Catamaran Un navomodel de vitezaCe parere aveti
#9
Postat 05 October 2006 - 09:22 PM
Nimeni nu are nici un sfat de dat referitor la constructia catamaranul Challenger .Eu am inceput sa lucrez la el si ma gandesc sa-i fac o modificare a propulsiei, folosind sistemul "z-drive", in locul celui original, poate va avea viraje mai mici. Ce parere aveti?
#17
Postat 14 October 2006 - 12:41 PM
Nu se pronunta nimen ,nu vrea nimeni sa-mi dea un sfat cu privire la modul in care sa fac catamaranul sa ia viraje mai stranse.sa-i fac carmele mai lungi, fiindca barcuta are 2motoare si 2carme, sau sa folosesc sisteme Z-drive?Va rog sa va pronuntati domnilor.Salut.
#21
Postat 14 October 2006 - 11:03 PM
decat sa te chinui cu asta care zice lumea ca are probleme la directie mai bine ti-as sugera sa faci un papuc de viteza care ia viraje si are viteza super .. o sa incerc sa fac rost de la club de planuri .. si sa vi le pun pe net .. si nu e greu .. e ceva de genu la catamaran :lol: bafta in continuare oricum si plasticul ala e un fel de spuma .. e foarte usor de lucrat cu el .. si e super usor ..
#28
Postat 15 October 2006 - 05:40 PM
rba, la 15 Oct 2006, 12:39, a spus:
... Eu aici in Tm nu stiu balti foarte aproape.
Da' ... Bega, Bega, ... pe unde trece ??? :huh: :o B) :angry:
Sau pe Bega nu plutesc, decat ... canotorii ? :wub:
Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#30
Postat 16 October 2006 - 10:13 AM
Forex-ul e o varianta a materialului plastic polistyrol care se foloseste outdoor pentru ca e rezistent la razele UV.Are densitatea de 1,05kg/dm/3.Balsa are o desitate de
intre 0,08-0,15kg/dm/3.
intre 0,08-0,15kg/dm/3.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.