Odata cu progresu bineinteles ca apar si probleme!! ca de exemplu primele 2 panouri ale fuselajului(excluzand panoul de foc) sunt de 13 cm latime!! no si cum il pun io pe o balsa de 10?? am taiat in 2 bucati egale si le-am "captusit" cu balsa de doi pe ambele parti ( de mentionat ca balsa initial era de 6 si acu a ajuns saracu' de 10) ! hai sa zicem problem solved!!
Dar bineinteles ca au mai tot aparut "intrebarii" !! ca de exemplu ce sa folosesc pe post de BA si BF ! sigur trebuie ceva solid dar ce?? baghete asa lungi am de unde sa fac rost dar trebuie sa stiu cam, ce material e recomandat (pentru raportul rezistenta/masa) , ca sa stiu ce sa rog sa imi taie!! pe post de lonjeron din ce material sa fie??? asta era prima intrebare , la care am nevoie de raspuns cat mai repede cu putinta!
a 2-a intreabre : sa fac porfilat si profundoru' (pe planu nu apare) , si daca profilat de unde iau ce profil ar fi nevoie ???
a 3-a intrebare : cum sa fac prinderea la aripa de fuselaj !! m-am gandit sa pun o placa de placaj , pe care sa lipesc 2 piulite ca se la fac cu sistem pe baza de surub (ca la cessna :lol:)
a 4-a intrebare: Stiu ca in realitate , si chiar si pe planul meu nu e trecut v-un diedru , dar ma bagat in ceata cand am vazut "macheta" celor de la Pucioasa care are diedru!!!, daca ii fac diedru cum il fac?? adik crap de la jumate lonjeronul si apoi il lipesc indoit ?? (aripa va fi din o bucata)
a 5-a intrebare : pe burta lui sa ii pun solar sau sa ii pun balsa de 1??? eu m-am gandit ca solar ca sa fie mai usor dar oare va fi destul de rezistent???
a 6-a intrebare :cum pot face trenul de aterizare ca la wilga reala?? ca ala e orientat spre fata , si roata spre spate !! cum pot face sistemu ??
a 7-a intrebare : sa ii pun servourile pe coada , si bowdenu scurt , sau sa le pun undeva sub aripa si cu bowdenu mai lung?? care sunt avantajele si dezavantajele??
a 8-a intrebare :din lipsa de experienta pe d-aste termice habar nu am cum functioneaza bechia orietabila, stiu ca se misca odata cu directia dar cum se face sistemul ??
a 9-a intrebare :In plan motoru e pus cu pistonu orientat in jos , dar eu nu vreau sa il fac pt zbor pe spate deci banuiesc ca ar fi mai practic orientat in sus nu ??
hai ca mai scriu dupa ce mi se raspunde la astea ...ca intrebari mai sunt dar daca mai scriu nu o sa imi mai raspunda nimeni din motive de lene :lol:! si oricum intrebari vor veni pe parcurs ... o groaza care sper sa poata fi rezolvate cu ajutorul experientei dumneavoastra
Multumesc anticipat pentru ajutorul oferit (hope so)
ReDbArOn
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 30 September 2006 - 10:16 PM