicea asta cu motorul ?

Pentru un os 46 chiar si in plinatatea fortei , nu 12x6 (care ar merge la un 10cc) ci 10x6 sau 11x5 maxim
Numai bine
0

#18 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2012 - 06:59 PM

Salut,

Am facut o macheta de P-40 (anvergura 1446mm, iar greutatea este de aproximativ 2 - 2.5kg) cu acelasi motor OS MAX .46 AX .Si eu sunt de parere ca 12x6 este un pic cam mult. Eu l-am zburat in concurs cu o elice de 11x6 si pot sa iti zic ca e de vis combinatia. Iar acceleratia nu era intodeauna in plin ! mergeam de multe ori cu el decelerat...
Uite si un filmulet cu el, cand am tras mai tare de el : :rolleyes: (este cel de la inceputul filmuletului)



Vezi postareaMotorrad, la 02 December 2012 - 08:41 PM, a spus:

Mustang-ul a capatat pana la urma un OS MAX .46 AX second hand.
Am disponibila pentru el un Master Airscrew 12x6, elice care conform specificatiilor motorului e cam la limita maxima a ce poate invarti motorul.
Are cineva experienta cu elicea asta cu motorul ?

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 05 December 2012 - 07:02 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#19 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 January 2013 - 02:28 PM

Vreau sa comand un UBEC, ASTA ar fi ok pentru 6 servo-uri graupner C557 (4 comenzi, 1 acceleratie, 1 retracts) ?
Am eliminat deja switch-ul pentru decuplarea glow starter-ului onboard, alimentarea o sa o fac normal, direct la bujie cu "seringa".
Pe drum sunt conul, pompa, furtun, filtru, glow starter si un prelungitor/deflector pentru toba, sa dea fumul si mizeria in jos.
Sper weekend-ul viitor sa pun sus motorul.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#20 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 February 2013 - 12:30 AM

Au venit majoritatea pieselor si am inceput sa le montez/modific.
Tija acceleratiei a trebuit modificata, cea existenta era prea scurta si in alt unghi fata de bratul acceleratie de la motor.
Am descoperit ca retract-urile nu functioneaza ok, agata undeva. O sa incerc sa le desfac sa vad daca se pot reconditiona, daca nu, pana vin altele se poate zbura cu trenul scos.
Fiind incepator in termice am o mare nelamurire. Rezervorul. Nefiind deasupra CG-ului, odata cu consumul carburantului se va modifica si pozitia CG-ului. Cum se face reglajul la termice ? Cu rezervorul plin, jumate sau gol ?
Stiu ca furtunele trebuie sa fie cat mai scurte si drepte si rezervorul trebuie sa stea langa motor, dar vreau sa stiu cat de mult influenteaza volumul combustibilului manevrabilitatea modelului de la rezervorul plin pana la el gol. Practic odata cu consumul, CG-ul merge in spate, ajungand sa fie greu de coada (la aterizare :o ), daca reglajul s-a facut cu rezervorul plin sau jumate. Dupa mintea mea ar trebui reglat cu rezervorul gol, devenind greu de bot la decolare, dar e ok, decolarea e mai lunga insa scapi de o aterizare dificila.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#21 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 February 2013 - 03:45 AM

Intotdeauna se face reglajul centrului de greutate cu rezervorul gol. Nu o sa simti nici o diferenta pe masura ce se goleste rezervorul.
In loc de UBEC, nu ar fi mai bine o baterie LiFe?
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 February 2013 - 03:46 AM

0

#22 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 05 February 2013 - 03:54 AM

[Uite si un filmulet cu el, cand am tras mai tare de el : :rolleyes: (este cel de la inceputul filmuletului)

[/quote]


Unde este locul asta, este curtea unei scoli ... de unde ?

Foarte pitoresc,

Sorin.
0

#23 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2013 - 12:06 PM

Vezi postareaBorian, la 05 February 2013 - 03:54 AM, a spus:


Unde este locul asta, este curtea unei scoli ... de unde ?

Foarte pitoresc,

Sorin.


Filmarea este de la campionatul national de machete captive care s-a desfasurat in Pucioasa anul trecut. Este curtea clubului de aeromodele, care totodata este si curtea unei scoli (cea din fundal, nu am retinut numele)
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#24 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 February 2013 - 12:01 AM

Am montat motorul si am atasat furtunele fara sa le mai modific, asa cum erau ele pe model. Mie mi se par putin cam lungi, cel de alimentare a motorului are un unghi mai mare de 90. Cel de presiune de la toba e putin cam lung dar nu cred ca e exagerat.

Pot fi lasate asa sau trebuie modificate ?

Fisier atasat  IMG_8373.jpg (82.71K)
Number of downloads: 84
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#25 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 07 February 2013 - 12:27 PM

Partea care se vede, este ok. Lasa-le asa.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 07 February 2013 - 12:28 PM

0

#26 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 February 2013 - 05:31 PM

A venit si UBEC-ul TURNIGY 8-15A, totul e montat sus, functional, reglat la sol.
Acum mai trebuie sa cumpar carburant, banuiesc ca tornado 10% e ok, si sa astept vreme mai buna.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2013 - 07:28 PM

Procentul de nitro, dupa mine, este mai putin important de cat procentul de ulei. Acesta nu trebuie sa fie mai mic de 18%.
Multa, multa bafta.
0

#28 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 February 2013 - 02:26 PM

Vezi postareadan_mitea, la 21 February 2013 - 07:28 PM, a spus:

Procentul de nitro, dupa mine, este mai putin important de cat procentul de ulei. Acesta nu trebuie sa fie mai mic de 18%.
Multa, multa bafta.


In cazul asta o sa iau ori Rapicon Flight 10%(are 18% ulei si 10% nitro) ori Rapicon Flight 15%(are 20% ulei si 15% nitro)
Ca optiune mai e Tornado S-15, care are 18% ulei si 15% nitro dar e trecut la Heli. Poate fi folosit si la aero ?
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 February 2013 - 07:16 PM

As zice ca da.
Ar mai fi solutia de a utiliza ceea ce ai si sa mai adugi un pic de:
http://www3.towerhob...?&I=LXS622&P=ML
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 February 2013 - 07:20 PM

0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 February 2013 - 08:02 PM

Tornado 10 % daca e pentru aero e super O.K. ..
Poti sa ii pui si cu 30 % ulei daca il reglezi necorespunzator o sa se incinga si o sa se strice .
Orice cocktail-uri nu prea sunt recomandate de producatorii de carurant .. eu am pus ulei de ricin si
nu am facut decat sa mazgalesc motorul cu o chestie maro care se ardea de la zbor al zbor si ramanea ca rahatu' pe motor ..
Le am curatat cu greu si am folosit dupa aceea numai CoolPower 10% sau 15 % nitro pentru motoare 2T si 20% sau 30 % nitro
pentru motoare 4T - de atunci sunt curate ca in prima zi cand le-am cuparat .. doar putin mai unsuroase ..

Deci acel Tornado 10 % clar nu e pentru biciclete sau trotinete .. e pentru motoare aero 2 timpi ( 2T )dar faci cm crezi .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro