Modelism - RHC Forum: kyosho - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

kyosho reglaj motor

#1 Useril este offline   ceci 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-May 06

Postat 04 September 2006 - 12:32 AM

salut,

am un kyosho inferno. l-am pornit m-am jucat ceva cu el dar inca nu reusesc sa-l reglez. se opreste motorul la o acceleratie brusca. am tot umblat la surubul care-i face amestecul aer-gas dar degeaba.
exista cineva cu experienta care ar putea sa-mi faca acest reglaj?
platesc in cico. ma deplasez la domiciliu (sa fie in bucuresti)

multumesc
0

#2 Useril este offline   ceci 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-May 06

Postat 04 September 2006 - 10:40 AM

chiar nimeni nu are timp 5 minute?... nu cred ca sa fie ceva complicat iar dorinta mea de a vedea ce poate masinuta e mare
0

#3 Useril este offline   RCX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 294
  • Inregistrat: 24-July 06

Postat 04 September 2006 - 11:11 AM

uite, eu raspund, desi nu ma pricep la reglaje.

din ce zici tu, ca moare cand accelerezi brusc, pot reiesi o multime de lucruri.

eu zic sa te joci cu surubelele alea pana cand, la relanti, motorul toarce fara prea multa turatie si fara prea mult zgomot, si dupa aia incerci sa-l accelerezi brusc.

daca moare iar, incearca sa maresti concomitent fluxul de combustibil si de aer, pana vezi ce iese :)

stiu ca expertii vor rade de sfatul meu dar daca ei nu raspund.....
0

#4 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 04 September 2006 - 12:09 PM

Neata,

Nu sunt expert dar am un Kyosho Inferno si stiu si eu ca mam chinuit vreo 4-5 ore pana lam facut sa mearga bine (chiar excelent :) )
Deci la mine am avut aveasi chestie.
La motor au 3 reglaje:

1) Turatia la relamtiu
2) Combinatia de aer-combustibil la relantiu
3) Combinatia de aer-combustibil la turatie mare

La ce trebe tu sa umbli este 3. Asta este chestia aia ce iesi din motor chiar pe unde intra furtunu de alimentare (scuze de termeni asa de "tehnici" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif)

Acuma problema este dc ai prea mult sau prea putin combustibil.

Cand acilerezi iti face fum (albastru) ?

Daca face si iti moare la acileratie brusca atunci trebe sa reduci cantitatea de combustibil. Asta faci strangand surubu acela cate 1/8 de tura si incercand din nou.

ATENTIE: Daca nu mai face fum ai strans prea tare si se va duce motoru ca nu mai e uns suficient si se supraincalzeste.

Sa ne zici dc tia iesit.

P.S. Te-as ajuta cu placere numa ca stau in TM si e cam lung drumu pana in Buc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Oricum sunt sigur ca te vei descurca si singur ca e destul de simplu :)
0

#5 Useril este offline   ceci 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-May 06

Postat 04 September 2006 - 03:19 PM

va multumesc la amandoi... speram sa fie cineva din bucuresti sa-mi arata practic ... plus ca mai aveam 100 de alte intrebari; ma descurc pana la urma
ice, la tine 3 e needle valve?
sfaturile voastre plus ce m-am uitat pe net (sunt niste video pe youtube) am tras urmatoarele concluzii:
1. daca e prea mult aer atunci se strica motorul pentru ca se incalzeste ceea ce am patit ieri seara (nororc ca m-am prins si l-am lasat sa se raceasca); am mai inteles ca nu se strica motorul daca e prea mult gas doar ca nu are performante; exact langa relanti mai exista un surub care regleaza cantitatea de aer si combustibil si acum aflu de la iceman ca doar la relanti;
2. motorul nu moare la relanti si nici nu se misca rotile asa ca nu mai umblu la el;
3. o sa-i dau mai mult gas din surubul 2 (adica il misc anti-clockwise) pentru ca dupa ce se incalzeste putin motorul dupa start incepe sa se tureze aberant!!!!!
4. o sa mai strang surubul 3 cate putin (pe ala nu l-am prea miscat prea mult); in carte scrie ca trebuie sa fie desfilitat 4 ture si l-am cam lasat asa
in seara asta voi incerca iar si va povestesc

iceman ai avut probleme majore cu kyosho?

multumesc mult inca odata
0

#6 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 September 2006 - 04:58 PM

Hai sa stabilim cateva principii clare!

Carburatoru, de regula, are 3 puncte de reglaj:
1. reglajul de relanti ( Throttle Stop Screw) - este acel surubel plasat pe laterala carburatorului si care iti permite sa stabilesti punctul maxim de inchidere al carburatorului;
2. jiglerul (Needle Valve) - se refera la acel surubel care este situat direct pe sistemul de alimentare al carburatorului. Acest reglaj se refera NUMAI la cantitatea de combustibil necesara la turatie maxima;
3. amestecul de combustibil ptr. relanti (Metering Needle) - Se refera la cantitatea de combustibil necesara in prima parte a acceleratiei si este pozitionat in capul sertarului de la carburator.

La motoarele de competitie mai exista un reglaj care se numeste "Mixture Control Valve", dar cum 99% din motoare nu au acest reglaj nu vom vorbi despre el!

Inainte de orice vreau sa subliniez un aspect important! Este indicat sa utilizezi un singur tip de combustibil, adica daca ai pornit cu TORNADO de 16% nitro atunci cu TORNADO de 16% "defilezi".

Iti recomand sa parcurgi urmatorii pasi:

1. Cu motorul oprit verifici cat de deschis este jiglerul. Este simplu, pur si simplu strangi jiglerul la maxim (atentie, cand spun maxim ma refer ca surubul sa ajunga in acel punct maxim dara fara sa fortezi).
2. Tot cu motorul oprit deschizi jiglerul la 3 curse si jumatate.
3. Fara sa alimentezi bujia amorsezi carburatorul. Urmaresti ca pe furtunul care alimenteaza carburatorul sa ajunga combustibil. Atentie sa nu il ineci!
4. Pornesti echipamentul radio, alimentezi bujia si dai la starter. Teoretic ar trebui sa porneasca. Daca nu se intampla acest lucru mai incerci! Daca nu vrea si nu vrea atunci: ori acumulatorul cu care alimentezi bujia este descarcat, ori bujia este arsa, ori ai inecat motorul.
5. Daca porneste: lasi motorul sa functioneze la relanti pana temperatura lui ajunge undeva la 70-80 de grade celsius; dupa care accelerezi motorul in reprize scurte. Avem doua situatii distince: a) motorul se tureaza dar pare lenes, adica urca in ture greu, atunci inseamna ca este prea "bogat" la relanti. Trebuie sa umblam la reglajul de "Metering Needle". Incepem prin a strange 1/8. Lasam morul sa functioneze aproximativ 10-15 secunde dupa care repetam operatiunea cu reprizele scurte. Vom constata ca motorul devine mai nervos, adica creste in ture mai repede. :) motorul da sa se tureze si are un moment in care cade in ture, inseamna ca este prea "sarac" la relanti. Faci aceiasi operatiune dar in sens invers si respectand aceleasi proportii.
ATENTIE! Acest reglaj se refera numai la amestecul de combustibil pentru relanti si prima jumatate a acceleratiei!!!!
6. Daca este totul OK pana aici trecem la reglarea cantitatii de combustibil pentru cea de-a doua parte a acceleratiei. Dupa ce am pornit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca acceleram la maxim! Daca motorul se tureaza dar "simti"ca mai este loc de mai bine atunci stragi surubul de la jigler 1/4. Teoretic, acest reglaj este corect cand toba motorul intra in rezonanta! Ehe, caz ideal!
Daca atunci cand accelerezi la maxim constati ca scade brusc turatia si motorul scoate un sunet spart (eu il compar cu tusea magareasca) inseamna ca este prea sec si trebuie sa mai deschidem 1/4 jiglerul. Repeti aceasta operatiune pana cand constati ca motorul se tureaza corect.
ATENTIE MARE! Aceasta operatiune se face verificand in permanenta temperatura motorului. Daca temperatura motorului creste peste 110-115 grade este pericol!!!!!!

Succes!

Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 04 September 2006 - 05:01 PM

RHCForum - Webmaster
0

#7 Useril este offline   ceci 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-May 06

Postat 05 September 2006 - 02:30 PM

Buggy-man multumesc mult! am efectuat cele spuse dar nu singur, m-a ajutat si ducatti; acum merge bine;
dupa tot entuziasmul de a te distra cu o masinuta termica mi-am dat seama ca e destul de complicata jucaria si ca iti trebuie rabdare (still in need) si ceva pasiune;
una peste alta am o masinuta care merge oki;
la urmatoarea sper sa stiu ce trebuie sa fac
multumesc inca odata si sper sa ne vedem la o noua intalnire de "automobilisti"

ps: combustitibul este tornado de 25%; am citit pe forum la subiectul legat de combustibil ca masinutele merg cu 16% sau 25%. sper sa nu fi gresit
0

#8 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 05 September 2006 - 08:03 PM

sper sa fii multumit..............am terminat si cu tipul de azi .........a plecat fericit si el............poate usor usor pun bazele unui mic service........bafta si toate cele bune
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#9 Useril este offline   ceci 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 27-May 06

Postat 06 September 2006 - 12:26 AM

acum sa ne intelegem... meritele mele in a face kyosho sa mearga bine au fost urmatoarele:
1. i-am dat lui ducatti surubelnita;
2. mi-am dat repetat cu parerea;

asa ca daca nu sunteti mega pasionati sa surubariti la masina si doar vreti sa va jucati cu ea apelati cu incredere la domnia sa;
omule mersi mult inca odata!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro