2 roti...pasiune Live to ride......Ride to live
#125
Postat 01 October 2008 - 09:30 AM
stiu ca am doar 13 ani dar am si eo o scula ma rog nu chiar de calitate un scuter chinezesc de 50 cc modelu e T50Q nu se duce prea tare pt ca are limitator dar stie cineva unde e pt ca m-am satureat sa ma fact toti la liniute cu kkt si ce as potea sa ii pon pt mai multa putere pt ca dupa 45 de km pe ora se misca rau de tot dar intr-o linie dreapta de 1km ating 60 si merg vreo suta de metri da....
vreau sa vad tot ce poate
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#127
Postat 01 October 2008 - 09:54 AM
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#129
Postat 28 November 2008 - 01:31 PM
Am mai avut pret 2 ani un Suzuki Intruder M800.
PS. Se pare ca XT-ul e preferatul mai multora de aici... Poate ne vedem candva cu ele...
Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 28 November 2008 - 01:35 PM
#132
Postat 15 December 2008 - 10:31 PM
ionut76, la Nov 29 2008, 12:09 AM, a spus:
dar de la ce ti se trage frica asta ???si dacat tot tie frica de viteza dc ti-ai luat o masina sa de puternica??
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#136
Postat 24 January 2009 - 08:57 PM
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#138
Postat 24 January 2009 - 10:02 PM
#140
Postat 08 February 2009 - 01:49 AM
ipman, la Jan 26 2009, 11:07 AM, a spus:
In carte scrie sa nu o calaresti sub 10 grade celsius. Aviz amatorilor, moto nu au cauciucuri de iarna. Si in unele cazuri herghelia aia de cai putere rupe aderenta si la 10 grade celsius, ce sa mai vorbim de gheata.
Pot sa te contrazic , poate motoarele de strada nu au cauciucuri de iarna , dar crossurile , cel putin a meu are cramponii de 4 cm
#142
Postat 04 March 2009 - 12:17 PM
.. referitor la ce s-a scris mai sus .. aderenta o rupi si daca sunt 20 gr. cels afara, dar nu atat de usor ca la temperaturi mai scazute, iar faptul ca o guma moto se comporta diferit fata de una auto o stie toata lumea .. la cald e scoch iar la rece ..mai bine te abtii si ai rabdare. Cramponatele nu sunt facute nicidecum ca sa fie anvelope de iarna, ele nu au aderenta suficienta nici pe un asfalt incins de soarele verii, daraminte in conditii de iarna. Ele agata bine in zapada dar din cauza constructiei lor nu din cauza compozitiei.
#143
Postat 08 March 2009 - 10:27 PM
Scuterul meu este T-50 Q se as avea cateva intrebari.
Se potriveste carburatorul pe motor? :)
Ce evacuare sa folosesc, pt c anu am vazut niciuna care sa se potriveasca?
La ambreiaj am vre-o pozibilitate sa il modific?
Multumesc pt orice sfat si indrumare!
Numai BN
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#144
Postat 09 March 2009 - 10:22 PM
#146
Postat 06 July 2010 - 03:07 PM
Suzuki DR 650 RS;
Husqvarna WR 250
Subscriu la ce a spus @mihai, crampoanele nu sunt in nici un caz pentru iarna, nu am cautat prea mult, dar nu cred ca exista cauciucuri moto pentru gheata;).
Stima,
mihai, la Mar 4 2009, 01:17 PM, a spus:
.. referitor la ce s-a scris mai sus .. aderenta o rupi si daca sunt 20 gr. cels afara, dar nu atat de usor ca la temperaturi mai scazute, iar faptul ca o guma moto se comporta diferit fata de una auto o stie toata lumea .. la cald e scoch iar la rece ..mai bine te abtii si ai rabdare. Cramponatele nu sunt facute nicidecum ca sa fie anvelope de iarna, ele nu au aderenta suficienta nici pe un asfalt incins de soarele verii, daraminte in conditii de iarna. Ele agata bine in zapada dar din cauza constructiei lor nu din cauza compozitiei.
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#147
Postat 20 August 2010 - 08:37 AM
#148
Postat 21 August 2010 - 06:16 PM
Careva de pe aici cu cross si interesat de o iesire la Ciolpani sau pe la munte peste vre-o saptamana doua?
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#149
Postat 21 August 2010 - 11:31 PM
radu_oldschool, la Aug 20 2010, 09:37 AM, a spus:
Dupa ce il vand, va urma Harley Davidson Sportster 1200 :rolleyes: .
100_1483.JPG
@Mihai si daniel_hnatec: clar crampoanele nu pot fi folosite iarna pe zapada, dar asta nu inseamna ca nu poate fi facut un "upgrade" :D :
pirelli_a.JPG pirelli_p.JPG
PICT0025.JPG
Numai bine!
Radu.
apropo de "upgrade-urile" alea,aici la Targu Mures in iarna la noi se dadeau pe raul Mures inghetat cu cross-urile cu asa ceva,parea destul de periculos dar se pare ca nu s-a intamplat nimic si aveau locuri cu de toate pe rau,liniutze,traseu cu multe curbe,se distrau bine!si pana nu le-am observat ghimpii ramaneam cu gura cascata cand vedeam cum stau pe gheata...am mai vazut asa ceva si la biciglete...sau automodele!
#150
Postat 09 October 2010 - 11:01 PM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro