Am si eu o intrebare voi cum le reglati...Stiu ca fiecare masinuta are acest tip de setare intr-o oarecare forma la bugy'ul meu (2wd) spre exemplu pe spate toe este din bascule (spre interior asa stiu ca trebuie sa fie pentru ca astfel beneficiaz de mai multa tractiune) acesta nu se poate modifica dar camber'ul cum l-as putea verifica eu am vazut la praktiker(scuze pt reclama) un dispozitiv care ar masura unghiurile la vreo 25 ron dar nu stiu exact cum sa fac asta mai bine cu masina suspendata pe un plan cat de cat drept sau cu ea pe jos(tot pe un plan drept)???
Problema este ca acel dispozitiv din cate am vazut eu mergea doar perpendicular sa nu mai mentionez de clasa de exactitate care cam lasa de dorit adica din grad in grad.
Daca puteti sa-mi spuneti voi cum faceti sa-i reglati toe'ul ar fi iedal sau ce solutie alegeti pentru reglare sa nu ma luati cu seturile profesionale de pe tower ca nu prea se merita 30-40$ pt asa ceva.
Daca numa insel un pe fata toe interior creste stabilitatea
creste raza de intoarcer
toe exterior stabilitate scazuta
scade raza de intoarcere
iar camberul pozitiv stabilitae redusa
negativ stabilitate mai mare
la 0 grade ar fi tractiunea maxima
Daca am gresit ceva va rog sa ma corectati si imi cer scuze daca nu am folosit termenii autohtoni dar nu-i stiu.Fac un apel la cei mai cu experienta pentru ca un reglaj al geometrie este la fel de important ca si cel al motorului(degeaba ai motor puternic si reglat daca masina se comporta ca o cizma).
Pagina 1 din 1
Toe Camber?? Sfaturi si idei
#2
Postat 06 September 2006 - 03:06 PM
Salut!
In attachment regasesti un tratat despre tot ce inseamna setarea unui automodel!
Este o traducere facuta de mine, asa ca ai mila!
Am incercat sa fac o traducere cat mai apropiata a cuvintelor tehnice care de multe ori nu au o traducere directa in romana.
Multe propozitii au fost inlocuite de mine pentru a se intelege cat de cat ceva din respectivele explicatii!
In attachment regasesti un tratat despre tot ce inseamna setarea unui automodel!
Este o traducere facuta de mine, asa ca ai mila!
Am incercat sa fac o traducere cat mai apropiata a cuvintelor tehnice care de multe ori nu au o traducere directa in romana.
Multe propozitii au fost inlocuite de mine pentru a se intelege cat de cat ceva din respectivele explicatii!
Fisiere atasate
-
tehnic_setup.doc (699.5K)
Number of downloads: 500
Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 06 September 2006 - 03:06 PM
RHCForum - Webmaster
#3
Postat 06 September 2006 - 09:34 PM
Mersi mult este foarte explicativ pentru toate setarile unei masini desi multe sunt valabile la onroad presupun ca acolo se trage de fiecare secunda si se profita de toate setarile unei masinute.La mine pare mai simplu cred ca din toate alea eu am vreo 3-4 :) m-am scos.
Dar acum ramane sa gasesc dispozitivul care sa ma ajute la o reglare optima.
Dar acum ramane sa gasesc dispozitivul care sa ma ajute la o reglare optima.
#4
Postat 07 September 2006 - 09:27 AM
Exista un dispozitiv special ptr. camber format din doua placi suprapuse si care indica cate grade ai!
Nu este scump dar trebuie sa caut si sa-ti dau informatia completa.
Succes!
Nu este scump dar trebuie sa caut si sa-ti dau informatia completa.
Succes!
Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 07 September 2006 - 02:04 PM
RHCForum - Webmaster
#5
Postat 07 September 2006 - 10:59 AM
Multam mult am gasit pe tower ceva care cred eu ca ar fi ideal
pun aici linku pentru toat lumea pentru Toe
si pentru Camber
chiar nu mi se par scumpe avand in vedere avantajele oferite
Pur si simplu nu mi-a dat prin cap sa dau direct search la camber si toe eu intrasem la track equipment.
oarecum ma asteptam sa fie o metoda mai romaneasca pentru reglare
pun aici linku pentru toat lumea pentru Toe
si pentru Camber
chiar nu mi se par scumpe avand in vedere avantajele oferite
Pur si simplu nu mi-a dat prin cap sa dau direct search la camber si toe eu intrasem la track equipment.
oarecum ma asteptam sa fie o metoda mai romaneasca pentru reglare
Arata acest topic
Pagina 1 din 1