2 roti...pasiune Live to ride......Ride to live
#62
Postat 05 December 2006 - 05:53 PM
PiciU_70, la 4 Dec 2006, 21:28, a spus:
te rog spune-mi si mie ce acte ti-au trebuit pt imatriculare la primarie...........
#63
Postat 10 December 2006 - 10:27 PM
#66
Postat 21 December 2006 - 12:50 PM
Acum am si eu o intrebare pentru voi (eu nu ma pricep deloc la motociclete): cati km insemna mult pentru o motocicleta
Aceasta postare a fost editata de DMC: 21 December 2006 - 12:50 PM
#67
Postat 21 December 2006 - 03:06 PM
daca urmaresti cu atentie anunturile ai sa vezi ca majoritatea mobrelor care se vand au cam 30.000 de km....deh, traim in romania
ia cu tine pe cineva care se pricepe la mecanica si mergi de vezi mobra care iti place
si sa verificati anumite chestii "adiacente": uzura contactului cu cheie si a "imprejurimilor" lui iti poate da o idee despre cat de mult a fost folosit, uzura pedalei de frana/schimbator, a scaritelor pilorului, etc (omul, in general, tine mai multe chei pe acelasi inel. daca ai sa vezi zgarieturi/vopsea sarita/etc in jurul contactului, poti concluziona ca a mers destul de mult mobra aia. daca e chopper, e mai greu, pt ca are contactul in lateral, jos),
succes
#68
Postat 21 December 2006 - 05:10 PM
DMC, la 21 Dec 2006, 12:50, a spus:
Acum am si eu o intrebare pentru voi (eu nu ma pricep deloc la motociclete): cati km insemna mult pentru o motocicleta
cauta un mecanic ............sa asculte prima oara motorul ....adika daca se aud : tacheti ....culbutori ...lant de distributie .....toate astea au un sunet anume ...... :) :) B)
.....bafta.......
#70
Postat 22 December 2006 - 10:21 AM
in mesajul meu anterior am uitat sa precizez ca aceea este parerea mea personala
dar repet, un prieten (sau mecanic) care se pricepe sa vada/asculte mobra si in care sa ai incredere ar trebui sa-l ai cu tine
stima
#72
Postat 22 December 2006 - 11:15 AM
PiciU_70, la 21 Dec 2006, 10:07, a spus:
Salut.
L-am cumparat in leasing in martie 2006 si deabia i-am facut rodajul. Acum are 3300 Km. Am avut un discount important deoarece este model 2005 insa nu difera decat desenul de pe rezervor.
#73
Postat 22 December 2006 - 11:06 PM
sibo, la 22 Dec 2006, 11:15, a spus:
PiciU_70, la 21 Dec 2006, 10:07, a spus:
Salut.
L-am cumparat in leasing in martie 2006 si deabia i-am facut rodajul. Acum are 3300 Km. Am avut un discount important deoarece este model 2005 insa nu difera decat desenul de pe rezervor.
o poza !!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :) :D
#74
Postat 25 December 2006 - 01:54 PM
Fisiere atasate
-
DSC04979_JPG.htm (383bytes)
Number of downloads: 578
#75
Postat 25 December 2006 - 01:59 PM
Incercati aici.
http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...pic=67645&st=90
#76
Postat 25 December 2006 - 03:03 PM
sibo, la 25 Dec 2006, 13:59, a spus:
Incercati aici.
http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...pic=67645&st=90
frumos motor !!!!!!!sa-l pastrezi cu placere!!!!!!!!
#78
Postat 28 December 2006 - 05:25 PM
Capacitate Cilindrica: 150 cmc
Locuri: 2
Tip Motor: Monocilindru, 4 timpi racire cu aer
Alezaj x Cursa: 57.4mm x 57.8mm
Aprindere: CDI
Starter: Electric cu cheie si telecomanda
Transmisie: Automata
Dimensiuni: Lu2180xLa1390xIn1055
Greutate: 137kg
Sarcina: 150kg
Viteza: 85km/h
Rezervor: 10.5 Litri
Compustibil: Benzina fara plumb
Garantie: 12 Luni
este limitata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Imagini atasate
#80
Postat 15 January 2007 - 01:07 PM
alexzios, la 5 Jan 2007, 17:57, a spus:
cat m mult atat mai bine!
alexzios tu ai incalecat vreodata un motor?? sau dc draq vb prostii aici? Din cauza un prostii d`astea eu am stat 3 luni in spital, si .....numai eu stiu prin ce am trecut si ce motor imi luam de banii cheltuiti!!!
Scoateti tot ce puteti de la un motor atata tp cat sunteti in sigurantza(cu toate ca pe motor nu se prea poate vb de sigurantza:) )
#81
Postat 15 January 2007 - 05:30 PM
la noi la bc de la o intalnire regulata pe sapt am ajuns, culmea in toiul iernii calendaristice, la 3 intalniri :(
nu am avut 4 zile consecutive de pauza "iarna" asta..
la voi cum e?
O == = O
"BURN RUBBER NOT YOUR SOUL!!"
#83
Postat 16 January 2007 - 09:27 AM
#84
Postat 16 January 2007 - 12:05 PM
alexzios, la 5 Jan 2007, 17:57, a spus:
cat m mult atat mai bine!
motociclismul nu este pt oricine!!!!! :lol: :lol: :)
eu i-ti sugerez sa nu mai fii inconstient!!!!
#85
Postat 22 January 2007 - 04:04 PM
#86
Postat 24 January 2007 - 10:37 PM
#87
Postat 25 January 2007 - 09:25 AM
PS: si daca a cumparat careva dintre voi de la Biglucica din Bistrita ,va rog datimi si mie niste detalii....multumesc
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 25 January 2007 - 09:28 AM
#88
Postat 25 January 2007 - 09:43 AM
Ca sa fie clar, cand spun supersport ma refer la vitezana 600cc patru in linie. Nu stiu nimic despre 400, 1000 sau orice alta capacitate sau configuratie.
Daca aveti chef de comentarii sau dispute macar aveti bunul simt sa cititi pana la capat si cu atentie.
1. Supersportul e prea brutal.
Fals, fals si iarasi fals. Desi capabil de niste acceleratii extreme SS are toata puterea intr-o banda extrem de ingusta si foarte apropiata de redline. Ce inseamna asta? Ca daca este condus sub aprox 7 mii RPM este bland ca o pisicuta, chiar anemic as putea spune. De asemenea inseamna ca este destul de greu sa o accelerezi din greseala prea puternic, adica sa-ti scape mana in gaz cu urmari nefaste.
2. Supersportul nu iarta greseli.
Corect in mare parte. Dar ce motor iarta greseli? Nici unul. Exista vreun motor care nu da cu tine de pamant cand blochezi fata? Exista vreun motor care nu aluneca pe ud, sine de tramvai, etc? Exista vreun motor care ia singur curbele in care ai intrat cu viteza prea mare sau in care nu te apleci destul? Exista vreun motor care te scapa de target fixation, etc, etc, etc? Nu, nu, nu si la etc tot nu. Toate problemele pe care l-am avut eu ca incepator pe motor au fost independente de puterea acestuia, majoritatea fiind legate de franari si viraje.
Desigur exista greseli mai mici si mai mari, adica unele care pot fi redresate si altele care nu. Iar cand vine vorba de redresat greseli ai 3 optiuni: frana, gaz sau viraj. Are rost sa spun ca SS exceleaza la toate trei? Daca intrii prea tare intr-o curba pe SS ai destul loc sa te apleci mult mai mult, daca iti iese o masina in fata SS are cele mai bune frane, daca te urmeaza un tampit prea aproape din spate SS are acceleratia cea mai buna sa scapi de el. Va imaginati voi alte scenarii. Apoi pe SS se pun cele mai bune cauciucuri de strada ca aderenta. Va las tot pe voi sa va raspundeti daca asta poate fi folositor sau nu ca siguranta.
3. Daca incepi cu un motor puternic n-o sa inveti niciodata sa conduci calumea.
Exista aceasta posibilitate, dar tine mai mult de proprietar decat de motor. Adica am vazut indivizi care habar n-au sa calareasca un motor pe curbe, dar ii dau gaz fara numar in linie dreapta si se simt zmei ca au zburat prin satul x de pe drumul national y cu 200+ kmph. De fapt orice maimuta poate sa traga de gaz in linie dreapta...
Totusi SS este un motor greu de condus rapid, iarasi datorita puterii care e in mare parte foarte aproape de redline. Daca vrei sa-l conduci rapid trebuie mereu sa fi in treapta corecta de viteza. Am simtit de nenumarat e ori chestia asta pe pielea mea, intram in depasiri la 5000 RPM si ma intrebam de ce dracu nu trage mobra. Nu mai spun pe serpentine si drumuri foarte virajate unde trebuie sa schimbi vitezele 2 pe secunda ca sa traga bine. Pe de alta parte motoare mai potolite au putere incepand din turatii foarte joase, nu e asa importanta treapta de viteza si asta te poate face destul de lenes.
Si daca pana acum pare ca as recomanda SS pentru incepatori sa inclin un pic balanta si invers:
4. Imi iau Supersport dar nu sunt vitezoman si o sa-l conduc linistit.
Atunci de ce dracu iti mai iei SS? Esti masochist? SS este gandit si construit pentru a merge tare si atat. La orice alta forma de exploatare e oribil.
Pozitia? Cea mai buna pozitie pentru a rupe asfaltul. Fie ca e vorba de viteze supersonice unde ai culcusul sub parbriz complet cu spatiu pentru barbie, fie ca e vorba de coborat din sa in curbe, etc pozitia de pe SS este cea mai buna si confortabila pentru alergat foarte tare.
Cum incerci sa-l conduci linistit cum pozitia se transforma intr-un chin. Nu mai ai destul aer sa-ti sustina greutatea corpului care se duce gramada pe incheieturi si/sau spate iar pozitia chircita fixa incepe sa-ti anchilozeze tot corpul.
Motorul si cutia iarasi sunt gandite pentru fuga. La mers normal (mai ales prin oras) lipsa de putere in turatii joase te omoara, cand o tii in turatii mari iti termina timpanele iar daca e una mai veche ca a mea vibreaza de-ti amortesc toate alea.
Scaunul de pasager e complet de forma. Se chinuie si pasagerul care sta cu genunchii in gat si nu are suport la acceleratii si frane, te chinui si tu mai ales cu pasagerii fara experienta care vin peste tine in frane, trag de tine la acceleratii, dau mereu cu casca in casca ta. Iar greutatea pozitionata sus si in spate strica toata manevrabilitatea superba a SS si face lipsa de putere in ture joase si mai deranjanta.
In concluzie daca vrei neaparat carene pentru protectie vant sau numai de frumusete sunt o grama de sport touring-uri pe care poti merge mult mai comod la drumuri lungi si calme, poti cara si un pasager decent, si nu se diferentiaza pentru gagici.
SS e numai pentru alergat. Fiti sinceri cu voi si intrebati-va pentru ce vreti motor. Daca e pentru orice altceva decat mers foarte tare exista un alt tip de motor mult mai potrivit.
5. Nu-mi iau un motor mai mic ca o sa ma plictisesc repede de el si o sa ma chinui sa-l vand si o sa pierd bani.
Orice motor ti-ai lua dupa o vreme o sa vrei sa-l schimbi. Nici un motor nu te tine o viata, mai ales un SS luat la SH vechi si omorat pentru ca altceva nu-ti permiti. Si chiar daca ar tine, tot te plictisesti de el. Fie macar si pentru ca arata invechit. Sau poate vrei sa treci la Superbike.
Iar partea cu plictisitul e destul de subiectiva. Dupa un sezon destul de plin eu n-am reusit sa invat bine tehnici de pilotaj care sunt independente de puterea motorului, cum ar fi franarile de urgenta, schimbarile rapide si succesive in viteze inferioare pentru un viraj, virajele in sine, etc. Cu toate astea tot imi doresc sa schimb motorul, nu pentru putere, ci pentru ca vreau ceva mai nou care functioneze perfect, sa arate mai bine si neaparat sa fie pe injectie (obsesia mea).
Adevaratele pericole ale conducerii unui SS ca incepator si nu numai:
Incetinitul! Exact, incetinitul. Sa-i dai gaz e extrem de simplu, si un cimpanzeu poate sa-i dea. Si pe SS cand ii dai gaz ajungi foarte repede la viteze astronomice. Iar daca spartul barierei supersonice nu este nici o problema mai greu este sa franezi de la cele viteze mai ales in cazul in care apare ceva neprevazut in calea ta. Ca incepator e foarte usor s-o dai in extreme cu franele, ori le blochezi in disperare de cauza, ori cum fac eu de frica sa nu le blochezi franezi prea incet.
Daca v-ati luat sau cand va luati un SS ca incepator, cand o sa va manance palma la 200+ (si o sa va manance) faceti un mic experiement. Gasiti o strada dreapta, lunga si necirculata. Bagati 200 si apoi in dreptul unui reper incepeti sa franati pana la oprire. Dupa ce ati oprit uitati-va in spate dupa reper. Mult nu? Al naibii de mult...
Apoi cand mergi tare inseamna ca-ti testezi limitele, iar cand iti testezi limitele (care oricum pentru un incepator sunt destul de jos) nimeni nu este in siguranta. Nu poti sa mergi tare si in siguranta in acelasi timp, e o contradictie de termeni. Nici macar pilotii de curse nu sunt scutiti de greseli cand merg la limita, asta inseamna de fapt mersul la limita. Riscul e clar foarte mare. Acum fiecare trebuie sa-si puna intrebarea "E foarte posibil sa mor, merita distractia?" Pentru mine da, pentru altii nu. Ideea este sa constientizezi riscul, nu sa pleci de la ideea ca tie n-are cum sa ti se intample. Numai asta iti poti da un raspuns corect, altfel te pacalesti singur.
Daca aveti 18, 19, 20, 21, 22 de ani sau chiar cu putin mai mult uitati de SS. Nu aveti maturitatea necesara luarii deciziei cand puteti sa ii dati gaz in relativa siguranta si cand nu. Nu am avut-o nici eu, nu au avut-o nici altii, nu o are si nu o sa o aiba nimeni la varsta aia. Atunci teribilismul si bravadele sunt in floare si entuziasmul depaseste cu mult experienta.
Apoi daca n-ati condus cativa ani si cateva zeci de mii bune de km o masina iar nu mi se pare ok sa-ti iei SS. Inveti si traficul si sa stapanesti bestiuta in acelasi timp... prea mult pentru un incepator. Astea sunt mai mult pareri personale, dar eu mi-as paria o mana si un picior pe gradul lor de adevar.
Concluzia mea (personala si subiectiva): Este mai riscant sa incepi pe un SS decat pe o motocicleta mai potolita? Da, clar si mare da. Dar cum unii isi asuma riscul oricum foarte mare de a merge pe orice motocicleta altii isi asuma un risc si mai mare de a merge pe SS. Orice motociclist ar trebui sa inteleaga cum e cu acceptatul riscurilor din pasiune. Desigur exista si fraierii care se pacalesc singuri ca nu exista acel risc, si aia nu trebuie intelesi ci adusi cu picioarele pe pamant.
Merge sa-ti iei ca incepator un SS? Da si nu, in functie de incepator. Oricum ar fi faceti alegerea corecta in prisma argumentelor corecte, nu dupa niste mituri si rationamente stupide.
Ar mai fi o gramada de discutat pe tema asta, dar astea mi-au venit in cap acum si asta este ce pot spune din experienta mea ca incepator pe SS. Poate am gresit pe alocuri, poate o sa vad altfel lucrurile peste cateva zeci de mii de km. N-am pretentia ca cele spuse sunt adevaruri absolute.
PS :nu am scris eu asta ci meseriasii
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 25 January 2007 - 09:44 AM
#89
Postat 25 January 2007 - 12:30 PM
ps : eu nu am depasit 250 cc .......si am avut nenumarate ocazii ...doar am lucrat in service moto ..... ;) ;) ;)
Aceasta postare a fost editata de ducati999: 25 January 2007 - 12:30 PM
#90
Postat 07 February 2007 - 08:17 PM
o parere ersonala la cele scrise mai sus de "meseriasi"
1.fratilor...la ce va trebuie o SS?? sa va f****i spatele?
2.vizibilitatea este mult mai mica fata de orice alt motor
3.parerea mea este ca te inclini superb cu un SS in viraje.... asta dak ai cauciucurile calde k sa nu iti fuga
p.s. am avut SS, am avut si accident pe SS, acuma am un tourer de 650 k sa ma potolesc, si apoi trec iar pe 1000+...
SFAT: ca incepator nu iti cumpara ceva mai puternic de 40~50 Cp MAXIM!!!!.......pt k o sa zici "sunt pregatit.... pot sa vad ce poate pisicutza"...
O == = O
"BURN RUBBER NOT YOUR SOUL!!"