Modelism - RHC Forum: Campionatul National F3A +F4C 2006 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Campionatul National F3A +F4C 2006 22-24 SEPTEMBRIE STREJNIC

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 June 2006 - 11:57 AM

in atasament aveti programul de anul acesta.
pentru consultatii tehnice va puteti adresa pe forum lui John, care este si membru al comisiei federale de aeromodele.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 June 2006 - 11:58 AM

si

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 July 2006 - 02:03 PM

s-a strecurat o greseala in program si anume la figura 10 !!!
programul corect arata ca in atasament.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  F3A.PDF (143.98K)
    Number of downloads: 361

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 07 July 2006 - 02:04 PM

flying is my life...
0

#4 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 July 2006 - 08:37 PM

Am inceput antrenamentele. Totusi la FIGURA 19, doua ture de vrie +2 ture de vrie opus nu iese nici desenata. Modelul nu reuseste sa schimbe sensul de rotatie in aceeasi axa verticala. Eu cred ca este ceva gresit! Este in programul FAI?
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#5 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 13 July 2006 - 08:25 AM

Salut Dane,

Da figura 19 este din programul FAI P-03 adica "Preliminary 2003" , iar in P-05 este aceeasi figura dar este cu intrare pe spate, adica vrie inversata . Ambele sint cu 2 ture pe o parte + 2 ture opus cu trecere de la una la alta imediat . In programele respective se specifica urmatoarele criterii de punctare pt arbitri:

-snap roll entry, zero points
-forced entry, downgrade
-the spin reversal is immediate

Asa ca fa antrenament mult, seteaza modelul cum trebuie si apoi poate o sa reusesti.

John
0

#6 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 July 2006 - 09:15 AM

-forced entry, downgrade ce inseamna ?

pe http://www.teamflyingcirkus.com la videos exista o sectiune care se numeste Aerobatic Academy unde sunt 3 filme cu executia unor programe f3A . In paralel cu avionul in film se vede intr-un colt si ce face pilotul cu mansele.
PS :
Linkuri directe :
Link1
http://www.teamflyin...om/videos/Sport sequence sm1.wmv -- asta are uin spatiu in numele fisierului .. va descurcati voi
Link3

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 July 2006 - 09:24 AM

DT
0

#7 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 13 July 2006 - 09:17 AM

inseamna ca manevra trebuie executata corect adica fara comanda pe eleron, introducerea modelului in vrie se face doar cu profundor si directie
0

#8 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 July 2006 - 01:12 PM

Multumesc pentru link-uri Zod,extraordinare[outstanding],o revelatie,mai ales tipa in blugi care danseaza!
Dane unde te antrenezi,ca afara bate un vant de te indoaie!!!! :lol:
0

#9 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 July 2006 - 01:42 PM

gicosu, la 13 Jul 2006, 13:12, a spus:

Multumesc pentru link-uri Zod,extraordinare[outstanding],o revelatie,mai ales tipa in blugi care danseaza!
Dane unde te antrenezi,ca afara bate un vant de te indoaie!!!! B)

Da... se antreneaza . :lol: in secret.

Ma intreb daca a iesit snapul pozitiv pe coborare la 45 grade. Oricum se vede in filmele alea ca snapul nu e violent, doar baga un pic de profundor la un tonou mai rapid, altfel nu poti sa controlezi modelul sa iasa tot pe aceeiasi directie (sau cel putin io) . Altfel daca faci un snap paranoia ala nu mai iese in nici un fel pe traiectoria dorita.

Ca si dificultate in plus fata de anul trecut e cutitul si pe o parte si pe aialta ( simplu dupa parerea mea dar necesita mult antrenament) si din nou snapul ala care mi se pare ca esti pe spate in capatul unui looping (fig 15 ) . Am inteles bine ?
DT
0

#10 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 July 2006 - 03:07 PM

Ca sa faci figurile ca filmele de instructie trebuie sa ai si un model pe masura,ma refer la marime,cu un model de 2m anv. sau mai mic nu cred ca ies la fel,atat de generoase si cu viteza destul de mica si sa-ti iasa pe aceeasi traiectorie[in nici un caz nu trebuie sa bata vantul].
0

#11 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 July 2006 - 04:51 PM

gicosu, la 13 Jul 2006, 15:07, a spus:

Ca sa faci figurile ca filmele de instructie trebuie sa ai si un model pe masura,ma refer la marime,cu un model de 2m anv. sau mai mic nu cred ca ies la fel,atat de generoase si cu viteza destul de mica si sa-ti iasa pe aceeasi traiectorie[in nici un caz nu trebuie sa bata vantul].

Da.. e foarte complicat sa faci un 8 cuban sau un tonou pe verticala .... Anu trecut John a facut perfect programul si cam batea vantul si a reusit cu un f3A (culmea !!!) . Vlad a facut programul aproape perfect cu un model de 1.6m (aproape perfect din cauza motorului). Dragos a iesit pe locul 2 cu un model care nici macar nu e de f3A ( Funtana s140) dar tot de 2m. Si a facut programul pe vant, aproape perfect. Deci, crede-ma nu are legatura cu avionul si cu vantul atata timp cat sii ce faci acolo .Si da... nu poti sa faci cu un trainer un tonou corect.

Ca sa mentii traiectoria, trebuie sa ai viteza, care dupa capul meu = finete, comenzi mici, figurile le faci largi... sa ai timp sa corectezi.(asa facea si ala in film)
Vezi 3D care zboara ca pisatul boului si planorul ala al meu cu care pot sa zbor in linie dreapta de zici ca e trasa cu laserul.

John are dreptate : "Asa ca fa antrenament mult, seteaza modelul cum trebuie si apoi poate o sa reusesti."

PS : tot in film observi ca domnul pilot tine mainile pe manse si e in control tot timpul NU loveste mansa ca sa faca tonou cum am vazut la multi . Tot in film se observa ca domnu pilot foloseste TOATE mansele adica si gazu si directia si eleronu si profundorul .... spre deosebire de multi pe care ii vad ca nici macar nu tin mana pe mansa ce sa le ceri sa foloseasca directia. Tot in film se vede ca la iesirea din vrie pilotul NU ia mainile de pe masa (la domn profesor se si aud cu rezoneaza arcurile la manse cand iese din vrie) si tot acolo se vede ca la vrie foloseste directie, profundor si eleron.

Da , daca participi (cum am vazut anu trecut) cu un model de 1.6 m cu motor de 4-6 cc de abia reusea sa decoleze cum sa tina motorul ala avionul ala intr-un looping ??? Iese o virgula la sf careia modelul se angajeaza si tinteste publicu...

Asta e doar parerea mea... il las pe John sa ma corecteze.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 July 2006 - 04:53 PM

DT
0

#12 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 July 2006 - 05:54 PM

Parerea mea este ca un model mai mare [2,5m anv.] te ajuta mai mult in figuri,dar asta este numai parerea mea.Inca nu am participat la nici un concurs dar asa este trebuie zburat foarte mult si nu aiurea,un expert langa tine este nevoie sa ai.Nu stiu cat de bine as face figurile de acrobatie daca m-as antrena fara un profesor!Cat despre vehementa ta problema este ca eu vorbeam de cei din film nu de ai nostrii,care zboara bine,dar nu am vazut pana acum la nimeni sa execute figurile atat de bine.
0

#13 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 13 July 2006 - 07:38 PM

gicosu, la 13 Jul 2006, 18:54, a spus:

Parerea mea este ca un model mai mare [2,5m anv.]

Citeste putin regulamentul si o sa ai o surpriza!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#14 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 July 2006 - 08:00 PM

Cat este max. anv.?
0

#15 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 13 July 2006 - 08:30 PM

ma bag si eu in seama... fix 2m, dupa cate stiu
0

#16 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 14 July 2006 - 12:53 AM

anul trecut a fost cea mai mare participare; nu au fost toate modeleleEXACT dupa regulament (vorbesc de devieri in plus si mai ales in minus); anul asta vor fi niste derogari minore de la regulamentul FAI, tocmai pentru incurajarea participarii; bineinteles, incetul cu incetul vom ajunge la ceea ce trebuie sa fie F3A....cu rabdare si fara barfe pe forum, OK?....

Aceasta postare a fost editata de pitts: 14 July 2006 - 12:54 AM

No brain, no headache.....
0

#17 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 14 July 2006 - 01:20 AM

2 m pe 2 m si motor care vrei tu, nu e impusa capacitatea dar este impusa masa totala: 5 Kilograme.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#18 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 July 2006 - 09:15 AM

http://www.downonthe...-jersey-sim.htm

Un concurs IMAC pe simulator. Aici baietii au la dispozitie aceleasi scule ca si noi diferenta e doar manuta... antrenamentul. Primul e robotel dar locul doi se vede ca e om :rolleyes: iese prost din cateva snap-uri si se vede cum corecteaza. Or mai fi greseli dar ochiu meu nu le vede.
DT
0

#19 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 14 July 2006 - 09:23 AM

Salutare ,

Sa lamurim citeva detalii tehnice:
Pt campionatul national reglementarile tehnice sint : anvergura maxim 2m ;lungime maxim 2m , greutate maxima cu rezervor gol 5500g (5.5Kg) ;fara limita la capacitatea motorului.

Legat de acele filmulete trebuie specificate citeva aspecte. Ceea ce se petrece acolo nu are mare legatura cu ceea ce este F3A -ul in lume , dar pt cei ce doresc sa exerseze figuri acrobatice bineinteles ca filmele pot fi un punct de plecare orientativa.

Modelele respective nu sint modele de F3A (sint modele IMAC - o clasa de acrobatie cu modele mari specifica in USA) , iar figurile executate au foarte putine corespondente cu cele de la F3A ( cele din filme sint specifice pt IMAC).

In ceea ce priveste executarea figurilor din acele filmulete . Vria ca si figura acrobatica executata corect si in special la F3A (unde se presupune ca se executa acrobatie de inalta precizie) nu se executa cu eleron. Introducerea modelului in figura se face doar cu profundor si directie. Dupa ce se aduce modelul in limita de viteza fara schimbarea altitudinii se introduce comanda de directie la maxim pt a se executa vria.
Daca pilotul nu are modelul setat corespunzator ,sau executa vria cu vint din spate, sau nu apreciaza corect daca modelul este in limita de viteza atunci forteaza intrarea acestuia in figura cu ajutorul eleroanelor , lucru care este depunctat de catre arbitri.

Legat de snaproll. Exista in toata lumea controverse legate de executia acestei figuri. Ceea ce s-a vazut in film nu este un snap in adevaratul sens al cuvintului ci este un tonou rapid cu o usoara incercare de modificare a atitudinii modelului pe traiectoria initiala. Prima conditie a unui snaproll este ca aripa (ca element in sine ) sa fie adusa in limita de viteza . Pt executia unui snap se mareste procentajul comenzii pe eleron si profundor fata de conditiile normale de zbor. In aceasta figura botul si coada avionului trebuie sa descrie baza a doua conuri (ca figura geometrica) care sint unite la virfuri in centrul de greutate al modelului. Acest centru de greutate trebuie sa ramina permanent pe traiectoria initiala a figurii acrobatice ( cum este cazul la avalansa sau la coborirea de 45) fara sa devieze de la aceasta in timpul snap-ului.


Cu stima ,
John

Aceasta postare a fost editata de John: 14 July 2006 - 01:27 PM

0

#20 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1640
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 14 July 2006 - 09:57 PM

@ Jhon,

nu pot decat sa subscriu la ce zici matale acolo sus. Si eu am vazut figuri gen spirala picata catalogate drept vrie, sau tonori rapide drept snaproll. Insa ideea de baza e asa cum o zici si tu mai bine decat mine ca IMAC nu e f3a oricat de spectaculos ar fi el.

big
FROGS CAN FLY!
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 July 2006 - 09:47 AM

Da .. scuze.. m-am uitat si io mai bine nu seamana deloc cele doo programe si nu au nici o legatura.

PS :
As vrea si io daca are cineva un link cu executia corecta a figurilor din programul F3A.
Merci

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 15 July 2006 - 09:57 AM

DT
0

#22 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 15 July 2006 - 10:06 AM

ZOD, la 15 Jul 2006, 09:47, a spus:

Da .. scuze.. m-am uitat si io mai bine nu seamana deloc cele doo programe si nu au nici o legatura.

PS :
As vrea si io daca are cineva un link cu executia corecta a figurilor din programul F3A.
Merci

Am o caseta video de la AMA (Academy of Model Aeronautics) despre executia si arbitrajul figurilor de F3A.
Daca te intereseaza, vino sa o iei (sper sa o gasesc........daca nu o fi la John...)

Aceasta postare a fost editata de pitts: 15 July 2006 - 11:10 AM

No brain, no headache.....
0

#23 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 15 July 2006 - 11:10 AM

Am gasit-o.......nu era la John... :D
No brain, no headache.....
0

#24 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 15 July 2006 - 11:47 AM

Si pe mine m-ar interesa o viziune mai clara a figurilor F3a si asupra programului.Video meu nu stiu daca mai functioneaza,nu l-am mai probat de vreo zece ani!

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 15 July 2006 - 11:59 AM

0

#25 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 July 2006 - 12:21 PM

Am gasit ceva :
http://www.modelaircraft.org/comp/0506Rule...rc-aero2005.pdf

Zice intradevar ca nu ai voie sa fortezi intrarea in vrie cu eleronu.
DT
0

#26 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 04 September 2006 - 11:01 AM

am gasit pe net regulamentul complet F3a.. poate va ajuta.. eu il studiez acum dar e imens..

http://www.d13-th.co.../sc4.f3a.06.zip
Always outnumbered, never outflown
0

#27 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 12 September 2006 - 01:18 PM

Pentru doritori, descrierea programului national de evolutie la F3A (multumesc JOHN)

1. Decolarea . Dupa desprinderea modelului se executa un viraj de 90 si apoi unul de 270 pentru a intra pe linia de executie a figurilor aflata la 150 m distanta de punctul in care se afla pilotul. Inainte de a doua figura ,imediat dupa decolare se poate face o trecere de trimaj pe linia de executie a figurilor.
2. Figura 9. Se intra inversat de la o altitudine mai mare decit cea normala , apoi se impinge de mansa pentru a executa ¾ looping dupa care se coboara pe verticala mai jos decit altitudinea initiala ,iar apoi se trage de mansa si se iese din figura in zbor orizontal
3. Opt cuban . Se trage de mansa pentru a intra intr-o bucla asemanatoare unui looping,iar cind se ating 2700 (3/4 looping) se executa jumatate de tonou .Se continua coborirea pina la altitudinea initiala apoi se executa din nou aceeeasi bucla urmata de un tonou .
4. Ranversare cu ½ tonou in urcare si coborire. Se trage de mansa pt a urca la verticala ,se executa ½ tonou ,se urcarea si apoi se executa ranversarea .Pe linia de coborire se va executa iar ½ tonou apoi se iese din figura in zbor orizontal
5. Tonou lent. Se executa un tonou pe orizontala dar cu o rata de intoarcere a modelului mai mica decit cea normala (durata aprox a figurii ar trebui sa fie 2-3 secunde)
6. ½ looping patrat cu ½ tonou in urcare . Se zboara orizontal apoi se trage de mansa pentru a urca la verticala , se executa ½ tonou , se continua urcarea dupa care se impinge de mansa pentru a iesi in zbor orizontal.
7. Coborire la 45 cu snap roll pozitiv . Se impinge de mansa pentru a cobori la 45o apoi se executa un snap roll pozitiv dupa care se continua coborirea si apoi se trage de mansa pentru a iesi in zbor orizontal
8. Imelman. Se trage de mansa pentru a executa ½ de looping dupa care se executa un tonou si se iese din figura in zbor orizontal
9. Looping inversat . De la o inaltime mai mare se impinge de mansa pentru a executa un looping si se iese din figura in zbor orizontal
10. Looping triunghiular inversat cu ½ tonou in coborire si urcare (intrare inversat). Se intoarce modelul pe spate si se executa latura superioara a triunghiului , se trage de mansa pentru a cobori la 45o ,se executa ½ tonou,se continua coborirea apoi se impinge de mansa pentru a urca la 450 , se executa ½ tonou dupa care se continua urcarea pina la altitudinea initiala ,iar apoi se trage de mansa pentru a intra din nou pe latura superioara si se iese in zbor orizontal inversat
11. Cutit revers si normal . Se executa ¼ tonou pentru a intra in zbor la cutit cu trenul de aterizare catre pilot, la jumatatea liniei drepte se executa ½ tonou pentru a intra in zbor la cutit pe partea opusa –cupola catre pilot , apoi se executa ¼ tonou si se iese din figura in zbor orizontal
12. ½ tonou , ½ looping , 1 tonou. Se execura ½ tonou pentru a intra in zbor inversat , apoi imediat se impinge de mansa si se executa ½ looping ,iar apoi se executa un tonou complet si se iese din figura in zbor orizontal
13. Opt vertical cu intrare la jumatate. Se trage de mansa pentru a executa un looping apoi imediat dupa acesta se impinge de mansa pentru a executa un looping inversat , se iese din figura in zbor orizontal
14. Humpty bump cu ½ tonou in coborire . Se trage de mansa pentru a urca pe verticala apoi se impinge pentru a executa ½ looping , iar apoi in coborire se executa ½ tonou si apoi se trage de mansa pentru a iesi din figura in zbor orizontal
15. Avalansa (snap pozitiv) . Se trage de mansa pentru a intra in looping ,iar la jumatatea acestuia se executa un snap roll pozitiv ,dupa aceea se continua looping-ul si se iese din figura in zbor orizontal
16. Joben normal. Se trage de mansa pentru a urca la verticala , se executa ½ tonou , se trage de mansa pentru a intra in zbor orizontal inversat ,iar apoi se trage de mansa pentru a cobori si se executa din nou ½ tonou, se iese din figura in zbor orizontal
17. Looping patrat cu ½ tonouri . Se trage de mansa pentru a introduce modelul in looping patrat si pe cele patru laturi ale acestuia se executa cite ½ tonou ,apoi , se iese din figura in zbor orizontal
18. Looping triunghiular cu 1 tonou pe latura superioara. Se trage de mansa pentru a urca la 45o , apoi se trage din nou pentru a executa latura superioara a triunghiului .La jumatatea acesteia se executa 1 tonou . Se trage de mansa pentru a cobori la 45o , si apoi se iese din figura in zbor orizontal.
19. 2 ture vrie + 2 ture vrie in directia opusa . Se introduce modelul in limita de viteza si se executa 2 ture complete de vrie dupa care imediat se executa alte 2 ture dar in directia opusa, apoi se se iese din figura in zbor orizontal
20. Aterizare. Se reduce motorul si se executa un viraj de 180o la orizontala sau in coborire pentru a fi cu vintul din spate , se executa o linie dreapta in cadrul perimetrului de executie a figurilor apoi se executa din nou un alt viraj de 180o la orizontala sau in coborire pentru a aduce modelul cu fata in vint catre pista de aterizare , se impinge de mansa pentru a intra pe o panta descendenta si apoi se aterizeaza in perimetrul delimitat in acest scop
No brain, no headache.....
0

#28 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 September 2006 - 08:40 AM

comform noilor harti sinoptice aparute azi dimineata ,incepand de maine vremea se va raci accentuat si vor fi precipitaii 15-20 l/mp cam in toata tara,vremea imbunatatindu-se incepand de marti 26.09
flying is my life...
0

#29 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 September 2006 - 08:41 AM

:D
flying is my life...
0

#30 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2181
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2006 - 04:01 PM

asa, orientativ, am putea sti, un pic, cam citi/care "martori"(concurenti, de!) vom avea la F3A la strejnic?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro